Jump to content

Μπαγλαμάστορας

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    43
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

11 Good

Σχετικά με το μέλος Μπαγλαμάστορας

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Δεν μου αρέσει να γλειφω αλλά απ' την άλλη δεν μπορώ να πω ψέματα.. κάθε σου μηνυμα με συγκινεί γιατί έχεις τρόπο να κατανοεί ο άλλος και έχω μάθει πολλά μέχρι στιγμής. Αποτελείς μεγάλη προσφορά αδερφέ! Τώρα στα τεχνικά. Είχα μετρήσει όταν πριν μήνες τα ξανά λέγαμε με σχετικά καλό πολύμετρο τα Πηνεία και νομίζω ήταν 0.8Ω μέτρηση πάνω στον χαλκό και το όριο στο μανιουαλ του sh150i νομίζω έλεγε 0.5. από κεί και πέρα κι εγώ είχα τις αμφιβολίες μου για τα αμπέρ γιατί είχα ψάξει πολύ για μέρες να βρω τι αμπέρ έχει ο γνήσιος και κατά πόσον παίζει σημαντικό ρόλο να έβαζα φτηνότερο μονοπριζο που είναι όλοι μέχρι 55Α. Τελικά έβαλα με δύο φισες από SYM 200 γνήσιος και φυσικά το πιθανότερο είναι να είναι 55Α εκτός αν υπάρχει ένα στάνταρ στους gy6 σε αυτά τα κυβικά σε αυτές τις χρονολογίες και είναι 65Α τελικά. Πάντως στον παλιό ανορθωτη στην υπέρταση πχ 17+ βολτ είχα με όχι καλή μάρκα αμπεροτσιμπιδα, σε κάθε φάση 20Α max. Ενώ απ' τους ανεμιστήρες cpu επέλεξα τον πιο low profile τα πλαστικά είναι οριακά και δεν κλείνουν με το ανορθωτη πάνω στην βάση του. Στην πραγματικότητα τον έχω μετακινήσει ακόμα πιο πέρα απ τις φωτό. Δεν πατάει σε βαση με βίδα απλά μια επιφάνεια του πάνω στο σασί με ταιραπ. Όμως είναι κι έτσι τόσο οριακά που βάζεις δύναμη και δεν κουνιέται με κλειστή την ουρά. Γνωρίζω ότι η τοποθέτηση δεν είναι ιδανική αλλά είναι τόσο οριακά γιατί εκεί μπαίνει η σέλα με τον αποθηκευτικό χώρο που δεν μπορώ να κάνω πατέντα στο σημείο εκτός αν κόψω πλαστικά πχ ουρά ή χώρο αποθήκευσης και δεν το επιθυμώ. Το καλό είναι ότι αν καεί είναι πολύ φτηνός αν τον ξανα βρω. Τώρα επίσης δεν άλλαξα μπαταρία γιατί βλέπω την πτώση τάσης κατά την εκκίνηση φυσιολογική!μέχρι στιγμής καλά πάει. Θα τραβήξω και το μόνιμο βολτόμετρο που έχω στο ντουλαπάκι μπροστά με διακόπτη δικό μου σε ρελέ που δίνει μόνιμη τάση για να βλέπω τα βολτ πριν την εκκίνηση και θα το συνδέσω με νέα γραμμή πάνω στους πόλους γιατί έχω διαφορά στις ενδείξεις βολτ μάλλον λόγο κακής γείωσης στην γραμμή. Πλέον δεν πάω πουθενά χωρίς να κοιτώ τα βολτ πόσο μάλλον όταν θα βάλω κάποια στιγμή λιθίου την οποία ίσως φτιάξω εγώ με lifepo4 και bms στα 5-6 Ah. Εκεί ο κακός ανορθωτης θα κοστίζει ακόμα πιο ακριβά . Πες με χαζό αλλά δοκίμασα κάτι αντιστάσεις που είχα στον ανεμιστήρα αλλά χωρίς αποτέλεσμα και το άφησα έτσι. Διόδους θα πάω να τις πάρω αν δεν έχω ήδη κάποιες να δοκιμάσω. Ηλεκτρολόγος οχημάτων είσαι εε; Πάρε με μαθητή βοηθό θα έρθω χωρίς λεφτά. Γουστάρω φουλ
  2. SUN . Όχι όμως Japan! Καλός μπορεί να ναι αλλά εγώ όπως έχεις καταλάβει έχω θέμα με την κοροϊδία. Η sun δεν υπάρχει! Τέλος πάντων είναι μεγάλο θέμα η επιλογή ανορθωτη. Και με 10κ που ήταν παλιά το σκούτερ με γνήσιο japan shindengen πυρετό είχε όπως και όλα τα honda. 3 honda είχα και τα 3 είχα πυρετό! Εγώ προτείνω σε κάποιον να βάλει ή τον πιο φθηνό που δεν θα ναι σκουπίδι ή μοσφετ. Αυτά.
