Jump to content

st3li0s

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3.403
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

st3li0s last won the day on Μάρτιος 1

st3li0s had the most liked content!

Πόντοι

1.750 Excellent

Σχετικά με το μέλος st3li0s

  • Κλάση
    Ήρεμη Δύναμη!
  • Γενέθλια 25/03/1988

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Yahoo
    st3li0s@yahoo.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    FJR
  • myBike: Κυβισμός
    1300

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    SHOEI GT AIR II YELLOW

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4.841 προβολές προφίλ
  1. Η γεννήτρια με τον ανορθωτή και την μπαταρία είναι συνδεδεμένα ούτως ή αλλιώς. Η δουλειά του ανορθωτή είναι να μετατρέπει το εναλλασόμενο ρεύμα που έρχεται από την γεννήτρια σε συνεχές και να το στέλνει στην μπαταρία. Χωρίς αυτόν δεν μπορεί να φορτίσει η μπαταρία. Δεν κατάλαβα το ερώτημα σου.
  2. Το ροπή άσκησες στην βίδα και έσπασε το κεφάλι? Τελικά την έβγαλες?
  3. st3li0s

    Ολικό βάψιμο TDM900

    Η Yamaha χρησιμοποιεί την Standox στις βαφές της. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι ο βαφέας θα χρησιμοποιήσει αυτές τις βαφές. Για την επιφάνεια των πλαστικών που έχει το TDM θεωρώ ότι είναι λίγο ακριβή η τιμή που πήρες! Πάντα μιλώντας για ολική βαφή, μονοχρωμία και εννοώντας + ντεπόζιτο και χωρίς λύσιμο από τον βαφέα.
  4. Αυτά τα νέα παιδιά ή θα τα κυκλοφορύν χωρίς διπλώματα + ασφάλειες ή θα ξεψειρίζουν το παραμικρό. Ακούς εκεί πήγε δειλά δειλά να ρωτήσει τον αστυνομικό? Δεν είναι κλεμμένο μάνα μου, ερώτηση πήγες να κάνεις με στόχο την πρόληψη σου. Δεν θα σε βάλουν φυλακή. Μια του ύψους, μια του βάθους.
  5. st3li0s

    Διπλώματα προ-2013

    2004 - 16 ετών - Δίπλωμα για μοτοποδήλατο 50cc (Σήματα + Πρακτική σε 4 κώνους 8αράκια) Κόστος: κάποια παράβολα ψιλολόγια και παρουσία με το Honda Lead 90cc του μπαμπά. Χωρίς λάδωμα. 2006 - 18 ετών - Δίπλωμα αυτοκινήτου + 125cc (Όχι σήματα, μόνο πρακτική για αυτοκίνητο + πρακτική και τις κλασικές μηχανολογικής φύσεως ερωτήσεις για μοτοσυκλέτες, επίσης εξέταση με ενδοεπικοινωνία με τον εξεταστή σε μια πίστα με τα κλασικά σταμάτα-ξεκίνα πορεία με χαμηλή ταχύτητα, πορεία με φρενάρισμα δυνατό, πορεία έξω στο δρόμο) Κόστος: 600€ και για τα δύο. Χωρίς λάδωμα. 2008 - 20 ετών - Δίπλωμα απεριόριστο για μοτοσυκλέτα (Όσοι είχαν δίπλωμα από τα 18 επιτρεπόταν με 2 χρόνια κατοχής του 125cc να μπορούν να βγάλουν απεριόριστο με ένα παράβολο 30€ από την Εθνική Τράπεζα) Κόστος: 30€ παράβολο Υ.Γ.: Και κάποια χρόνια αργότερα χρειάστηκε κάποια ψιλά για αλλαγή από του παλαιού τύπου(3φυλλο ροζ) σε τύπου ταυτότητας που έχουμε σήμερα. Ευτυχώς ήμουν ηλικιακά από τους τυχερούς που τα διπλώματα μας έπιασαν σε αυτήν την φάση. Βλέπω σήμερα τα παιδιά που πάνε να βγάλουν δίπλωμα και βαριέμαι την διαδικασία και κυρίως το ΠΟΤΕ θα δώσουν για δίπλωμα.
  6. Καταρχάς τι τύπο λάμπας παίρνει το παπί?
  7. Δεν μπορείς να σταματήσεις να τρεμοπαίζει το φως καθώς το ρεύμα το τραβάει από την γεννήτρια και όχι απευθείας από την μπαταρία. Ο λόγος είναι ότι τα παπιά έχουν μικρής χωρητικότητας μπαταρία και η λάμπα (ειδικά η πυρακτώσεως) είναι μεγάλη κατανάλωση για παροχή απευθείας από την μπαταρία με αποτέλεσμα την ξελιγώνει αμέσως. Πέρα από αυτό ρόλο παίζει και το κάτοπτρο σαν καθρέφτης, και το φανάρι σαν κατασκευή. Και τα παπιά δεν ψηφίζονται για την ορθή σχεδίαση του μπροστινού φωτιστικού σώματος.
  8. Ναι το τρακτέρ φταίει, που ήσουν ρολαριστός με λίγα χιλιόμετρα και είχες 5η και πήγες να βάλεις 6η.
  9. st3li0s

    Ανεμοκαλυψη!

