Jump to content

graves

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.185
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

graves last won the day on Μάιος 16

graves had the most liked content!

Πόντοι

460 Excellent

Σχετικά με το μέλος graves

  • Κλάση
    Mix oil, Rip soil
  • Γενέθλια 04/08/1994

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Ενδιαφέροντα
    Ηλεκτρική κιθάρα, DJλίκι, μουσική παραγωγή και μπάντες.
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Husqvarna
  • myBike: Μοντέλο
    TE410e
  • myBike: Κυβισμός
    399

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    NSR 500
  • dreamBike: Κυβισμός
    499

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.097 προβολές προφίλ
  1. Απόδειξη έχω ναί αλλα όπως και να έχει εχω ενημερώσει τον δικηγόρο μου και επειδή αυτός ξέρει οτι δεν με συμφερει να τον τρέξω για 500 ευρώ (μου το τόνισε και ο δικηγόρος μου ξεκάθαρα οτι δεν αξιζει για 400 και 500 ευρω ζημια να τον τρέξεις για κανένα λόγο) συνεχίζει να κάνει τον κινέζο. Με πήρε τηλέφωνο λεει μιλησε με τον μηχανικο που το ειδε το μηχανακι κτλπ και οτι δεν ειναι μπιέλα με τίποτα, τα κοκοράκια λέει βαράνε και να το δουλέψω άφοβα γιατι στα περισσότερα gilera λέει ακούγονται δεν είναι κάτι, ότι χρειαστώ για το μηχανάκι κτλπ να τους παρω τηλεφωνο θα χαρούν να με βοηθήσουν και πίτσες μπλέ. Τέλοσπαντων, το πάθημα να γίνεται μάθημα άλλη φορά. Θα το φτιάξω θα χρεωθώ εγώ ότι και αν είναι αυτό που βαράει και ποτέ ξανά αγορά πριν κάνω έλεγχο ακόμα και απο αντιπροσωπεία να είναι.
  2. Καλησπέρα φίλτατοι! Κατέληξα με ενα μεταχειρισμένο gilera runner st 125 2011 απο Θεσσαλονίκη το οποίο το πήρα πριν ένα μήνα σαν "ανακατασκευασμένο μοτέρ στην piaggio πριν απο 5.000 χλμ" και υποτίθεται οτι μου το έδωσε και απο σέρβις με καινουρια λάδια φιλτρα κτλπ. Ήταν το πρώτο μηχανάκι που δεν το πηγα στον μηχανικο μου πριν το αγορασω και αυτο και μονο γιατι επιστεύτηκα το οτι ήταν αντιπροσωπεία. Με λίγα λόγια το μηχανάκι μετα απο μόνο 250 χιλιόμετρα που το δούλεψα άρχισε να ακούγεται μεταλλικός ήχος. Μόλις όμως το πηγα στον μηχανικο μου μου είπε οτι αυτος ο ηχος ειναι μπιελα 99%. Δεύτερος επίσης μηχανικός που το πήγα μου είπε και αυτός οτι είναι η μπιέλα. Καπάκι πάω στον έμπορο να παραλάβω την άδεια απο το μηχανάκι (ειχα την προσωρινη μεχρι να ερχοταν η κανονική η πράσσινη) και να του πω και τι γινεται με το μηχανακι. Η απαντηση απο τον πωλητη που μου το πουλησε ηταν "εεεεε να εγω σου ειπα οτι ετσι μου ειπε αυτος που μου το πουλησε εμενα το μηχανακι, οσο το ειχαμε εμεις λεει δεν ακουγοταν κατι κτλπ και εν τελη πηρες ενα μηχανακι με 850 ευρω λεει μεταχειρισμενο για να σου βγαλει λιγους μηνες δουλειας ετσι δεν ειναι? Τι περιμενες? ---- Ακούστε εδώ απάντηση απο πωλητή αντιπροσωπείας Ετσι ειναι ρε φιλε τον λεω. λίγους μηνες δουλειας ομως όχι 250 χιλιομετρα και να βαραει η μπιελα, επισης να βαραει μπιελα με επισκευη (Στην piaggio κιολας) πριν απο μερικες χιλιαδες χιλιομετρα δεν γινεται, δεν ειμαστε και χθεσινοι απο τα 16 εχουμε μηχανακια. Επίσης, πρίν το αγοράσω μου είχε πει οτι είναι injection ενω το μηχανάκι είναι carb. Δεν με νοιάζει εαν μπερδεύτηκε, είναι η δουλεία του να δίνει σωστές πληροφορίες για ότι τον ρωτήσουν γιατί πολύ απλά εγω δεν θα το αγόραζα εαν ηξερα οτι ηταν καρμπ γιατι τον είπα ξεκάθαρα οτι το θέλω για μερικούς μήνες χρήση ντελίβερι και θέλω μόνο injection. Στην τελική το μονο που καταφερα ηταν λεει να με καλεσει (που περασε μια εβδομαδα και ακομα με καλει...) για να μου δωσει τον αριθμο απο αυτον που αγορασαν αυτοι το μηχανακι για να μου πει λεει τι επισκευη εκανε και σε πια αντιπροσωπεια της piaggio κτλπ ... τρεχα γύρευε δηλαδή. Ερώτηση τώρα, πήρε κάπου το αυτι μου μετά απο μερικές ερωτήσεις οτι ειναι νόμος της Ε.