  3. Όπως ήδη θα γνωρίζεις δεν υπάρχει ανορθωτης που δεν ζεσταίνεται εκτός αν είναι MOSFET εγώ έβαλα το ανεμιστήρακι προληπτικά τον ανορθωτη τώρα τον έβαλα. Απ' όσα είπες όλα είναι πολύ κακά σημεία εκτός απ' την σχάρα η οποία βγαίνει για να έχεις πρόσβαση στο σκελετό και τα μηχανικά ηλεκτ. μέρη. Αν δεν υπήρχε λόγος να βγει κάθε τόσο θα ήταν μια επιλογή. Ιδικά για την τιμονοπλακα η έστω κάπου εκεί θα απαιτούνταν η μεγαλύτερη καλωδίωση και άρα μεγαλύτερη αντίσταση άρα μειωμένη απόδοση. Απ' το να κάνω το σκούτερ καρναβάλι μια χαρά είναι και ο ανεμιστήρας. Τόσα χρόνια δεν είχε ούτε αυτό. Η λύση είναι καλός μοσφετ και τίποτα άλλο. Αλλά... Όχι στο δικό μου φτηνό όχημα! Δεν αξίζει! Αυτά.
  4. Αλίμονο, πάντα με τον καλό σου λόγο . Απαντώ μόνο και μόνο γιατί στο μέλλον θα διαβάσει εδώ και κάποιος που ψάχνει για αυτό. Όπως μάλλον είδες έχω ξεκαθαρίσει ότι θα μπορούσα να μην ασχοληθώ με ανεμιστήρες και πατέντες αλλά δεν υπάρχει σημείο που να μπορεί να τοποθετηθεί χωρίς να κόψω πλαστικά διότι μιλάμε για σκούτερ. Γιατί όπως γνωρίζεις δεν πρέπει να μπει κοντά στον κινητήρα ούτε δίπλα στον λασπωτηρα και ιδανικά όχι με μακριά καλωδίωση στο +. Σε περίπτωση που δεν μπορείς να κάνεις καλή ή εύκολη μετακίνηση ο ανεμιστήρας είναι μια εναλλακτική βοήθεια στην μακροζωία του ανορθωτή με μικρό κόστος στο φορτίο του κυκλώματος, μόλις 0.25-35A ήτοι 5W max. Χρόνια πολλά
  5. Για άλλη πατέντα πήγαινα σε άλλη κατέληξα δυστυχώς! Η περιοδική υπέρταση του SX ανορθωτή μου με είχε κάνει να θέλω να δοκιμάσω να βάλω ρυθμιστή τάσης περίπου 40A ρυθμισμένο στα 14.5 volt μετά την έξοδο του DC στον ανορθωτή με κόστος 15 περίπου ευρώ. Όμως ο ανορθωτής επιδεινώθηκε άσχημα και η αναμονή του ρυθμιστή τάσης από κίνα θα ήταν μεγάλη. Έτσι μετά από ερευνα για καινούριο ιαπωνικό SUN κατάλαβα ότι πιθανός πρόκειται περί απάτης δεδομένου ότι το brand δεν υφίσταται πουθενά και είναι lισως φασόν που σε προκαταβάλει και για ψεύτικη προέλευση. Έτσι λοιπόν έψαξα για ιαπωνικά μεταχειρισμένα shindengen η ιταλικούς ducati χωρίς να με νοιάζουν οι κονεκτορες τόσο όσο τα ampere. Όλοι τους έδιναν τόσο ακριβά που αγόραζες cheng lung taiwan και σου περίσσευαν λεφτά για σουβλάκια. Κάπου εκεί είπα να ψάξω μεταχειρο taiwan πχ από scooter SYM μια και το δικό μου είναι scooter honda σε παρόμοια κυβικά άρα η 55 η 65 amps θα ήταν λογικά. όπως και έκανα τελικά και για την βελτίωση κάπως την ψύξης εκεί που είναι χωμένος έβαλα όπως έχουν κάνει κι άλλοι όχι μονο εγώ πατέντα έναν ανεμιστήρα από επεξεργαστή intel παίρνοντας ρεύμα από το ρελέ αντλίας με μια ασφάλεια 3A ο οποιος είναι 12 βολτος και στο scooter δουλεύει λίγο κάτω από τα 14v και θα κοιτάξω να βάλω στην γραμμή έναν ρυθμιστή στροφών για pc fan που πλέον δεν υπάρχουν στην ελλάδα αν αντέξει από τα αμπέρ βεβαια ώστε να ρίξω τα volt του στα 12. Επίσης τύλιξα την πατέντα με σήτα για τον περιορισμό ξένων σωμάτων που θα τραβήξει ο ανεμιστήρας πχ τρίχες, κλωστές, ναύλων κτλ. λόγο αύξησης του όγκου πλέον ο ανορθωτής δεν έκατσε εκεί που ήταν και μετακινήθηκε λίγο και πιάστηκε με tyre up αλλα σταθερά. Ίσως με μια πιο χρονοβόρα μελέτη να είχα βρει ένα άλλο σημείο και με μια μικρή επέκταση των καλωδίων να το έβγαζα εκτος ουράς πλαστικών κτλ ώστε να ψύχεται χωρίς ανεμιστήρες και πράσινα άλογα όμως το scooter μου δεν δίνει πολλές πιθανότητες για τέτοιο ασφαλές σημείο. Χρειάστηκε να τραβήξω νέες γραμμές στην γείωση και στο καλώδιο σήματος (signal) ώστε να έχω σταθερή(απο γειωση) και σωστή(απο signal) τάση και εκεί κατάλαβα την σημασία της κατάστασης φθοράς σε ένα καλώδιο. Ολα καλα στα 14.4ν πλεον (προς το παρον δηλ.) https://ibb.co/YTsCF31 https://ibb.co/P4TbX37 https://ibb.co/hXGjx4W https://ibb.co/cTsT84T https://ibb.co/sV4DXdf https://ibb.co/Zx28c0L
  6. Ναι αλλά θα μιλάς για γνήσιο και είναι απλησίαστα. Με αυτά τα δεδομένα έχω επιλογές για μεταχειρισμένα γνήσια ή 100% Ταϊβάν cheng lung ή πανάκριβο μοσφετ απ τον νάκο. Sun συνήθως κρατάει στους περισσότερους αλλά εφόσον υπάρχει η περίπτωση απάτης δεν θέλω και το πιθανότερο είναι να καταλήξω με Ταϊβάν που θα ξέρω και για ποσά αμπέρ είναι γιατί το γράφει πάνω. ελπίζω μια μέρα να μου λυθεί η απορία με τους Sun τι ακριβώς κόλπο παίζει. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
  7. Ελα ρε. Δηλ γνώριζε αυτός ότι είναι κινέζικος ο sun ή τελικά σου έβαλαν όχι sun αλλά έναν no name; Δεν κατάλαβα ακριβώς. Πάντος παίζει και το ενδεχόμενο η περιέλιξη να ήταν μάπα και σου κούραζε τον νέο ανόρθωτη; Με του cbr πόσο καιρό είσαι; Και σε τι μηχανάκι
  8. Είμαι καιρό τώρα σε διαδικασία αναζήτησης ανορθωτή και αποφάσισα μήπως βάλω έναν SUN Japan. Όμως επειδή με τους Ταϊβάν που έψαχνα έπεφτα τελικά σε κινέζικους μπήκε μέσα μου η καχυποψία κι έτσι έψαξα αντίστοιχα και για την εταιρεία αυτή και αυτό που βρήκα ήταν ενα τίποτα! Καμία πληροφορία κάνε σάιτ κανένα ξένο barcode από συσκευασία, απλά τίποτα! Οι δε χώρες που έχουν λίγοι πωλητές αυτη την εταιρεία είναι λίγες ευρωπαϊκές και υποψιάζομαι ότι είναι φασον και μάρκετινγκ το sun αλλά το θέμα είναι μήπως τελικά δεν είναι καν japan αλλά ένας πολύ ποιοτικός πχ ταϊβανέζικος ανορθωτης. Ξέρω ότι είναι καλός αλλά η ερώτηση μου είναι συγκεκριμένη, για την περίπτωση απάτης!
