Jump to content

Canardo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    621
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    25

Πόντοι

827 Excellent

Σχετικά με το μέλος Canardo

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLR
  • myBike: Κυβισμός
    650

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    T50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2081 προβολές προφίλ
  1. Υγρό για πιάτια και έτσι! Πότε θα τελειώσει επιτέλους αυτή η μ@λ@κία, που η κακογουστιά του καθενός βαφτίζεται μεράκι και μοναδικότητα! https://www.car.gr/31376293-kawasaki-klr-650
  2. Επιτέλους μετά από 1,5 μήνα και από Ιαπωνία μέσω Ολλανδίας μέσω Αθηνών, κατάφερα να πάρω τα απαραίτητα για rebuild πιρουνιών. Μένει να βρούμε τώρα ένα ΣΚ ελεύθερο για να γίνει η δουλεία. Εσύ πάλι όταν βγαίνεις με το TTR πάρε και την καραμπίνα στην πλάτη να είσαι σαν τον Κούρκουλο στον "Αστραπόγιαννο".
  3. Πρόσεχε εσύ με τα βουνά και τις ρεματιές γιατί ακούω τελευταία για αγριογούρουνα πολύ κοντά σε κατοικημένες περιοχές. Ενώ πας για εντούρο μπορεί τελικά να πας για κυνήγι χωρίς να το ξέρεις.
  4. Κράτα μας ενήμερους! Προσωπικά πολύ θα θελα πολύ να χαζέψω και καμιά φώτο από τον "εσωτερικό του κόσμο".
  5. Και έπεται συνέχεια! Rebuild αναρτήσεις & ζουμιά φρέσκα στα φρένα. Δάσκαλε, άσε τα χωράφια και τα σουλάτσα και κανόνισε να πάμε για καμιά γύρα, πριν αρχίσουν οι βροχές. Πρόσεχε εσύ μην συνηθίσεις και αρχίσεις μετά να σου ξινίζει και να σου βρωμάει η διχρονίλα.
  6. Ναι έβαλα μια ενισχυμένη πίσω, για καλό και για κακό.
  7. Επιτελούς καινούργιο λαστιχάκι.
  8. Canardo

    Γατα στο δρόμο.

