Jump to content

Canardo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    707
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    34

Canardo last won the day on Ιανουάριος 19

Canardo had the most liked content!

Πόντοι

1055 Excellent

Σχετικά με το μέλος Canardo

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLR
  • myBike: Κυβισμός
    650

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    T50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2899 προβολές προφίλ
  1. Canardo

    "Αγροτικό" μηχανάκι

    Έλα και ένα συγκριτικό...
  2. Canardo

    "Αγροτικό" μηχανάκι

    Πάρε βρε ένα KLR και μια χαρά θα είσαι. Τα πάντα θα κάνει και έχεις πολλές πιθανότητες με κάνα 1.5 χιλιάρικο να βρεις αξιοπρεπές ενώ ΧΤ δύσκολα. Καλές οι θεωρίες, αλλά τα περισσότερα από τα παραπάνω μοντέλα (XR, DR, DT, KLX) είναι είτε πανάκριβα για αυτό που είναι ή για τα χρόνια τους , είτε είναι "χρέπια ολκής". Χρόνια ψάχνω για μικρό on-off σε λογική τιμή και αξιοπρεπή κατάσταση, αλλά δεν έχω συναντήσει ακόμα. Φθηνό σε μέτρια προς κακή κατάσταση έχω βρει κατά καιρούς, αλλά και πάλι ήθελε αρκετή δουλειά για να έρθει. Μην είσαι σίγουρος ότι ήταν Βούλγαρος γιατί βλέπω καθημερινά ουκ ολίγους δικούς μας "πατριώτες" με βουλγάρικες πινακίδες.
  3. Αντιπροσώπευση στη θεσσαλονίκη υπήρχε (και πριν την εξαγορά της GG από την KTM). Πάντως τα GG ήταν τίμια μηχανάκια, αρκετά πιο φθηνά από τον ανταγωνισμό, απλά από μεταπώληση ήταν "χώμα". Στην Ελλάδα ξέρουμε πως πάει με τις εταιρείες και τα μοντέλα, όπως πάει και με τις ποδοσφαιρικές ομάδες και τα κόμματα... Για αυτό και δεν βλέπουμε πολλά GG, Sherco, TM... Βέβαια η BETA μια χαρά "χώθηκε", βλέπω σιγά-σιγά και την Fantic να μπαίνει... Κάτσε να πάρει κάνα 2-3 νίκες ακόμα η GG στο πρωτάθλημα SX που ξεκίνησε και θα αρχίσουν να τα ψάχνουν οι "γρήγροι και ωραίοι" του χωριού...
  4. Canardo

    Φόρμα

    "Γίναμε" και εμείς, χάρη στα απαράμιλλα αντανακλαστικά του @pitapola. Όπως λένε και στα oscar, "τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε γίνει χωρίς την βοήθεια του". Φόρμα από αυθεντικό δέρμα αμετανόητου "χοντάκια" 1.3 χιλιοστά.... Πάμε να σοβαρευτούμε λίγο. Παλιό σχέδιο της Spyke No 52, χωρίς καμπούρα, σε αρκετά καλή κατάσταση, που μου έκατσε "λουκούμι" με προστασίες CE. (Level 2, αν θυμάμαι σωστά) Περίεργο πράγμα, γιατί βάση καταλόγου μεγεθών ήμουν κάπου ανάμεσα σε 50 και 52 και μάλλον πιο κοντά στο 50. Γνώμη μου είναι καλύτερα δοκιμή πριν την αγορά, αν υπάρχει δυνατότητα, ειδικά για όσους ξεφεύγουν από το μέσο σωματότυπο. Μια πρόχειρη ζύγιση έδειξε βάρος φόρμας 4+ kg, το οποίο μου φάνηκε αρκετό. Αν θέλουν και οι υπόλοιποι ας δώσουν βάρος της δικιά τους για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης. Το μόνο αρνητικό είναι πως δεν είναι διάτρητη όποτε όταν αρχίσει να ζεσταίνει ο καιρός.... "τον ήπιαμε" Μποτάκια SIDI σε μέτρια κατάσταση, αλλά για το διαθέσιμο μπάτζετ και τη "φάση" που είμαι μια χαρά είναι. Άντε τώρα να βρούμε και κάνα μηχανάκι της προκοπής.
  5. OK, πολύ "παράξενη" λογική. Εκτός και αν θέλει ανταλλαγή με 200 ΚΤΜ, αλλά στην περιγραφή δεν λέει τίποτα.
  6. Το μηχανάκι είναι GasGas 200 ec του 2003, δεν καταλαβαίνω που κολλάει το KTM 200 exc ?
  7. "Βρείτε τις 7 διαφορές" είναι η φάση. Υπάρχουν κάποιες.
  8. Την έχωσα στις λάσπες , την έβγαλα από τις λάσπες και πήγα με αυτό τον κωλόκαιρο στη δουλειά, φυσικά μούσκεμα.
  9. Canardo

