Jump to content

st3li0s

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3380
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

Πόντοι

1729 Excellent

Σχετικά με το μέλος st3li0s

  • Κλάση
    Ήρεμη Δύναμη!
  • Γενέθλια 03/25/1988

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Yahoo
    st3li0s@yahoo.gr

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    FJR
  • myBike: Κυβισμός
    1300

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    SHOEI GT AIR II YELLOW

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4218 προβολές προφίλ
  1. Τα εν μέσω locdown τα περνάω στο ντούκου, τα ίδια γίνονται και προ lockdown. Για να καταλάβω και γω δηλαδή, θα πρέπει σε κάθε μας κλανιά να έχουμε και την τροχαία να μας ελέγχει? Τόσες χιλιάδες αναβάτες μοτοσυκλετιστές-πολίτες που οδηγούν και είναι σώοι ελέγχονται από την τροχαία γι'αυτό ζουν? Δεν είναι δηλαδή οι επιλογές τους για το πως θα κινηθούν παράγοντας που ζουν, έτσι? Βούληση, κρίση και επιλογές δεν έχει ο κάθε ενήλικος? 24 χρονών δεν είναι παιδί, είναι ολόκληρος μαντράχαλος και ξέρει πολύ καλά τις επιλογές που παίρνει! Αν περιμένουμε την τροχαία να σταματήσει αυτά τα πράγματα κάτι κάνουμε λάθος. Δηλαδή εγώ θα πρέπει να κλαίω γιατί είμαι θύμα της πολιτείας και το αν θα πηγαίνω με πατιλίκια, αν θα κάνω μαλακίες στο δρόμο είναι πολιτειακό θέμα και της τροχαίας, έτσι? Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά έχουν να κάνουν με τις συνθήκες που έγινε το ατύχημα/δυστύχημα.
  2. Όχι φίλτατε Τάκη, με όλο το σεβασμό δεν «έγινε», ούτε «πάει». Μας παρακολουθούν παιδιά 15-16-17 χρονών και βλέπουν. Ντροπή, δεν είναι αυτή η καύλα της μηχανής, τουλάχιστον όχι έτσι χυμαδιό τους δρόμους. Κάποιοι κάνουν λάθος. Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να μιλάω με ύφος μονόπατο που εστιάζει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ στο τραγικό του γεγονότος και δεν εξετάζει στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του δυστυχήματος. Τα τετελεσμένα γεγονότα είναι αυτά που εξελίσσουν, αυτό δεν μπορούν να καταλάβουν οι περισσότεροι. Ναι λυπάμαι πραγματικά αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό. Δεν είμαι καυστικός, απλά προσπαθώ να αποτυπώνω πάντα την πραγματικότητα. Δεν θέλω να διαβάζω για stunters και μαλακίες. Να πάνε σε κλειστούς χώρους να τα κάνουν αυτά ή να ελαχιστοποιήσουν πιθανότητες. Αυτά τα βίντεο που ανέβαζαν δεν έδειχναν ανθρώπους που αγαπούν κάτι, γυρνούσαν όλη την πόλη και έκαναν το κομμάτι τους. Όταν αγαπάς κάτι προσπαθείς να το κάνεις όσο πιο σωστά γίνεται. Αυτό περιλαμβάνει και πολλούς παράγοντες όπως η ασφάλεια. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν ούτε οι αδρεναλίνες, ούτε από που πέφτει ο καθένας. Δεν έχει νόημα να λέω στον εαυτό μου μακάρι να μην μου συμβεί και να δίνω τσουβάλια συλληπητήρια κτλ γιατί το βλέπω ρεαλιστικά. Άρα επειδή δεν θέλω να μου συμβεί ελαχιστοποιώ πιθανότητες στην καθημερινότητα μου. Αυτός είναι ο πραγματικός φόρος τιμής για μένα και όχι να μαζεύομαι με άλλα 30-40 άτομα να κάνω burn outs στο δημόσιο δρόμο ως συλληπητήρια προς τον θανόντα. Τέλος δεν κάνουμε όλοι μαλακίες. Λάθος χειρισμούς ναι, όχι μαλακίες. Γιατί όταν κάνεις μαλακίες εμπεριέχει σκοπό και όχι ασφάλεια.
  3. st3li0s

