Jump to content

ChrisM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    158
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

34 Excellent

Σχετικά με το μέλος ChrisM

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova i
  • myBike: Κυβισμός
    125

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Εγώ θα έβαζα 10-30 μιας και το προτείνει το μανιουαλ και ειναι ολοκαίνουργιο το μοτέρ. Αν αρχίσει και στα τσιμπάει, βλέπεις να σκληραίνει και να σου κανει κόλπα το σασμάν βαλε 10-40 στην επόμενη αλλαγή. Και στο μοτέρ που έχει το αμάξι μου και προτείνει 0-30 και 5-30 το μανιουαλ βάζανε οι 9 στους 10 το 5-30 και ολο λέγανε για θεματακια σε σημεία που το λάδι εχει αντίκτυπο ενω τα ελάχιστα με το 0-30 δούλευαν κομπλέ. Και απο την στιγμή που αμάξι 250 άλογα τουρμπατο με πυρομετρο να φτάνει 800+ βαθμούς δεν "σπάει" τα 0-30 λάδια (μεχρι τα πρώτα 5-7000 χλμ τουλάχιστον) δεν νομίζω το παπί να το κάνει
  2. Αποτι βλέπω είναι 100% συνθετικά αλλα δεν έχω εμπειρία απο αυτά. Τα 5100 που είχα βάλει ήταν απαράδεκτα πάντως
  3. Μια απο τα ίδια και γω. Είχα δοκιμάσει τα 7100 παλιότερα και είχα μείνει ευχαριστημένος αλλα για δοκιμή μήπως και βρω κατι ακόμα καλύτερο πήγα στα amsoil για 2 αλλαγές. Δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένος μπορώ να πω. Ειδικά τωρα λιγο πριν τα αλλάξω το σασμαν ήταν πολύ κακό (τα λάδια είχαν κοντά 2500 χλμ). Με το που έβαλε τα 7100 κατευθείαν ησύχασε το σασμαν ( αν και κάθε φορά που βάζεις φρέσκο λάδι γίνεται αυτό) αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν οτι στα πρώτα 50 χιλιόμετρα το σασμαν βελτιωνόταν κιαλλο. Η επαναφορά του λεβιέ ήταν πιο στιβαρή και δυνατή, τα κολλήματα στις αλλαγές μειώθηκαν αρκετά και το κατέβασμα μιας μιας ταχύτητας στο φανάρι γίνεται αρκετά συχνά χωρίς να θέλει να δώσεις γκάζι ή να κουνηθείς λίγο μπροστά ωστε να κουμπώσει η ταχύτητα. Είχα επίσης ενα θέμα οταν ήταν κρύο, με το που έβαζα 1η μερικές φορές κοπανουσε λες και θα άδειαζε ολο το μοτερ στον δρομο, απο την αλλαγή μέχρι τωρα δεν το χει ξανακάνει. Επίσης με τα amsoil είχα περισσότερη κατανάλωση λαδιού αποτι με τα 7100 που είχα βάλει παλιότερα, θα το ξανατσεκαρω τωρα που τα ξαναεβαλα. Πιστεύω δεν θα ξαναλλαξω λάδι και ελπίζω τα μικροθεματακια με το σασμαν να εξαφανιστούν με 2-3 αλλαγές του 7100
  4. Την έχω και γω αυτή την απορία. Φαίνεται να εχει 2 τρύπες σε σχήμα τραπεζοειδές πανω ψηλά. Λογικά απο την μέσα μεριά που είναι οι ποδιές (και οι ασημένιες σχάρες) ειναι οι οπές
  5. ChrisM

    Ακούω τις προτάσεις σας!

    Ακριβώς, εβαλε πιο πυκνό και αφράτο υλικό μέσα και έκανε το σκαλοπάτι αυτό που χωρίζει θέση οδηγού απο συνοδηγού ενα κλικ πιο πίσω ώστε να κάθομαι και γω πιο πίσω. Ιλίσια την είχα φτιάξει
  6. ChrisM

    Ακούω τις προτάσεις σας!