    Αφού το θέλεις για καλοκαιρινούς μήνες σημαίνει ότι θα το χρησιμοποιείς λίγο, οπότε ισοσκελίζει τα έξοδα συντήρησης από το πολύ κατσό τους χειμερινούς μήνες. Οπότε εγώ θα σου πρότεινα να ανέβεις σε κυβικά ώστε να πετύχεις με 5000€ μηχανάκι με λίγα χλμ. Όλα αυτά που αναφέρεις κατ'εμέ είναι πιωμένα με πάνω από 120.000 χλμ, είτε από καγκουριλίκια. Ψυχολογικό όριο για μένα θα ήταν τα 70.000χλμ (μεγάλο service). Στην θέση σου ήμουν οπότε ανέβηκα σε κυβικά (άρα έπεσα σε χλμ) ώστε να βρω σόι μηχανάκι και δεν το μετάνιωσα ούτε μια στιγμή.
  10. Συμπληρώθηκαν σχεδόν 1000χλμ. Το σημαντικότερο για μένα...εμπιστοσύνη στο στρίψιμο...και μονός και διπλός και τριβάλιτσος. Το ελαστικό είναι γρήγορο και στρίβει παρά τα κιλά της μηχανής. Ζεσταίνεται αρκετά γρήγορα σε σχέση με αυτό που περίμενα. Ίσως λόγω βάρους και ροπής μειώνεται ο χρόνος με άλλες πιο ελαφριές μοτοσυκλέτες που εκεί προφανώς και αργεί. Το δίνουν χρόνος ζωής 18000χλμ. Εμένα προσωπικά με την οδήγηση που κάνω μακάρι να με βγάλει και 12000χλμ, δεν θα με πειράξει, γιατί σαν να το είδα ότι ζεσταίνεται πολύ έπειτα από καλή βόλτα. Αν με ρωτάς αν θα το ξαναέβαζα θα σου απαντήσω με κλειστά μάτια. Ήμουν Metzelerάκιας και άνθρωπος που όταν δουλεύει μια συνταγή δεν την πειράζω. Μετά χαράς θα το ξαναβάλω το ANGEL GT II. Στο δικό σου επίσης θα το δοκίμαζα.
  11. st3li0s

    Αγορά μηχανής

    Έστω, δεν θυμόμουν ότι βγαίνει και σε 700! Απλά είδα την κατηγορία την οποία κινείται και μου ρθε κατευθείαν το XSR ως μοντέλο.
  12. st3li0s

    Αγορά μηχανής

    Ναι γιατί οι μηχανές με 115άλογα εκκινούν κατευθείαν με 200χλμ/ώρα? Εγώ τα άλογα θέλω να είναι τουριστικά και όχι καγκούρικα. Από τα 18 άλογα πήγα στα 140 και από 98 κιλά πήγα στα 300+ πριν κλείσω τα 30 μου. Επίσης δεν μου αρέσει να αλλάζω τις μοτοσυκλέτες σαν τα πουκάμισα. Ποτέ μου δεν συμμερίστηκα την σταδιακή και μακρόσυρτη αύξηση κυβικών και ιπποδύναμης...θεωρώ ότι υπάρχει ψυχολογική καταπίεση στους νέους υποψήφιους. Και να πεις ότι ένας από τους πρώτους λόγους τροχαίων ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι η απειρία στην απότομη μετάβαση κατηγοριας να πω οκ. Άλλωστε, παρά τα 115 άλογα δεν του πρότεινα το πιστόλι της κατηγορίας...δεν θα πάει να κάνει παντιλίκια και μαλακίες με το NXR. Οκ, αν γνωρίζεις ότι δεν μπορείς να το δουλέψεις και να το διαχειριστείς το όλο πράγμα πάω πάσο. Απλά αν διαθέτεις μυαλό και το βάζεις να δουλέψει τότε θα βρεις και τα εργαλεία, μπορείς να βελτιωθείς, να μελετήσεις και να εξελιχθείς και σε τέτοιες μεταβάσεις...
  13. st3li0s

    Αγορά μηχανής

    YAMAHA XSR 900 ???
×
×
  • Create New...