Jump to content

graves

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.170
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

443 Excellent

Σχετικά με το μέλος graves

  • Κλάση
    Mix oil, Rip soil
  • Γενέθλια 04/08/1994

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Ενδιαφέροντα
    Ηλεκτρική κιθάρα, DJλίκι, μουσική παραγωγή και μπάντες.
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Husqvarna
  • myBike: Μοντέλο
    TE410e
  • myBike: Κυβισμός
    399

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    NSR 500
  • dreamBike: Κυβισμός
    499

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.918 προβολές προφίλ
  1. Στο 2021 τα θέματα αξιοπιστίας ειναι παρελθόν (εαν τα προσέχεις εννοείται και δεν βαράς κόφτες στο κάθε φανάρι) ... εδώ για τα κινέζικα τύπου benelli, daytona κτλπ ακους καλά λόγια πλέον, πόσο μάλλον σε 2 εταιρίες κολοσσους, δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις πρόβλημα. Να έχεις στα υπόψιν σου επίσης οτι το ΜΤ είναι δικύλινδρο ενώ το ΚΤΜ μονοκύλινδρο.
  2. Για ρώτα τον πατέρα σου αν το άφηνε ποτε να δουλεύει ρελαντί στον πλάγιο η αν το είχε πάντα στον όρθιο! Γιατί εγώ ξέρω οτι ηταν λάθος η θέση της τρόμπας λαδιού με αποτέλεσμα οταν είναι στον πλάγιο να μην φτάνει το λάδι ωστε να το στείλει εκει που πρέπει να το στείλει, γι αυτό και βαρούσαν μπιέλα τα περισσότερα innova, μπορεί να κάνω και λάθος αλλα εγώ αυτό θυμάμαι να ακούγεται χρόνια τώρα. Το παπί το παίρνεις πρώτα για οικονομία και μετά για όλα τα υπόλοιπα, το να αλλάζεις λάδια κάθε 1500 χιλιόμετρα βγάζει νόημα μόνο εαν βάζεις το πιο φθηνό λάδι που υπάρχει, το να αλλάζεις λάδια με καλό λάδι όπως bellray σε οποιοδήποτε παπί ανα 1500 χλμ είναι υπερβολή και πεταμένα λεφτά. Το οτι έτυχε και του πατέρα σου δεν βάρεσε μπιέλα δεν σημαίνει οτι ήταν επειδή άλλαζε τα λάδια κάθε 1.500 χιλιόμετρα αλλα (λογικά) ενας συνδιασμός σχολαστικής συντήρησης μαζι με προσοχη στην οδηγηση και στο πόσο και άν ζορίζει το μηχανάκι, χωρίς όμως αυτό παράλληλα να σημαίνει οτι ΟΛΑ τα innova που αλλαζουν λαδια καθε 3.000 και εχουν ζοριστεί λιγο παραπάνω σε καμια ανηφόρα η εθνική οδό βαράνε μπιέλα...
  3. graves

    XTX 660 για πρώτη μηχανή

    Καλά πήγε αυτό
  4. Τότε είχαμε Ζετάκια 125 και τώρα κυκλοφορούν με ηλεκτρικά πατίνια της Lime, τι να λέμε τώρα
  5. Εγω την θυμάμαι να κυκλοφορεί στα μοτο-μάγαζα του βαρδάρη απο 16 χρονών και εννοείται οτι στο ΕΠΑΛ την κοροιδεύαμε όλη η καγκουρο-παρέα, οπότε λογικά λίγοι είναι αυτοί που "την πάτησαν" και την αγόρασαν Εδω υπάρχει ακόμα το group "drag team panos" στο facebook
  6. Δεν νομίζω να κάνει ούτε για να πουλάς εφέ καρακιτσαριό είναι η φάση
  7. https://www.car.gr/parts/view/8384238-ilektriki-toyrminaturbo-x-gear-gia-papia Εδώ είσαι. Με ευχαριστείς αργότερα. Προφανώς και τρολάρω, όπως σου είπαν και οι απο πάνω, τζάμπα λεφτά θα δώσεις, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να το αφήσεις έτσι όπως είναι και να κάνεις υπομονή για το Α2. Άλλαξε ενα γρανάζι μπροστά για να έχεις καλύτερο τράβηγμα στις ανηφόρες και στο δικάβαλο και είσαι κομπλέ. Εγώ ούτε στο να το πουλήσει και να πάρει κατι πιο δυνατό θα συμφωνήσω... Με το Α1 είναι, με 14 άλογα το όριο και να βρεί μηχανάκι που είναι ακριβώς 14 άλογα/125 κυβικά και να το πάρει, πόσο καιρό θα του πάρει να το βαρεθεί ξανά? 1 μήνα? Δύο? Το πολύ! Προσωπικά πιστεύω οτι δεν ειναι και κάτι απο τα 9 να πας στα 14 άλογα... Ο μόνος λόγος που πιστευω οτι αξιζει να το παρει ειναι για την οδηγικη του συμπεριφορα, συμπλέκτη κτλπ σε σχεση με το παπακι, οχι για την "δύναμη" του.
  8. graves

    XTX 660 για πρώτη μηχανή

    Άστα να πάνε ... ο κύριος λόγος που πηρα husqvarna te 410e αντι για το 660 ηταν οτι δεν ηταν σιγουρο αμα με καλυπτει το Α2... και εδω που τα λεμε, επειδη καβάλησα και ΧΤ μετά το husqvarna, πάλι καλά που δεν με κάλυπτε το δίπλωμα και δεν το επέλεξα
  9. graves