Ε. για τα μεταχειρισμένα απο έμπορο συνοδεύονται με ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 3 μηνες εγγύηση απλά λίγοι αγοραστές το γνωρίζουν και οτι δεν πρόκειτε να στο πουν απο μονοι τους γιατι είσαι Ελλαδάρα και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να κερδίζουν απο παντού. Ισχυεί κάτι τέτοιο? Εμένα εννοείται οτι δεν μου ανέφερε κάτι για εγγύηση. Πώς μπορώ να τον κάνω (εάν μπορώ) να μου το φτιάξει τουλάχιστον το μπουρδ**ο που μου πούλησε να μην βαράει? Μιλάμε για 400 με 500 ευρώ ζημιά αυτή τη στιγμή δεν είναι κάτι μικρό ωστε να το προσπεράσεις. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
  3. Στο sym πιο φθηνά είναι γενικά και τα σέρβις και τα ανταλλακτικά σε σχέση με το piaggio αλλά και πάλι το 100αρι δεν το γλυτωνεις και είναι και ανά λιγότερα χλμ στο sym, νομίζω ανά 15.000
  4. 150€ μου είπαν (στην piaggio) το σέρβις που περιέχει και ιμάντα που είναι ανά 20.000 χλμ ... τσούζει λίγο είναι η αλήθεια σε σχέση με τα 35€ αλυσιδογραναζα στο παπί (που αν πάρεις και ενισχυμένα 428 καλή μάρκα ξεχνάς να τα αλλάξεις)
  5. Επίσης για τις αμφιβολίες μου για το αερόψυκτο, ρώτησα τον μηχανικό μου (μου είπε κι αυτός να πάρω το piaggio αντί για οποιοδήποτε sym) και μου είπε καλύτερα κιόλας αερόψυκτο αφού το θέλω μόνο για ντελίβερι γιατί λέει θα ησυχάσεις και από αντλια νερού, ψυγείο, σωληνάκια παραφλου κτλπ που όλα αυτά είναι έξτρα έξοδα εάν παρουσιάσουν βλάβη και ότι θα είναι και πιο αξιόπιστο το αερόψυκτο από το υδρόψυκτο όσο περίεργο και αν μου ακούγεται.
  6. Κι εμένα κάτι με χάλασε είναι η αλήθεια. Όπως και να έχει άλλο piaggio άλλο sym. Το κατάλαβα κατευθείαν όταν τα είδα από κοντά. Επίσης στην τιμή που πάνε πλέον τα SYM ενώ παίρνεις Honda piaggio κτλπ με 300€ παραπάνω νομίζω δεν αξίζει. Το sh 150 είναι η χρυσή τομή αλλά ξεφεύγει στα 3.900 δυστυχώς
  7. Πήγα είδα σήμερα από κοντά το symphony, το liberty, το sh και το vision. Το SYM δεν μου γέμισε το μάτι σε καμία περίπτωση σε σχέση με τα αλλά. Το vision πάλι ωραιο (σχεδόν ίδιο με το sh) αλλά μου είπαν και από την Honda ότι με τον καιρό θα το βαρεθώ στις ανηφόρες γιατί θα με ζορίζει και θα θέλω ένα τσικ παραπάνω τράβηγμα. Το Sh μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω, αλλά μόλις είδα το liberty μου φάνηκε ένα κλικ πάνω σε ποιότητα σε σχέση με όλα τα προηγούμενα και η θέση οδήγησης του μου φάνηκε πιο ωραία όπως κάθεσαι επάνω, εμφάνιση πολύ μπροστά σε σχέση με τα Honda (για τα δικά μου γούστα) και γενικά ακόμα και στα πλαστικά διέκρινα ένα κλικ ποιότητα παραπάνω. Έχει και abs και η τιμή του είναι καλή για το 150αρι, όποτε 99% πάω για beverly 150 καινούριο.
  8. Το liberty πάντως βγαίνει κανονικά με abs στα 150 κυβικά και νομίζω και στα 125. Το vision με εμένα επάνω (100 κιλά) ανηφόρες θα τις ανεβαίνει η θα κλαίω την ώρα που το πήρα ; Γιατι με 300€ παραπάνω πάω σε liberty 150cc με abs και 4 άλογα παραπάνω, όποτε δεν ξέρω κατά ποσό αξίζει. Έχει βέβαια το smart key που στο ντελίβερι (λογικά) θα μου είναι ένα χρήσιμο εργαλείο και θα γλυτωσω αυτό το βάλε-βγάλε του κλειδιού 100 φορές την ημέρα αλλά άμα είναι να μην τραβάει και αναγκαστικά να το πηγαίνω μόνιμος στο τέρμα δεν θέλω. Παίζει και το sh 125 στα 2.800€ που έχει όλα τα καλά, είναι και υδρόψυκτο αλλά δεν έχει abs. Παρόλα αυτά έχω διαβάσει και ακούσει τα καλύτερα. Δεν ξέρω γιατί έχω κολλήσει τόσο με το να έχει abs, δεν είχα ποτέ είναι η αλήθεια σε κανένα μηχανάκι μου, ούτε στην μηχανή έχω και ποτέ δεν είχα πρόβλημα.
  9. Ωραιο το vision και σε λογική τιμή, αλλά δεν έχει abs.
  10. graves

