Jump to content

Canardo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    575
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    23

Canardo last won the day on Ιούνιος 10

Canardo had the most liked content!

Πόντοι

766 Excellent

Σχετικά με το μέλος Canardo

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLR
  • myBike: Κυβισμός
    650

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    T50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1864 προβολές προφίλ
  1. Καλοτάξιδη, καλότυχη και μακριά από εσένα χαζοχαρούμενες με gigabyte στο κινητό και kilobyte στο κεφάλι.
  2. Βγαλμένο από τις "σκληροτράχηλες" γειτονιές του Kingston (της Πιερίας). ...και που' στε, το μηχανάκι είναι στην κατηγορία motocross...
  3. Χαρά στο κουράγιο σου! Μιλάμε για πολύ ξεπαρταλιασμένο μηχάνημα. Δεν αναφέρεις τίποτα στο blog για την κατάσταση του μοτέρ. Ποια είναι η εικόνα που έχεις; Αν θέλεις, θα με ενδιέφερε να μάθω μια γενική εκτίμηση του συνολικού κόστους, όταν και όποτε ολοκληρωθεί το project. Καλή επιτυχία και κράτα μας ενήμερους.
  4. "Σκαστό" το έβαλες, η μίζα δεν χρειάστηκε να κάνει δουλίτσα! Μ' αρέσει όμως που είσαι ορεξάτος και γουστάρεις να μάθεις. Ας το πάμε με μικρά βηματάκια, σιγά-σιγά. Στο είπανε και τα παλικάρια παραπάνω, για να βγει μια άκρη πρέπει πρώτα να αποκλείσουμε ένα-ένα τα πιθανά αίτια. Το πρώτο και το πιο εύκολο που πρέπει να ελέγξουμε είναι η "υγεία", η κατάσταση της μπαταρίας. Το ότι την άλλαξες πρόσφατα δεν λέει τίποτα. Είναι πολλοί οι λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν μια μπαταρία να "τα φτύσει", αλλά ας μην το συζητήσουμε προς το παρόν. Βήμα 1ο: Τσεκάρεις ότι τα καλώδια στους πόλους της μπαταρίας έχουν καλή επαφή και δεν έφυγε τίποτα με την "σούπα". Αν δεν έχουν σφίγγεις/στερεώνεις σωστά, γυρίζεις κλειδί, δίνεις μιζιά. Αν το πρόβλημα δεν διορθώθηκε προχώρα στο επόμενο βήμα. Βήμα 2ο: Δανείζεσαι/αγοράζεις ένα πολύμετρο. (αγόρασε, έστω ένα φθηνό για αρχή, δεν θα το μετανιώσεις, θα σου χρειαστεί πολλές φορές). Μόλις το βρεις έλα να σου πούμε πώς θα μετρήσεις την τάση της μπαταρίας.
  5. Το σκέφτηκα αυτό, αλλά δεν υπήρχε στους καταλόγους ανταλλακτικό και δεν μου το πρότειναν και αυτοί, κάτι που πίστευα ότι θα το έκαναν, σαν μια εύκολη και φθηνή λύση. Οπότε μάλλον δεν υπήρχε η δυνατότητα. Έκανα μια επιθεώρηση το κράνος και δεν φαίνεται να έχει άλλο ψεγάδι. Προβληματίζομαι αν θα πρέπει να το στείλω, γιατί τόσο "χύμα" που είναι αυτοί φοβάμαι ότι θα χάσω και τα λεφτά μου στο τέλος. Στη φόρμα επιστροφής, αναγράφεται ότι η επιστροφή χρημάτων μπορεί να πάρει και 14 ημέρες από την παραλαβή, χωρίς να διευκρινίζει, αν μιλάμε για εργάσιμες ή όχι. Φυσικά πουθενά δεν διευκρινίζεται τι γίνεται στη περίπτωση που το πακέτο χαθεί. Θα μου φαίνονταν πιο λογικό η επιστροφή χρημάτων να γίνεται με το αποδεικτικό αποστολής και το tracking number.
  6. ΟΚ , το κατάλαβα, απλά το "varnish" το συναντούμε για παράδειγμα στα καρμπ, αλλά θέλει χρόνο για να γίνει, νόμιζα ότι ήταν κάτι που έγινε στιγμιαία.
  7. Αφού η βενζίνη είναι πτητική, έχει εξατμιστεί μετά από λίγο, πως λέρωσε; Εδώ τη βενζίνη τη χρησιμοποιούμε ως καθαριστικό. Μήπως η μπίχλα είναι κάτι άλλο;
  8. Λοιπόν μιας και συζητάμε τι χρειάζεται ο καθένας, ψάχνω τηγάνι με κεραμική επίστρωση, Φ28, κατά προτίμηση σε υπόλευκο χρώμα για να κάνει ωραία αντίθεση με το μηχανάκι μου και την πετσέτα θαλάσσης.
  9. Μιλάμε για ορεινή Χαλκιδική στη συγκεκριμένη περίπτωση. Θάλασσα και άμμος γιοκ μην κάνετε όνειρα!
  10. Όχι δυστυχώς πλήρωσα με κάρτα. Κατά τη γνώμη μου η διαφορά της σοβαρής εταιρείας από την εταιρεία της πλάκας φαίνεται όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά. Όταν κάτι θα ξεφύγει από τα αναμενόμενα, πως το διαχειρίζεσαι, έτσι ώστε να κρατήσεις τον πελάτη σου ευχαριστημένο και φυσικά να τον κάνεις να επιστρέψει. Φυσικό είναι σε τόσο μεγάλες διακινούμενες ποσότητες και λάθη να υπάρξουν και παραλήψεις και καθυστερήσεις. Σαν εταιρεία που σέβεσαι τον εαυτό σου και κατ' επέκταση και τον πελάτη σου, πρέπει να σταθείς μπροστά και με σιγουριά να δώσεις λύση. Έχω αγοράσει ουκ ολίγα πράγματα, από e-bay, aliexpress, amazon, πότε δεν μου φάνηκε η επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών τόσο "φθηνή".
  11. Μάλλον πιο συχνή από αυτή που λέει το manual, δεδομένου ότι χρησιμοποιείς το μηχανάκι με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που αρχικά προέβλεψε ο κατασκευαστής.
  12. Canardo

