ChrisM
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
180 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
2
ChrisM last won the day on Απρίλιος 22 2023
ChrisM had the most liked content!
Πόντοι
36 ExcellentΣχετικά με το μέλος ChrisM
-
Κλάση
Γυρνάει δεν γυρνάει
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
Innova i
-
myBike: Κυβισμός
125
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
Κατάλληλο λάδι μετάδοσης scooter (Forza 300)
Ο ChrisM δημοσίευσε στο Θέμα του ChrisM
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Στο owners manual που έχω λέει μόνο για αλλαγή ανα 2 χρόνια, δεν γράφει κάτι αλλο, υποθέτω στο service book θα αναγράφεται -
Κατάλληλο λάδι μετάδοσης scooter (Forza 300)
Το μέλος ChrisM πρόσθεσε ένα θέμα στο Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;
Καλημέρα στην ομάδα. Νέος κάτοχος Forza 300 και με απασχολεί το θέμα του λιπαντικού της μετάδοσης. Το manual αναφέρει: 10-30 ( σκέτο) στην μετάδοση και 10-30 ΜΒ στο μοτέρ. Σύμφωνα με μηχανικό απο επίσημη Honda το "σκετο" 10-30 σημαίνει ΜΑ, δηλαδή λάδι για μοτέρ και σασμάν με υγρό συμπλέκτη, οπότε αυτό θεωρεί σωστό. Έχω ακούσει και απόψεις για βαλβολινες 75-90 που έχουν ίδιο ιξώδες με λαδι μοτέρ 10-30 αλλά και πρόσθετα που είναι χρήσιμα για τις υψηλές πιέσεις που δέχεται το υγρό εντός του σασμάν. Κάποιοι βέβαια λένε οτι περιέχει πρόσθετα που μπορεί να προκαλέσουν ζημιά σε κάποια μέρη της μετάδοσης αυτής. Άλλη γνώμη από άτομο που του την είπε επίσης μηχανικός Honda είναι οτι το ΜΒ έχει αντιτριβικα τα οποία σε ενα σασμάν με υγρό συμπλέκτη θα προκαλούσαν πατιναρισμα αλλα σε μετάδοση σκούτερ δεν υπάρχει θέμα γιατί δεν υπάρχει αντίστοιχο υλικό τριβής εκεί που είναι το λάδι, άρα τα αντιτριβικα αυτά είναι ευπρόσδεκτα εκεί και κάνουν καλύτερη δουλειά απο το ίδιο λάδι σε έκδοση ΜΑ. Τελικά ποιό είναι το σωστό και ποιο προτείνει όντως η εταιρεία? Επίσης θα ήταν προτιμότερο να μπει ενα 100% συνθετικό λάδι ή το ημισυνθετικό της Honda κάνει εξίσου καλή δουλειά. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας -
Κατάλληλο λάδι μετάδοσης scooter (Forza 300)
Το μέλος ChrisM πρόσθεσε ένα θέμα στο Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;
