Jump to content

graves

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.192
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

Πόντοι

463 Excellent

Σχετικά με το μέλος graves

  • Κλάση
    Mix oil, Rip soil
  • Γενέθλια 04/08/1994

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Ενδιαφέροντα
    Ηλεκτρική κιθάρα, DJλίκι, μουσική παραγωγή και μπάντες.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Husqvarna
  • myBike: Μοντέλο
    TE410e
  • myBike: Κυβισμός
    399

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    NSR 500
  • dreamBike: Κυβισμός
    499

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.527 προβολές προφίλ
  1. Καλησπέρα! 30.000 χιλιόμετρα με τα σέρβις στην ώρα τους και κανονική οδήγηση ή 30.000 χιλιόμετρα Ινδιάνικα με το γκάζι ON-OFF? Ρώτησες στην Honda πως μπορεί να έγινε αυτό? (εαν δεν του έπινες το αίμα εννοείται) Αυτό που φαίνεται γενικά πλέον απο όλες τις εταιρίες, απο παπάκια μέχρι μηχανάρες, είναι οτι σίγουρα όλα πλέον όλα δείχνουν να μήν είναι στην ίδια ποιότητα υλικών που ήταν μια 10-15ετία πρίν άσχετα που η τιμή τους έχει ανέβει. Βέβαια, μπορεί και απλά να έτυχε. Το κόστος παντός (αν και μονόδρομος) μου φαίνεται αρκετό εμένα, εκτός αν στο συγκεκριμένο μοντέλο πρέπει να κατέβει το μοτέρ, τότε δικαιολογούνται τα εργατικά, τα 350 ευρώ όμως για εναν τεντωτήρα μια καδένα και φλάτζες είναι λίγο αδικαιολόγητα γενικά αλλα τι να κάνεις, δεν βάζουν αυτοί τις τιμές των ανταλλακτικών.
  2. Τελικά ήταν το ντεπόζιτο. Σταγόνα δεν έχει χάσει απο τότε που έβαλα τον εποξικό στόκο. Τώρα μένει να δούμε και για πόσο θα αντέξει!
  3. Συγνώμη, λάθος κατάλαβα, όχι τα λάδια τα ελεγχω πολυ συχνα, ειναι σε κανονικα επιπεδα παντα, πριν μερικες μερες εκανα αλλαγη εξαλλου θα παρατηρουσα οτιδηποτε υποπτο. Και δεν κανει μπας και σταματήσω να λυπάμαι τα λεφτά και παρω ενα σκούτερ να δουλεύω σαν άνθρωπος?
  4. Θα έδινα ελπίδες στην κλοπή εαν δεν βρωμουσε η αποθηκη βενζινη και δεν ειχε σταμπες το πλακακι, όπως επισης και εαν δεν εβαζα το αμαξι μπροστα με αποτελεσμα και να βρηκαν τροπο να ανοιγουν λουκετο βαρεως τυπου, το αμαξι μπλοκαρει την πορτα της αποθηκης οποτε δεν μπορει να ανοιξει. Τα λαδια στο καρτερ ειναι μια χαρα και δεν καιει η χάνει καθολου λαδι. Τα ειχα μυρίσει αυτα που εσταζαν απο την υπερχειλιση και δεν φαινοταν να μυριζουν