Jump to content

Recommended Posts

Γειά σας. Αφορά λάθος μου με αλλαγή συνδεσμολογίας καλωδίων του ανορθωτη με αποτέλεσμα να μην ανάβει καν η ένδειξη της ηλεκτρονικής FI πλέον. Εχω ρεύμα σε μίζα και φώτα.

Στο sh μου είχα πρόβλημα με πτώση τάσης μπαταριας κατά την εκκίνηση και περίεργη αυξομείωση του προβολέα και τρέμουλο στα λέντ του καντράν. μετά από διάφορους ελέγχους πηνία κτλ σύνδεσα ένα καλό πολύμετρο πάνω στους πόλους κάθε φορά που έφευγα. Κάθε φορά θα είχα από 1 έως 2 λεπτά αυξημένα βόλτ έως 19.5v και μετά ερχόταν στα "φυσιολογικά" πάλι.

Ο ανορθωτης αυτός έιναι sx electronics κι έχει κάνει περίπου 10κ μόνο και είναι παράλογο να χάλασε τόσο γρήγορα απ' την πρώτη μέρα όμως μου έκανε εντύπωση που είχε μέχρι 14.3 στο ρελαντί ενώ με γκάζι όσο έδινες τόσο έριχνε την τάση μέχρι και 13 βολτ. Δηλ. φόρτιση κλαφτα! Όταν τον ρώτησα στο τηλ μου πε έτσι δουλεύει αυτό για να μην χαλάσει 🙂  Τώρα όμως μετά από 5 χρόνια και 10κ που είδα να έχω πτώση τάσης και αυξομείωση στα φώτα όταν ανεβαίνουν τα βολτ για 1-2 λεπτά, είπα να αλλάξω τα καλώδια του ανορθωτη που βγάζει μαύρο κόκκινο ενώ η φίσα μου έχει μαύρο κόκκινο και γείωση. Από το μαύρο - γείωση που είχε πει αυτός να τα ενώσω, σε μαύρο - μαύρο. Όταν το έκανα άναψε το FI έδωσα μιζιά και μετά δεν ξανά άναψε ποτέ το FI άρα ούτε και η εκκίνηση. Το μαύρο της φισας ήταν πιο λεπτό καλώδιο και θα έπρεπε να μην το ρισκάρω.

Στο manual γράφει ότι αν δεν ανάβει το FI και δεν κάνει εκκίνηση τότε είναι: ECM power/
ground circuits maIfunction λόγο:
-Open circuit in the power input
wire of the ECM
-Open circuit in the engine stop
relay related wires
-Faulty engine stop relay
-Open circuit in the bank angle
sensor related wires
-Faulty bank angle sensor
-Blown sub-fuse 10 A (IGN, AI, START, FUEL PUMP.

Δεν βρήκα καμία καμμένη ασφάλεια πουθενά! Υποψιάζομαι εγκέφαλο αλλά και αυτο το περίεργο στοπ ρελέ που το έχει δίπλα στο ρελέ αντλίας και τον περίεργο αισθητήρα Αδράνειας αλλά δεν νομίζω. Δοκίμασα και μπαταρία αυτοκινήτου αλλά τα ίδια.

Καμία ιδέα;;

Τροποποιήθηκε από τον Μπαγλαμάστορας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Μπαγλαμάστορας έγραψε:

Καμία ιδέα;;

Ναι, να μην πειράζεις καλώδια στο μέλλον.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το φτιαχνες, το φτιαχνες, μέχρι που το καψες. Ειναι κι ένα μαθηματάκι να μη βάζεις aftermarket ηλεκτρικά. Δεν είναι (ήταν) και κινεζιά μηχανάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν κάποιος γνωρίζει και έχει διάθεση να βοηθήσει καλώς. Τα σχόλια που με κάνουν χειρότερα δεν χρειάζονται. Ότι έγινε έγινε, απο δω και πέρα...

 

**Η χοντα της περιοχής μου δεν το αναλαμβάνει. Να το πάω κάπου με οδική δεν υπάρχει περίπτωση άρα ότι κάνω μόνος μου.

Τροποποιήθηκε από τον Μπαγλαμάστορας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε πρώτη φάση ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ κάθε ασφάλεια που βρίσκεται στο κρίσιμο κομμάτι που σε προβληματίζει. Με καινούριες.

Προφανώς ίδιων Amperes

Σε καμία περίπτωση μεγαλύτερες.

 

Εννοείται πως κοιτάς και τα ρελέ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Σε πρώτη φάση ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ κάθε ασφάλεια που βρίσκεται στο κρίσιμο κομμάτι που σε προβληματίζει. Με καινούριες.

Προφανώς ίδιων Amperes

Σε καμία περίπτωση μεγαλύτερες.

 

Εννοείται πως κοιτάς και τα ρελέ.

Το έκανα φίλε δεν ήταν καμμένες. Το ρελέ εκκίνησης δεν νομίζω να είναι γιατί μίζα έχω απλά δεν ανάβει το FI της ηλεκτρονικής και δεν δίνει ρεύμα στο μπουζί όταν μιζάρω. Με όποιον μίλησα είπαν πιθανότατα εγκέφαλος και παίζει να κάηκε δίχως να επισκευάζεται σε δύο που πήρα και κάνουν σέρβις εγκεφάλων και ζητούν από 150 ευρώ. Βρήκα και μεταχειρισμένο με 150 ευρώ αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι θα είναι όντως ο εγκέφαλος. Θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο όπως το ρελέ στοπ όπως το λέει το μάνιουαλ. Το μηχανάκι έχει ήδη Καμμένο ανορθωτη και έχω ήδη σκάσει τώρα αρκετά λεφτά για πάρτς σέρβις κτλ κοντά στα 300ε. Και είναι μηχανάκι των 900 ευρώ πλέον. Αξίζει να ρισκάρω αλλά 230 ευρώ εγκέφαλο ανορθωτη ή να το πουλησω ανταλλακτικά;  Δεν ξέρω τι να κάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Μπαγλαμάστορας έγραψε:

Αν κάποιος γνωρίζει και έχει διάθεση να βοηθήσει καλώς

Πως είναι δυνατόν να γνωρίζει κανείς και να σε βοηθήσει; Λες κι έχουμε το διαγραμμα της καλωδίωσης ΚΑΙ της πατέντας που έκανες. Στην καλύτερη περίπτωση αυτό  που θα ακούσεις εδώ είναι γενικότητες.

