Jump to content

seatcowl

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.113
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    9

seatcowl last won the day on Ιούνιος 18

seatcowl had the most liked content!

Πόντοι

1.625 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος seatcowl

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 13/11/1982

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    DRZ400SM

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8.537 προβολές προφίλ
  1. Αν δεν κάνω λάθος το VTR δεν ήρθε ποτέ κανονικά στην Ελλάδα. Νομίζω το έφερνε μόνο μια χρονιά ο Σαρακάκης, αρκετά χρόνια μετά την αρχική του κυκλοφορία σαν μοντέλο, αλλά το σταμάτησε πολύ σύντομα οπότε δεν πωλήθηκαν αρκετά και δεν το ξαναέφερε μετά
  2. seatcowl

    Δίλημμα αναμεσα σε 3

    Στα χρήματα που αναφέρεις οριακά βρίσκεις και shiver 750 αλλά και street triple. Και τα δύο πολύ πιο οργανωμένα και σύγχρονα απο αυτά που ανέφερες.
  3. Aθήνα είσαι Canardo? Αν ναι, σε πέτυχα χτες στην βουλιαγμένης?
  4. seatcowl

    Suzuki GSX-S 950 2021

    Ή εγώ γέρασα απότομα, ή οι yamaha κ suzuki έχουν πλέον ψωνίσει σχεδιαστές απο τα lidl.
  5. Nikolai το είδες το βιντεο? Το παιδί είπε πως ο σωματότυπος του είναι ίδιος με του τύπου στο βίντεο. Δεν ισχύει το "και εμεις εχουμε κοιλια και ειμαστε ψηλοι".
  6. Πολύ καλύτερη επιλογή, και τα κυβικά θα τα ευχαριστηθείς περισσότερο από το 600αρι στην κατηγορία σου. Ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση/τιμή....
  7. Αν είσαι όντως σαν τον τύπο στο βίντεο στα κιλά, τα ss τα ξεχνάς. Πέρα απο αυτά που ανέφερε ο klab που είναι πολύ σωστά, η όλη εμπειρία οδήγησης θα είναι μια εξαιρετικά δυσάρεστη εμπειρία. Δεν θα χωράς στην μηχανή... τα @@δια σου μετα απο 5 λεπτά θα έχουν πάρει φωτιά.... εχεις δει το μέγεθος των σελών στα ss? Το οτι βλέπουμε τον τύπο στο βίντεο δεν σημαίνει οτι είναι κ εφικτό, έτσι απλά. Ο τύπος έχει αλλάξει clip on και μαρσπιέ και ακόμα και με αυτά εγώ θα έλεγα δεν ξέρεις τι θυσίες κάνει για να πάει μια βόλτα. Εγώ ποντάρω στο ότι θα το βγάζει μια φορά το μήνα και θα γυρίζει σπίτι με εγκαύματα/ερεθισμούς και πόνους. Και ειδικά αν δεν έχεις και εμπειρία απο μεγάλες μηχανές, θα βρεθείς στην κατάσταση να βάζεις μπρος και να έχεις να παλέψεις και με την απειρία και με όλα τα υπόλοιπα προβλήματα. Εγω θα πρότεινα να κοιτάξεις άλλες κατηγορίες, αποκλείεται να μην υπάρχουν άλλες μηχανές που να σου αρέσουν.
  8. Εχω δύο υπόψη, σου τα στέλνω με pm, μην θεωρηθει διαφήμιση...
  9. seatcowl

    Restore σε tablet turbox

    Αν με το volume+power που ανεφερες σου εμφανιζει το μενου του android, με το volume button (πανω κατω) θα βρεις την επιλογη που θα λεει κατι σαν "wipe data/factory reset" και θα την επιλεξεις με το power button. Θα κανει reset ετσι.
  10. seatcowl

