
Dem1an
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
31 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
6 NeutralΣχετικά με το μέλος Dem1an
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
TT250R
-
myBike: Κυβισμός
250
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
dreamBike: Μοντέλο
Yamaha Tenere
-
dreamBike: Κυβισμός
700
-
Από εκκεντροφόρο είδα ότι δεν υπάρχει fuego η daytona, οπότε aasa ή faito.
-
Από τιμές έχω δει κυλινδροπιστονα στα 100 και κάτι περίπου. Το link https://www.facebook.com/AaSaRacing/
-
Καλησπέρα και πάλι παιδιά. Επειδή δεν υπάρχει κάτι σε daytona λέω να στραφώ προς την aasa. Τι έχετε ακούσει για τη συγκεκριμένη εταιρία ; Απ' ότι είδα στην σελίδα τους στο Facebook έχουν δικό τους χυτήριο και φαίνεται προσεχτική η δουλειά τους. Ποια είναι η γνώμη σας ;
-
Εάν το κάνω 54mm με πιστόνι-εκκεντροφόρο daytona με αλουμινένιο κύλινδρο και μαμά χιτώνιο, εξατμιση vpr όχι πολύ ανοιχτή, καρμπιρατέρ 20 το πολύ 22 mm , κεφαλή φτιαγμένη από aasa, καλό στρώσιμο και καλά λάδια - σχολαστική συντήρηση , θα αντέξει διανομή χαλαρά εξάωρα ;
-
Dem1an παρακολουθεί Βελτίωση crypton r105
-
https://www.e-dnafilters.gr/product/Motorcycle-Filters/Yamaha/DNA-0452/DNA-YMA-0010/Yamaha-Crypton-T110---T115-Series-DNA-Air-Filter-P-Y1UB11-01?gclid=CjwKCAjwj6SEBhAOEiwAvFRuKNiv90F6VdIoMN__S6LNSFok6Z9Ipte4gqCpIevVnXK8PBv-aua_VRoC3h8QAvD_BwE. Αυτό το φίλτρο, το οποίο δεν μπαίνει στο δικό μου φιλτροκούτι.
-
Τα φιλτροκούτια του 105 και του 115 μοιάζουν πολύ εμφανισιακά, αλλά όποιον ρωτάω δεν ξέρει αν του 115 μπαίνει στο 105, έστω και με πατέντα. Υπάρχει περίπτωση να ξέρει κανείς ; Δουλεύω διανομέας και δεν θέλω εισαγωγή ελεθεύρας ή φιλτροχοάνη. Το ιδανικό θα ήταν ,πιστεύω, να βάλω φιλτροκούτι από 115 και φίλτρο τύπου κασετίνα από την DNA, που λένε ότι έχει πολύ καλή ροή και προστασία ταυτόχρονα. Επίσης, δεν θέλω με τίποτα να βγάλω τις ποδιές.
-
Το set up των 54mm , έχει ειπωθεί πολλές φορές. Εγώ θέλω κάτι πιο ήπιο. Η yamaha το πουλούσε έτοιμο 54 mm με keihin pe24, χωρίς να σπάει η εγγύηση. Αλλιώς τι 24αρι keihin υπάρχει, αν όχι το pe ??
-
Καλησπέρα σε όλους! Έχω ένα crypton r105, απείραχτο εργοστασιακό, με 45.000 χλμ. Δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Θα ήθελα να το βελτιώσω και θέλω την βοήθεια σας μιας υπάρχουν πολλοί εδώ, που γνωρίζουν το συγκεκριμένο μηχανάκι πολύ καλά. Το πλάνο που εχω στο μυαλό μου είναι το παρακάτω. Φιλτροκούτι από 115 (εάν μπαίνει) με φίλτρο dna, πιστόνι 52 mm από 115 γνήσιο, εκκεντροφόρο faito evolve s2 η fuego ή daytona, βαλβίδες τιτανίου faito στην ίδια διάμετρο με την εργοστασιακή, εξατμιση daytona HPΕ και καρμπιρατέρ keihin pe 20. Επίσης, σκέφτομαι και για ελαφρώς μεγαλύτερα στεφάνια και μεγαλύτερα λάστιχα για πιο σίγουρο πάτημα στο δρόμο. Πώς σας φαίνεται το set up αυτό ; Θα λειτουργήσει ;
-
Έχεις το open enduro ή το μπλε ; Απ' ότι κατάλαβα τα μοντέλα που εξήχθησαν στην Αυστραλία είναι λίγο πιο βαρια , όπως και το δικό μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί όμως..
-
Ξέρει κανείς τι βάρος έχει το ttr? Σε κάποιες σελίδες το δίνουν 114 ,ενώ σε άλλες 120. Το manual γράφει 130 πλήρες υγρών. Υπάρχει περίπτωση να διαφοροποιείται το βάρος ανάλογα με τη χώρα εξαγωγής ;
-
Διπλομανταλωμένο. Η μανιβέλα είναι σίγουρα ένα θέμα. Απλά όταν το άκουσα να δουλεύει...Κάνει τόσο ωράιο θόρυβο με τη μανίσια εξάτμιση, πραγματικά δεν θα το ακουμπήσω το μηχανάκι, έιναι έτοιμο από το εργοστάσιο. Αντίθετα το tt θέλει, κατά τη γνώμη μου, μια fmf η οποία κοστίζει 350 Ε. + ότι το honda καίει εμφανέστατα λιγότερο. Δύσκολη απόφαση.