Για να δείς τι γίνεται, βρες το καλώδιο που στέλνει ρεύμα πανω στον εγκέφαλο και δες αν δίνει όταν γυρίζεις κλειδί. Αν ΝΑΙ, δεν είναι καλό. Γενικότητα μεν, αλλά σου δίνω μια κατεύθυνση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δέν έχω το manual αλλά νομίζω ότι αν δεν δουλεύει το στοπ ρελέ,
δεν έχεις ούτε ρεύμα στο ρελέ της αντλίας καυσίμου
ούτε σήμα στην ECM για να ξεκινήσει.
Γύρνα τα καλώδια όπως ήταν...
Βγάλε το στοπ ρελέ,άνοιξε τον διακόπτη,βάλε το σβηστήρι στην θέση "run"
πάρε ένα πολύμετρο και δες άν έχεις τάση σε κανέναν από τους ακροδέκτες της φύσσας του ρελέ.
Πρέπει να έχεις σε έναν.
Αν δεν βρείς 12 V πουθενά έχεις κάψει ασφάλεια .
Αν βρείς 12 V άλλαξε το ρελέ και ξαναδοκίμασε.
Αν είναι ίδιο με το ρελέ της τρόμπας βενζίνης,κάντα "τράμπα" και δες αν ανάψει το FI.
Αν δεν, μετά πάς στον bank angle sensor,αυτός είναι σε σειρά με το πηνίο του engine stop relay νομίζω.
Στην περίπτωση αυτή αξίζει τον κόπο να κατεβάσεις το manual και να μας το δώσεις να δούμε την καλωδίωση ακριβώς.
Θα χρειαστεί με γέφυρα να κάνεις by pass το engine stop relay...
Επίσης θα πρέπει να δείς άν έχεις τάση και γείωση στην ECM.
Αξίζει το κόπο να τα κάνεις αυτά πρίν καταλήξεις στον εγκέφαλο...
 

 

Τροποποιήθηκε από τον arne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 7/7/2021 at 10:14 ΠΜ, το μέλος Μπαγλαμάστορας έγραψε:

Αν κάποιος γνωρίζει και έχει διάθεση να βοηθήσει καλώς. Τα σχόλια που με κάνουν χειρότερα δεν χρειάζονται. Ότι έγινε έγινε, απο δω και πέρα...

 

**Η χοντα της περιοχής μου δεν το αναλαμβάνει. Να το πάω κάπου με οδική δεν υπάρχει περίπτωση άρα ότι κάνω μόνος μου.

Από δω και πέρα λοιπόν, μην πειράζεις πράγματα που δεν κατέχεις, και ειδικά καλώδια ισχύος που καίνε πράγματα αν συνδεθούν λάθος.

Εξηγήσεις τύπου ''εβαλα το μαύρο'' δεν έχουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟ ΝΟΗΜΑ, δλδ κανείς σε ένα forum που ΔΕΝ βλέπει το διτροχό σου με τα μάτια του, δεν μπορεί να καταλάβει τι έχεις κάνει, τι είναι το σωστό, τι είναι το λάθος κ.ο.κ. Δεν υπάρχει καν μια περιγραφική βάση να ξεκινήσει κανείς, να πει ''ξέρω τουλάχιστον ότι το πράσινο είναι η γείωση''.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να λύσεις ένα πρόβλημα, είναι για αρχή, να καταλάβεις ο ίδιος το πρόβλημα. Θεωρείς ότι η περιγραφή ''συνδεσα το μαύρο'' εξηγεί κάτι 1) σε εσένα και 2) σε όσους σε διαβάζουν;

Γιατί δεν το αναλαμβάνει η Honda της περιοχής σου; Ποιά η αιτιολογία; Μπορείς να βάλεις μια γενική φωτό το διτροχό σου να το δούμε; Ποιά είναι η Honda της περιοχής σου;

Πες κι ένα ευχαριστώ στον arne παραπάνω που σου έγραψε ολόκληρο οδηγό τι θα μπορούσε να φταίει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Από δω και πέρα λοιπόν, μην πειράζεις πράγματα που δεν κατέχεις, και ειδικά καλώδια ισχύος που καίνε πράγματα αν συνδεθούν λάθος.

Εξηγήσεις τύπου ''εβαλα το μαύρο'' δεν έχουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟ ΝΟΗΜΑ, δλδ κανείς σε ένα forum που ΔΕΝ βλέπει το διτροχό σου με τα μάτια του, δεν μπορεί να καταλάβει τι έχεις κάνει, τι είναι το σωστό, τι είναι το λάθος κ.ο.κ. Δεν υπάρχει καν μια περιγραφική βάση να ξεκινήσει κανείς, να πει ''ξέρω τουλάχιστον ότι το πράσινο είναι η γείωση''.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να λύσεις ένα πρόβλημα, είναι για αρχή, να καταλάβεις ο ίδιος το πρόβλημα. Θεωρείς ότι η περιγραφή ''συνδεσα το μαύρο'' εξηγεί κάτι 1) σε εσένα και 2) σε όσους σε διαβάζουν;

Γιατί δεν το αναλαμβάνει η Honda της περιοχής σου; Ποιά η αιτιολογία; Μπορείς να βάλεις μια γενική φωτό το διτροχό σου να το δούμε; Ποιά είναι η Honda της περιοχής σου;

Πες κι ένα ευχαριστώ στον arne παραπάνω που σου έγραψε ολόκληρο οδηγό τι θα μπορούσε να φταίει.