    Hornet v GSR v xj6n

    IMO οι 3 μηχανές που αναφέρεις είναι ίδιες. 3 γιαπωνέζικα 4κύλινδρα. Ίδια κατηγορία περιφερειακών, ίδιος τρόπος λειτουργίας κινητήρα, ίδιες επιδόσεις, ίδια κατανάλωση, ίδιο κόστος συντήρησης, ίδιες σε θέματα αξιοπιστίας. Αν έχεις καταλήξει ανάμεσα σε αυτά τα μοντέλα, διαλέγεις ότι σου αρέσει περισσότερο στο μάτι και ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση. That's pretty much it... Βάλε και το z750 στην εξίσωση αν θες καθότι τσεκάρει τα ίδια κουτιά με τα μοντέλα που ανέφερες και αν ειναι περιορισμένες οι επιλογές σου στην Κύπρο ίσως σε βοηθήσει στην αναζήτηση σου. Αν είσαι ανοιχτός σε άλλα μοντέλα ρίξε μια ματιά και στο shiver 750. Δικύλινδρο βέβαια αλλά παίζει σχετικά κοντά στα χρήματα που αναφέρεις και είναι πολύ πιο συγχρονη μηχανή απο τα μοντέλα και τις χρονολογίες που κοιτάς, με ψεκασμό και καλύτερα περιφερειακά.
  11. Ανεξάρτητα απο το αν η μηχανή έχει θέματα αξιοπιστίας ή όχι, είναι ενα μονοκύλινδρο το οποίο στις 99% των περιπτώσεων το πήρε κάποιος για να του πιεί το αίμα. Δεν νομίζω οτι έχει και πολύ σημασία να μιλήσουμε για αξιοπιστία μοτερ με τα δεδομένα αυτά. Δεν νομίζω οτι είναι κάτι το περίεργο, σε ένα μονοκύλινδρο στο οποίο γίνεται τέτοια χρήση να χρειαστεί ανακατασκευή σε 50k χλμ (σχετικά τυχαίο το νούμερο αλλά χρησιμοποιώ αυτό εφόσον αναφέρθηκε) και δεν υπονοεί κάτι αυτό απο μόνο του για την αξιοπιστία. Πολύ μεγάλη έμφαση στο "μονοκύλινδρο" και πολύ μεγάλη έμφαση στο "θα του πιει το αίμα". Επίσης να ληφθεί υπόψη και το παρακάτω. Κάποιος θα πει οτι έκανε "ανακατασκευή" γιατί σκόρπισε το μοτερ, κάποιος άλλος θα αλλάξει πιστόνι γιατί τσιμπάει περισσότερο λάδι απο οτι θα περίμενε και το λέει επίσης ανακατασκευή. Δεν νομίζω οτι υπάρχει πιο ταλαιπωρημένη μηχανή απο τα 640 εκεί έξω, είναι μονοκύλινδρα που τα "σπάνε" στην χρήση σε κόφτες στους δρόμους, σε σούζες απο στάση, σε σκορτσαρίσματα σε κίνηση. Το θεωρώ άδικο να βγάλει κάποιος συμπεράσματα για την αξιοπιστία τους απο το "ανακατασκευή" σε μονοκύλινδρη μηχανή 15ετίας με την χρήση αυτή. That said, όποιος το πάρει καλό θα ήταν να έχει και κανά 1000αρικο στην άκρη σε φάκελο "640".
  12. Έχει κανείς υπόψη μαγαζί στην Αθήνα που μπορώ να βρω επώνυμο υγρό φρένων και να είναι ανοιχτό απόγευμα?
  13. seatcowl

    Benelli TRK 502

    Ότι λέει ο Red1 +10000... Οι προσπέρασεις στην εθνική δεν γινονται με 100-120. Πας.... αλλά θέλει περισσότερο προσοχή παρά αναψυχή. Προσωπικά το θεωρώ ένα ωραίο μηχανάκι, για κάποιον που γουστάρει το είδος και φαντάζεται τον εαυτό του πάνω σε κάτι τέτοιο, αλλά δεν έχει τα λεφτά για κάτι μεγαλύτερο. Μέχρι εκεί. Αν το πήρες και το γουστάρεις σημαίνει οτι η επιλογή σου είναι καλή τη δεδομένη στιγμή, οπότε να το χαίρεσαι. Αντικειμενικά όμως τα χαρακτηριστικά του είναι λίγα για την χρήση που προορίζεται. Χαρακτηριστικό, αντίστοιχο βέβαια της τιμής του.
×
×
  • Create New...