Jump to content

ChrisM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    161
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

34 Excellent

Σχετικά με το μέλος ChrisM

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova i
  • myBike: Κυβισμός
    125

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. ChrisM

    Pirelli Diablo Rosso sport

    Όχι χώμα δεν πατάω καθόλου, εντός Αθηνών χρησιμοποιείται μόνο το παπί. Απλα είτε βρέχει είτε χιονίζει θα πάω με αυτό. Και μιας που δεν έχω θέμα με φθορά ζητάω κάτι πιο μαλακό οπου να πιάνει ακόμα καλύτερα ακόμα πιο γρήγορα απο τα ΜΕ22
  2. ChrisM

    Ποιότητα βενζίνης

    Πολλά χρόνια βάζαμε μόνο shell στο οικογενειακό αμάξι, 95ρα και τα τελευταία χρόνια πριν το δώσουμε την προσφορά της τρίτης. Απο όταν πήρα αμάξι turbo και το σκαλισα αρκετά, βαζω μόνο σε ενα συγκεκριμένο πρατήριο ΕΚΟ εταιρικό, ποτε δεν είχα κανενα θέμα και το μοτέρ είναι πιεσμένο πάνω απο τα όρια του. Στο innova τα τελευταία 2 χρόνια βάζω 100ρα μόνο απο ΕΚΟ εταιρικά, και επίσης είναι απροβληματιστο σε όλους τους τομείς (σε λίγο κλείνει τα 70.000 χλμ). Σε απόδοση και στο πόσα χιλιόμετρα θα βγάλεις ανα ντεπόζιτο δεν πιστεύω να δείς διάφορα με την 100ρα καθώς δεν είναι σχεδιασμένα τα μοτέρ αυτά ωστε να δουλεύουν με τόσες μοίρες αβανς ωστε να αξιοποιήσουν την καλύτερη αντικροτικοτητα της 100ρας. Καθαρά και μόνο από ποιότητα και καθαρότητα την βάζω ωστε να μην έχω θέμα με αντλία, μπεκ κτλπ, μιας που δεν υπάρχει φίλτρο βενζίνης στα innova i (τουλάχιστον οχι κάποιο που να αλλάξει , εχει ενα στην αντλία μέσα). Η κατανάλωση που μετράω εγώ μέσω εφαρμογής είναι απο 1.8 εως 2 λιτρα στα 100. Οποτε για εμενα δοκίμασε κάποιο εταιρικό ΕΚΟ ( Καλυψώ) γιατί πλέον την shell δεν την εχω και σε μεγάλη υπόληψη
  3. ChrisM