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Αν τελικά το αγοράσεις, που όπως σε βλέπω θα το κάνεις, κράτα και ένα κοστολόγιο για το πόσο θα στοιχίσει η επισκευή και πόσο χρόνο θα χρειαστεί. Μαστορικά και ανταλλακτικά, έτσι θα μάθουμε εμείς και κυρίως εσύ αν τελικά άξιζε τον κόπο. Η δικιά μου μικρή εμπειρία λέει ότι στο αρχικό εκτιμώμενο κόστος πρόσθεσε ένα 30%-50% πάνω, γιατί όλο και κάποια έκπληξη θα κρύβεται εδώ και εκεί. Το απεύχομαι αλλά συνήθως κάπως έτσι πάει. Καλή τύχη και υπομονή σε ότι και αν αποφασίσεις.
  10. Canardo

    Του Αγίου Ιωάννη!

    Χρόνια πολλά και καλά!
  11. Canardo

    Φόρμα

    Διαφορετικό κόψιμο. Οι SSαδικες είναι για να είσαι "σκυφτός", οι μοταρντίσιες για να είσαι "όρθιος". Στα ξένα διαβάζω ότι κάποιοι πηγαίναν και ένα νούμερο πάνω όταν επρόκειτο για SM μοτό και φόρμα SS.
  12. Canardo

    Κοιταξτε τι αγορασα !!!

    Τηλεσκοπικό οπόμετρο, για μέτρηση, (you guessed it), οπών. "Τ" δεν είναι μαναμ.
  13. Κάτι έπαθες εσύ, αρχίζεις και λοξοκοιτάζεις την "κατηγορία φτερού", στα χώματα και στις λάσπες σε βλέπω μαζί με τον άλλο τον "ψαρά", τι παίζει?!?... Βόλτα κανονίζουμε, μόλις λασπώσει αρκετά, να το ευχαριστηθείς.
  14. Τελευταία για φέτος και του χρόνου με υγεία.
  15. Canardo

    Συντήρηση mx vs enduro

    Το πρόβλημα με τα δίχρονα είναι ότι σε πολλά μεταχειρισμένα είναι "ξεκωλιασμένη" ή κακορυθμισμένη η βαλβίδα ροπής (power valve) και αυτό παίζει μεγάλο ρόλο στο πως συμπεριφέρεται το μηχανάκι. Για μένα η μεγαλύτερη δυσκολία, προερχόμενος από τετράχρονο είναι το ανύπαρκτο engine breaking. Θα πρέπει να δουλεύεις φρένα πολύ περισσότερο και πολύ καλύτερα τις σχέσεις. Εγώ πάντως αν δεν ήταν τόσο "δύσκολο" σε ανταλλακτικά ένα CRM 250 (MK3) μια χαρά θα το κοιτούσα για μέσα την πόλη.
×
×
  • Create New...