Jump to content

warhol

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    606
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Πόντοι

535 Excellent

Σχετικά με το μέλος warhol

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 07/27/1984

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άνω Γλυφάδα
  • Ενδιαφέροντα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cbr 954
  • myBike: Κυβισμός
    954

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark Race r Pro

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    VTR 1000 SP2
  • dreamBike: Κυβισμός
    998cc

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2509 προβολές προφίλ
  1. Honda cbr 954rr Θετικά: Βάρος . Ένα από τα ελαφρύτερα ss λίτρου ακόμα και σήμερα. Διαστάσεις. Mέγεθος 600ριου. Φρένα. 330 δίσκοι μπροστά Ψαλίδι. Αντιγραφή από nsr 500. Αρνητικά : Νευρικό(λόγω κοντού μεταξονίου) σε σημείο που η τοποθέτηση stabi κρίνεται απαραίτητη. Ιπποδύναμη. Η χαμηλότερη της χρονολογίας. Βέβαια είχε και λιγότερα κυβικά.
  2. Κάποιες μηχανές έχουν την επιλογή να μετράνε και σε μίλια. Όταν κάποιος "κατεβάσει" τα χμ δεν γίνεται αυτόματα και στα μίλια, πρέπει να το κάνεις ξεχωριστά. Τσέκαρε λοιπόν αν το tracer έχει αυτή την επιλογή μέτρησης. Αν ναι, γύρισε το σε μίλια, κάνε την πράξη και δες τα πραγματικά χιλιόμετρα της μηχανής.
  3. warhol

    scooter Vs naked

    Σαν νέος αναβάτης καλύτερα να προτιμήσεις naked ώστε να μάθεις τον συμπλέκτη. Αν πας σε scooter και στο μέλλον αποφάσισεις να αγοράσεις μηχανή θα δυσκολευτείς αρκετά να την συνηθίσεις, ενώ το αντίστροφο είναι πιο εύκολο.
  4. warhol

    Kαλοκαιρινά γάντια 2020

    Tα sf2 τα έχω και εγώ. Πολύ καλές προστασίες, μαλακό δέρμα, καλή αίσθηση στα grip, αλλά όταν ιδρώσεις τα χέρια σου κολλάνε στο δέρμα του γαντιού.
  5. Σου εύχομαι να περάσεις όμορφες στιγμές πάνω στην ευρωπαία, να σε συντροφεύσει σε κάθε σου ταξίδι!
  6. warhol

    Το πορτοκαλί όνειρο

    Καλοτάξιδο Μπάμπη, να το χαρείς όσο δεν πάει!!
  7. warhol

    Κόστος απόκτησης κράνους

    Σύμφωνα με τους κανονισμούς του test της FIM, κάθε κράνος που ελέγχεται πρέπει να διατίθεται στην αγορά, ώστε να είναι διαθέσιμο προς πώληση. Δηλαδή το ls2 arrow ή το airoh gp 550 (φέρνω σαν παραδείγματα τα πιο οικονομικά της λίστας) είναι ακριβώς το ίδια με αυτό που φοράνε οι αγωνιζόμενοι στο motogp . Το ίδιο ισχύει για όλα τα κράνη της λίστας. Έχουμε λοιπόν κράνη τα οποία πέρασαν το τεστ, το φοράνε αναβάτες moto gp αλλά και εμείς οι κοινοί θνητοί, όμως υπάρχουν διάφορες της τάξεως των 300-350 ευρω. ΥΓ. Πολύ καλό το race star.
  8. warhol

    Κόστος απόκτησης κράνους

    250 - 300 ευρώ διαφορά δεν είναι αμελητέα, ειδικά στις μέρες μας. Και τελικά ένα κράνος των 600 ευρώ προσφέρει περισσότερα από ένα αντίστοιχο των 350 ευρώ? Σε συζητήσεις με φίλους έχω παρατήρηση ότι τα κριτήρια για την αγορά του επόμενους κράνους έχουν αλλάξει. Κοιτάζουν το value for money, Δεν εστιάζονται τοσο πολύ σε μάρκα.
  9. warhol