    Pirelli Diablo Rosso sport

    Καλησπέρα μετά απο πολύ καιρό, ήρθε η ώρα να αλλαχτούν τα λάστιχα στο innova, καθώς τα ΜΕ22 που εχει τώρα πάνω κλείσανε μόλις 3ετια ( πέλμα έχει μπόλικο ακόμα μιας και έχουν 12.000χλμ, σε κρατήματα δεν εχω δει κάποια σημαντική μείωση αλλά έχουν αρχίσει να κάνουν αυτά τα λεπτά μικρά σκασιματακια τοσο στο πέλμα οσο και στα τοιχώματα). Το μηχανάκι χρησιμοποιείται καθημερινά και παντός καιρού (ακομα και τον χειμώνα με τα χιόνια, με το μηχανάκι πηγα δουλειά ) οπότε κοιτάω για ενα λάστιχο που να αποδίδει καλά σε όλες τις συνθήκες. Επίσης επειδή οι διαδρομές μου είναι πολύ σύντομες (2-3 χιλιόμετρα) προτιμώ κάτι το οποίο να αποδίδει οσο πιο σύντομα γίνεται, χωρίς να θέλει αρκετή ώρα πορείας για να ζεσταθεί ( συνεπώς κάτι με μαλακή γόμα). Χιλιομετρική απόδοση δεν με ενδιαφέρει και πιστεύω είναι προφανές γιατί, πρώτα θα ξεραθεί το λάστιχο και μετά θα μείνει από πέλμα. Απο τα ΜΕ22 είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, πολύ σπάνια ένιωσα να ψιλογλυστραει σε περίεργη άσφαλτο, ακομα και στο βρεγμένο είναι βεντούζα, και στο χιόνι δεν με απογοήτευσε. Με μια γρήγορη έρευνα είδα οτι παίζουν 2 λάστιχα τα οποία δεν τα εχω δει να κυκλοφορούν πολύ, επειδή είναι και ψιλοκαινουργια πιθανώς, angel ct (τα οποία μου είπαν είναι πιο σκληρά απο ΜΕ22 οπότε τα απορρίπτω) και τα αναγραφόμενα στον τίτλο pirelli Diablo Rosso sport, τα οποία μου είπαν 2 διαφορετικοί λαστιχαδες ότι είναι πιο μαλακά. Με προβληματίζει ο προσανατολισμός "sport" το οποίο προδίδει οτι σε άνεση θα είναι χειρότερο (καθώς ειναι και tubeless) και οτι είναι πιο επικεντρωμένο σε απόδοση σε στεγνό , οπότε το βρεγμένο λιγο με προβληματίζει παρόλο που λενε ότι είναι πολύ καλο και εκεί. Σε τιμή τσιμπάνε λιγο αλλα δεν με απασχολεί ιδιαίτερα. Αν κάποιος τα έχει δοκιμάσει ή έχει κάποια εικόνα απο τα συγκεκριμένα ας ενημερώσει για να ξέρω αν αξίζει να τα δοκιμάσω ή να ανανεώσω με τα metzeler ξανά
  4. Εγώ θα έβαζα 10-30 μιας και το προτείνει το μανιουαλ και ειναι ολοκαίνουργιο το μοτέρ. Αν αρχίσει και στα τσιμπάει, βλέπεις να σκληραίνει και να σου κανει κόλπα το σασμάν βαλε 10-40 στην επόμενη αλλαγή. Και στο μοτέρ που έχει το αμάξι μου και προτείνει 0-30 και 5-30 το μανιουαλ βάζανε οι 9 στους 10 το 5-30 και ολο λέγανε για θεματακια σε σημεία που το λάδι εχει αντίκτυπο ενω τα ελάχιστα με το 0-30 δούλευαν κομπλέ. Και απο την στιγμή που αμάξι 250 άλογα τουρμπατο με πυρομετρο να φτάνει 800+ βαθμούς δεν "σπάει" τα 0-30 λάδια (μεχρι τα πρώτα 5-7000 χλμ τουλάχιστον) δεν νομίζω το παπί να το κάνει
  5. Αποτι βλέπω είναι 100% συνθετικά αλλα δεν έχω εμπειρία απο αυτά. Τα 5100 που είχα βάλει ήταν απαράδεκτα πάντως
  6. Μια απο τα ίδια και γω. Είχα δοκιμάσει τα 7100 παλιότερα και είχα μείνει ευχαριστημένος αλλα για δοκιμή μήπως και βρω κατι ακόμα καλύτερο πήγα στα amsoil για 2 αλλαγές. Δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένος μπορώ να πω. Ειδικά τωρα λιγο πριν τα αλλάξω το σασμαν ήταν πολύ κακό (τα λάδια είχαν κοντά 2500 χλμ). Με το που έβαλε τα 7100 κατευθείαν ησύχασε το σασμαν ( αν και κάθε φορά που βάζεις φρέσκο λάδι γίνεται αυτό) αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν οτι στα πρώτα 50 χιλιόμετρα το σασμαν βελτιωνόταν κιαλλο. Η επαναφορά του λεβιέ ήταν πιο στιβαρή και δυνατή, τα κολλήματα στις αλλαγές μειώθηκαν αρκετά και το κατέβασμα μιας μιας ταχύτητας στο φανάρι γίνεται αρκετά συχνά χωρίς να θέλει να δώσεις γκάζι ή να κουνηθείς λίγο μπροστά ωστε να κουμπώσει η ταχύτητα. Είχα επίσης ενα θέμα οταν ήταν κρύο, με το που έβαζα 1η μερικές φορές κοπανουσε λες και θα άδειαζε ολο το μοτερ στον δρομο, απο την αλλαγή μέχρι τωρα δεν το χει ξανακάνει. Επίσης με τα amsoil είχα περισσότερη κατανάλωση λαδιού αποτι με τα 7100 που είχα βάλει παλιότερα, θα το ξανατσεκαρω τωρα που τα ξαναεβαλα. Πιστεύω δεν θα ξαναλλαξω λάδι και ελπίζω τα μικροθεματακια με το σασμαν να εξαφανιστούν με 2-3 αλλαγές του 7100
  7. Την έχω και γω αυτή την απορία. Φαίνεται να εχει 2 τρύπες σε σχήμα τραπεζοειδές πανω ψηλά. Λογικά απο την μέσα μεριά που είναι οι ποδιές (και οι ασημένιες σχάρες) ειναι οι οπές
  8. ChrisM

    Ακούω τις προτάσεις σας!

