Jump to content

CptAngel

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5.210
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    21

Πόντοι

4.603 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος CptAngel

  • Κλάση
    Χιλιομετροφάγος

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αθηνα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    LC4 640 SM
  • myBike: Κυβισμός
    625

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

9.183 προβολές προφίλ
  1. Αν ειναι κομπλε αυτα που λεω στο βιντεο και ισως τιποτα γυρω γυρω που θα βρει ο μαστορας, δεν εχει κατι να ξοδεψεις λεφτα. Το 1-1μισι κ πως το εβγαλες? Πρεπει να ειναι ολα τα περιφερειακα για πεταμα για να γινει αυτο και αν δωσεις 3κ για μηχανακι που θελει τοση δουλεια, ε καπου πηγε πολυ λαθος η φαση. Γυρω στα 2μισι κ για μονομπουκο και 3-3μισι μαξ για διμπουκο ειναι καλα λεφτα για να βρεις κατι κομπλε που δε θα ζητησει λεφτα στο προσεχες μελλον. Το καρμπ το ανοιγεις, το τσεκαρεις και το φτιαχνεις αν χρειαστει σε ενα συνεργειο με ενα 50ρικο. Για το μοτερ μπορεις να κανεις μια αλλαγη λαδιων μαζι με τον προηγουμενο ιδιοκτητη για να δεις αν εχει υποπτα γρεζια. Τα ηλεκτρικα τα βλεπεις εκεινη την ωρα. Οποτε δε μενει κατι. Υ.Γ Υπαρχουν και lc4 πρωτο-δευτερο χερι. Υ.Γ 2 Ολα τα μηχανακια της εποχης ενδεχεται να εχουν αλλαξει χερια και να κρυβουν πραγματα. Φιλη πηρε xt 600 που φαινοταν κομπλε και ολο κατι φτιαχνει, το οποιο δεν ειναι καν κατι σπανιο, ουτε κατι τραγικο. Το θεμα ειναι οτι δινεις μηδενικα λεφτα και εχεις και γ@μω τα μηχανακια.
  2. Εμένα μου φαίνεται πιο "απαράδεκτο" απο τους ανταγωνιστές το ότι έβγαζαν μηχανάκια με 0 επιδόσεις και περιφερειακά από το πιο σκονισμένο και σκοτεινό ράφι που είχαν, παρα 2-3 αστοχίες που μπορεί να αγνοήσε η ΚΤΜ στην προσπάθεια της να βγάλει σοβαρά τύπου ready to race μηχανάκια για τον απλό κοσμακη. Το lc4 έκανε την επανάσταση στα μεγάλα μοταρντ και το 390 στα 400αρια funbikes. Αν δεν είχαμε τους "απαράδεκτους", ακόμα xt θα καβαλουσαν όλοι και όχι μονοκυλινδρα που βγάζουν 70+ αλογα με trelis πλαίσιο φρενάρες κτλπ κτλπ. Αξιοπιστία χωρίς ρίσκα βγάζει και η θειά μου. Το θέμα είναι να προχωράει κάποιος τη φάση. Το μοναδικο "σύγχρονο" μοταρντ από Japan είναι το xtx, το οποίο βγήκε το 05.. Για τις άλλες εταιρίες δε μιλάμε καν έμειναν στις εποχές του καρμπ. Τώρα οκ το 640 βγαζει 2-3 μλκιουλες όπως όλα και η μόνη που είναι 200ρικο που αναφέρεις είναι το κομπλερ που το παθαίνουν και αλλα μεγάλα κονοκυλινδρα της εποχής. Τα άλλα είναι κάτω από 100ρικο ΑΝ κάτσουν, ΑΝ δεν έχουν επισκευαστεί και όλα αυτά γινονται, ΑΝ γίνουν, μια φορά στη ζωή της μηχανής. Πραγματικά μπαίνει στην κατηγορία των παράλογων expectations το να μην καταδεχομαστε μερικές μικρομαλακιουλες από 15 χρονών μηχανή επιδόσεων.. Φυσικά και τα 690 και όλα γενικότερα μπορεί να βγάλουν καμία μλκιουλα γύρω γύρω σε βάθος χρονου.. Η κατηγορία δεν σου ταιριάζει, όχι το ΚΤΜ..