Καλημέρα στην ομάδα. Νέος κάτοχος Forza 300 και με απασχολεί το θέμα του λιπαντικού της μετάδοσης. Το manual αναφέρει: 10-30 ( σκέτο) στην μετάδοση και 10-30 ΜΒ στο μοτέρ. Σύμφωνα με μηχανικό απο επίσημη Honda το "σκετο" 10-30 σημαίνει ΜΑ, δηλαδή λάδι για μοτέρ και σασμάν με υγρό συμπλέκτη, οπότε αυτό θεωρεί σωστό. Έχω ακούσει και απόψεις για βαλβολινες 75-90 που έχουν ίδιο ιξώδες με λαδι μοτέρ 10-30 αλλά και πρόσθετα που είναι χρήσιμα για τις υψηλές πιέσεις που δέχεται το υγρό εντός του σασμάν. Κάποιοι βέβαια λένε οτι περιέχει πρόσθετα που μπορεί να προκαλέσουν ζημιά σε κάποια μέρη της μετάδοσης αυτής. Άλλη γνώμη από άτομο που του την είπε επίσης μηχανικός Honda είναι οτι το ΜΒ έχει αντιτριβικα τα οποία σε ενα σασμάν με υγρό συμπλέκτη θα προκαλούσαν πατιναρισμα αλλα σε μετάδοση σκούτερ δεν υπάρχει θέμα γιατί δεν υπάρχει αντίστοιχο υλικό τριβής εκεί που είναι το λάδι, άρα τα αντιτριβικα αυτά είναι ευπρόσδεκτα εκεί και κάνουν καλύτερη δουλειά απο το ίδιο λάδι σε έκδοση ΜΑ. Τελικά ποιό είναι το σωστό και ποιο προτείνει όντως η εταιρεία? Επίσης θα ήταν προτιμότερο να μπει ενα 100% συνθετικό λάδι ή το ημισυνθετικό της Honda κάνει εξίσου καλή δουλειά. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας -
Απο το ίδιο σημείο ξεκίνησε να χάνει και εμένα σχεδόν 2 χρόνια πριν (70.000 χλμ). Άλλαξα το τσιμουχακι απο το καπάκι βαλβίδων και ολα οκ. Σήμερα μετά από περίπου 10 μέρες ακινησία είδα μικρή στάμπα απο λάδι απο κάτω (2-3 σταγόνες) και βλέπω πάλι η κάτω βίδα απο το καπάκι έχει σταγόνα λαδιού να κρέμεται πάνω της ( 78.000χλμ). Δεν ξέρω γιατί τόσο σύντομα έβγαλε το ίδιο πράγμα. Το περίεργο ήταν οτι είχε και πιο πίσω, σχεδόν κάτω απο την τάπα λαδιού μια πιο μεγάλη στάμπα ( όχι λιμνούλα όμως). Η ταπα λαδιού είναι στεγνή γύρω γύρω, αλλά γενικά το μοτέρ από κάτω έχεις λαδολασπουρα σε πολλά σημεία και κυρίως γύρω γύρω απο τον αισθητήρα θερμοκρασίας λαδιού αν κατάλαβα καλά ( injection είναι). Θέλει καθάρισμα το μοτέρ απο κάτω και να δείς που δακρύζει ακριβώς αν και στην δικιά σου περίπτωση κάνει μπαμ απο που προέρχεται
- 5 replies
-
- ANF 125
- Innova 125
-
(και %d ακόμα)
Tagged with:
-
Καύσιμο βάζω πάντα 100ρα απο έμπιστο εταιρικό ΕΚΟ, πιστεύω θα μου το έκανε πιο συχνά αν ήταν νερο στο καύσιμο. Επίσης μου το έκανε οταν είχα φάει ηδη τα ⅔ του ντεπόζιτου χωρίς να το εχει κάνει ξανά πιο πριν. Παλιότερα θυμάμαι πάνω σε ψιλομαρσαρισμα για να κατεβάσω ταχύτητα και να κάνω rev matching είχε ακουστεί μερικές φορές ενα δυνατό "τακ" και πήγε να σβήσει αλλά οριακά παρέμεινε αναμμένο. Αλλα αυτό έχει 3-4 χρόνια να το κάνει
-
Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έχω κάνει κάτι σε θέμα καθαρισμού ψεκασμού πέρα απο καθαριστικό συστήματος βενζίνης που υποθέτω καθαρίζει μόνο αντλία μπεκ . Θα το κοιτάξω αν τύχει και ξανακάνει κάτι. Το πρόβλημα είναι εξαιρετικά σπάνιο. Είχε να ξανακάνει κάτι παρόμοιο πάνω απο 2 χρόνια.