Φίλε μόλις τώρα μπήκα εδώ να δω είχα μια μέρα να μπω και ο φιλός αρνέ αξίζει τουλάχιστον ευχαριστώ. Και θα του απαντήσω ότι μέτρησα ήδη και ότι πρόκειται να μετρήσω όταν βρω χρόνο γιατί θέλει χρόνο. εσύ ομως θα ήθελα στο ποστ μου να μην ξανά γράψεις ποτέ! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος arne έγραψε:

Δέν έχω το manual αλλά νομίζω ότι αν δεν δουλεύει το στοπ ρελέ,
δεν έχεις ούτε ρεύμα στο ρελέ της αντλίας καυσίμου
ούτε σήμα στην ECM για να ξεκινήσει.
Γύρνα τα καλώδια όπως ήταν...
Βγάλε το στοπ ρελέ,άνοιξε τον διακόπτη,βάλε το σβηστήρι στην θέση "run"
πάρε ένα πολύμετρο και δες άν έχεις τάση σε κανέναν από τους ακροδέκτες της φύσσας του ρελέ.
Πρέπει να έχεις σε έναν.
Αν δεν βρείς 12 V πουθενά έχεις κάψει ασφάλεια .
Αν βρείς 12 V άλλαξε το ρελέ και ξαναδοκίμασε.
Αν είναι ίδιο με το ρελέ της τρόμπας βενζίνης,κάντα "τράμπα" και δες αν ανάψει το FI.
Αν δεν, μετά πάς στον bank angle sensor,αυτός είναι σε σειρά με το πηνίο του engine stop relay νομίζω.
Στην περίπτωση αυτή αξίζει τον κόπο να κατεβάσεις το manual και να μας το δώσεις να δούμε την καλωδίωση ακριβώς.
Θα χρειαστεί με γέφυρα να κάνεις by pass το engine stop relay...
Επίσης θα πρέπει να δείς άν έχεις τάση και γείωση στην ECM.
Αξίζει το κόπο να τα κάνεις αυτά πρίν καταλήξεις στον εγκέφαλο...
 

 

Αδερφε σε ευχαριστώ πολύ. Αυτό με το σβηστηρι δεν το κατάλαβα. Εννοείς να βραχυκύκλωσω την φίσα που κάνουν reset;; Δεν ξέρω τα σωστά pins! 

Είχα κάνει κάτι μετρήσεις και δοκίμασα τώρα και την τραμπα στους ρελεδες τρομπας με στοπ χωρίς αποτέλεσμα. Μέτρησα ξανά κ με ρελεδες πάνω και χωρίς, με διακόπτη και οφφ και ανοικτό χωρίς τάση τελικά. Εκτός από κάτι 0.005ν όταν ανοίγω διακόπτη. Οι ρελεδες στο μπάζερ/δίοδος στα κατάλληλα καλώδια δεν βαράει το μπάζερ αλλά έχουν ενδείξη 0.816ν γραφει και δίπλα το σύμβολο δίοδος και ίδιο με διακόπτη on ή off. Άρα ρελεδες το μπάζερ όταν ανάβει ο διακόπτης θα έπρεπε να χτυπάει για λίγο σε σύγκεκριμενα καλώδια αλλά δεν και ούτε τάση έχω πουθενά. Μετά στο angle βαράει το μπάζερ στην γείωση θετικό αυτό αλλά τα βόλτ στο σωστό καλώδιο είναι 0.014😁

Παμε τώρα στην ECM καταρχάς να πω όπου μετράω έχω φυσήξει με αέρα και έχω ρίξει σπρέι επαφών πρώτα. Η φίσα της ECM ξεκουμπωτη δεν βγάζει τάση στο σωστό pin αλλά ούτε και σε κανένα άλλο pin. Όμως έχει συνέχεια στις γειώσεις, βαράει το μπάζερ. Αυτό απ' την μια με κάνει να ελπίζω για τον εγκέφαλο αλλά απ' την άλλη γίνεται πιο περίπλοκο και αν έχει θεμα η πλεξούδα ίσως είναι ακόμα χειρότερο.

Επαναλαμβάνω έχω φώτα και καντράν αλλά τα δυο λέντ στο καντράν τα έκαψε άσχημα αλλά όχι εκείνη την στιγμή αλλά μετά με τα καλώδια πλέον σωστά. Τα απλά λαμπάκια δεν πάθαν τπτ. Τα λέντακια ξεκόλλησαν τα cmd 😐 αλλά όχι τα λέντακια φώτων πορείας.

Πλέον θα ασχοληθώ με τους ρελεδες στην ασφάλειοθηκη που δεν έχω μάθει ακόμα για αυτούς αν μπορώ να ελέγξω κάτι. Οι ασφάλειες ελέγχθηκαν και αλλάχτηκαν οι μεγάλη στο ρελέ μπαταρίας και η μικρή του ιντζεξιον. 

Στο μάνιουαλ λέει παντού να κάνω check to open circuit με συγκεκριμένα καλώδια και δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοεί. 

Το μάνιουαλ μου είναι αυτό: https://pdfcoffee.com/honda-sh150i-service-manual-62ktf00-4-pdf-free.html κατέβασε το αν θες (έχει μισό λεπτό αναμονή). Και κάνε σερτς stop relay, angle και ECM 32p και harness connection για την πλεξούδα να τα βρεις. Η πλεξούδα νομίζω... παίρνει διαγνωστικό στην χοντα αλλά ο μάστορας δεν ήθελε λέγοντας ότι αν δεν σκάει το μοουζοκαλωδιο δεν θα ανάβει το διαγνωστικό και ότι έχει πολύ δουλειά. Μάλλον κατάλαβε ποιος είμαι γιατί έχω να πάω 6 χρόνια γιατί από τότε το φτιάχνω μόνος μου με επιτυχία μέχρι σήμερα που ήθελα να ρισκάρω "τις γειώσεις" του σαπιοSX ανορθωτη. 