-
Όλα είναι μαμά. Γρανάζωμα 14-48 , έχει αρκετό τράβηγμα χαμηλά. Η εξάτμιση του μοιάζει θεόβαρια και δέν κάνει καθόλου θόρυβο. https://www.car.gr/25845547-honda-xr-250-xr250r --> Το συγκεκριμένο το είδα από κοντά χθες πριν το βάλει στο car.gr. Με ενθουσίασε το σύστημα με το ξηρό κάρτερ, πιστεύω ότι ειδικά για Ελλάδα που έχει υψηλές θερμοκρασίες είναι ό,τι πρέπει. Εδώ και δυο χρόνια που ψάχνω για αγορά πρώτης μηχανής , αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα στα δυο αυτά μοντέλα. Η ερώτηση μου είναι η εξής : Το tt-r 250 που πήρα πήγε χώμα ,αφού στρώθηκε, από τον κάτοχό του ο οποίος δούλευε στη Yamaha και το συντηρούσε σωστά. Ο κάτοχος του xr το χρησιμοποιούσε σαν παπί και εκδρομικό μέσο με γρανάζωμα 13-42. Θεωρείτε ότι το μοτέρ του xr έιναι περισσότερο ταλαιπωρημένο , αφού δεν χρησιμοποιήθηκε για το λόγο που κατασκευάστηκε ; Πραγματικά ενώ τελευταία είχα κατασταλάξει στο tt-r , κυρίως λόγω μίζας και δυο εκκεντροφόρων- που για τις δικές μου περιορισμένες γνώσεις , θα έκαναν ένα μικρό ταξιδάκι πιο άνετο και για μένα και για το μηχανάκι- το xr αυτό με έχει τρελάνει ! Όλα είναι μαμά. Γρανάζωμα 14-48 , έχει αρκετό τράβηγμα χαμηλά. Η εξάτμιση του μοιάζει θεόβαρια και δέν κάνει καθόλου θόρυβο. https://www.car.gr/25845547-honda-xr-250-xr250r --> Το συγκεκριμένο το είδα από κοντά χθες πριν το βάλει στο car.gr. Με ενθουσίασε το σύστημα με το ξηρό κάρτερ, πιστεύω ότι ειδικά για Ελλάδα που έχει υψηλές θερμοκρασίες είναι ό,τι πρέπει. Εδώ και δυο χρόνια που ψάχνω για αγορά πρώτης μηχανής , αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα στα δυο αυτά μοντέλα. Η ερώτηση μου είναι η εξής : Το tt-r 250 που πήρα πήγε χώμα ,αφού στρώθηκε, από τον κάτοχό του ο οποίος δούλευε στη Yamaha και το συντηρούσε σωστά. Ο κάτοχος του xr το χρησιμοποιούσε σαν παπί και εκδρομικό μέσο με γρανάζωμα 13-42. Θεωρείτε ότι το μοτέρ του xr έιναι περισσότερο ταλαιπωρημένο , αφού δεν χρησιμοποιήθηκε για το λόγο που κατασκευάστηκε ; Πραγματικά ενώ τελευταία είχα κατασταλάξει στο tt-r , κυρίως λόγω μίζας και δυο εκκεντροφόρων- που για τις δικές μου περιορισμένες γνώσεις , θα έκαναν ένα μικρό ταξιδάκι πιο άνετο και για μένα και για το μηχανάκι- το xr αυτό με έχει τρελάνει !
-
Εννοείται πως δεν θα αφαιρέσω το φίλτρο αερα. Απλά θα βάλω κάποιο πιο ελεύθερο (σφουγγαρι,όχι γάζα). Το snorkel θα ήθελα να αφαιρέσω η να τροποποιήσω-στο ttr250.com κάποιοι λένε ότι το τριμαρουν-, επειδή απ' ότι κατάλαβα τα Γιαμάχα γενικά είναι πιο φιμωμένα απ' το εργοστασιο. Αλλά το παραψαχνω και γω μαλλον. Στην τελική το πήρα το ttr με 25000 χλμ απο άνθρωπο που δούλευε στη Γιαμάχα και είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Θα μάθω να οδηγάω με αυτό και μετά βλέπουμε . Σας ευχαριστώ ολους
-
Δεν αναφέρομαι αποκλειστικά σε εντούρο. Απλά προσπαθώ να καταλαβω ποιο από τα δύο έχει καλύτερο μοτερ! Εσύ που ξέρεις τα Χόντα , πιστεύεις ότι έρχονται λιγότερο φιμωμένα απ' το εργοστάσιο σε σχέση με τα Γιαμάχα ; Το ρωτάω αυτό γιατί βρήκα ttr 250 που σας είχα ζαλίσει! Διάβασα πολλά από το ttr250.com σχετικά με τις δυνατότητες βελτίωσης. Οι περισσότεροι προτείνουν να αφαιρεθει το snorkel ,φίλτρο , ζιγκλερωμα και εξάτμιση. Αξίζει όμως η δεν θα στροφαρει σαν Χόντα ;