    Κόστος απόκτησης κράνους

    Καθόμουν και χάζευα στο internet τις τιμές στα κράνη. Ως συνήθως εστίασα στα racing κράνη κάθε εταιρείας και παρατήρησα μεγάλες αποκλισεις. Π.χ Xlite 803 rs στα 600 ευρώ. Airoh gp 550 στα 370 ευρώ. Ls2 arrow Carbon στα 340 ευρώ. Hjc rpha 11 στα 400 ευρώ. Agv corsa r μονόχρωμο στα 630 ευρώ Arai rx7v στα 700 ευρώ το μονόχρωμα και 870 με χρώματα. Shoei xspirit 3 600 ευρώ το μονόχρωμο και 800 ευρώ με χρώμα. Shark race r pro ξεκινάνε 400 ευρώ το μονόχρωμο, κάποιες ρεπλικες αναβατών στα 580, και το gp στα 800 ευρώ Από την μία καλό είναι που υπάρχουν επιλογές για όλα τα πορτοφόλια, αλλά τελικά είναι φυσιολογικό τέτοια απόκλιση τιμών? Είναι θέμα ασφάλειας? Θέμα ονόματος?
  10. Μοναχική βόλτα να "καθαρίσει " το μυαλό
  11. warhol

    Υποψήφιε καγκουράκο, άκου...

    Κάντε το εξής πείραμα. Πηγαίνετε στην κουζίνα σας. Ανοίξτε ένα ντουλαπι το οποίο θα βρίσκεται στο ύψος του κεφαλιου σας. Πηγαίνετε μερικά βήματα πίσω και ξεκινήστε να περπατάτε προς το ντουλάπι, μην σταματήσετε καθόλου. Ο πόνος που θα νιώσετε και το σημάδι που θα έχετε δεν είναι Τίποτα σε σχέση με το πως θα είστε αν πέσετε στην άσφαλτο δίχως κράνος με ταχύτητα 30 χμ. Με τόση πληροφόρηση είναι απαράδεκτο να μην φοράμε ΟΛΟΙ οι αναβάτες κράνος
  12. warhol

    Ηonda cbr 954

    Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους. Υγεία πάνω απ όλα και πολλές όμορφες στιγμές με τα μοτοσακό μας. Τον Μάιο το 2019 έκανα ένα κατέβασμα στην Επίδαυρο και την επόμενη μέρα μπήκε συνεργείο. Σουρτά σουρτά με την άνεση μας ξεκινήσαμε την "θεραπεία¨. Στόχος ήταν να έχουμε τις απαραίτητες τονωτικές ενέσεις δίχως να χάσουμε άλογα και αξιοπιστία. Το μηχανάκι λύθηκε, ο κινητήρας κατέβηκε και ξεκινήσαμε. Στενότερη φλάντζα από την Honda, μια ελαφρά τύπου ροική ίσα ίσα για να διορθωθούν οι ατέλειες. Μεγάλο σέρβις συν λάδια, υγρά φρένων, τακάκια κτλ κτλ. Επόμενη στάση ο Γκινοσάτης στον Υμμητό. 142 άλογα τροχό περίπου το αποτελέσμα και κερδίσαμε συν ένα κιλό ροπή(0.9 για την ακρίβεια).
  13. Κοίτα για r6. Κατ εμέ το καλύτερο 600. Από κει και πέρα ανέβα σε όλα αν μπορείς, δες πως κουμπώνεις πάνω τους. Αν βρεις κανέναν φίλο να έχει κάποιο από αυτά που σκέφτεσαι ζήτα του να το κάνεις μια βόλτα.
  14. warhol

    1100 ευχες

    Πολύχρονος, υγεία, γκάζια και ότι άλλο ποθείς!!
×
×
  • Create New...