Jump to content

graves

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1133
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

421 Excellent

Σχετικά με το μέλος graves

  • Κλάση
    Mix oil, Rip soil
  • Γενέθλια 08/04/1994

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Ενδιαφέροντα
    Ηλεκτρική κιθάρα, DJλίκι, μουσική παραγωγή και μπάντες.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Husqvarna
  • myBike: Μοντέλο
    TE410e
  • myBike: Κυβισμός
    399

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    RS 500
  • dreamBike: Κυβισμός
    499

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1644 προβολές προφίλ
  1. graves

    "Αγροτικό" μηχανάκι

    Μην το λες, το ΧΤ καίει περίπου 5.5 - 6 λίτρα / 100 ενώ ενα 250άρι όπως το klx 250 είσαι στα 3.5 - 4 λίτρα ... Αλλα το πιο σημαντικό είναι το βάρος του, όχι τοσο η οικονομία θα έλεγα... Εσυ θελεις ενα εντούρο και το ΧΤ δεν το λες εντούρο στα 156 κιλά άδειο
  2. graves

    "Αγροτικό" μηχανάκι

    Απο αυτά τα 2 θα επέλεγα ΧΤ 600 αλλα κατι σε 250 που θα είναι πιο εφλαρύ + οικονομικό δεν θα σε ενδιέφερε?
  3. Θα σου πω εγώ τον λόγο, επειδή είναι Lifan Για να κουμπώσει "γάντι" ναι πρεπει να είναι ίδιο νούμερο! Περα πλάκας περι του lifan κτλπ, σε σχέση με το να πειράξεις το 50άρι μοτέρ εννοείται να βάλεις το Lifan επάνω, το αποτέλεσμα θα είναι και πιο δυνατό και πιο αξιόπιστο, και μην σε πειράζει που είναι Lifan και όλοι το κοροιδεύουν (επειδή είναι Lifan)
  4. Όντως είναι υπερεκτιμημένη η Malossi είναι η αλήθεια, απλα το είπα σαν παράδειγμα επειδή είναι η πιο γνωστή απο τις ποιοτικές, σίγουρα και με άλλες κανεις δουλίτσα, και η Vertex μια χαρά, αλλα ενα 200άρι το θέλεις πιστεύω, 100 πάλι θεωρώ πως είναι λίγα για ολόκληρο κυλινδροπίστονο σετάκι!
  5. Βασικά για να πάρεις κατι αξιόλογο σε νικασίλ/αλουμινίου - κοντά στης ποιότητας του μαμά - όπως malossi π.χ. θέλεις πάνω απο 350
  6. Όντως είναι τέλειο σχολείο, κι εγώ παρόμοιο σχολείο είχα, aprilia rs 50 2007, πυραβλάκια για τα κυβικά τους, οταν του έβαλα και την gianelli τα crypton X που τα περνούσα νομιζαν οτι το είχα 80άρι ενω ηταν 50! Πλαίσιο, φρένα, αναρτήσεις, τα πάντα όλα τέλεια. Ε οχι όμως και τα Ιταλικά είναι μαλακίες επειδή κόλλησε σε κάποιον που άλλαξε μόνος του κυλινδροπίστονο χωρίς να είναι μάστορας, λες και είναι τόσο απλό σαν να αλλάζεις μπαταρίες σε τηλεκοντρόλ ξερω γω... Υγ. Να ξέρεις φιλαράκο οτι τα δίχρονα, όσο "απλά" και "εύκολα" μοτέρ είναι στην λειτουργία τους, την επισκευή τους και στο οτιδήποτε, άλλο τόσο εύκολο είναι και να κολλήσουν με το παραμικρό, εαν αυτη η λίγη δουλειά που χρειάζεται να γίνει, δεν γίνει 100% καθώς πρέπει. Δεν νομίζω καποιο παλιό π.χ. DT 125 που δεν ειναι nicasil αλλα μαντέμι να ανεβάζει τόσες στροφές οσες ενα μοτέρ με nicasil κύλινδρο όπως των derbi, aprilia rs κτλπ. Αλλα το είπα κυρίως απο την άποψη οτι 80 ευρώ κυλινδροπίστονο και nicasil (της προκοπής nicasil, όχι να είχαμε να λέγαμε) δεν πάνε μαζί...
  7. Κατσε για να καταλαβω, μονος σου αλλαξες το κυλινδροπιστονο? Εαν ναι, πολυ πιθανον να εκανες εσυ κατι λαθος και να κολλησε, και όχι επειδή είναι Ιταλικό και μπλέξιμο...
  8. Εαν του βάλει το μοτέρ αυτός που του άλλαξε και το κυλινδροπίστονο, προβλέπω σίγουρα αρκετό ράψιμο
  9. Δηλαδη έβαλες κυλινδροπίστονο 80 ευρώ που @ρχίδια nicasil θα ήταν, κόλλησε, συμπέρασμα Ιταλικό μόνο μπλέξιμο είναι .... Ότι να ναι
  10. graves