Οτι άλλο έχεις ευχαρίστηση ή οποίος άλλος γνωρίζει θα το εκτιμήσω. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

*SMD ήθελα να πω. Τα οποία ξεκόλλησαν απ' το κάψιμο. Σκέφτομαι να βγάλω τον εγκέφαλο να δω αν ανοίγει μήπως δω σκασμενο πυκνωτή κτλ προς αντικατάσταση. Αν δεν είναι βέβαια smd γιατί μπορεί να ξεκολλήσω την μάσκα εγώ με Κολλητήρι. Θα θέλει θερμό αέρα ρυθμιζόμενο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος Μπαγλαμάστορας έγραψε:

Το κύκλωμα ανάφλεξης υπάρχει στην σελίδα 18-2

 

πριν 4 λεπτά, το μέλος Μπαγλαμάστορας έγραψε:

Το κύκλωμα ανάφλεξης υπάρχει στην σελίδα 18-2

το βλέπω τωρα το manual

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βλέπω το manual.
Πάρε το πολύμετρό σου και βάλτο  στην θέση DC V 20.
Βγάλε το engine stop relay.

(Το engine stop relay έχει από κάτω 4 καλώδια,δύο μαύρα,ενα μαυρο-άσπρο και ένα κοκκινο -πορτοκαλί.)

ΠΡΕΠΕΙ NA ΔΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ -ΑΣΠΡΟ ΤΑΣΗ 12 v ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ECM!


Βγάλε τον ανορθωτή.
Βάλε το μαύρο ακροδέκτη του πολυμέτρου στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας.
Βάλε τον κόκκινο ακροδέκτη του πολυμέτρου στα πιν του ρελέ πού έχουν απο κάτω τα μαύρα καλώδια,πρέπει να έχεις εκεί 12 V.
Αν έχεις 12 V.
πάρε ένα κοντό καλώδιο πάχους 1.5 mm (όχι πολύ λεπτό γενικά να έχει πάχος όσο τα καλώδια της φύσσας)
γύμνωσέ το στις δύο άκρες,στρίψτες και σφήνωσε την μία άκρη σε ένα απο τα δύο μαύρα καλώδια της φύσσας που έχεις 12 V
(στον ακροδέκτη της φύσσας του engine stop relay).
Την άλλη άκρη σφήνωσέ την στον ακροδέκτη που έχει απο κάτω το μαύρο άσπρο.
Στην ουσία γεφυρώνεις το ρελέ δηλαδη.
Ανοιξε τον διακόπτη.Τι βλέπεις? μην το μιζάρεις...
Αν ΔΕΝ έχεις 12 V.
Πάρε ένα κομμάτι μακρύ καλώδιο ,γύμνωσέ το στις άκρες στριψτες και σφήνωσε την μία άκρη στο πιν της βάσης του ρελέ,που απο κάτω έχει το μαύρο άσπρο.
Άνοιξε τον διακόπτη και την άλλη άκρη του καλωδίου,ακούμπα την στον θετικό πόλο της μπαταρίας.
Άν το κάνεις αυτό,βγάζεις εκτός κυκλώματος το στοπ ρελέ και τον bank angle sensor και δίνεις 12V στην ECM κατ'ευθείαν για να ανοίξει.
Κάντα με αυτή την σειρά και προσοχή μήν ακουμπήσεις το καλώδιό σου κάπου αλλού.
Για να καταλάβεις,αν δεν πάρει τάση 12 V το Μαύρο ασπρο,δεν ανοιγει η ecm,δεν πάει τάση τάση στο μπέκ,δέν πάει τάση στον πολλ/στη,ούτε ανοίγει
η τρόμπα,μόνο μίζα και φώτα θα έχεις.
Τέλος βάλε πάνω πάλι τον ανορθωτή,και δες αν αλλάξει κάτι .
Αν δίνοντας τάση ξυπνησει η ecm μην το βάλεις μπροστά,ο ανορθωτής είναι καμμένος και θα χρειαστέι να τον αλλάξεις...
τέλος πάντων αν το μιζάρεις και "σκάσει" βγάλε την γέφυρα που έβαλες για να σβήσει αμέσως!!!,

πρέπει να αλλάξεις ανορθωτή !!!
καν τα αυτα με προσοχή και πες μου.

Τροποποιήθηκε από τον arne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος arne έγραψε:

Βλέπω το manual.
Πάρε το πολύμετρό σου και βάλτο  στην θέση DC V 20.
Βγάλε το engine stop relay.

(Το engine stop relay έχει από κάτω 4 καλώδια,δύο μαύρα,ενα μαυρο-άσπρο και ένα κοκκινο -πορτοκαλί.)

ΠΡΕΠΕΙ NA ΔΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ -ΑΣΠΡΟ ΤΑΣΗ 12 v ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ECM!