βενζινη. Δοκιμασα να βαλω και φωτια επισης σταγονα που ειδα να σταζει απο την υπερχειλιση λαδιου στο πλακακι κάτω και δεν πηρε καθολου. Μερικες σταγονιτσες θα σταξει απο το σωληνακι υπερχειλησης λαδιού αλλα τιποτα τρομερό. Αντε 50-100 ML να λειπουν σε καθε αλλαγή καθε 4.000 ή 5.000χλμ, το ξέρω γιατι εγώ τα αλλάζω και τα λάδια καθε φορά, σε μηχανάκι 21 ετών ούτε του παπά δεν το λες μονο 100 ml να λειπουν στην αλλαγή. Σωληνάκι υποπίεσης δεν έχει, ουτε το εργοστασιακό keihin νομίζω έχει. Τα μονα σωληνάκια που έχει το καρμπ ειναι της υπερχειλισης βενζίνης και ενα αλλο που φευγει επανω και παει στο φιλτροκούτι. Μολις γυρισα σπίτι απο την αποθήκη οπου επειδη δεν εβγαζε νοημα τιποτε αλλο (Γιατι οπως ειπα χανει και με το ρουμπινέτο στο OFF βενζίνη, εβγαλα ξανα το ντεποζιτο, άφησα την βενζίνη μέσα (το βουλωσα μονο να μην τρέχει) και το αφησα σε οριζόντια θεση στην ιδια ακριβως θεση οπως καθεται επανω στο μηχανακι, το σκουπισα 100 φορες να στεγνωσει απο κατω και παρατηρησα οτι δακρύζει απο κατω που ειναι ηλεκτροκολλημενο το σιδερο που συγκρατει τις βασεις του. Δεν τρεχει σταγόνες-σταγόνες η με καποια ροή, αλλα δακρύζει και το δοκιμασα πολλες φορες ξανα-σκουπιζωντας το για να ειμαι σιγουρος. Αδειασα την βενζινη του σε ενα μπιτονι, το αφησα λιγο να στεγνωσει, το ελεγξα και απο μεσα για σκουριες κτλπ δεν εχει τιποτα ειναι πεντακαθαρο, παλι καλα. Πήγα πήρα εναν εποξικό στόκο επισκευής ρεζερβουάρ της permatex και τον εβαλα γυρω γυρω απο το ηλεκτροκολλημενο σιδερο που ειναι για να πιανουν οι βασεις του, απο εκει που φαινεται να δακρυζει δηλαδη αφου πρωτα το έτριψα με χοντρο γυαλοχαρτο για να πιάσει καλύτερα ο στόκος. Περιμενω μεχρι αυριο και βλέπουμε. Ολο αυτό έγινε γιατι δεν ηθελα να βαλω κινεζικο ντεποζιτο με 20 ευρω αλλα δεν βγαινω και να παρω γνησιο κοντα στα 80 ευρω αυτο τον μήνα. Ελπίζω να μου κρατήσει εαν τελικα εχανε μονο απο εκει και δεν ειναι και τιποτε αλλο μαζι, τουλαχιστον κανα μηνα μπας και δεν ξηλωθω Χριστουγεννιάτικα. Εντομεταξυ το ντεποζιτο αμα το δειτε μεσα εξω καινουριο φαινεται. Περίεργα πράγματα. Σκεφτομαι οτι υπαρχει και περιπτωση να μην ειναι μονο απο εκει αλλα να ειναι και κατι αλλο μαζι. Δεν μπορω να φανταστω πως με αυτο το δακρυσμα μπορουσε να αδειασει 2 λιτρα βενζίνη σε μισή ημέρα, αλλα θα ξέρω αύριο που θα στεγνώσει ο στόκος και θα το ξανα-γεμίσω.