    Το μηχανάκι εχει 64.000 χιλιόμετρα συνολικά, εγω του έχω κάνει τα 10.000. Η εργοστασιακή σέλα ηταν κουτσουρο, ο αφρος της ειχε πατηθεί τερμα και το κάλυμμα της γλιστρούσε πολύ, με αποτέλεσμα σε καλο φρενάρισμα να έφευγα μπροστά. Επίσης μετα απο 5 λεπτά πανω του πονούσε ο πισινός λες και κάθεσαι σε τσιμέντο. Σε λακούβες και ανωμαλίες του δρόμου τρανταζονταν το είναι σου. Όλα αυτά αντιμετωπίστηκαν έτσι και έφερα πιο πισω την θέση του οδηγού (μιας και δεν βάζω σχεδον ποτε 2καβαλο) και τα γόνατα μου δεν ειναι τοσο λυγισμένα οσο ηταν πριν (ειμαι 1.88). Για τα 45 ευρώ που κόστισε ήταν πολύ καλή αναβάθμιση
  7. Και γω τα βλέπω λάθος ειναι η αλήθεια. Σαν να εχουν σημαδακια τα ακριβώς επόμενα δοντακια απο αυτά που είναι στις σημαδεμένες εσοχές. Τσεκαρε το ξανα και ενημέρωσε μας να ξέρουμε αν χρειαζόμαστε οφθαλμίατρο
  8. Γιατί κλεισμένο το διάκενο?
  9. ChrisM

    Ακούω τις προτάσεις σας!

    Εγω προσωπικά 1000 πηρα πριν 2 χρόνια το Innova i με 54.000 χλμ. Ήθελε αλυσιδογραναζα συνεμπλοκ και ενα σερβις για να ειναι κομπλέ (και μίζα που κάηκε 2 μερες αφότου το πηρα την τύχη μου μέσα). 1 χρόνο μετά εβαλα λαστιχα και έφτιαξα ανατομική σελα και το μηχανάκι είναι άψογο. Οικονομικοτατο ( περίπου 2L/100 κατανάλωση εντός πόλης), πολύ καλός χώρος κάτω απο την σέλα για παπί, το δικό μου δεν καίει σχεδόν καθόλου λαδι ( περίπου 20ml ανα 1000χλμ) και το μοτερ στο ρελαντί ειναι φουλ ήσυχο σε σχέση με αλλα που εχω ακούσει. Με ενα 13ρι γρανάζι μπροστά βελτιώνεται πολύ για εντός πόλης χρήση. Φρένα φώτα επίσης πολύ καλα για παπί. Πλέον εχει 64.000χλμ μετα απο 2μιση χρόνια και συνεχίζει ακάθεκτο
  10. ChrisM