    XTX 660 για πρώτη μηχανή

    Νομίζω οτι για ελάχιστο δεν σε καλύπτει το Α2 στο ΧΤΧ, ψάξτο λιγο καλύτερα πριν το αγοράσεις, παλικάρι απο το φόρουμ το είχε με Α2 αλλα ήξερε οτι για 0.κάτι kw δεν τον καλύπτει οποτε αν θελεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο διπλο-τσέκαρε το το θέμα.
  10. graves

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Δεν με ενδιαφέρει κάποια συγκεκριμένη, όχι οτι έχω και την πολυτέλεια να διαλέξω βέβαια, οι αγγελίες στο budget που θέλω να δώσω είναι περιορισμένες οπότε "ότι βρεθεί" Το θέμα είναι να προχωρήσει λίγο γενικά ο κόσμος για να βγεί και το δίπλωμα και να ανοίξουν ξανά τους νομούς ωστε να μπορώ να πάω σε άλλη πόλη για να δώ καποιο, το πιο κοντινό είναι στη Χαλκιδική.
  11. graves

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Άκόμα τίποτα, μας έχει φάει η δουλειά και το lockdown ... άσε που απο τον Ιανουάριο που έκανα τα χαρτιά για να αναβαθμίσω το δίπλωμα μου σε απεριόριστο καθώς ακόμα έχω το Α2, ακόμα περιμένω ενώ μου είχαν πεί οτι το πολύ σε ένα μήνα θα είχα ξεμπερδέψει. Οπότε λόγω και του διπλώματος, ακόμα δεν έχω πάρει τίποτα. Μάλλον για Street triple με κόβω. Εγώ είμαι βρε Θοδωρή! Η μάλλον εγώ στα 17 μου καθώς το τελευταίο post είναι απο το 2011 ...Κάθομαι το χαζεύω τώρα και σκέφτομαι ΠΩΣ ΗΜΟΥΝ ΕΤΣΙ ρε φιλε στα 17. Απίστευτο p.s. Τώρα που είδατε τι σπαστικό σκατόμωρο ήμουν 10 χρόνια πρίν μην με πεθάνετε στο troll p.s.2 Είμαι καλό παιδί απο κοντά να πάμε για καφέ
  12. Κώστα τι μηχανάκια είχες/έχεις? Μιλάμε για ενα ταξίδι περίπου 2 ώρες σε εθνική με 110 - που όπως λες είσαι καλυμμένος με αυτή την ταχύτητα - και με παπί το κάνεις στην κυριολεξία, ε μην το τερματίσουμε κιόλας οτι το MT 03 δεν θα είναι "σταθερό" στην εθνική και είναι μόνο για μέσα στην πόλη κτλπ. Δεν βρίσκω λόγο να δώσει κανείς για κινέζικο τόσα λεφτά (ΕΚΤΟΣ αν έχει τόσα λεφτά που δεν είναι καν πρόβλημα και γουστάρει να τα πετάει στα μηχανάκια ξερω γω γιατί έτσι βγάζει το γούστο του.) Άν ήταν έτσι όμως, δεν νομίζω να έμπαινες στην διαδικασία να έκανες thread στo mybike για πληροφορίες και απλά θα πήγαινες και θα το αγόραζες - γιατι όπως είπαμε τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα - οπότε θεωρώ οτι δεν τα έχεις και για πέταμα. Εφόσον δεν τα έχεις για πέταμα λοιπόν και απο ότι κατάλαβα όλο αυτό γίνεται γιατι θέλεις κάτι καινούριο για τους χ-ψ λόγους, όταν με αυτά τα λεφτά παίρνεις καινούρια μηχανάκια που είναι καλύτερα σε όλα, όπως το KTM 390 ή το ΜΤ 03, ε το λές και μαζοχισμό το να αγοράσεις κινέζικο. by the way, για το benelli, 2κύλινδρο 300cc - 38hp - 203 κιλά? Σοβαρά τώρα? Τι σου αρέσει ακριβώς σε αυτά τα specs έτσι όπως τα διαβάζεις δηλαδή? Δεν παίρνεις scooter καλύτερα να μην κρυώνουν και τα πόδια σου? Ήρεμα ρωτάω
  13. Ναι παλίκαρε, οπως και δήποτε σιγαστήρα γιατί γράφουν αλλά επίσης θα ενοχλείς πολύ το μεσημέρι/βράδυ και είναι κρίμα για όποιον ξυπνάει σχετικά εύκολα.
  14. Εγώ παντός το crypton το έχω με φιλτροχοάνη και πρόβλημα δεν είχε ποτέ, οπότε μην σε απασχολεί τόσο το φιλτροκούτι, 5 ευρώ κάνει μια χοάνη εν τέλη. Βάζεις και μια εξάτμιση με σιγαστήρα και είσαι κομπλέ.
  15. Τόσο σοβαρές ερωτήσεις για τόσο επείγον θέματα καλύτερα να τα ρωτήσεις σε κάποιον δικηγόρο. Πέρα απο το troll τώρα, καλύτερα να ρωτήσεις τον μηχανικό που θα σου κάνει την μετατροπή (η οποία δεν αξίζει σε καμία περίπτωση και είναι 100% πεταμένα λεφτά αλλα ότι και να σου πούμε θα το κάνεις και θα κλαίς αργότερα - - - τεσταρισμένο 100%, δουλεύει.) Σίγουρα δεν θέλεις να το ξανασκεφτείς να βάλεις επάνω το 125 μοτέρ και να το αφήσεις έτσι? Θα γλιτώσεις κόπο χρόνο αλλα και πολύ χρήμα... το 50άρι και "τέρμα" να το φτιάξεις μην νομίζεις οτι θα είναι γρηγορότερο απο ενα 125 μοτέρ μαμά και επίσης θα έχεις ξοδέψει ενα κάρο λεφτά και η αξιοπιστία θα φύγει πετώντας.
×
×
  • Create New...