Βγάλε τον ανορθωτή.
Βάλε το μαύρο ακροδέκτη του πολυμέτρου στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας.
Βάλε τον κόκκινο ακροδέκτη του πολυμέτρου στα πιν του ρελέ πού έχουν απο κάτω τα μαύρα καλώδια,πρέπει να έχεις εκεί 12 V.
Αν έχεις 12 V.
πάρε ένα κοντό καλώδιο πάχους 1.5 mm (όχι πολύ λεπτό γενικά να έχει πάχος όσο τα καλώδια της φύσσας)
γύμνωσέ το στις δύο άκρες,στρίψτες και σφήνωσε την μία άκρη σε ένα απο τα δύο μαύρα καλώδια της φύσσας που έχεις 12 V
(στον ακροδέκτη της φύσσας του engine stop relay).
Την άλλη άκρη σφήνωσέ την στον ακροδέκτη που έχει απο κάτω το μαύρο άσπρο.
Στην ουσία γεφυρώνεις το ρελέ δηλαδη.
Ανοιξε τον διακόπτη.Τι βλέπεις? μην το μιζάρεις...
Αν ΔΕΝ έχεις 12 V.
Πάρε ένα κομμάτι μακρύ καλώδιο ,γύμνωσέ το στις άκρες στριψτες και σφήνωσε την μία άκρη στο πιν της βάσης του ρελέ,που απο κάτω έχει το μαύρο άσπρο.
Άνοιξε τον διακόπτη και την άλλη άκρη του καλωδίου,ακούμπα την στον θετικό πόλο της μπαταρίας.
Άν το κάνεις αυτό,βγάζεις εκτός κυκλώματος το στοπ ρελέ και τον bank angle sensor και δίνεις 12V στην ECM κατ'ευθείαν για να ανοίξει.
Κάντα με αυτή την σειρά και προσοχή μήν ακουμπήσεις το καλώδιό σου κάπου αλλού.
Για να καταλάβεις,αν δεν πάρει τάση 12 V το Μαύρο ασπρο,δεν ανοιγει η ecm,δεν πάει τάση τάση στο μπέκ,δέν πάει τάση στον πολλ/στη,ούτε ανοίγει
η τρόμπα,μόνο μίζα και φώτα θα έχεις.
Τέλος βάλε πάνω πάλι τον ανορθωτή,και δες αν αλλάξει κάτι .
Αν δίνοντας τάση ξυπνησει η ecm μην το βάλεις μπροστά,ο ανορθωτής είναι καμμένος και θα χρειαστέι να τον αλλάξεις...
τέλος πάντων αν το βάλεις μπροστά,άστο για δευτερόλεπτα και ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ ΓΚΑΖΙ.
καν τα αυτα με προσοχή και πες μου.

Οκ θα το κάνω αύριο. Ελπίζω να βρω καλώδιο αλλιώς θα πάω στον Καυκά πχ να πάρω αλλά πες μου λίγο θέλω χοντρό ή κάνει κ η διατομή σαν αυτή του μαύρο άσπρο;; Λογικά δεν θα περνάνε πολλά αμπέρ από κει! Δεν έχω πουθενά τάση στα ρελέ και στα δύο. Ούτε στο κόκκινο ούτε στα μαύρα άρα θα πάω απευθείας από τον θετικό πόλο όπως είπες. Αν έδινα 12ν στο πιν που παίρνει τάση η ECM αλλά από την φυσά του κουμπομενη λες να άναβε σε δεύτερη φάση;;  Επίσης θα κοιτάξω αύριο βράδυ τι μπορώ να ελέγξω από τo main relay που έρχεται σε επαφή και με την κλειδαριά. Τα ξανά λέμε. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ίδιας διατομής καλώδιο με αυτή του μαύρου-άσπρου.
Αυτό δίνει ρεύμα στην ECM,στο μπέκ,στον πολλ/στη
περνάει αρκετό ρεύμα απο εκει...
Στο μαυρο ασπρο πρέπει να δώσεις 12 V,αυτό είναι η τροφοδοσία της ECM.
μπορείς να το 'πιάσεις' και στην φύσσα της ECM ναι,
αλλά βολεύει περισσότερο απο το ρελε.


Το main relay δίνει ρεύμα στην ασφαλειοθήκη,νόμιζα ότι έχεις τσεκαρει άν έχεις τάση στην ασφαλειοθηκη.
Αν δεν έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη πουθενά,πρέπει να ξεκινησεις απο το main relay.
και μετά να κάνεις την διαδικασία παραπάνω.Πρέπει να έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη πρώτα.
Αν είναι ίδιο με το ρελέ του βεντιλατέρ "κάντα" τράμπα και δοκίμασε.

Αν έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη,και δεν έχεις τάση στην φύσσα του engine stop relay,τότε προχωράς

με την διαδικασία παραπάνω εννοείται.

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον arne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απεσυρθη ενα ποστ. Δεν διεγράφη..

ο ενδεδειγμενος τροπος που αναφερεται και στους κανονες, ειναι η Αναφορά κάποιου προβληματικου πόστ, και οχι η καταστροφη ενος τοπικ ''νακανωφόρα παρτιδατοκομματιμου''.

ομοιως, οι χαρακτηρισμοι σε πρόσωπα ειναι ασυμβατοι με το φορουμ. Αντιθετως, ισχυει η επιχειρηματολογια πανω σε ιδέες/αποψειςκλπ. Ειναι και θα ειναι πάντα 2 διαφορετικα πράγματα.

Τελος, ειναι αδιαφορο ΤΙ συμβαινει σε διπλανους καφενεδες.

οι συμβουλες προς Συντονιστικη ομαδα, γινονται μεσω ΠΜ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος innova 04 έγραψε:

απεσυρθη ενα ποστ. Δεν διεγράφη..

ο ενδεδειγμενος τροπος που αναφερεται και στους κανονες, ειναι η Αναφορά κάποιου προβληματικου πόστ, και οχι η καταστροφη ενος τοπικ ''νακανωφόρα παρτιδατοκομματιμου''.

ομοιως, οι χαρακτηρισμοι σε πρόσωπα ειναι ασυμβατοι με το φορουμ. Αντιθετως, ισχυει η επιχειρηματολογια πανω σε ιδέες/αποψειςκλπ. Ειναι και θα ειναι πάντα 2 διαφορετικα πράγματα.

Τελος, ειναι αδιαφορο ΤΙ συμβαινει σε διπλανους καφενεδες.

οι συμβουλες προς Συντονιστικη ομαδα, γινονται μεσω ΠΜ.