    Ακριβώς, εβαλε πιο πυκνό και αφράτο υλικό μέσα και έκανε το σκαλοπάτι αυτό που χωρίζει θέση οδηγού απο συνοδηγού ενα κλικ πιο πίσω ώστε να κάθομαι και γω πιο πίσω. Ιλίσια την είχα φτιάξει
  9. ChrisM

    Ακούω τις προτάσεις σας!

    Το μηχανάκι εχει 64.000 χιλιόμετρα συνολικά, εγω του έχω κάνει τα 10.000. Η εργοστασιακή σέλα ηταν κουτσουρο, ο αφρος της ειχε πατηθεί τερμα και το κάλυμμα της γλιστρούσε πολύ, με αποτέλεσμα σε καλο φρενάρισμα να έφευγα μπροστά. Επίσης μετα απο 5 λεπτά πανω του πονούσε ο πισινός λες και κάθεσαι σε τσιμέντο. Σε λακούβες και ανωμαλίες του δρόμου τρανταζονταν το είναι σου. Όλα αυτά αντιμετωπίστηκαν έτσι και έφερα πιο πισω την θέση του οδηγού (μιας και δεν βάζω σχεδον ποτε 2καβαλο) και τα γόνατα μου δεν ειναι τοσο λυγισμένα οσο ηταν πριν (ειμαι 1.88). Για τα 45 ευρώ που κόστισε ήταν πολύ καλή αναβάθμιση
  10. Και γω τα βλέπω λάθος ειναι η αλήθεια. Σαν να εχουν σημαδακια τα ακριβώς επόμενα δοντακια απο αυτά που είναι στις σημαδεμένες εσοχές. Τσεκαρε το ξανα και ενημέρωσε μας να ξέρουμε αν χρειαζόμαστε οφθαλμίατρο
  11. Γιατί κλεισμένο το διάκενο?
  12. ChrisM

    Ακούω τις προτάσεις σας!

    Εγω προσωπικά 1000 πηρα πριν 2 χρόνια το Innova i με 54.000 χλμ. Ήθελε αλυσιδογραναζα συνεμπλοκ και ενα σερβις για να ειναι κομπλέ (και μίζα που κάηκε 2 μερες αφότου το πηρα την τύχη μου μέσα). 1 χρόνο μετά εβαλα λαστιχα και έφτιαξα ανατομική σελα και το μηχανάκι είναι άψογο. Οικονομικοτατο ( περίπου 2L/100 κατανάλωση εντός πόλης), πολύ καλός χώρος κάτω απο την σέλα για παπί, το δικό μου δεν καίει σχεδόν καθόλου λαδι ( περίπου 20ml ανα 1000χλμ) και το μοτερ στο ρελαντί ειναι φουλ ήσυχο σε σχέση με αλλα που εχω ακούσει. Με ενα 13ρι γρανάζι μπροστά βελτιώνεται πολύ για εντός πόλης χρήση. Φρένα φώτα επίσης πολύ καλα για παπί. Πλέον εχει 64.000χλμ μετα απο 2μιση χρόνια και συνεχίζει ακάθεκτο
  13. ChrisM

    Μου κατάσχεσαν πινακίδες

    Η φτιαχτή πινακίδα είναι πλαστογραφία, πλημμέλημα. Η έλλειψη διπλώματος είναι πλημμέλημα ( δεν ξερω πως την γλίτωσες με αυτό, λογικά βαριοντουσαν να σε τρέχουν στο τμήμα για δικογραφίες). Το να κυκλοφορείς όχημα που του έχουν αφαιρεθεί στοιχεία κυκλοφορίας έχει μεγάλο πρόστιμο. Αν θες να πάρεις τέτοιο ρίσκο και να δουλεύεις μετα με ποδήλατο για χρονια ωστε να ξεπληρώσεις τις κλίσεις και τους δικηγόρους ,κάντο
  14. Ισχύει ότι ενα ασύρματο tracker θα βοηθούσε πολύ στο να μην τρώει μπαταρία και να μην το βρίσκουν εύκολα
  15. Τα 12kpa ειναι 1.74psi. Δεν θα έπρεπε να λέει το manual οπως και στο μανόμετρο x100?
×
×
  • Create New...