  5. Καλησπέρα στο forum μετα απο καιρό, καθώς είμαι πλέον αμήχανος απο τότε που έδωσα το GSR και εχω μείνει με ενα honda astrea supra 100άρι το οποίο είναι και το εργαλείο δουλειάς μου στο delivery. Ελπίζω να είστε καλά και να το... κρατάτε ζωντανό οχι σαν εμένα τον μούχλα που κοιτάει αγγελίες αυτοκινήτων πλέον! Πάμε κατευθείαν στο ψητό γιατι μόνο σε εμένα όλα τα περίεργα! Το μηχανάκι χάνει βενζίνη. Το αφήνω στην αποθήκη γεμάτο (κλειδωμένο σε αποθήκη οποτε η πιθανοτητα κλοπης δεν υπαρχει) και μεσα σε 2 μέρες αδειάζει σχεδόν και τα 3.7 λίτρα που γεμίζει. Μου αφήνει καμια 100ml να παω μεχρι το βενζινάδικο σαν να με κοροιδεύει. Η αποθήκη εννοείται μοσχοβολάει βενζίνη και αφηνει σταμπες απο κατω και απο την υπερχειληση βενζινης στο καρμπ αλλα και απο ενα αλλο σωληνακι πρίν απο την πίσω ρόδα που νομιζω ειναι η υπερχειληση λαδιου απο το μοτερ,γιατι στο μοτερ επάνω φαινεται να κουμπώνει. Ετσι οπως φαινονται οι σταμπες κατω ειναι σαν να σταζει η βενζινη απο κάπου και μαζι με τις μερικες σταγονες που σταζουν απο την υπερχειληση λαδιου μπλεκονται και γινεται ενα μαυρο πραγμα κατω στο πατωμα οποτε δεν μπορεις να καταλαβεις και πολλά απο το που στάζει τι. Μέχρι τωρα εχω κανει: 1) Αλλαγή σωληνακι βενζινης (το οποιο τελικα ηταν ενταξει απο διαρροές και το παλιο αλλα ηθελε αλλαγη γιατι ηταν αρκετα ξεραμενο) και είδα και το ντεποζιτο αν χανει αυτο απο καπου το οποιο φαινόταν μια χαρά. Οχι σκουριές η κάτι άλλο. 2) Καθαρισμό καρμπ. Το εβγαλα το εκανα καινούριο, δεν ειχε και τοση βρωμα μεσα ειναι η αληθεια, εως καθολου θα ελεγα, εξωτερικη ειχε αρκετη γιατι εχει καιρο να πλυθει και το μηχανακι οποτε μαζεψε χωματα λαδια κτλπ αλλα δεν παιζει ρολο. Διαρροες "εξωτερικές" απο φλατζες στο καρμπ δεν εχει και ολα ειναι κομπλε. Ανακαλυψα επισης το το καρμπ που φοραει ειναι W standard των 25 ευρώ και όχι το γνήσιο 16άρι keihin των supra. Το κουλό της υπόθεσης όμως είναι οτι χανει βενζίνη και με το ρουμπινέτο στο ON και στο OFF. Το ρουμπινετο το ελεγξα και αυτο οταν εβγαλα το καρμπ για καθαρισμο και ηταν πληρως λειτουργικο και δεν ετρεχε σταγόνα στο OFF. Αντε βγάλε άκρη.... Λέτε να εξατμίζετε απο καπου? Και παλι, είναι δυνατον να εξατμιζεται περιπου 2 λιτρα βενζίνη μεσα σε 12 ωρες παρκαρισμένο? Τίποτε αλλο που μπορω να κανω πριν παω να σκασω λεφτά στον μηχανικό μου και χασω και 1-2 μεροκαματα μεχρι να ειναι ετοιμο?
  6. Ο ανεμιστήρας λειτουργεί κανονικά όταν πρέπει να λειτουργήσει, δεν έχει καποιο πρόβλημα! Ωραία όσο αφορά το valeo χαίρομαι που το ακούω γιατί πραγματικά απορούσα πως μπορεί να βρέθηκε νερό εκεί ή μήπως είχα πάθει αχρωματοψία Λοιπόν, κατέβηκα ξανά στην αποθήκη να ελέγξω ξανα τα πάντα και βρήκα ενα κολάρο που στάζει, το πρόδωσε αυτή τη φορά γιατι έπεφτε επάνω στην εξάτμιση και έβγαζε ατμούς, αυτό που έρχεται απο την δεξιά μεριά απο το ψυγείο και φτάνει πίσω στην κεφαλή. Στάζει απο το πίσω μέρος που μπαίνει στην κεφαλή. Εκανα πατάτα και το έκοψα 2-3 εκατοστά απο την άκρη του για να το ξαναβάλω αλλα πάνω στα νέυρα μου και στην χασούρα μου μετά είδα οτι στην αρχή το κολάρο έχει εσωτερικό πάχος 2cm ενώ μετά γίνεται 1.5cm. Εγώ με το κόψιμο που του έκανα, έφυγε όλο το κομμάτι μπροστά το χοντρό που είναι 2cm και πλέον είναι 1.5cm με αποτέλεσμα να μήν μπαίνει στην υποδοχή ακόμα και ο hulk να προσπαθούσε να το έβαζε. Πάω για καινούριο κολάρο λοιπόν και την προσευχή μου να ήταν μόνο αυτό και να τελειώσει το θέμα όμορφα και οικονομικά!