-
Δεν ανοίγω νεο θέμα γιατί ο τίτλος περίπου με καλύπτει. Μετά απο μια διαδρομή περίπου 10 χλμ σταματάω με 1η σχέση σιγά σιγά στο φανάρι και λίγο πριν κοκαλωσει το μηχανάκι, σβήνει. Πατάω μίζα, γυρνάει κανονικά αλλα δεν σκάει. Κάνω άκρη πατάω λιγο μανιβέλα, δεν παίρνει. Πατάω μανιβέλα με λιγο γκάζι, παίρνει και ξανασβηνει σχεδόν αμέσως. Δίνω πάλι μανιβέλα με λιγο γκάζι, παίρνει μαρσαρω και μένει αναμμένο. Δοκιμάζω να το ανοίξω λίγο και με 2ρα άνοιγε κανονικά σαν να μην έχει τίποτα. Δεν παρουσίασε κάτι άλλο για τα επόμενα 500 μέτρα οπου ήταν και ο προορισμός μου. Μια φορά μόνο μου έχει ξανατυχει περίπου το ίδιο, οταν το μαρσαρα με νεκρά και αφήνοντας το γκάζι έσβησε και δυσκολεύτηκε λιγο να πάρει. Πάει το μυαλό κανενός στο τι μπορεί να το προκαλεί αυτό?
-
Μήπως θυμήθηκες να βγάλεις φωτογραφία τον αποσυμπιεστη?
-
Εχει πάνω περίπου 5 χρόνια. Την μέτρησα με πολύμετρο τις προάλλες στα 12.2 . Το μηχανάκι το δουλεύω κάθε μέρα, σπάνια κάθεται 5-10 μέρες ακίνητο και μια φορά τον χρόνο 20 μέρες το καλοκαίρι και ποτέ δεν εχει εμφανίσει πρόβλημα μετά απο αυτές τις μέρες χωρίς χρήση. Κιχ δεν μου χει κάνει ποτέ. Ακόμα και να μην είναι αρκετή η μπαταρία, το ότι είναι τσιμέντο η μανιβέλα όταν δεν κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο στο σβήσιμο δεν είναι περίεργο? Και το ότι αυτό συμβαίνει ολο και πιο συχνά πλέον? Γιατί και παλιότερα όταν ήταν πιο καινούργια η μπαταρία, μια στο τόσο αν τύχαινε να συμβαίνει το ίδιο πράγμα πάλι δεν μπορούσε να το βάλει μπρος με την πρώτη η μίζα
-
Έχει κοντά 4-5κ χιλιόμετρα που ελέγχθηκαν. Ήταν στα κανονικά τους παρόλο που είχα κάνει κοντά 20.000 χλμ απο την τελευταία τους ρύθμιση
-
Με την ησυχία σου, δεν το βιάζομαι. Απλά όπως είπα και πρίν οταν δεν ακούγεται ο ήχος αυτός στο σβήσιμο μετά είναι τέρμα δύσκολο το να γυρίσει το μοτέρ. Ακόμα και με μανιβέλα είναι τοσο σκληρό που 110 κιλά άνθρωπος δεν μπορώ να το γυρίσω με την πρώτη με την μανιβέλα. Θέλει να την πατήσω λίγο διακεκομμένα ωστε να γυρίσει ελαφρώς το μοτέρ και μετά γίνεται πιο εύκολο να πατηθεί. Οπότε το να μην μπορεί η μίζα να το γυρίσει μου φαίνεται λογικό ( εκτός και αν είναι φουλ δυνατή η μίζα με δυνατή μπαταρία υποθέτω). Κάτι παρόμοιο κάνει και το 1 έτους sym symphony st200 του πατέρα μου, μερικές φορές πατάς μίζα, δυσκολεύεται να γυρίσει το μοτέρ ελάχιστα και με το που γυρίσει λιγο δίνει φουλ δύναμη μετά και παίρνει κανονικά
-