    FC-Moto.de "Άντε γ.....ειά"

    Εν συντομία: Σπασμένο κράνος, ανοιγμένα κουτιά, ερασιτεχνικό-πρόχειρο πακετάρισμα, απαράδεκτη υποστήριξη πελατών. Όλη η Ιστορία: Το παρακολουθούσα καιρό το site, οι τιμές του στα νέα προϊόντα ελαφρώς καλύτερες σε σχέση με την Ελλάδα, κατά καιρούς είχε όμως "δυνατές" προσφορές και πολύ μεγάλη ποικιλία. Χρειαζόμουνα ένα εντούρο-κράνος και αν και φοβόμουνα την αγορά κράνους χωρίς να το δοκιμάσω βρήκα ένα "σκοτωμένο" (σχεδόν στη μισή τιμή), τελευταίο τεμάχιο και λέω ας το χτυπήσω και να μην μου κάθεται σωστά, ε δεν τρέχει τίποτα, αν βρώ να το πουλήσω το πούλησα, αλλιώς το χαρίζω και δεν έχασα και καμιά περιουσία. Αφού θα πληρώσω που θα πληρώσω τα ταχυδρομικά ας πάρω και μια μάσκα. Μαζί δίναν και καλά δώρο μια μπαλακλάβα. (ξοδεύτηκαν, αλλά Γερμανοί είναι φημίζονται για την τσιγκουνιά τους). Το πακέτο φτάνει μετά από 15 μέρες. (Από τη Γερμανία, ευρωπαϊκή ένωση γμτπμ ???) Πριν καν το ανοίξω,"κάτι μου βρωμάει". Μοιάζει πολύ προχειροφτιαγμένο. Ανοίγω το πακέτο και παρατηρώ ότι τα κουτιά και των δύο προϊόντων μοιάζουν να έχουν ανοιχτεί και να έχουν ξανά-κλειστεί. Το υποτιθέμενο δώρο δεν περιλαμβάνεται. Η μοναδική προστασία του κράνους είναι ένα μικρό φύλλο προστατευτικού με "φουσκάλες" μεγέθους κόλας Α4 σχεδόν. Τους το αναφέρω σε mail για το πρόχειρο πακετάρισμα, για το δώρο που λείπει, για τα ανοιγμένα κουτιά και για τις 15 μέρες που έκανε το πακέτο να έρθει και ζητώ διευκρινήσεις για το αν αυτό είναι κάτι που έχει παρατηρηθεί και άλλες φορές ή είναι μια εξαίρεση που χρήζει περαιτέρω έρευνας. Μια πιο προσεκτική επιθεώρηση του κράνους αποκαλύπτει σπασμένο γείσο σε δύο σημεία. Τους το αναφέρω με νέο mail και ζητώ αντικατάσταση, υπογραμμίζοντας το γεγονός πως έχω φωτογραφίες που αποδεικνύουν το γεγονός. Και αρχίζει το "πανηγύρι". Απαντούν, λακωνικά, με "φτωχά" αγγλικά, χωρίς να απολογηθούν και ζητούν φωτογραφίες. Στέλνω τις φωτογραφίες. Από εδώ και πέρα αναλαμβάνει ο υπεύθυνος του τμήματος, να απαντά (τα "φτωχά" αγγλικά συνεχίζονται). "Συγνώμη που σας στείλαμε λάθος προϊόν. Σας στέλνουμε "ταχυδρομική απόδειξή" για επιστροφή του δέματος με δική μας χρέωση, μόλις το παραλάβουμε θα σας στείλουμε το σωστό προϊόν." WTF No1 Διευκρινίζω για να αποφύγω τα μπρος-πίσω: "Στείλατε σωστό προϊόν σε μέγεθος και χρώμα, αλλά ελαττωματικό, δηλαδή σπασμένο σε δυο σημεία. Στην ιστοσελίδα σας δεν φαίνεται να υπάρχει απόθεμα ούτε στο σωστό μέγεθος, ούτε στο σωστό χρώμα". Απάντηση από τον υπεύθυνο τμήματος: "Ναι, δίκιο έχεις τι θες να κάνουμε με το ελαττωματικό προϊόν;" WTF No2. Δηλαδή δεν έχεις πρωτόκολλο αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων και ρωτάς εμένα να σου προτείνω τι να κάνουμε!;! Απαντάω προτείνοντας 3 λύσεις: 1η Λύση: Επιστροφή του κράνους και επιστροφή χρημάτων. Επισημαίνω πως αυτό σημαίνει πως πρέπει να χάσω χρόνο να πακετάρω νέο δέμα, να χάσω χρόνο στο ταχυδρομείο (αφού η επιστροφή γίνονταν με απλό ΕΛΤΑ και όχι πόρτα-πόρτα) και φυσικά θα έχω χάσει σχεδόν ένα μήνα, δεν θα έχω κράνος και θα πρέπει να επιβαρυνθώ και με τα ταχυδρομικά του νέου. Τονίζω την δυσαρέσκεια μου. 2η Λύση: Επιστροφή του ποσού και κάτι παραπάνω σε κουπόνι αγοράς, ώστε να διαλέξω άλλο κράνος και να επιστρέψω το παλιό. Πάλι βέβαια χρεώνομαι ταχυδρομικά για κάτι που δεν ήταν δικό μου λάθος. 3η Λύση: Να μην επιστρέψω το κράνος, να φύγει κατευθείαν στα σκουπίδια, έτσι κι αλλιώς δεν θα εμπιστευόμουν να φορέσω τόσο ταλαιπωρημένο κράνος, ούτε φυσικά θα το πουλούσα σε άνθρωπο αυτό το πράγμα, θα γλύτωνα όμως την ταλαιπωρία του ταχυδρομείου και ακολούθως επιστροφή του ποσού σε κουπόνι αγοράς για αγορά νέου, το οποίο εκ των πραγμάτων θα ήταν και ακριβότερο αφού η προσφορά δεν υπήρχε πια, με επιπλέον επιβάρυνση ταχυδρομικών εξόδων. Η απάντηση τους (θέλω να πιστεύω τελική). "Το μόνο που μπορούμε να προσφέρουμε είναι η δωρεάν επιστροφή του κράνους και τίποτα περισσότερο. Μόλις παραλάβουμε το κράνος θα σας επιστρέψουμε το ποσό. Συγνώμη για την ταλαιπωρία". Επιλέγουν την φθηνότερη, βολικότερη για αυτούς λύση και την χειρότερη για τον πελάτη.WTF No3 FC-Moto (Το παρόν δημοσιεύεται και σε άλλους ιστότοπους με σκοπό να προφυλάξει και άλλους καταναλωτές).
  13. @costikos Χρόνια πολλά ρε Κρητίκαρε, γερός να 'σαι να κάνεις τις χωματοβόλτες σου.
  14. Βλαχοσκραμπλερομοταρντ φτιαγμένο με αυθεντικό Σαλονικιότικο μεράκι και φινέτσα. Με λίγα λόγια για όσους δεν τα πιάνουν αυτά τα πολύ κουλτοροτεχνικά, "Μπουγάτσα με δυο ρόδες". https://www.car.gr/29008201-yamaha-xt-600e#modal
×
×
  • Create New...