    (ΛΑΔΙΑ) Silkolene vs Ipone

    Για τι μηχανάκι?
  4. Νε τι? Ποιοι είναι τούτοι δεν ξέρω και ούτε τους ήξερα πιο πριν! Και παρακαλάω να μην περάσει από δίπλα μου κανένας τέτοιος! Κλασσικό τροχαίο και ακόμα 2 παιδιά έφυγαν...thats all folks! Κρίμα ξεκρίμα, το χουμε πει πολλάκις εδώ μέσα. Πιθανότητες είμαστε, αν προσπαθούμε όσο περνάει από το χέρι μας να ελαχιστοποιούμε πιθανότητες τότε θα βγάλουμε και την επόμενη στροφή, θα ξημερώσει και η επόμενη μέρα. Αν μας κάτσει η μια η στραβή ενώ ελαχιστοποιήσαμε πιθανότητες τότε λέμε «προσπάθησα αλλά ήταν η κακιά στιγμή». ΕΔΩ ΚΟΛΛΑΕΙ Η ΦΡΑΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΡΙΜΑ!!! Μην είμαστε υποκριτές, σοκαριστικές εικόνες δεν είναι...πάντα έτσι είναι...και ούτε αναπάντεχο είναι! Το σοκαριστικό βρίσκεται στα υπόλοιπα βλήματα που μένουν στο «κρίμα» και «στο καλό παράδεισο» και δε λαμβάνουν στατιστικά...επικρίνοντας κάθε λογική φωνή που θα βγει και θα πει να κοιτάξουν και λίγο πιο πέρα από το ξερό «κρίμα»! Υ.Γ.: Ευτυχώς που δεν πήραν κανέναν άλλο στο λαιμό τους...
  5. Δεν συμφέρει να την φέρεις στην κανονική της μορφή, εκτός και αν έχεις λόξα. Εγώ προσωπικά αν μπορούσα να κάνω κάτι με λίγα χρήματα ώστε να κινείται μόνο θα το έκανα αλλά όχι για πολλά πολλά. Θα το είχα για κοντινές μετακινήσεις. Και φυσικά αν ήμουν σε χωριό, γιατί σε πόλη αν βγεις με αυτό θα έχεις άλλα θέματα.
  6. Εγώ ας πούμε δεν χρησιμοποιώ ούτε καν λάστιχο. Το πλένω με απιονισμένο νερό σε βαποριζατέρ με μια ιδέα από υγρό κατά των αλάτων στα σημεία όπως γύρω από την κινητήρα. Περνάω όλα τα σημεία που λερώνονται με αυτό και με ένα fiber πανί. Και με απιονισμένο σκέτο ξεπλένω. Υ.Γ.: Στα σκληρά σημεία ή στα επίμονα χρησιμοποιώ και ατμοκαθαριστή.
  7. Πλύσιμο με το χέρι. Αν έχεις αέρα το φυσάς μετά το πλύσιμο κυρίως τα καλώδια και όπου μπορεί να λιμνάσει νερό. Αν μπορείς μετά από αυτό να το πας και βόλτα ακόμα καλύτερα, με την ζέστη του κινητήρα και με την ροή του αέρα θα στεγνώσει ότι δεν στέγνωσε το πιεστικό αέρος.
  8. Όξω δεν είμαι(τυγχάνει να κάνω τηλεεργασία) και στον κλάδο του κατασκευαστικού που είμαι υπολειτουργούν οι εργασίες πεδίου λόγω ολικού παγετού και γιατί θέλουμε προστατεύουμε και να έχουμε υγιή τα συνεργεία μας γιατί το έμψυχο προσωπικό είναι το παν (να τα λέμε και αυτά τούτες τις κουλές και βλαμμένες μέρες που ακούς τα πάντα). Αλάτια δεν έχω από κάτω γιατί δεν μετακινήθηκα που-θε-νά. Ωστόσο πολύ φοβάμαι για την μπαταρία, όπου ναι μεν έχω συντηρητή αλλά μπορεί με τέτοιο κρύο να υπήρξε πρόβλημα. Η πρώτη μιζιά θα δείξει. Γαμώτο φέτος μας έκανε κάτσε καλά χειμώνα, χωρίς πολλές βροχές και κακοκαιρία, εξαιρώντας τις τελευταίες μέρες. Ας κάνει μειον αλλά να 'χει λιακάδα. Το κρύο αντέχεται, η πτάνα η ζέστη όχι, τα πετσιά σου τραβάς.