  7. Καλησπέρα στα παιδιά! Χθές λοιπόν καθώς πήγαινα παραγγελία παρατήρησα τον δείκτη θερμοκρασίας στο μηχανάκι να ανεβαίνει αρκετά, γενικά όλο το καλοκαίρι που το δουλεύω το μηχανάκι με το που φτάσει ο δείκτης θερμοκρασίας στην μέση, ανάβουν τα βελτιλαντέρ και δεν ανεβαίνει άλλο η θερμοκρασία, το κρατάει εκεί περίπου στην μέση αλλα χθές ανέβηκε στο τέρμα και αναβόσβηνε. Έσβησα εννοείται το μηχανάκι και βλέπω απο κάτω να στάζουν παραφλού απο την υπερχείλιση στο σημείο του ψυγείου. Το άφησα να κρυώσει, τσέκαρα το ψυγείο της υπερχείλισης το οποίο και ήταν άδειο, το γέμισα με νεράκι που είχα μαζί μου και το έφερα σπίτι με τα μάτια μου εννοείται στον δείκτη μην ανεβάσει ξανά θερμοκρασία. Σήμερα, πρίν λίγο, τσέκαρα τα εξής: 1) Λάδια με νερά δεν μπερδεύει καθώς τα λάδια που τσέκαρα είναι ΟΚ, όπως και το μπουζί είναι οκ και δεν είχε καθόλου υγρασία επάνω, το κλασσικό σωστό καφέ χρώμα είχε. 2) Τσέκαρα την τρόμπα νερού την ροή της βγάζωντας το σωληνάκι που στένει νερό στην κεφαλή και η ροή της είναι κανονική, περίπου σαν λάστιχο νερού είναι η πίεση της οπότε ούτε τρόμπα είναι. 3) Το ψυγείο είναι ζεστό κανονικά, οπότε και το ενδεχόμενο να είναι βουλωμένο το ψυγείο αποκλείεται. Ο δείκτης θερμοκρασίας επίσης δουλεύει κανονικά καθώς ανεβο-κατεβάινει κανονικά. Τώρα το έχω γεμίσει ξανά υγρά και το άφησα να δουλέψει λίγο και δεν φαίνεται να στάζει πλέον. Διαρροή απο κάποιο σωληνάκι δεν φαίνεται να έχει, ήταν το πρώτο πράγμα που τσέκαρα. Επίσης έχω παρατηρήσει οτι γενικά μετά απο μερικές μέρες δουλειάς θα μου αδειάσει το δοχειο της υπερχείλισης απο το ΜΑΧ που το γεμίζω αλλα το αδειάζει μέχρι ένα σημείο, φαίνεται δηλαδή οτι έχει υγρά μέσα εαν κοιτάξεις απο την υποδοχή που γεμίζεις παραφλού κάτω απο το τιμόνι αριστερά. Εαν είχε διαρροή δεν θα το άδειαζε όλο το νερό απο το κύκλωμα και όχι μόνο μέχρι ενα