  3. Δε νομιζω να ειναι συζητηση το να βαζεις τους αλλους να σου παραθετουν 15 επιχειρηματα, να τα προσπερνας ολα και να απαντας με το να τους λες οτι κανουν "circlejerk". Trolling λεγεται. Τωρα η απαντηση στιλ δεν εχω χερια για τιποτα παραπανω απο 250αρι παλι ειρωνικη ειναι, αλλα τεσπα αυτο ειναι ακομα πιο offtopic.. Η καταληξη ειναι πολυ απλη και λογικη. Το μηχανακι ΔΕΝ εχει καποιο κατασκευαστικο λαθος. Πριν το high-flow επασχε στην κεφαλη αλλα παει αυτο απο το 04.. 17 χρονια πριν.. Τα τελευταια τα διμπουκα ειναι ακομα πιο αξιοπιστα και μετα εγινε η αλλαγη στα 690 που ειναι ασπαστα. Οποτε το να λεμε οτι σπαει κατι που δεν εχει κατασκευαστικο λαθος, δεν εχει πραγματικα καμια λογικη και δειχνει οτι καπου εχει χαθει η μπαλα και δε ξερουμε τι λεμε. Το να μην το παρει καποιος επειδη δε θελει να ασχοληθει ειναι σεβαστο και ειμαι ο πρωτος που λεω "παρε κατι αλλο". Οι εναλλακτικες ειναι πολλα σκαλια κατω αλλα οκ ο καθενας κανει τις επιλογες του. Το να μην το παρει καποιος επειδη "ακουσα οτι σπαει χαλαει" και να τρεχει σε κατωτερες εναλλακτικες επειδη φοβαται, μονο τραγικο τροπο να ζει τη ζωη του μπορω να το χαρακτηρισω. 2 χιλιαρικα μηχανακι ειναι που οποτε θες το πουλας.. Το να αναρωτιομαστε αν θα σπαει καθε μερα και αν θα φοβασαι να πας καπου για να μη χαλασει ομως ειναι το τερματικο της μλκιας και γι' αυτο και απαντησα. Δεν ειναι ΒΜW του 30, ενα "συγχρονο" πολιτικο μηχανακι ειναι.. Η συντηρηση του ειναι τζαμπε και απολυτως λογικη για οποιονδηποτε δεν ειναι στην κυριολεξια ανεργος με παιδια.. Αυτα.
  4. Γελαει ο κοσμος.. Σου λεω επιχειρηματα, δεν. Σου δειχνω βιντεο να ασχοληθεις, δεν. Αν εσυ θες να παιρνεις γνωμες για την αξιοπιστια ενος μοντελου απο ανθρωπους που δε γνωριζουν τιποτα γι' αυτο... Enjoy! Να σου πω και εγω την αποψη μου για το λογο που τρακαρουν οι πυραυλοι του space - x αφου εισαι τοσο fan του καφενειου. Εγω δεν ειμαι μηχανικος, ομως εχω περασει απο σχεδον ολους τους γνώστες μηχανικους και δε λεω σεναρια επιστημονικης φαντασιας, αλλα γνωστα πραγματα σε οποιονδηποτε εχει ασχοληθει στοιχειωδως. Το like ειναι στα απλοϊκα επιχειρηματα που αρνεισαι να καταλαβεις, οχι επειδη αγαπαμε ο ενας τον αλλον, αλλα ναι feel free να ριχνεις το επιπεδο. Δεν ειδα να εμποδιζουμε πουθενα κανεναν να πει τη γνωμη του, οσο ασχετος και αν φαινεται να ειναι και ισα ισα που καθομαι και σου απανταω τοση ωρα. Δεν ειναι για 'σενα προσωπικα οι απαντησεις anyway, αλλα για οποιον διαβαζει.. Εσυ εδωσες οσα λεφτα κανει το 640 για να παρεις 250 πχ., πραγμα που δε θα εκανα ποτε. Δεν ελεγες και οτι δεν παιζουν σωστες μηχανες με 3κ? Και διαφορα τετοια? Οποτε οπως τη βρισκει ο καθενας, δε θα συμφωνησουμε ποτε. Πηγες να κανεις το "συνηγορο του διαβολου" και δε σου βγηκε, αλλα τουλαχιστον υπαρχει κατι να δουνε οι επομενοι. Ας το αφησουμε εκει.
  5. Μλκα αληθεια με λυπαμαι που διαβασα κατι λογικο και ενθουσιαστηκα. Μια ζωη οι δεισιδαιμονιες πανω απο την απλη λογικη σε αυτη τη χωρα.. Ο λογος του Μπαμπη με το crypton και των φιλων του που ειδαν μια φορα lc4 περαστικο, ιδιος με το λογο του Θεου.. Btw βιβλιο service φτιαχνεις με ενα 20ρικο οπου θες. Nobody cares.. Ας δει αυτη τη σειρα (που ειναι και προσφατη), οποιος θελει να μαθει τιποτα πραγματικο και εμπεριστατωμενο γι' αυτο το μοτερ και την ποιοτητα κατασκευης του.. Το βιντεο με την αλλαγη λαδιων του Χελιωτη δεν το βαζω, εχει παιξει πολλακις.