  9. Προφανώς τα παπάκια έχουν το ίδιο πρόβλημα γιατί οι μπαταρίες τους είναι μικρής χωρητικότητας καθώς οι απαιτήσεις της κατανάλωσης στο παπάκι δεν είναι μεγάλες. Συνήθως τα παπάκια έχουν μπαταρίες 12Volts τάση και 3 ή 4 Ah χωρητικότητα Αφού εσύ έχεις βάλει μεγαλύτερη (δηλαδή 6Ah) έχεις παραπάνω χωρητικότητα, θεωρητικά. Για να προστατεύσεις την ζωή της μπαταρίας όσο γίνεται πιο καλά το πρώτο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι οι μεγάλες βόλτες όπου με την γεννήτρια του μοτέρ φορτίζει η μπαταρία. Το δεύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να συνδέσεις την μπαταρία σου με έναν φορτιστή/συντηρητή τις ημέρες που βρίσκεται σε ακινησία το μηχανάκι. Φορτιστές/συντηρητές μπορείς να βρεις στην αγορά. Μια αναζήτηση να κάνεις στο google θα βρεις πάμπολλούς. Γενικά όμως να ξέρεις ότι η μπαταρία παραδίδει πνεύμα αργά ή γρήγορα και ειδικά σε μικρού κυβισμού μηχανάκια.
  10. Ε καλά δεν σημαίνει ότι επειδή έχει παγωνιά δεν θα παίρνουν μπρος τα οχήματα. Μπορεί να το δουλεύει ακατάπαυστα καθημερινά. Προφανώς και θα παίρνει πιο εύκολα από κάποιο που κάθεται. Γενικά: Προσέχεις την μπαταριούλα σου συντηρώντας την με κάποιο συντηρητή. Προσέχεις τις πρόσθετες καταναλώσεις(φώτα,προβολάκια,usb παροχές κτλ) ώστε να μην επιβαρύνουν. Προσέχεις να περπατάς το μηχανάκι μακρυνές αποστάσεις και όχι κοντινές, τόσο ώστε να φορτίζει. Προσέχεις για διαρροές ρεύματος από κακές συνδέσεις, από διαβρώσεις κτλ.
  11. Με δουλεύετε έτσι? Το 2010 πήγα με Modenas Dinamik 400+400χλμ με 5lt μπιτόνι για παν ενδεχόμενο και ένα σάκο. 100-110χλμ/ώρα. Σταματούσα μόνο για βενζίνη... Ξεμπούκωσε τόσο καλά που άλλαξε ο ήχος του. Το μηχανάκι πήγε μέχρι 97.000χλμ μανίσιο χωρίς τσιμουδιά. Το να οδηγάς στον αυτοκινητόδρομο ακόμα και με παπάκι πηγαίνοντας 80-90χλμ/ώρα είναι προφανώς πιο ασφαλές από οποιοδήποτε άλλο δίκτυο. Ασυζητιτί! Ακόμα και 200 νταλίκες να σε προσπερνάν, στραβά έχεις, στο δεξί ρεύμα θα είσαι, τραβάς δεξιά στο έρεισμα και τις αφήνεις να φύγουν. Εκτός και αν συνηθίζει να δυσκολεύει κάποιος την ζωή των υπολοίπων...
  12. Και εγώ περιμένω από 24/12 δέμα. Αεροδρόμιο Αθηνών ήταν κανα 20ήμερο...τώρα είδα στο 17track ότι προχώρησε και έρχεται Θεσ/νίκη
  13. Αμάν βρε συ, τους κανονισμούς τους γνωρίζω χρόνια τώρα... Αλλού θέλω να εστιάσω όπως πολύ καλά κατάλαβες και συ, σε μέλος με 2 μηνύματα και βάσει εμπειρίας επέτρεψε μου να εκφέρω αυτή την άποψη...και να κρατάω πολλές επιφυλάξεις... Υπό άλλες συνθήκες και βάσει κριτηρίων (παλαιό μέλος, αποδεδειγμένα ανα τα χρόνια - που και πάλι δεν αποτελεί κριτήριο, αλλά το υποτυπώδες φιλτράρισμα που κάνεις) ίσως απαντούσα κιόλας.
  14. Νομίζω ότι τέτοια θέματα πρέπει να κλειδώνονται εν τη γενέσει τους...
  15. st3li0s

    Ανήλικοι στο τιμόνι

    Μπράβο, κανένα post που να κατακρίνει τις απόλυτες αλλά ορθές τοποθετήσεις... Τι λε ρε πιδί'μ.
×
×
  • Create New...