Jump to content

spiros!!!

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3587
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Πόντοι

2442 Excellent

Σχετικά με το μέλος spiros!!!

  • Κλάση
    πρώτο ταξίδι - θετικόν

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    Pegaso Strada
  • myBike: Κυβισμός
    660

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    hjc rpha10 plus

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    multistrada
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

14861 προβολές προφίλ
  1. Τα ποσο πιστωθηκε ολοκληρο στον παραληπτη. Αλλα μου γραφει κατω η αποδειξη για ενα 50ρικο. Τωρα τι να πω. Ελπιζω να ειναι λογο φθορας η λαθος του μηχανηματος γιατι αν φτασαμε σε σημειο να βγαζουμε απο ατμ πλαστα τι να πω. Ευχομαι να μη μπλεξω χωρις να φταιω.
  2. Παρακαλω τα φώτα σας. Χρησιμοποίησα πρωτη φορα το easy pay της Πειραιως για καταθεση σε λογαριασμο. Μετεφερα τα λεφτα, αλλα η αποδειξη πανω μου λεει οτι <<Εχετε εισαγει χαρτονομισματα αμφιβολου γνησιότητας >> και παρακρατηθηκε για ελεγχο ενα 50ευρω. Να σημειωσω οτι τα λεφτα που κατεθεσα τα ειχα βγαλει πριν 5 λεπτα απο ΑΤΜ της eurobank. Μου ειπαν απο την Πειραιως οτι οταν ανοιξουν το μηχανημα θα το ελέγξουν και αν ειναι κατι θα με ενημερώσουν. Σας εχει συμβει ποτε? Ειναι δυνατον ΑΤΜ να μου εδωσε πλαστο?
  3. Καταλαβαίνω οτι κουρασα. Απλα παρατηρω γενικα στο ιντερνετ και στο ebay οτι δε βρισκεις ευκολα ανταλλακτικα για strada trail. Αυτο 2 πράματα σημαινει. Η οτι δε χαλανε, η οτι ειναι αντιεμπορικα
  4. Σε περιπτωση που χρειαστω ψυγειο στο μελλον., ξερουμε καποιο μαγαζι με aftermarket? Γιατι η aprilia θελει 300.....
  5. Ποσα πρεπει να ειναι τα βολτ οταν λειτουργει η μηχανη κανονικα? σε ενα suzuki παλιο μοντελο, πολυ παλιο μοντελο , που οδηγουσα , ξαφνικα μια μερα δε λειτουργε τιποτα.μονο επαιρνε μπροστα. ε λεω καηκε μια ασφαλεια μετα απο 20 χρονια ας την αλλλαξω. την αλλαζω και ολα κομπλε. αμ δε... μετα απο 5 χλμ παλι τα ιδια. πως κανει το ματι μου και πεφτει πανω σε ενα καλωδιο το οποιο μου φαινονταν καμμενο. το κοιταω καλυτερα και απο την απο μεσα πλευρα ειχε φυγει ολο το καλλυμα του καλωδιου και τα γυμνα καλωδια εκαναν βραχυκυκλωμα με το λαιμο της εξαμισης. μονωτικη ταινια, πιασιμο με tie wrap πιο πανω και ολα ωραια!!!
  6. Συνεχιζω... Δε βρηκαμε φις να αλλάξουμε, και βαλαμε κλεμες προσωρινα. Απο δευτερα θα βαλουμε καινουρια φις. Συμφωνα με το πολυμετρο του μαστορα, στο ρελαντι η μηχανη δινει 15 βολτ και μολις δινω γκαζι σταθερα πεφτει στα 14.5 και μενει εκει. Συμφωνα με το βολτομετρο της μηχανης, στο ρελαντι εχει σταθερα 14.5 και στη πορεια εχω σταθερα με φωτα αναμμένα 14,2 βολτ. Χθες και σημερα το πρωι επαιζε απο τα 11, 7 εως τα 13 βολτ με τα παλια καλώδια. Ο μαστορας ειπε οτι ειναι καλα. Ο ανορθωτης που το επιασα με το χερι μετα απο καποια χλμ που εκανα ζεστενεται, αλλα τον αγκιζω κανονικα. Δεν με καιει δηλαδη. Τωρα πιστευω οτι τα καλωδια ανοιξαν γιατι ηταν πατικωμενα απο την ποδια (ο ανορθωτης ειναι στο κατω μερος) και τσακιζαν σε μεγαλο βαθμο. Ισως γιαυτό να εγινε μαλακια. Παντως εκει που ειναι σιγουρα αεριζεται καλα.. Παρατηρησα επισης πολυ μακα στα παλια φις.
  7. Εβγαλα απο κατω τη ποδια να τσεκαρω ανορθωτη. Αντικρυσα 1 καλωδιο στη καθε φισα να ειναι γυμνο, ειχαν κοπει συρματακια, και πιθανώς να εχει γινει απο κατι με θερμοκρασια για τι αλλιως πως ανοιξε το καλώδιο. Οποτε η θέμα με ανορθωτη (θα το μετρησει στο συνεργειο οπου την εχω αφησει) η θα αλλαξουμε αρχικα τα φις μηπως δε πάταγε κατι καλα και γι αυτο εγινε όλο αυτό. Επισης παρατηρησα κολλα στην εσωτερικη πλευρα του ψυγειου https://ibb.co/1RtLXNC Ο προηγουμενος το ειχε παρει ετσι μου ειπε πριν 15.000χλμ περιπου. Δεν ειχε θεμα ποτε με συμπληρωμα νερου η θερμοκρασια. Η αληθεια ειναι οτι κι εγω δεν εχω θεμα μεχρι στιγμής ουτε μοθ ανεβαζει θερμοκρασια ουτε χανει. Ποια η γνωμη σας?
  8. Εβγαλα απο κατω τη ποδια να τσεκαρω ανορθωτη. Αντικρυσα 1 καλωδιο στη καθε φισα να ειναι γυμνο, ειχαν κοπει συρματακια, και πιθανώς να εχει γινει απο κατι με θερμοκρασια για τι αλλιως πως ανοιξε το καλώδιο. Οποτε η θέμα με ανορθωτη (θα το μετρησει στο συνεργειο οπου την εχω αφησει) η θα αλλαξουμε αρχικα τα φις μηπως δε πάταγε κατι καλα και γι αυτο εγινε όλο αυτό. Παρατηρησα οτι πριν σκαλισω τα καλωδιο το voltoμετρο εδειχνε 11,2 βολτ. Οταν τα σκαλισα η μηχανη δούλευε σταθερα στα 13.8 εως 14.2 βολτ σε κίνηση και ρελαντι. Επισης παρατηρησα κολλα στην εσωτερικη πλευρα του ψυγειου https://imgbb.com/upload Ο προηγουμενος το ειχε παρει ετσι μου ειπε πριν 15.000χλμ περιπου. Δεν ειχε θεμα ποτε με συμπληρωμα νερου η θερμοκρασια. Η αληθεια ειναι οτι κι εγω δεν εχω θεμα μεχρι στιγμής ουτε μοθ ανεβαζει θερμοκρασια ουτε χανει. Ποια η γνωμη σας?
  9. Στη μηχανη μου σημερα καθως γυριζα το βραδυ, ενιωσα την ενταση των μπροστα φωτων να μειωνεται και μετα απο λιγο ξανα ζωντανεψαν. Μεσαια σκαλα, ισως και στη μεγαλη. Δε μπορεσα να παρατηρησω καλα καλα. Αυτο τι μπορεί να ειναι? Λαμπες? Κατι αλλο? Τα οργανα αναβαν κανονικα δεν ειχαν θεμα
  10. Η αληθεια ειναι οτι ειχαν πιασει σκουρια μεσα. Απο νερα πιθανον
  11. Ρουλεμαν τροχών μπρος πισω, στις 45000χλμ. Ειναι λογικο? Η κλασικος ιταλος? Στους ιαπωνες δε θυμαμαι ποτε να εχω ασχοληθει με ρουλεμαν
  12. Κατσε, Τι το mana δεν εχει οργανο βενζινης?
  13. Εβγαλες καμια ακρη τελικα? Φημες λενε οτι το σύστημα αυτό ειναι ιδιωτη.... Φημες λενε οτι περιμενουν κλιμακιο απο Γαλλια για να το επιδιορθωσει..
×
×
  • Create New...