  6. Δεν καταλαβαινεις τι λεω. Δεν εχει συνδεση το ενα με το αλλο. Δεινσοσαυρος ειναι το μοτερ επειδη ειναι old school κατασκευη που κυκλοφορησε δεκαετιες και ειναι πολυ αξιοπιστο για τη δυναμη που βγαζει. Στην Αμερικη εχω δει πολλες φορες να το αποκαλουν "bulletproof". Τι εννοεις καταφερε να περασει μολις τα 50κ? Γιατι τωρα εσπασε? Στο ειπα και πανω τι εννοω. Οταν τοσοι το σπανε στα 20κατι και αλλοι τοσοι εχουν 50+ και συνεχιζουν χωρις θεματα ή σημαδια φθορας, κατι δεν παει καλα με τους πρωτους. Αν θες να μεινεις στα χιλιομετρα δες τα adventure να δεις ποσα χιλιομετρα βγαζουν. Στο forum ειχε περασει ανθρωπος με 140κ(σε SM) μετα απο σωστη ανακατασκευη στην KTM. Οσο για τους πωλητες, προφανως και εχουν σημασια. Μιλαμε για 15+ χρονων μηχανακι. Οσα λεφτα θα σου βγει μεταχειρισμενο xt 600 15ετιας+ αν δεν κανεις καλη αγορα, τοσα θα σου βγει και το KTM. Τα παραδειγματα ειναι απειρα. Το αν ειναι πορτοκαλι ή λενε στο καφενειο οτι χαλαει, δεν επηρεαζει τιποτα στον πραγματικο κοσμο. Ειναι ενα παλιο μηχανακι και οπως με ολα τα αντιστοιχα, θελει εξονυχιστικο ελεγχο πριν γινει η αγορα. Καλες περιπτωσεις υπαρχουν πολλες. Μερικα ειναι και σαν καινουργια. Μου εχει στειλει πολυς κοσμος που εχει αγορασει τετοια. Οποιος ψαχνει βρισκει. Με υπομονη και επιμονη φυσικα. Τωρα για το γαλαζιο ουρανο δε ξερω τι εννοεις. Δεν εχω δει κανενα που να εσπασε "απο μονο του". Εδω αλλοι καταφερνουν να σπανε xt και honda και 690 και ξερω 'γω τι. Το οτι βρισκεις μερικα απο ανακατασκευη σε 15+ χρονων καγκουρομηχανημα με ιδιαιτερη συντηρηση και με πολυ κακο κοινο, μονο φυσιολογικο το βρισκω. Το να ακολουθησεις 5 βασικα πραγματα σε ενα manual ειναι αντιστοιχο του να "συντασσεις τον kernel"? Uh.. Παρτε XT!
  7. Παρε απο ενα τηλεφωνο τον καθενα και θα καταλαβεις. Δες πως ειναι δΩμΕΙμμΑΙνΟΙ η αγγελια και θα καταλαβεις.. Αν εχουν και καμια φωτογραφια τους ή Facebook κτλπ. θα καταλαβεις.. Το ιδιο και αν δεις ποσοι πανε και τα αγοραζουν χωρις το παραμικρο τσεκ. Οι μισοι ανηκουν σε ενα απο τα παρακατω σταδια και δεν εννοω το τελευταιο. Σουζομπαντα και κοντρα στην παραλιακη ή στο χωριο και οσο τη βγαλει. Συντηρηση 0, συναισθηση -100. Οταν τα μισα σπασμενα που βλεπεις ειναι στα 20κατι ναι. Οχι αποδειξη αξιοπιστιας, οσο αποδειξη συγκριτικου life expectancy. Το ενα σπαει στα 20κατι και το αλλο δουλευει κομπλε στα διπλασια. Κατι δεν παει καλα.. Btw φανατικος δεν ειμαι. Εχω στειλει πολυ κοσμο σε αλλα μηχανακια. Λογικος ανθρωπος που δε μπορει να ακουει παραλογες @@ιες του καφενειου ναι..
  8. Δε μπορω επιτελους θα με κανετε καρδιακο. Σταματηστε με τις μλκιες του καφενειου. ΤΙΠΟΤΑ δεν παθαινει το μηχανακι. Εχω κανει Αθηνα-Κατερινη δικαβαλο. Εχω κοντα 52κ χιλιομετρα. Το μοτερ ειναι δεινοσαυρος. Οποιος το εχει σπασει ειναι ΑΣΧΕΤΟΣ και τρικαγκουρας που το πηγαινε σε αντιστοιχα ΑΣΧΕΤΟ μαστορα. Εφτιαξα ενα βιντεο με μερικα key-points προσφατα. Τοσα λεφτα δινει ο κοσμος για μλκιες και αχρωμα/αοσμα μηχανακια και το σκεφτεται για το καλυτερο μηχανακι στην κατηγορια/budget του που θα του δωσει και ενα χαμογελο παραπανω.. Ζηστε και λιγο..
  9. Πωωπω γυαλιζει το μπ@ρδελο
  10. Εγω εκανα αρση ακινησιας απο το Νοεμβρη, πριν 5 μερες, και πληρωσα full price. Uh..
  11. CptAngel

