Jump to content

st3li0s

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3346
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

st3li0s last won the day on Νοέμβριος 15

st3li0s had the most liked content!

Πόντοι

1693 Excellent

Σχετικά με το μέλος st3li0s

  • Κλάση
    Ήρεμη Δύναμη!
  • Γενέθλια 03/25/1988

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Yahoo
    st3li0s@yahoo.gr

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    FJR
  • myBike: Κυβισμός
    1300

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    SHOEI GT AIR II YELLOW

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3316 προβολές προφίλ
  1. st3li0s

    Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

    Δεν μπορώ να καταλάβω το μινιμαλιστικό του πράγματος στην σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων. Σε μηχανάκι όρθιο sport touring δεν νοείται για μένα να μπαίνουν φώτα που είναι μικρά. Τα φώτα μου θυμίζουν μισό Tenere και μισό R1. Σαν σύνολο δεν μου άρεσε καθόλου και ειδικά τα όργανα όπου το προηγούμενο GT είχε οργανάρες. Ελπίζω να έχουν μείνει στοκ του 2020...για τον κόσμο που περίμενε την αναβάθμιση...και αναβάθμιση τουλάχιστον σχεδιαστικά δεν ήρθε... Δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να μιλήσω σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας...
  2. Ναι Γιώργο συγγνώμη, το παρέλειψα η αλήθεια είναι! Μπήκαν σε FJR 1300 και ο λόγος είναι ότι συγκεκριμένα οι γαμημένες οι πυρακτώσεως Η4 όταν είναι να κάνεις σινιάλο είναι ψόφιες, ακόμα και σε φανάρια όπως το δικό μου που τα κάτοπτρα είναι από την μαμά του απίστευτα. Πολύ ωραία διασταυρώσεως,πολύ ωραία πορείας, αλλά το σινιάλο επειδή είναι σύντομο και όταν το θες πρέπει να σε καταλαβαίνει ο άλλος, είναι γάμησε τα και άφησε τα. Γι'αυτό ήμουν ανάμεσα σε Philips Ultinon και σε Narva Range Power. Τα Philips δεν ήταν πουθενά ετοιμοπαράδοτα και είπα να πάω σε Narva. Πολύ ωραίο φως διασταυρώσεως(μακράν καλύτερο από τις πυρακτώσεως), ΚΟΦΤΟ απίστευτο σινιάλο και πορείας άντε γεια, που δεν τυφλώνει κανέναν. Υ.Γ.: Όλα τα παραπάνω στα δικά μου κάτοπτρα. Υ.Γ 2: Εφαρμογή plug & play χωρίς να κάνεις το παραμικρό στο φανάρι.
  3. Από μηχανάκι 18ετίας σε μηχανάκι 12ετίας και πόσο μάλλον να έβαζα και λεφτά από τσέπη δεν θα το έκανα με τίποτα. Θα καθόμουν με αυτό που έχω και όσο πάει.Δεν είναι δα και τόσο μεγάλη η διαφορά τους από θέμα φιλοσοφίας και χρήσης. Προσωπικά ή θα ανέβαινα σε κυβικά και χρονολογικά πιο καινούργιο ή θα καθόμουν με αυτό που έχω. Σκυλιά μαύρα και τα δύο, δεκτό, αλλά...
  4. https://www.motomag.gr/news/epikairotita/update-metra-antidraseis-ypoyrgeio-gia-na-ferei-odigisi-motosykletas-a1-me-diploma
  5. st3li0s

    Nioufis

    Καλώς Ήρθες και πάλι! Να και άλλο απολειφάδι... Αν και 13 χρόνια μετά χαίρομαι καταρχάς που είσαι καλά και είσαι όρθιος. Υ.Γ.: Απορώ πως δεν έχεις ξεχάσει τόσα χρόνια μετά το password σου...
  6. Αν έσταζες από 250€ και πάνω θα σε μετρούσε...
  7. st3li0s

    Funny Videos

    https://www.facebook.com/marcia.dupont/videos/3190691030977590/?t=9
  8. st3li0s

    Προσθηκη Δισκοφρενων HELP !!

    Στο συγκεκριμένο δεν μπορείς να βάλεις δισκόφρενα γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν αναμονές στις μπότες μπροστά και στο ψαλίδι πίσω. Παίρνει μόνο V-Brake σύστημα. Η μόνη περίπτωση για να μπει δισκόφρενο είναι να αλλάξεις τις μπότες με άλλες που έχουν αναμονές για δισκόφρενο. Για πίσω δεν έχεις σωτηρία όπως και να χει.
  9. st3li0s

    full face or flip up για Scooter???

    Με το flip up σε περίπτωση που πέσεις και βρει το σαγόνι σου κάπου θα γυρίσει πιο εύκολα το κεφαλάκι σου 5 βόλτες γύρω από τον σβέρκο σου σε σχέση με το full face!!! Τώρα, τσιγαριές, ομιλίες και καφέδες στην μηχανή πάνω εγώ τα ακούω βερεσέ!
  10. st3li0s

    Κρανος για naked

    Έχει καμιά βδομάδα που παρέλαβα το SHOEI GT AIR II από Ολλανδικό site. Απίστευτη αγορά! Νταξ το κράνος είναι από άλλο πλανήτη. Προηγούμενο κράνος ήταν της Shark της RSI σειράς. Η μέρα με την νύχτα. Αθόρυβο, ελαφρύ, με απίστευτη ηχομόνωση από τον αέρα. Βέβαια διαφέρουν τα μηχανάκια μας, αλλά τα παραπάνω διαπιστώθηκαν με την ζελατίνα στο κατώτατο σημείο και με τον αέρα να με χτυπά κανονικά.
  11. Το πιο κρίσιμο σημείο για μένα είναι το ξέπλυμα και με τι θα το κάνεις. Τις πιο πολλές φορές δημιουργείται διαρροή από αποκόλληση μάκας εντός του κυκλώματος κάπου γύρω από το φυγείο, δεν το παίρνεις χαμπάρι στα πρώτα 2-3 ζεστάματα γιατί το υγρό εξατμίζεται κι βρίσκεσαι μέρες μετά να ψάχνεις διαρροές. Υπάρχουν βέβαια, αν ρωτήσεις τους ψυγειάδες, κάποια υγρά που τα ρίχνεις μέσα και βουλώνουν τις διαρροές. Δεν ξέρω κατά πόσο κάνουν δουλειά αυτά.
  12. Αυτό νομίζω και γω, ότι δεν μπορεί να δηλωθεί η μετατροπή. Το μηχανάκι θα συνεχίζει να έχει την ονομαστική του ιπποδύναμη από την μαμά εταιρεία και αυτή θα φαίνεται ασχέτως αν εσύ του έχεις βάλει το όποιο κιτ. Για παν ενδεχόμενο ρώτα στο μηχανολογικό... Δεν αξίζει κατ'εμέ να μπεις σε αυτήν την διαδικασία και σε τόσο παλιά μηχανή...
  13. Εγώ θα ρθω για σουσου στην κερκίδα...δεν μ'αρέσει το μπάσκετ, ούτε ξέρω να παίζω...
×
×
  • Create New...