Συγνώμη κύριε μήπως γράψατε κατά λάθος εδώ; Δεν σας καταλαβαίνω δεν βγάζει νόημα το ποστ. 🤔

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 9/7/2021 at 3:41 ΠΜ, το μέλος arne έγραψε:

Ίδιας διατομής καλώδιο με αυτή του μαύρου-άσπρου.
Αυτό δίνει ρεύμα στην ECM,στο μπέκ,στον πολλ/στη
περνάει αρκετό ρεύμα απο εκει...
Στο μαυρο ασπρο πρέπει να δώσεις 12 V,αυτό είναι η τροφοδοσία της ECM.
μπορείς να το 'πιάσεις' και στην φύσσα της ECM ναι,
αλλά βολεύει περισσότερο απο το ρελε.


Το main relay δίνει ρεύμα στην ασφαλειοθήκη,νόμιζα ότι έχεις τσεκαρει άν έχεις τάση στην ασφαλειοθηκη.
Αν δεν έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη πουθενά,πρέπει να ξεκινησεις απο το main relay.
και μετά να κάνεις την διαδικασία παραπάνω.Πρέπει να έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη πρώτα.
Αν είναι ίδιο με το ρελέ του βεντιλατέρ "κάντα" τράμπα και δοκίμασε.

Αν έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη,και δεν έχεις τάση στην φύσσα του engine stop relay,τότε προχωράς

με την διαδικασία παραπάνω εννοείται.

 

 

 

Άργησα λίγες μέρες αλλά δοκίμασα πριν ότι μου είπες. Φίλε είσαι φανταστικός! Χαμογέλασα μετά από μέρες. Δεν έλυσα το πρόβλημα αλλά όταν είδα να ανάβει το ιντζεξιον και να παίρνει εμπρός με τον τρόπο που μου είπες μου έδωσε λίγη χαρά. Έβαλα λοιπόν ένα καλώδιο στο μαύρο άσπρο του στοπ ρελέ και στον θετικό πόλο. Ακούστηκε ο χαρακτηριστικός ήχος και έβαλα εμπρός κ έσβησα καπάκι. Χωρίς όμως να δώσω τροφοδοσία στο στοπ ρελέ εγώ, δεν ανάβει η ECM.

 

Νωρίτερα από αυτά είχα μετρήσει όλα τα ρελέ με τον τρόπο που λέει το μανιουαλ και είχα σε όλα 0.1Ω. έλεγε θα πρέπει να έχουν συνέχεια όταν έχουν ρεύμα και όχι όταν δεν έχουν ρεύμα, όχι! και αυτό το έκανα τοποθετώντας το όργανο στο μπάζερ. Δεν ξέρω αν είμαι σωστός έως εδώ. Τα ρελέ όταν τα έβαζα σε μια μπαταρία ακούγονταν όλα.

Επίσης είχα μετρήσει στα μειν ρελέ και την φυσά του ενός απ' τα δυο η οποία έχει τάση μπαταρίας όπως επίσης και την ασφάλειοθηκη η οποία έχει κι αυτή τάση μπαταρίας σε δύο καλώδια το ένα είναι η γείωση 😁. Είναι τα μοναδικά σημεία στο μηχανάκι που έχω βρει ρεύμα. 

Να θυμίσω δεν έχουν ρεύμα τα ρελέ στοπ και αντλίας ούτε και ο angle αισθητήρας ούτε είχα βρει τάση στο πιν της φισας της ECM.

Αλλά εδώ γίνεται μπέρδεμα πλέον και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.

Δεν έχω ασχοληθεί με το ρελέ εκκίνησης που είναι στον θετικό πόλο αλλά δεν νομίζω να έχει καμία σχέση διότι έχω μίζα. Ή ECM απλά δεν ανάβει χωρίς να δώσω εγώ ρεύμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραία,το τέστ με το καλώδιο ήταν για να δείς άν έχεις κάψει την ECM.
Δέν έχει καεί η ECM ,ευτυχώς που έχει προστασίες από υπερτάσεις και ανάποδες πολικότητες...
Υποθέτω από τις μετρήσεις που πήρες ότι δέν έχεις 12 V στο engine stop relay.
Το engine stop relay παίρνει τάση από την ασφαλειοθήκη,από την ασφάλεια 10Α που είναι σημειωμένη
με το γραμμα Α.Αν δεν έχεις τάση εκέι,σε αυτή την ασφάλεια δεν ανοίγει η ECM...

Τώρα...
Βγάλε το engine stop relay.
Η φύσσα από κάτω έχει 4 καλώδια.
Μαύρο-άσπρο
κοκκινο-πράσινο
Μαύρο
Κόκκινο-μπλέ.
Άνοιξε τον διακόπτη.
Βάλε τον διακόπτη για το σβήσιμο της μηχανής στην θέση "run",όπως πρέπει να είναι
για να βάλεις μπροστα..(Αν δεν τον βάλεις δεν θα έχεις 12 V στο engine sto relay στο κόκκινο-πράσινο.)
Βάλε το πολύμετρό σου στην θέση DC V 20.
Βάλε τον μαύρο ακροδέκτη του πολυμέτρου στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας.
Βάλε τον κόκκινο ακροδέκτη του πολυμέτρου στο πιν της φύσσας του engine stop ρελέ που είναι το κόκκινο πράσινο.
πρέπει να έχεις 12 V.
Βάλε τον θετικό ακροδέκτη του πολυμέτρου στο πίν της φύσσας που είναι το μαύρο καλώδιο.
Πρέπει να έχεις 12 V.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ 12 V...
Βγάλε το main relay
Η φύσσα από κάτω έχει 4 καλώδια
Κόκκινο-κίτρινο
Κόκκινο
Κόκκινο-Μαύρο
Πράσινο.
Βάλε τον μαύρο ακροδέκτη του πολυμέτρου στην αρνητικό πόλο της μπαταρίας.
Βάλε τον κόκκινο ακροδέκτη στο πίν της φύσσας που έχει από κάτω το κόκκινο καλώδιο.
Πρέπει να έχεις 12 V.