  9. Οκ κι ο μαστρο sx electronics τότε που τον είχα βάλει κόλληση μου πε να κάνω αλλά του έδειξα τις κλεμες χαλκού κ λέει οκ βάλε αυτά. Ωραία πριν κάνω αυτό που λες θα κάνω κόλληση με Κολλητήρι. Δεν ξέρω αν θα αντέξει στην θερμοκρασία το καλάι βέβαια αλλά θα το κάνω. Πάντως από σήμερα πλέον σε κάθε διαδρομή που ξεκινώ έχει για μερικά λεπτά υπερφόρτιση. Πλέον μου σπάει τα @@ οπότε μετά το σκ θα ασχοληθώ και θα αλλάξω και ανόρθωτη αν αποτύχει η γείωση.
  10. Οκ θα το κάνω. Αλλά από εβδομάδα γιατί θα λείψω σκ. Άρα λες το πράσινο που είναι ίδιας διατομής με το κόκκινο στην φίσα του ανορθωτη (εμένα αυτό είναι μαύρο και η γνήσια φίσα εχει ένα πράσινο 3cm που κρέμεται κομμένο και δεν συνδέεται με τον ανορθωτη και είναι και λεπτότερο) άρα το κάνω με το μαύρο της φισας που έχει το ρόλο γείωσης. Το μικρό πράσινο δεν ξέρω τι ήταν! τον ανορθωτη τον έχω συνδέσει με μικρες κλεμες πρίζας και λέω μήπως το κάνω κι αυτό που λες έτσι. Τουλάχιστον για το πείραμα δηλ. Ωραία!! Πολύ ενδιαφέρον! Ανυπομονώ!
  11. Αναρωτιέμαι αν επηρεάζει το όποιο πολύμετρο συνδέω πάνω στους πόλους όταν κινούμαι. Δεύτερη φορά σερί που το έκανε και μάλιστα σταματημένος την ώρα που σταμάτησα για να ξανά βάλω την μια δαγκάνα του βολτομετρου επειδή βγήκε σε λακούβα και αμέσως πάλι έγινε αυτό. Τώρα που το σκέφτομαι πολλές φορές είχα τις αυξήσεις καπάκι μετά από λακούβα με βολτόμετρο η χωρίς. Το καταλάβαινα απ' τα φωτα. πάντα πλέον το άφηνω ρελαντί και γκαζωνω λίγο να δω πως ανεβάζει και όταν αντί να ανεβάζει πέφτουν τα βολτ γιατί έτσι κάνει ο sx εξ αρχής, τότε φεύγω ασφαλής και δεν το ξανά κανει. Όποιος φαντάζεται ότι οδηγώ με 17 βολτ και κλαιν είναι λάθος. Αυτό μπορεί να συμβεί για κάποια δευτερόλεπτα αν απ' τον ήλιο δεν βλέπω την ένδειξη στο βολτόμετρο.