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Ούτε hornet με ψήνει τόσο, προτιμώ GSR 600 απο hornet, αλλα μάλλον για SS με βλέπω
  11. graves

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Shiver εαν και εμφανισιακά είναι απο άλλο πλανήτη, δεν θέλω γιατί θελω τετρακύλινδρο μόνο, ή τρικύλινδρο εαν πάρω triumph!
  12. Να φανταστώ οτι τραβάς το τσόκ πριν το βάλεις μπρος στο κρύο έτσι? Τι κάρμπ είναι αυτο που αγορασες? Στο κρύο παντός παίρνουν πολλά μηχανάκια με καρμπ δύσκολα, το ΤΕ 410 μου έβγαζε το λάδι σε σημείο να με αφησει και απο μπαταρία 2-3 φορές επειδη δεν ήθελε να πάρει με τίποτα σε θερμοκρασία απο μηδέν βαθμούς και κάτω π.χ. Οσο για την μανιβέλα, άλλες φορές θα είναι ελαφριά και άλλες θα θελει δύναμη για να την βαρέσεις, επίσης νομίζω δεν ειναι καθόλου παράλογο ορισμένες φορές να βαρέσεις 4 φορές μανιβέλα για να κατεβάσει συμπίεση και στην πέμπτη να πάρει, μην ξεχνάς οτι μιλάμε για ενα μοτέρ πολλών ετών. Η μπαταρία δεν παίζει ρόλο, και τελείως πεθαμένη 30 ετών να είναι πάλι θα πάρει μπρος εαν είναι να πάρει. Νομίζω και τελείως να την αφαιρέσεις δεν παίζει κανένα ρόλο στην εκκίνηση του μοτέρ. Γενικα δεν βλέπω καποιο πρόβλημα, όλα αυτά που περιγράφεις φυσιολογικά μου φαίνονται. edit: Πέρα απο αυτό που λες οτι αν το ζορίσεις λίγο παραπανω θελει χρονο για να παρει παλι μπροστά, εδω δεν εχω ιδέα τι μπορεί να παίζει, δεν μου εχει τυχει και ποτέ βασικά
  13. graves

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Μα αυτό δεν μου αρέσει, το κλασσικό στρόγγυλο, άσχετα αμα είναι ενα η δύο
  14. graves

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι αυτό το διπλό στρόγγυλο φανάρι, κατα τα άλλα όλη η υπόλοιπη μοτο είναι πανέμορφη και τα χαρακτηριστικά κορυφή ... το βάρος της είναι στα 167 κιλά άδειο σε σχέση με τα 204 κιλά του Ζ 750... τραγική διαφορά!! Αυτό το φανάρι όμως ... που προσπαθεί κάπως να δώσει μια "vintage" πινελιά σε μια μηχανή που μόνο vintage δεν είναι η υπόλοιπη εμφάνιση της , δεν ξέρω, δεν μου κάθετε καθόλου καλά... Δεν το αποκλείω βέβαια, θέλω είναι η αλήθεια να δώ ενα απο κοντά, να δοκιμασω την θέση οδήγησης του κτλπ, αλλά κατα κύριο λόγο λεω να συνεχίσω να ψάχνω για 600 SS που ήταν και η αρχική μου επιθυμία
  15. graves

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Έτσι, δεν βιάζομαι, εξάλλου θέλω και ακόμα ένα μήνα για να συμπληρωθεί το budget, οπότε χαλαρά. Γενικά λέω να ρίξω άκυρο στο Ζ σαν μηχανάκι, αν και η θέση οδήγησης του μου φάνηκε μια χαρά, το βάρος του συνέχεια το σκέφτομαι είναι η αλήθεια, θα ήθελα κατι πιο ελαφρύ μιας και εχω συνηθήσει σε enduro και SM τα οποία ήταν πανάλαφρα σε σχέση με την μαούνα των 220+ κιλών (γεμάτη) Ζαχαρώνω πολύ το Street triple 675 μετα απο περισσότερο ψάξιμο, μοιάζει η πιο τίμια επιλογή είναι η αλήθεια αλλα ρε γαμώτο αυτό το φανάρι του το στρόγγυλο δεν ξέρω εαν μπορέσω να το χονέψω ποτε
×
×
  • Create New...