σημείο στο δοχείο και θα ανέβαζε γενικά θερμοκρασία σαν τρελό? Χθές πρώτη φορά μου το έκανε και το μηχανάκι το δουλεύω μήνες, αυτό μου έκανε εντύπωση και οτι τώρα που το δούλεψα λίγο δεν φαίνεται να στάζει πάλι. Κάτι ακόμα, πρίν που έβγαλα το σωληνάκι απο την αντλία για να δώ την ροή της, το υγρό που έτρεξε για κάποιο λόγο ήταν διάφανο, σαν νερό δηλαδή, ενω είχα βάλει γαλάζιο παραφλού (το κλασσικό της valeo) τελευταία φορά που το έκανα σέρβις, πριν ένα μήνα δηλαδή. Αυτό πάλι πώς γίνεται? Πώς βρέθηκε το νερό εκει μέσα? Οταν συμπήρωσα χθές που αναφέρω πιο πάνω με νερό που είχα μαζί μου για να το φέρω σπίτι, δεν συμπλήρωσα εναν τόνο νερό, ούτε 300ml δεν ήταν. Είναι αρκετά τα 300ml που συμπλήρωσα και ανακατεύτηκαν με το παραφλού που είχε μέσα να κάνουν το μπλέ παραφλού διάφανο? Παντός παραπάνω υγρά σίγουρα είχε μέσα γιατι οταν έβγαλα τον σωλήνα απο την αντλία έτρεξε αρκετό, σίγουρα ήταν πολύ παραπάνω απο αυτό που συμπήρωσα εγώ χθές, οπότε άδειο τελείως δεν ήταν. Καμιά ιδέα κανείς για το τι μπορεί να συμβαίνει?
  8. Απόδειξη έχω ναί αλλα όπως και να έχει εχω ενημερώσει τον δικηγόρο μου και επειδή αυτός ξέρει οτι δεν με συμφερει να τον τρέξω για 500 ευρώ (μου το τόνισε και ο δικηγόρος μου ξεκάθαρα οτι δεν αξιζει για 400 και 500 ευρω ζημια να τον τρέξεις για κανένα λόγο) συνεχίζει να κάνει τον κινέζο. Με πήρε τηλέφωνο λεει μιλησε με τον μηχανικο που το ειδε το μηχανακι κτλπ και οτι δεν ειναι μπιέλα με τίποτα, τα κοκοράκια λέει βαράνε και να το δουλέψω άφοβα γιατι στα περισσότερα gilera λέει ακούγονται δεν είναι κάτι, ότι χρειαστώ για το μηχανάκι κτλπ να τους παρω τηλεφωνο θα χαρούν να με βοηθήσουν και πίτσες μπλέ. Τέλοσπαντων, το πάθημα να γίνεται μάθημα άλλη φορά. Θα το φτιάξω θα χρεωθώ εγώ ότι και αν είναι αυτό που βαράει και ποτέ ξανά αγορά πριν κάνω έλεγχο ακόμα και απο αντιπροσωπεία να είναι.