    Μου κατάσχεσαν πινακίδες

    Η φτιαχτή πινακίδα είναι πλαστογραφία, πλημμέλημα. Η έλλειψη διπλώματος είναι πλημμέλημα ( δεν ξερω πως την γλίτωσες με αυτό, λογικά βαριοντουσαν να σε τρέχουν στο τμήμα για δικογραφίες). Το να κυκλοφορείς όχημα που του έχουν αφαιρεθεί στοιχεία κυκλοφορίας έχει μεγάλο πρόστιμο. Αν θες να πάρεις τέτοιο ρίσκο και να δουλεύεις μετα με ποδήλατο για χρονια ωστε να ξεπληρώσεις τις κλίσεις και τους δικηγόρους ,κάντο
  11. Ισχύει ότι ενα ασύρματο tracker θα βοηθούσε πολύ στο να μην τρώει μπαταρία και να μην το βρίσκουν εύκολα
  12. Τα 12kpa ειναι 1.74psi. Δεν θα έπρεπε να λέει το manual οπως και στο μανόμετρο x100?
  13. Δεν το χω και πολύ καιρό πάνω. Το σημαντικό είναι να βρείς καλό εγκαταστάτη ωστε να κρυφτεί όσο καλύτερα γίνεται και η καλωδίωση να μην μπορεί να σε οδηγήσει στην κεντρική μονάδα. Εμενα τα καλώδια ηταν κατακρεουργημενα απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη που είχε βάλει ηχοσύστημα, και τώρα γίνανε σαν εργοστασιακά, τυλιγμένα με πάνινη μαυρη ταινία σαν αυτες που έχουν οι εργοστασιακές πλεξούδες. Πολύ βολικό για όσους το χουν με την τεχνολογία εστω και λίγο, το ότι μπορείς να ρυθμίσεις ευαισθησίες του κάθε αισθητήρα (κραδασμού, κλίσεως, κίνησης) να δεις ιστορικό των ενεργειών (ποτέ κλείδωσε, ποτέ χτύπησε συναγερμός, ποτέ χτύπησε προειδοποίηση) και πολλές αλλες παραμέτρους που ρυθμίζεις εσυ μέσω εφαρμογής κινητού. Πολύ καλο επίσης το ότι πρέπει να εχεις μαζι σου (και χωριστά απο τα κλειδιά κατα προτίμηση και παντα πάνω σου) τα rfid tag που έχει, όπου χωρίς την παρουσία τους ο συναγερμός δεν αφοπλίζει ούτε παίρνει μπρος ο κινητήρας, ακόμα και αν έχει το κλειδί κάποιος (πχ αν σου κλέψουν το κλειδί μέσα απο το σπίτι ή απο καμιά καφετέρια)
  14. Δεν το χω δοκιμάσει σε μηχανή αλλα σε αμάξι ,το ίδιο και ενα φιλαράκι μου. Pandora. Για την μηχανή το καλύτερο είναι το dxl 1200 αν είδα καλά. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες ακριβώς ώστε να σου πω αν καλύπτει ολες τις προϋποθέσεις που είπες ακριβώς. Σε μέγεθος πάντως να πω οτι ακόμα και του αυτοκινήτου ήταν υπερβολικά μικρή ο μονάδα (στο μέγεθος του κλειδιού του αυτοκινήτου) με αποτέλεσμα να κρύβεται πανευκολα στα πιο ευφάνταστα μέρη Υπόψην είναι συναγερμός και gps tracker ολα σε ενα
  15. Προσωπικά δεν θεωρώ άσχημο τον ήχο της apido, ισα ισα τον προτιμώ από κάποια αλλα ιννοβα που εχω δει με ταπωμενες vpr. Και προσωπικά 2 φορες που έβγαλα τον σιγαστήρα με επιανε πονοκέφαλος απο τον ήχο. Σίγουρα κόβει πολύ μπάσο ο σιγαστήρας αλλα κόβει και db 100%. Επίσης σε κίνηση μαζι με αλλα μηχανακια όταν έχω κάποιο χωρίς σιγαστήρα δίπλα ή μπροστά μου κανει τοση φασαρία που δεν ακούω καν το δικό μου , ενω οταν ειναι με σιγαστήρα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα, ακούγεται ποσο στροφαρει και το δικό μου. Εν κατακλείδι για μενα η αφαίρεση του σιγαστήρα ειναι υπερβολή, πολύ θόρυβος, προκλητικό για να σε γράψουν, σπαστικό για τους δίπλα σου και δεν θα κατσω να σκάσω για το ποσο θα αλλοιωθεί ο ήχος μετα απο 2 χρόνια. Για να μην κάνει σαν κατσαρόλα όπως κάνουν κατι motorsport παλιές μικρές που είναι σκέτος τσιγκος η apido μετα απο τόσο καιρό και τοση χρήση εντός πόλης κάθε μέρα με ζόρι, δεν θα φοβόμουν πιο ποιοτικές οπως οι vpr, racetech κτλπ
×
×
  • Create New...