Βάλε τον κόκκινο ακροδέκτη στο πίν που απο κα΄τω είναι το κόκκινο μαύρο.

Πρέπει να έχεις 12 V..
Άν δεν έχεις 12 V στο main relay ,πήγαινε στο ρελέ-μπουτόν της μίζας,εκέι μαζί με το ρελέ υπάρχει μια ασφάλεια 30 A.
Τσέκαρε άν είναι καμμένη.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ 12 V...
πήγαινε στην ασφαλειοθήκη στην ασφάλεια 10 Α πού έχει το γράμμα Α.
Αυτή η ασφάλεια πρέπει να έχει 12 V,είναι η ασφάλεια πού δίνει ρεύμα στο engine stop relay.
Αν δεν φέρεις τάση εκεί,δεν πρόκειται να ανοιξει η ECM ποτέ...

Κάνε αυτά και πές μου τι μέτρησες ένα ένα,
άν περάσεις αυτά τα τέστ τότε και μόνο τότε, θα πάμε να γεφυρώσουμε τον bank angle sensor,μπορεί να
είναι καμμένος.Αν φτάσεις εκεί το βλέπουμε.
ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝΕ ΣΩΣΤΑ ΤΌΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ.
Βάζεις πάλι πάνω το main relay.
Βάζεις πάνω το engine stop relay.
Ολες οι ασφάλεις είναι πάνω και είναι ΟΚ.
ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ BANK ANGLE SENSOR.
Η φύσσα του έχει από κάτω τρία καλώδια.
κόκκινο-μπλέ
Μαύρο.
πράσινο.
Παίρνεις ένα κομμάτι καλωδιο,το γυμνώνεις και την μία άκρη την σφηνώνεις στο πίν που έχει το
κόκκινο-μπλέ.
Την άλλη άκρη την ακουμπάς στον ΑΡΝΗΤΙΚΟ πόλο της μπαταρίας.
Έτσι βγάζεις εκτός τον bank angle sensor...
Αν δουλέψει τότε αλλάζεις τον bank angle sensor ή τον καταργείς εντελώς με μία γέφυρα,θα σου πώ τότε.
Φυσικά θα αλλάξεις και ανορθωτη.
Όλα αυτά με πολύ προσοχή μήν ακουμπήσεις τα καλώδιά σου κάπου αλλού

 

Τροποποιήθηκε από τον arne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος arne έγραψε:

Ωραία,το τέστ με το καλώδιο ήταν για να δείς άν έχεις κάψει την ECM.
Δέν έχει καεί η ECM ,ευτυχώς που έχει προστασίες από υπερτάσεις και ανάποδες πολικότητες...
Υποθέτω από τις μετρήσεις που πήρες ότι δέν έχεις 12 V στο engine stop relay.
Το engine stop relay παίρνει τάση από την ασφαλειοθήκη,από την ασφάλεια 10Α που είναι σημειωμένη
με το γραμμα Α.Αν δεν έχεις τάση εκέι,σε αυτή την ασφάλεια δεν ανοίγει η ECM...

Τώρα...
Βγάλε το engine stop relay.
Η φύσσα από κάτω έχει 4 καλώδια.
Μαύρο-άσπρο
κοκκινο-πράσινο
Μαύρο
Κόκκινο-μπλέ.
Άνοιξε τον διακόπτη.
Βάλε τον διακόπτη για το σβήσιμο της μηχανής στην θέση "run",όπως πρέπει να είναι
για να βάλεις μπροστα..(Αν δεν τον βάλεις δεν θα έχεις 12 V στο engine sto relay στο κόκκινο-πράσινο.)
Βάλε το πολύμετρό σου στην θέση DC V 20.
Βάλε τον μαύρο ακροδέκτη του πολυμέτρου στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας.
Βάλε τον κόκκινο ακροδέκτη του πολυμέτρου στο πιν της φύσσας του engine stop ρελέ που είναι το κόκκινο πράσινο.
πρέπει να έχεις 12 V.
Βάλε τον θετικό ακροδέκτη του πολυμέτρου στο πίν της φύσσας που είναι το μαύρο καλώδιο.
Πρέπει να έχεις 12 V.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ 12 V...
Βγάλε το main relay
Η φύσσα από κάτω έχει 4 καλώδια
Κόκκινο-κίτρινο
Κόκκινο
Κόκκινο-Μαύρο
Πράσινο.
Βάλε τον μαύρο ακροδέκτη του πολυμέτρου στην αρνητικό πόλο της μπαταρίας.
Βάλε τον κόκκινο ακροδέκτη στο πίν της φύσσας που έχει από κάτω το κόκκινο καλώδιο.
Πρέπει να έχεις 12 V.

Βάλε τον κόκκινο ακροδέκτη στο πίν που απο κα΄τω είναι το κόκκινο μαύρο.

Πρέπει να έχεις 12 V..
Άν δεν έχεις 12 V στο main relay ,πήγαινε στο ρελέ-μπουτόν της μίζας,εκέι μαζί με το ρελέ υπάρχει μια ασφάλεια 30 A.
Τσέκαρε άν είναι καμμένη.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ 12 V...
πήγαινε στην ασφαλειοθήκη στην ασφάλεια 10 Α πού έχει το γράμμα Α.
Αυτή η ασφάλεια πρέπει να έχει 12 V,είναι η ασφάλεια πού δίνει ρεύμα στο engine stop relay.
Αν δεν φέρεις τάση εκεί,δεν πρόκειται να ανοιξει η ECM ποτέ...