    Η θεωρία λέει, (και ισχύει για σχεδόν κάθε εμπόδιο): Αρχικά μειώνεις ταχύτητα. Αν μπορείς να κάνεις ελιγμό αποφυγής με ασφάλεια, τον κάνεις. Αν αντιληφθείς ότι ή σύγκρουση είναι αναπόφευκτη, πρέπει να αποφορτίσεις τον μπροστά τροχό, δίνοντας γκάζι. Ιδανικά μικρή σούζα, για να περάσεις από πάνω, με την πίσω ρόδα. Ευτυχώς μέχρι στιγμής, κατάφερα να τη γλιτώσω γάτες, σκύλους, με αποφυγή.
  9. Περαστικά φίλε, καλή ανάρρωση σε εσένα και στην μοτό σου. Ευτυχώς γλιτώσατε και οι δύο από τα χειρότερα.
  10. Κάτσε να το σπάσω σε κομμάτια, γιατί σε βλέπω μπερδεύεσαι.(Και επειδή είσαι και καλό παιδί). Περί MX, πίστας κλπ. Δεν ξέρω αν ξέρεις τον νόμο, ούτε τι καταλαβαίνεις. Πίστα θεωρείτε ο κλειστός, περιφραγμένος χώρος, είτε είναι ιδιωτική, είτε απευθύνεται στο κοινό, είτε προορίζεται για προπόνηση, είτε για αγώνες. (Δεν μπαίνω σε επιπλέον προϋποθέσεις-προδιαγραφές για την αδειοδότηση μιας νόμιμης πίστας). Τα αυτοσχέδια πιστάκια στο βουνό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΑ. Σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο ισχύει ο ίδιος ΚΟΚ, είτε μιλάμε για εθνικές οδούς, επαρχιακούς, αγροτικούς, δασικούς κλπ. Δεν έχει σημασία αν πατάς άσφαλτο, χαλίκι ή αγριόχορτα. Η κυκλοφορία οχήματος χωρίς πινακίδα, φώτα, άδεια κυκλοφορίας, ασφάλιση επισύρει τις ίδιες ποινές ασχέτως με το που διαπιστώθηκε η παράβαση. Το ΜΧ κατεβαίνει από το τρείλερ σκουντηχτό, μπαίνει στην πίστα, κάνει τις γύρες του και με τον ίδιο τρόπο βγαίνει. Οτιδήποτε άλλο είναι παράνομο. Στην πράξη τα πράγματα είναι όμως πολύ διαφορετικά. Επειδή η πιθανότητα ενός αστυνομικού ελέγχου στο βουνό είναι από απίθανη έως αδύνατη, πολύς κόσμος παίρνει ένα σχετικό ρίσκο και κυκλοφορεί "χύμα". Στο βουνό δεν είσαι μόνος, έχει ποδηλάτες, περιπατητές, κυνηγούς, βοσκούς, κοπάδια, αδέσποτα ζώα. Σε περίπτωση ατυχήματος είσαι το ίδιο εκτεθειμένος στις συνέπειες του νόμου όσο και στη γειτονιά σου. Reality Check: Αν μπορείς να κυκλοφορείς "απινακίδωτο" MX "χύμα", το ίδιο μπορείς να κυκλοφορείς και ένα SM. Πολλά από τα "μοταρντοποιημένα",CRF,YZF,KXF που βλέπεις στο car, δεν έχουν περάσει ούτε έξω από πίστα, άλλα κυκλοφορούν σε μη πολυσύχναστους επαρχιακούς δρόμους (και όχι μόνο). Δες πόσα βρίσκονται σε νησιά. Άρα συμβαίνει ήδη!!! Αν είναι σωστό, νόμιμο, ηθικό, μπλα μπλα μπλα είναι άλλη και μεγάλη κουβέντα. Περί 500 δίχρονων Κοίταξε και εγώ τα γουστάρω και παίζει να είμαι ο μόνος, (άντε και ο @The Dread Rider ), που γουστάρουμε τα αντίστοιχα βίντεο που πόσταρες, αλλά ρε συ μην τρελαίνεσαι με την φιλοσοφία/παρουσία/αίσθηση και pipes (no pun intended). Δίχρονα τερατάκια ήταν, δύστροπα, με πολύ μικρό εύρος απόδοσης-στροφών, χωρίς να φέρνουν μηχανικά καμιά ιδιαίτερη καινοτομία, που τρέχαν στην open MX, κατηγορία. Όταν καταργήθηκε (ουσιαστικά) η κατηγορία σταμάτησαν και οι εταιρείες την κυκλοφορία και την βελτίωση τους. Καλά κάνεις και σου αρέσουν και θα είναι "μπαγλαμάς" όποιος σου πει να μην σου αρέσουν γιατί δεν θα μπορέσουν ποτέ να κυκλοφορήσουν στον δρόμο. Εκεί είναι ένσταση μου, η κριτική σε ένα μηχανάκι δεν μπορεί να βασίζεται στο αν βγάζει πινακίδα ή όχι (ειδικά όταν είναι αγωνιστικό), όλα τα άλλα μπορώ να τα δεχτώ. Περί SMR Εμένα που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η κατηγορία SM (μαζί με τα enduro και τα MX), το ότι η ΚΤΜ έρχεται σε μια κατηγορία ουσιαστικά