    KTM Orange Days 2021

    Δεν ειναι θεμα σνομπ. Γαμαει το 390, αλλα σε αυτα τα τεστ ραϊντ συνηθως πας για να χαρεις την εμπειρια που δινουν πιο τρελα μηχανηματα που δεν τα βρισκεις αλλου, οχι το 400αρι μονοκυλινδρο. Ακομα και το 690 πιο πολυ ως συγκριση με το δικο μου και τα παλιοτερα 690 θα το δοκιμαζα, αν το δοκιμαζα.
  12. CptAngel

    KTM Orange Days 2021

    Ο φιλος που ειναι και γαμω τους τυπους και οδηγαρα το αποκαλεσε την καλυτερη μηχανη εβερ so
  13. CptAngel

    KTM Orange Days 2021

    Και εγω το Duke 890 ηθελα να δοκιμασω. Απο τις καλυτερες μηχανες εβερ.. Αλλα θα βολευτω με το Adventure
  14. CptAngel

    Αγορά μηχανής

    Εχουμε πηξει στα cb και τα mt. Ας παρει και καποιος κατι διαφορετικο να εχουμε να χαζευουμε. Παρε ο,τι σου καθεται καλυτερα στο ματι. Ολα αυτα τα μηχανακια παρομοια ειναι.
×
×
  • Create New...