Κάνε αυτά και πές μου τι μέτρησες ένα ένα,
άν περάσεις αυτά τα τέστ τότε και μόνο τότε, θα πάμε να γεφυρώσουμε τον bank angle sensor,μπορεί να
είναι καμμένος.Αν φτάσεις εκεί το βλέπουμε.
ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝΕ ΣΩΣΤΑ ΤΌΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ.
Βάζεις πάλι πάνω το main relay.
Βάζεις πάνω το engine stop relay.
Ολες οι ασφάλεις είναι πάνω και είναι ΟΚ.
ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ BANK ANGLE SENSOR.
Η φύσσα του έχει από κάτω τρία καλώδια.
κόκκινο-μπλέ
Μαύρο.
πράσινο.
Παίρνεις ένα κομμάτι καλωδιο,το γυμνώνεις και την μία άκρη την σφηνώνεις στο πίν που έχει το
κόκκινο-μπλέ.
Την άλλη άκρη την ακουμπάς στον ΑΡΝΗΤΙΚΟ πόλο της μπαταρίας.
Έτσι βγάζεις εκτός τον bank angle sensor...
Αν δουλέψει τότε αλλάζεις τον bank angle sensor ή τον καταργείς εντελώς με μία γέφυρα,θα σου πώ τότε.
Φυσικά θα αλλάξεις και ανορθωτη.
Όλα αυτά με πολύ προσοχή μήν ακουμπήσεις τα καλώδιά σου κάπου αλλού

 

Τα μισά από αυτά που λες με μετρήσεις τα έχω κάνει. Θα τα ξανά κάνω και θα μετρήσω ταση αν βρω εκεί που μπαίνουν μέσα οι ασφάλειες χωρίς αυτές πάνω. Με μπέρδεψες λίγο με τα χρώματα στο στοπ ρελέ γιατί έχει τελείως διαφορετικά όπως κι ο αισθητήρας αλλά στον δεύτερο κατάλαβα πιο καλώδιο λες. Φυσικά όταν ψάχνω τάση ανοίγω κ διακόπτη να δω. Οι ασφάλειες ήταν οκ κ τις άλλαξα κιόλας. Θα τα δω ξανά όπως είπες το βράδυ κ στέλνω εδώ τα ευρήματα. Ευχαριστώ και πάλι φίλε μου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανοιξε και το manual στο κεφάλαιο 23-2,σελίδα 486,να το βλέπεις όσο θα
παίρνεις μετρήσεις.θα σε βοηθήσει .Τα χρώματα τα βλέπω από
εκεί.Θα βρείς άκρη σίγουρα έτσι.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος arne έγραψε:

Ανοιξε και το manual στο κεφάλαιο 23-2,σελίδα 486,να το βλέπεις όσο θα
παίρνεις μετρήσεις.θα σε βοηθήσει .Τα χρώματα τα βλέπω από
εκεί.Θα βρείς άκρη σίγουρα έτσι.

 

Λοιπόν ευχάριστα νέα αλλά απ' την άλλη δυσάρεστα που τελικά δεν έκαψα εγκέφαλο στο σκούτερ αλλά στο κεφάλι μου!! ήταν κάτι τόσο απλό και μπήκαμε σε τέτοια διαδικασία. Ασφάλεια 10Α φουλ κομμένη ενώ τις είχα βγάλει μια μια και τις κοιτούσα στο φώς πριν μέρες χωρίς να δω κάποια κομμένη.  Το κακό είναι ότι αυτή που είχα αλλάξει με καινούργια δεν ήταν του ιντζεξιον γιατί μπερδεύτηκα με αυτή του ρολογιού. Προφανώς κομμένη θα ήταν απλά κάπως συνωμότησε το σύμπαν ώστε να μην την δω ποτέ. Ανεξήγητο. Κι επίσης δεν θα το έβλεπα ποτέ αν δεν με έστελνες να μετρήσω συγκεκριμένα την Φίσα στην 10Α γιατί τις είχα ελέγξει οπτικά.

Τουλάχιστον οποίος έχει τέτοια προβλήματα πλέον θα ξέρει τι να ελέγξει απ' αυτά που έχεις ήδη πει όταν ψάξει στο γκουγκλ γιατί κι εγώ έτσι σας βρήκα εδώ.Και πλέον ξέρω πολύ περισσότερα για  το ηλ.κυκλωμα του μοτό μου.

**Βέβαια, παραμένει η πτώση τάσης μπαταρίας δηλαδή δυσκολία στην εκκίνηση όταν η μπαταρία είναι κάτω από 12.8 με 12.9 βολτ. Δεν θα έπρεπε σε αυτά τα βολτ  και στα 12.5 που είναι συνήθως να μην μπορεί να πάρει εύκολα μπροστά. Θυμάμαι όταν η μπαταρία με το που βγει από φορτιστή εξωτερικό και είναι κοντά στα 13ν παίρνει εύκολα. Οκ ο ανορθωτης είναι για αλλαγή αλλά η πτώση τάσης που γονατίζει κατά την μιζιά μέχρι κι 6 βολτ είναι πρόβλημα και μάλλον δεν έχει να κανει με τον ανορθωτη που θα αλλάξω. Να πεθαίνει το ρελέ μίζας;; Ένας σε μια χοντα μου χε πει να ρίξω στην φίσα του μπόλικο σπρέι επαφών. Δεν άλλαξε κάτι προφανώς.

Επίσης μια ακόμα και τελευταία ερώτηση. Ανόρθωτη δεν νομίζω να βάλω εύκολα sun japan γιατί είναι πολλά τα λεφτά. Πιο πιθανό είναι να ξανά ρισκαρα sx 😂 αλλά ακόμα πιο πιθανό να βάλω Ταϊβάν! Είχα δοκιμάσει παλιά κινεζικό των 20 ευρώ κι έψηνε τα ηλεκτρονικά με πάνω από 17βολτ. Οι Ταϊβάν δουλεύουν σωστά ή είναι κι αυτοί Τοστιέρες;; Τι ακούγεται στην πιάτσα;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...