    Αγορά καινούριου 125 scooter για delivery

    Καλησπέρα! Όπως λέει και ο τίτλος, αποφάσισα να πάρω καινούριο scooter για τη δουλειά γιατί καλό χρυσό το παπί αλλά ήρθε η ώρα για κάτι πιο άνετο/ασφαλές/ευρύχωρο και ας καίει λίγο παραπάνω και ας έχει και λίγο πιο ακριβά σέρβις από το παπί, δεν με ενοχλεί. Επειδή δεν έχω ασχοληθεί πολύ με τα σκούτερ, έχω βρει αυτά που μου αρέσουν αλλά τα 2 αρχικά μου ερωτήματα είναι: 1) Να πάρω υδρόψυκτο η και τα αεροψυκτα δεν έχουν θέμα; 2) Το 125 θα είναι αρκετό η να κοιτάξω κάτι σε 150 όπως το liberty 150 η τα 200αρια της sym που είναι 160κάτι κυβικά; Το μηχανάκι θα το έχω καθαρά και μόνο για ντελίβερι καθώς για όλα τα αλλά έχω την μηχανή όποτε δεν με ενδιαφέρει και τόσο να είναι πανέμορφο η να έχει τρελούς χώρους κάτω από την σέλα κτλπ. Θέλω όμως να είναι αξιόπιστο και να έχει abs έστω μόνο στον μπροστά τροχό. Ειμαι λοιπόν ανάμεσα σε: 1) SYM Symphony 125 l/c abs - 2.400€ - υδρόψυκτο - abs δικαναλο 2) Piaggio liberty 125/150 - 2.500€ - αερόψυκτο - abs μπροστά, ταμπούρο πίσω 3) SYM jet x 125 - 2.800€ - υδρόψυκτο με δικαναλο abs και ένα σωρό έξτρα πάνω - μου έχει αρέσει πιο πολύ απο όλα Στην αρχή κοιτούσα και nmax 125/155 αλλά και medley, ξεφεύγουν λίγο όμως στα 3.400€ πάνω κάτω, όποτε περιόρισα τις επιλογές μου στις παραπάνω. θα είναι αξιόπιστο κάποιο από τα sym σε σχέση με το liberty? Είναι γενικά καλά πλέον τα SYM και μπορείς να τα εμπιστευτείς σαν ένα εργαλείο δουλειάς;
  11. Καλησπέρα στους διτροχους! Με αφορμή την σπασμένη Μανέτα του GSR μου λοιπόν είπα να πάρω ένα ζευγάρι όχι εργοστασιακές αλλά μαύρες ρυθμιζόμενες κοντές που μου αρέσουν. Ήμουν έτοιμος να πάω σε σετακι της puig η της barracuda γύρω στα 150€, επειδή όμως μου κάηκε η λάμπα μπροστά και πήγα σε μοτομαγαζο στον βαρδάρη να πάρω μια κινεζική led h4 να του βάλω (έχω πολύ καλή εμπειρία από κινεζικη λάμπα led αλλά και προβολακι - δουλεύουν κάθε μέρα 1 χρόνο και δεν έβγαλαν κιχ ακόμα στο παπί) είπα να κάνω και μια ερώτηση για σετακι μανετες και μου είπε 65€ το ζευγάρι, τις έπιασα και ποιοτικά φαινόταν μια χαρά, ούτε ‘’καινα’’ είχε να παίζει ούτε τίποτα. Μετά όμως σκέφτομαι το aliexpress και μπαίνω να δω από περιέργεια (δεν είχα ξαναπάρει ποτέ κάτι) και βλέπω την ίδια ακριβώς Μανέτα με logo Gsr επάνω στα 15€ το σετακι. Ο τύπος στον βαρδάρη μου είπε είναι Taiwan και όχι Κίνα αλλά είμαι σίγουρος ότι είναι 100% η ίδια Μανέτα. Παίζει να υπάρχει όντως και Taiwan ποιότητα η απλά την παίρνει και αυτός από Κίνα λιγότερο από 15€ (σε χονδρική) και την πουλάει 65€; Για 65€ φαινόταν τίμια πάντως, ποσό μάλλον για 15€ εάν είναι όντως η ίδια Μανέτα. Όπως και να έχει θα έσκαγα από περιέργεια και τις πήρα. Είναι αυτές εδώ: LINK και θα πω εντυπώσεις όταν έρθουν. Εάν κάνουν δουλίτσα με γλίτωσαν από 135€, εάν πάλι είναι χάλια και δεν ήταν σαν εκείνες που είδα στον βαρδάρη, θα βάλω μια και καλή puig η barracuda να ξεμπερδευω.
  12. graves