Απλα είχα δεί σε διάφορα ποστ, όπως το ποστ του Αχιλλέα που έλυσε το μοτέρ να αναφέρουν αποσυμπιεστή, και λέω κάπου θα υπάρχει αλλα δεν ξέρω απο τι επιρρεασεται και πως διορθώνεται ( πχ αν πιάνει μάκα και θέλει καθάρισμα, αν θέλει κάτι αλλαγή ή ρύθμιση). Μίζα και γω κλασικά μια ιμιτασιον εχω γιατί η μαμά μου χάλασε την 2η μέρα που το πήρα, αλλα απο το 2017 που την εχω μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει ή δει κάτι διαφορετικό στην λειτουργία της, οταν μπορώ το βάζω μπροστά με μανιβέλα ώστε να μην ταλαιπωρω μπαταρία και μίζα. Απλά δεν μου κάνει για μίζα καθώς το θέμα είναι αυτός ο χαρακτηριστικός ήχος ο οποίος παλιά ακουγόταν πάντα ενώ τώρα πιο σπάνια . Ωραίος, αν έχεις και πληροφορίες σχετικά με το τι διαδικασία θέλει ώστε να δουλεύει σωστά θα βοηθούσε πολύ
-
Σπάνια στο παρελθόν τύχαινε να πατάω μίζα και να σκαλωνει απευθείας, να σβήνει το κοντέρ και να κάνει ξανα τσεκ. Με το που πατούσα ξανά μιζα έπαιρνε κατευθείαν. Τώρα τελευταία συμβαίνει όλο και πιο συχνά , και ο νους μου πήγε στην μπαταρία, η οποία όμως ειναι οκ. Το πρόβλημα είναι πως όταν σβήνω το μηχανάκι, συνήθως ακουγόταν εναν χαρακτηριστικός ήχος ( δεν μπορώ να το περιγράψω, κάπως σαν "γραναζωτος"). Κάθε φορά που ακούγεται αυτός ο ήχος, το μηχανάκι μετά παίρνει μπρος απευθείας, κάθε φορά που δεν ακούγεται, μαγκωνει με την πρώτη μιζια και παίρνει με την δεύτερη. Οταν δεν ακούγεται ο ήχος, και μανιβέλα να προσπαθήσεις να πατήσεις είναι σχεδόν αδύνατο, υπερβολική η αντίσταση, και την πατάω λίγο λίγο μέχρι να ξεσκαλωσει και να πατιεται κανονικά. Εχω καταντήσει πλέον καθε φορά που το σβήνω και δεν ακούγεται ο ήχος αυτός , να παίζω ελαφρώς με την μανιβέλα μέχρι να ακουστεί, ώστε την επόμενη φορά να πάρει μπρος εύκολα. Κάπου είχα διαβάσει για αποσυμπιεστή, αλλα δεν γνωρίζω ούτε πως είναι ούτε πως τον ελέγχω, οποίος γνωρίζει θα εκτιμούσα την βοήθεια του
-
Πραγματικά περίεργο, αν πήδηξε τόσα δόντια με την μια θα έπρεπε να ακουστεί λογικά. Αν όντως αυτό έγινε με το πλύσιμο, μόνο στον τεντοτηρα πάει το μυαλό μου αλλα δεν ξέρω κατα ποσο είναι εφικτό να επιρρεαστει απο νερά.
-
Αυτή είναι και μενα η απορία μου. Επειδή εχω δει μηχανάκια με obd είχα πάντα την περιέργεια αν έχει και το Innova i. Αλλα δεν μπορώ να βρώ ούτε καν που είναι ο εγκέφαλος . Τελευταίες μέρες που είδα οτι για προγραμματισμό εγκεφάλου πρέπει να βγει ο εγκέφαλος από πάνω, μάλλον δεν υπάρχει θύρα obd αλλά καλώδιο που μπαίνει απευθείας στον εγκέφαλο, αλλα ας περιμένουμε απάντηση απο τον Αχιλλέα