  9. Καλησπέρα φίλτατοι! Κατέληξα με ενα μεταχειρισμένο gilera runner st 125 2011 απο Θεσσαλονίκη το οποίο το πήρα πριν ένα μήνα σαν "ανακατασκευασμένο μοτέρ στην piaggio πριν απο 5.000 χλμ" και υποτίθεται οτι μου το έδωσε και απο σέρβις με καινουρια λάδια φιλτρα κτλπ. Ήταν το πρώτο μηχανάκι που δεν το πηγα στον μηχανικο μου πριν το αγορασω και αυτο και μονο γιατι επιστεύτηκα το οτι ήταν αντιπροσωπεία. Με λίγα λόγια το μηχανάκι μετα απο μόνο 250 χιλιόμετρα που το δούλεψα άρχισε να ακούγεται μεταλλικός ήχος. Μόλις όμως το πηγα στον μηχανικο μου μου είπε οτι αυτος ο ηχος ειναι μπιελα 99%. Δεύτερος επίσης μηχανικός που το πήγα μου είπε και αυτός οτι είναι η μπιέλα. Καπάκι πάω στον έμπορο να παραλάβω την άδεια απο το μηχανάκι (ειχα την προσωρινη μεχρι να ερχοταν η κανονική η πράσσινη) και να του πω και τι γινεται με το μηχανακι. Η απαντηση απο τον πωλητη που μου το πουλησε ηταν "εεεεε να εγω σου ειπα οτι ετσι μου ειπε αυτος που μου το πουλησε εμενα το μηχανακι, οσο το ειχαμε εμεις λεει δεν ακουγοταν κατι κτλπ και εν τελη πηρες ενα μηχανακι με 850 ευρω λεει μεταχειρισμενο για να σου βγαλει λιγους μηνες δουλειας ετσι δεν ειναι? Τι περιμενες? ---- Ακούστε εδώ απάντηση απο πωλητή αντιπροσωπείας Ετσι ειναι ρε φιλε τον λεω. λίγους μηνες δουλειας ομως όχι 250 χιλιομετρα και να βαραει η μπιελα, επισης να βαραει μπιελα με επισκευη (Στην piaggio κιολας) πριν απο μερικες χιλιαδες χιλιομετρα δεν γινεται, δεν ειμαστε και χθεσινοι απο τα 16 εχουμε μηχανακια. Επίσης, πρίν το αγοράσω μου είχε πει οτι είναι injection ενω το μηχανάκι είναι carb. Δεν με νοιάζει εαν μπερδεύτηκε, είναι η δουλεία του να δίνει σωστές πληροφορίες για ότι τον ρωτήσουν γιατί πολύ απλά εγω δεν θα το αγόραζα εαν ηξερα οτι ηταν καρμπ γιατι τον είπα ξεκάθαρα οτι το θέλω για μερικούς μήνες χρήση ντελίβερι και θέλω μόνο injection. Στην τελική το μονο που καταφερα ηταν λεει να με καλεσει (που περασε μια εβδομαδα και ακομα με καλει...) για να μου δωσει τον αριθμο απο αυτον που αγορασαν αυτοι το μηχανακι για να μου πει λεει τι επισκευη εκανε και σε πια αντιπροσωπεια της piaggio κτλπ ... τρεχα γύρευε δηλαδή. Ερώτηση τώρα, πήρε κάπου το αυτι μου μετά απο μερικές ερωτήσεις οτι ειναι νόμος της Ε.Ε. για τα μεταχειρισμένα απο έμπορο συνοδεύονται με ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 3 μηνες εγγύηση απλά λίγοι αγοραστές το γνωρίζουν και οτι δεν πρόκειτε να στο πουν απο μονοι τους γιατι είσαι Ελλαδάρα και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να κερδίζουν απο παντού. Ισχυεί κάτι τέτοιο? Εμένα εννοείται οτι δεν μου ανέφερε κάτι για εγγύηση. Πώς μπορώ να τον κάνω (εάν μπορώ) να μου το φτιάξει τουλάχιστον το μπουρδ**ο που μου πούλησε να μην βαράει? Μιλάμε για 400 με 500 ευρώ ζημιά αυτή τη στιγμή δεν είναι κάτι μικρό ωστε να το προσπεράσεις. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
  10. Στο sym πιο φθηνά είναι γενικά και τα σέρβις και τα ανταλλακτικά σε σχέση με το piaggio αλλά και πάλι το 100αρι δεν το γλυτωνεις και είναι και ανά λιγότερα χλμ στο sym, νομίζω ανά 15.000
  11. 150€ μου είπαν (στην piaggio) το σέρβις που περιέχει και ιμάντα που είναι ανά 20.000 χλμ ... τσούζει λίγο είναι η αλήθεια σε σχέση με τα 35€ αλυσιδογραναζα στο παπί (που αν πάρεις και ενισχυμένα 428 καλή μάρκα ξεχνάς να τα αλλάξεις)
  12. Επίσης για τις αμφιβολίες μου για το αερόψυκτο, ρώτησα τον μηχανικό μου (μου είπε κι αυτός να πάρω το piaggio αντί για οποιοδήποτε sym) και μου είπε καλύτερα κιόλας αερόψυκτο αφού το θέλω μόνο για ντελίβερι γιατί λέει θα ησυχάσεις και από αντλια νερού, ψυγείο, σωληνάκια παραφλου κτλπ που όλα αυτά είναι έξτρα έξοδα εάν παρουσιάσουν βλάβη και ότι θα είναι και πιο αξιόπιστο το αερόψυκτο από το υδρόψυκτο όσο περίεργο και αν μου ακούγεται.