πεθαμένη να φέρει μετά από 7 χρόνια νέα έκδοση, μπορεί να λέει κάτι. Για παράδειγμα θα μπορούσε να προκύψει από αυτό ένα "πολιτισμένο" SM στα 450 (ιδανικά κυβικά κατά την γνώμη μου) με πινακίδα και φώτα και να καλύψει το κενό στην κατηγορία. (Αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο το αρχαίο DRZ). Αυτό το βλέπω σαν μια πρώτη θετική κίνηση, αν θα έχει συνεχεία θα μας το πει το μέντιουμ "Κούλα"... Τώρα αν είναι η ίδια συνταγή που πασάρει η ΚΤΜ: Και "ναι" και "όχι". Η κατηγορία SM πέραν του αγωνιστικού κομματιού έχει σχεδόν σβήσει, οπότε δεν περιμένουμε να δούμε καμιά τρελή επένδυση σε μηχανικές, τεχνολογικές καινοτομίες και άλλωστε δεν είναι αυτός ο λόγος ύπαρξης μιας SM μοτοσυκλέτας. Όλες οι εταιρίες ανεξαρτήτως κατηγοριών, κάνουν πάντα συντηρητικές κινήσεις βήμα-βήμα, διανθισμένες με μπόλικο marketing. Το ίδιο κάνει και η ΚΤΜ. Παίρνει την όποια πρόοδο από το χώμα και την πάει άσφαλτο. Από την άλλη η προσθήκη launch control, και variable ignition timing, είναι κάτι καλοδεχούμενο. Αισθητικά η αλήθεια είναι πως βρίσκω πιο όμορφα τα προηγούμενα μοντέλα και όσο παλιότερο, τόσο το καλύτερο. ...and I'm out! Υ.Γ. Και ΝΑΙ διαβάζω τις παρουσιάσεις των καινούργιων ΜΧ, κάθε χρόνο. Περιμένω να δω αν η Yamaha θα αλλάξει χρώμα στις ζάντες από το YZ και αν θα βάλει υδραυλικό συμπλέκτη.
  11. Καλορίζικο και μπράβο που κάθισες και έγραψες τι σε οδήγησε στην επιλογή σου! Νομίζω ότι για το ταξίδι που σχεδιάζεις να κάνεις, είναι καλή επιλογή.
  12. Motocross νόμιμα (αν αυτό είναι το ζητούμενο) γκαράζ-τρείλερ-πίστα-τρείλερ-γκαράζ-καληνύχτα, ΜΟΝΟ. Τώρα τι κυκλοφορεί, με τι χαρτιά, με τι πλαίσια, άστο καλύτερα. Ψάξε να βρεις εντούρο με χαρτιά στην επαρχία, 1 στα 10, και πάλι πολύ μπορεί να λέω. Οκ αν εσένα δεν σε ενδιαφέρει και σου φαίνεται βαρετό, ίδιο, whateva, είναι μια ωραία και ενδιαφέρουσα πιθανόν κουβέντα, άλλα δεν έχει καμία σχέση με το αν βγάζει πινακίδα. Μιλάμε για ένα αγωνιστικό μηχανάκι που σου αρέσει ή δεν σου αρέσει, για συγκεκριμένους λόγους, αισθητικούς, μηχανικούς κλπ. Μπορείς να τους παραθέσεις να μάθουμε και εμείς. Τα υπόλοιπα περί πινακίδων απλά είναι "Α, να πούμε τι να πούμε, ε, και αφού δεν έχουμε τίποτα να πούμε". Καλό ΣΚ! Με το σκούτερ θα ανέβεις.... Ε, μην ξεχνάς και τον σαλίγκαρο και θα σε φτιάξω εγώ...
  13. Τα 500 δίχρονα motocross "βγαίνουν στο δρόμο", εννοείς βγάζουν πινακίδα, που, πως, σε ποια χώρα? Ε πάρτι δεν είδα και κανένα να κάνει. Τώρα το να θαυμάσουμε "ένα ακόμα αγωνιστικό μηχανάκι", που δεν θα πάρει μάλλον κανείς από εμάς, αλλά που δείχνει ένα ενδιαφέρον από την ΚΤΜ να επιστρέψει μετά από 7 χρόνια, μπορεί να λέει κάτι για το μέλλον, μπορεί και όχι, δεν έγινε και τίποτα. Τώρα αν γουστάραμε και συζητούσαμε μόνο για μηχανάκια που βγάζουν πινακίδα, πολιτικά ή μηχανάκια που έχουμε τα χέρια να τα πάμε, ε το φόρουμ θα ήταν πιο βαρετό και από περσινό τσάι. Σκούτερ, παπιά, "βαρκαρόλες" στην καλύτερη, and so the story goes...
  14. Το άλλο που το πας, δεν παίρνει και μπαγαζιέρα. Με την ίδια λογική δεν θα πρέπει να γουστάρουμε ΜΧ μηχανάκια γιατί δεν έχουμε πίστα motocross στη γειτονιά μας και γιατί δεν βγάζουν πινακίδα??? * Πες το και στον άλλο από πάνω που ποστάρει video με 500άρια δίχρονα.
  15. Ξεκινάω από τώρα να γράφω γράμμα στον Άη-Βασίλη... ...και μην πεταχτεί κάνας έξυπνος να πει ότι δεν υπάρχει.
×
×
  • Create New...