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Εγώ από ότι διάβασα αλλά και το επιβεβαίωσε και ο μηχανικός μου που έχει 2 πελάτες με gsr 600 abs αλλά και ο ιδιοκτήτης της σχολής οδηγών που έχει gsr ότι έβγαζα συχνά πρόβλημα το πίσω abs, δεν ξέρω άμα ήταν τυχαίο αλλά προτίμησα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο! τα έχω χορτάσει τα μονοκυλινδρα τόσα χρόνια φίλε! Φτάνει πΧια! Αρκετά με κραδασμούς και 160χλμ τελική σε κατηφόρα! Καλη η ροπή από το μηδέν δεν λέω αλλά δεν μπορώ να πω ότι θα μου λείψει! Προτιμώ το τέντωμα χεριών στις ψηλές Σας ευχαριστώ όλους για το καλορίζικο! Βόλτα δεν βλέπω να κανονίζουμε όμως και ανησυχώ
  13. graves

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Του 2006! Νομίζω είναι το ίδιο μέχρι το 2010 αν εξαιρέσεις το abs που προστέθηκε από το 2008 και μετά!
  14. graves

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Πρώτες εντυπώσεις από την μετάβαση σε τετρακύλινδρο από μονοκυλινδρο είναι η μέρα με την νύχτα! Δεν ξέρω εάν αγοράσω ξανά μονοκυλινδρο στην ζωή μου
  15. graves

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Και τελικά, περίπου έξι μήνες μετά, έχω επιτέλους μηχανή Street triple πέρα ότι δεν έβρισκα στα λεφτά που έψαχνα στην πόλη μου, αποφάσισα να μην το πάρω (η έστω ακόμα...) για να πάρω 4κυλινδρο που ήθελα εξ αρχής ώστε να μην μου μείνει απωθημένο. Όποτε αυτόματα έφαγε και το tuono άκυρο (και καλύτερα γιατί το ξανασκέφτηκα για 1000αρι) Το Ζ όπως είχαμε πει είχε φάει άκυρο γιατί είναι αηδιαστικά βαρύ, hornet επίσης είδα ένα του 2008 και ούτε εκεί μπορώ να πω ότι μου έκανε κλικ κάτι. Εν τέλη, κατέληξα σε gsr 600 (χωρίς abs για τον γνωστό λόγο με το θέμα του abs στα gsr) το οποίο μόλις το οδήγησα μου άρεσαν τα πάντα σε σχέση με ότι είχα δοκιμάσει μέχρι τώρα (hornet, Z) αλλά το βρήκα και σε αρκετά καλή κατάσταση, εννοείται ότι το είδε και ο μηχανικός μου πριν την αγορά, γενικά είναι όλο εργοστασιακό και καθαρό, πάει καρφί στον δρόμο δεν τραβάει δεξιά η αριστερά, δεν τρίζει τίποτα κτλπ, το μόνο που χρειάζεται είναι αλυσιδογραναζα (δεν επείγουν) και ένα σέρβις λαδια τσιμούχες ξύστρες στο μπροστινό που έχω κανονίσει να το κάνω μέσα στην εβδομάδα μαζί με ένα τυπικό σέρβις λαδια και φίλτρο λαδιού. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες! Οι Θεσσαλονικείς ψηθείτε για βόλτα!
×
×
  • Create New...