Jump to content

ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    8.488
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    104

ksino1100 last won the day on Σεπτέμβριος 20

ksino1100 had the most liked content!

Πόντοι

13.218 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 06/10/1973

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Πάτρα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • myBike: Κυβισμός
    1352

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

20.081 προβολές προφίλ
  1. ksino1100

    Moto Morini Seiemmezzo

    Σαφώς ομορφότερο από την π@π@ριά το scrambler της Ducati....
  2. Ρε μουρλοκομείο Ηρακλή, γράψε κ σε ποια περιοχή αναζητάς συνεργείο. Δε το αναφέρεις πουθενά
  3. Στη θέση σου, θα πήγαινα στο Ζ300. Χωρίς καμία απολύτως 2η σκέψη. Καλύτερο μηχανάκι, σαφώς. Τόσο μηχανολογικά όσο και ποιοτικά. Ο ψεκασμός του θα δουλεύει παντού σωστά, τα ηλεκτρικά του το ίδιο. Και μετά από λίγα χρόνια που θα θέλεις να το δώσεις, θα πουληθεί δραματικά ευκολότερα.
  4. ksino1100

    αντίβαρο τιμόνι

    Συμφωνώ με την προϋπόθεση πως τα αντίβαρα είναι εργοστασιακά και ικανής μάζας/βάρους. Τα "αντίβαρα" τύπου 5€ έκαστο/ψευτοκάρμπον/μπλε-κόκκινα κλπ είναι μόνο για να διακοσμούν κάποιοι τα παπιά/σκούτερ τους ως wannabe αναβάτης gixxer στο μέλλον. Υπάρχει και ένας ακόμη λόγος ύπαρξης των αντίβαρων. Αν το μηχανάκι πέσει δεξιά, το αντίβαρο ΙΣΩΣ καταφέρει να μην επιτρέψει στο γκάζι να μείνει κολλημένο και το μοτέρ να στροφάρει κόφτη ή να αρχίσει το μηχανάκι να κάνει περιστροφές με κέντρο περιστροφής το γκριπ. Όλα αυτά σε παλιότερα μηχανάκια, τα σύγχρονα έχουν αισθητήρα πτώσης. Όπως και να έχει, επιπλέον, το αντίβαρο πιθανότατα θα προστατέψει και την γκαζιέρα για να επιστρέψει ο αναβάτης σπίτι του μετά τη χαζοπτώση.
  5. ksino1100

    Moto Guzzi V100 2022

    SPORT touring? Moto Scuzi κόψε κάτι από το ψάρι μη τα σκοτώσω όλα....
  6. ...και λαδωμένη και ευθυγραμμισμένη (οι ρεγουλατώροι του άξονα του τροχού να βρίσκονται στην ίδια θέση και στις δυο πλευρές)?
  7. Αποκλείεται να την έκαψε λόγω υπερωριών. Πιθανότερο το σενάριο γήρανσης Ελπίζω να την αντικαταστήσατε με ασφάλεια ίδιων Αmperes. Θα σε συμβούλευα να αλλάζεις ανά 3ετία (maximum) τα υγρά φρένων σε όλο το κύκλωμα (& την αντλία abs). Είναι κρίμα αλλαγές των 10€ να μη γίνονται κ να κλαις την αντλία ή κ το οριακό φρενάρισμα σου (σε στυλ ζω-πεθαίνω)
  8. Καλησπέρα & καλώς όρισες στην παρέα του mybike.gr Τι σε προβληματίζει κ θες να "επενδύσεις" + - ένα χιλιάρικο στην πίσω ανάρτηση?
  9. Συνδέστε την ecu στο διαγνωστικό να σας δείξει τι παίζει. Ο ασφαλέστερος κ φθηνότερος τρόπος διάγνωσης
  10. Βασικά ήταν το τέλος των "SS" 600 που τα κάνουν όλα...
  11. Αν κ διαφωνώ οριζοντίως κ καθέτως με τις ονομασίες Οι σειρές R έπρεπε να είναι i4 Αλλά ακόμα κι έτσι θα έπρεπε να ονομάσει R1 τα 125, R2 τα 250αρια, R3 τα 300αρια, R6 τα 600 και R10 τα 1000άρια. Τα δε 2C/3C να τα βγάλει πχ ως TRX700 κ TRX900 που καλώς οι κακώς "ακούγονται" ως TRacer Πρακτικα το R9 που λέμε εδώ ξυπνάει μνήμες TRX850 (τι ωραίο μηχανάκι).
  12. Σωστή απόφαση, αν κ (αρκετά) καθυστερημένη. Έπρεπε να έχει και το 10ο στα χέρια αλλά του το πήρε η Ισπανική μαφία.
  13. Μητσάρα, περαστικά. Μέσα από την καρδιά μου. Να χαίρεσαι την τσουπάρα σου πάντα. Είναι η δύναμή σου. Είναι ο βατήρας να πας στο επόμενο σκαλοπάτι.
×
×
  • Create New...