  13. Κι εμένα κάτι με χάλασε είναι η αλήθεια. Όπως και να έχει άλλο piaggio άλλο sym. Το κατάλαβα κατευθείαν όταν τα είδα από κοντά. Επίσης στην τιμή που πάνε πλέον τα SYM ενώ παίρνεις Honda piaggio κτλπ με 300€ παραπάνω νομίζω δεν αξίζει. Το sh 150 είναι η χρυσή τομή αλλά ξεφεύγει στα 3.900 δυστυχώς
  14. Πήγα είδα σήμερα από κοντά το symphony, το liberty, το sh και το vision. Το SYM δεν μου γέμισε το μάτι σε καμία περίπτωση σε σχέση με τα αλλά. Το vision πάλι ωραιο (σχεδόν ίδιο με το sh) αλλά μου είπαν και από την Honda ότι με τον καιρό θα το βαρεθώ στις ανηφόρες γιατί θα με ζορίζει και θα θέλω ένα τσικ παραπάνω τράβηγμα. Το Sh μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω, αλλά μόλις είδα το liberty μου φάνηκε ένα κλικ πάνω σε ποιότητα σε σχέση με όλα τα προηγούμενα και η θέση οδήγησης του μου φάνηκε πιο ωραία όπως κάθεσαι επάνω, εμφάνιση πολύ μπροστά σε σχέση με τα Honda (για τα δικά μου γούστα) και γενικά ακόμα και στα πλαστικά διέκρινα ένα κλικ ποιότητα παραπάνω. Έχει και abs και η τιμή του είναι καλή για το 150αρι, όποτε 99% πάω για beverly 150 καινούριο.
  15. Το liberty πάντως βγαίνει κανονικά με abs στα 150 κυβικά και νομίζω και στα 125. Το vision με εμένα επάνω (100 κιλά) ανηφόρες θα τις ανεβαίνει η θα κλαίω την ώρα που το πήρα ; Γιατι με 300€ παραπάνω πάω σε liberty 150cc με abs και 4 άλογα παραπάνω, όποτε δεν ξέρω κατά ποσό αξίζει. Έχει βέβαια το smart key που στο ντελίβερι (λογικά) θα μου είναι ένα χρήσιμο εργαλείο και θα γλυτωσω αυτό το βάλε-βγάλε του κλειδιού 100 φορές την ημέρα αλλά άμα είναι να μην τραβάει και αναγκαστικά να το πηγαίνω μόνιμος στο τέρμα δεν θέλω. Παίζει και το sh 125 στα 2.800€ που έχει όλα τα καλά, είναι και υδρόψυκτο αλλά δεν έχει abs. Παρόλα αυτά έχω διαβάσει και ακούσει τα καλύτερα. Δεν ξέρω γιατί έχω κολλήσει τόσο με το να έχει abs, δεν είχα ποτέ είναι η αλήθεια σε κανένα μηχανάκι μου, ούτε στην μηχανή έχω και ποτέ δεν είχα πρόβλημα.
×
×
  • Create New...