  12. Έχει δύο μισή μερες ακόμα και με τον καύσωνα στο κέντρο που δεν έδειξε υπερφόρτιση εκτός απ' την στιγμή που πήγα να πιάσω καλύτερα τις δαγκάνες στο βολτόμετρο στην Μπατ λίγο πριν παρκάρω και κράτησε 15 δευτερόλεπτα.(τις βγάζω όταν σβήνω). Το μηχανάκι είναι τόσο φτηνό πωλείται 850 ευρώ πάνω κάτω που όταν έχεις δώσει τώρα σύντομα 300 είναι δύσκολο να πας σε ηλεκτρολόγο και να δεις μήπως βρει την αιτία και αν θα είναι τίμιος και αν θα αξίζει να φτιαχτεί και αν και αν... Άρα ναι ρισκάρω γιατί τίποτα δεν είναι σίγουρο αλλά ένα είναι το πιο πιθανό κι αυτό είναι πολλά χρήματα αν πάω σε μάστορα γιατί κι εγώ έχω του φόβους μου μήπως είναι τα Πηνεία που τα είχα βρει οκ με εξαίρεση τα Ω που ήταν 0.8 αντί για 0.5 που πρέπει αν θυμάμαι καλά και μην είναι κάνα καλώδιο κτλ. Αυτά που λέτε είναι εργατοώρες και ανταλλακτικά. Ίσως συμφέρει καλύτερα να το πουλήσω ανταλλακτικά κομμάτι κομμάτι και να πάρω άλλο μεταχειρισμένο. Γι'αυτό και πρατω έτσι και σταματάω όταν βλέπω υπέρταση κοιτώντας τα φώτα κ φεύγω όταν πέσει πάλι μέχρι να βγει το καλοκαίρι. Αν ήξερα σίγουρα ότι είναι ανορθωτης ίσως να το ΧΑ κάνει ήδη, γι'αυτό εξάλλου είχα πάει ξανά στον sx electronics που ήδη μου είπε είναι μπαταρία και απέτυχε! Ο επόμενος απατεώνας άραγε τι θα μου πει και με τον πόσο;;
  13. Κανονικά σπαικς δηλαδή! Εγώ με δευτερόλεπτα δεν θα τον άλλαζα δεν προλαβαίνει να καει τιποτα, στο δικό μου σκούτερ τουλάχιστον. Κανονικά εγώ επιβάλλεται να τον αλλάξω απλά έχω ρίξει πολύ χρήμα τελευταία σε αυτό και έχω γίνει σκρουτζ. Στην καλύτερη θα βγάλω καλοκαίρι όπως είναι. Σίγουρα με πιο ακριβό εργαλείο δεν θα ρισκαρα τόσο εύκολα
  14. Έλα ρε. Λίγο κράτησε κι εσένα. Εγώ πήγα σε αυτόν και του είπα έτσι κι έτσι και έκανε τον Κινέζο του λέω δεν έχω εγγύηση δεν θέλω να το αλλάξεις τσάμπα απλά θέλω να μάθω τι γίνεται και τα έριχνε στην μπαταρία. Νομίζω ούτε απ' έξω παιδιά σε αυτόν μην περνάτε με αυτά τα δεδομένα που λέμε εδώ. Sun λογικό είναι ότι καλύτερο εκτός αν υπάρχει μοσφετ.εχουν για το δικό μου με 70 sun αλλά είναι για το καρμπυρατέρ. Δεν ξέρω αν έχει διαφορές με τον ιντζεξιον εκτός απ' την φυσά που οκ πες το μονταρεις αυτό. Πόσα λεπτά σου κρατούσε η υπερφόρτιση;; Αν είχες δει βέβαια
  15. Απ' ότι είδα δεν υπάρχει μοσφετ για sh 150. Μόνο μια περίπτωση είχα δει ebay αλλά νομίζω δεν με έπεισε η περιγραφή. Μάλλον ένας Ταϊβάν είναι μονόδρομος. Δεν θέλω να δώσω 100 για sun. Ο sx electronics έβγαλε μόνο 10κ δηλ κάπου έλεος! Το θέμα είναι ότι δουλεύε οκ για μια εβδομάδα με νέα Μπατ. Απλά δεν ξέρω αν προλαβαίνει να βράσει η μπαταρία σε 2 λεπτά και να κάψω τα πάντα αν δεν καούν πρώτα λάμπες απ' τις οποίες είχε λιώσει παλιά μόνο του προβολέα όταν είχα μόνιμα 16+ βολτ για μια εβδομάδα με έναν κινέζικο ανορθωτη το 16 που έκανα κάπου στα 500 χλμ έτσι αλλά πήγαινα σαν κότα. Θέλω να πω 17-18 βολτ είναι πολλά αλλά για 1-2 λεπτά ίσως να μην έχω θέμα. Δεν ξέρω! Ο arne είναι τόσο καλός που ούτε κέρασμα δεν θέλει. Έχω μιλήσει μαζί του. Ευχαριστώ που μου είπες την εμπειρία σου για τον sx
×
×
  • Create New...