Jump to content

ChrisM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    177
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Πόντοι

36 Excellent

Σχετικά με το μέλος ChrisM

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova i
  • myBike: Κυβισμός
    125

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Απο το ίδιο σημείο ξεκίνησε να χάνει και εμένα σχεδόν 2 χρόνια πριν (70.000 χλμ). Άλλαξα το τσιμουχακι απο το καπάκι βαλβίδων και ολα οκ. Σήμερα μετά από περίπου 10 μέρες ακινησία είδα μικρή στάμπα απο λάδι απο κάτω (2-3 σταγόνες) και βλέπω πάλι η κάτω βίδα απο το καπάκι έχει σταγόνα λαδιού να κρέμεται πάνω της ( 78.000χλμ). Δεν ξέρω γιατί τόσο σύντομα έβγαλε το ίδιο πράγμα. Το περίεργο ήταν οτι είχε και πιο πίσω, σχεδόν κάτω απο την τάπα λαδιού μια πιο μεγάλη στάμπα ( όχι λιμνούλα όμως). Η ταπα λαδιού είναι στεγνή γύρω γύρω, αλλά γενικά το μοτέρ από κάτω έχεις λαδολασπουρα σε πολλά σημεία και κυρίως γύρω γύρω απο τον αισθητήρα θερμοκρασίας λαδιού αν κατάλαβα καλά ( injection είναι). Θέλει καθάρισμα το μοτέρ απο κάτω και να δείς που δακρύζει ακριβώς αν και στην δικιά σου περίπτωση κάνει μπαμ απο που προέρχεται
  2. Καύσιμο βάζω πάντα 100ρα απο έμπιστο εταιρικό ΕΚΟ, πιστεύω θα μου το έκανε πιο συχνά αν ήταν νερο στο καύσιμο. Επίσης μου το έκανε οταν είχα φάει ηδη τα ⅔ του ντεπόζιτου χωρίς να το εχει κάνει ξανά πιο πριν. Παλιότερα θυμάμαι πάνω σε ψιλομαρσαρισμα για να κατεβάσω ταχύτητα και να κάνω rev matching είχε ακουστεί μερικές φορές ενα δυνατό "τακ" και πήγε να σβήσει αλλά οριακά παρέμεινε αναμμένο. Αλλα αυτό έχει 3-4 χρόνια να το κάνει
  3. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έχω κάνει κάτι σε θέμα καθαρισμού ψεκασμού πέρα απο καθαριστικό συστήματος βενζίνης που υποθέτω καθαρίζει μόνο αντλία μπεκ . Θα το κοιτάξω αν τύχει και ξανακάνει κάτι. Το πρόβλημα είναι εξαιρετικά σπάνιο. Είχε να ξανακάνει κάτι παρόμοιο πάνω απο 2 χρόνια.
  4. Δεν ανοίγω νεο θέμα γιατί ο τίτλος περίπου με καλύπτει. Μετά απο μια διαδρομή περίπου 10 χλμ σταματάω με 1η σχέση σιγά σιγά στο φανάρι και λίγο πριν κοκαλωσει το μηχανάκι, σβήνει. Πατάω μίζα, γυρνάει κανονικά αλλα δεν σκάει. Κάνω άκρη πατάω λιγο μανιβέλα, δεν παίρνει. Πατάω μανιβέλα με λιγο γκάζι, παίρνει και ξανασβηνει σχεδόν αμέσως. Δίνω πάλι μανιβέλα με λιγο γκάζι, παίρνει μαρσαρω και μένει αναμμένο. Δοκιμάζω να το ανοίξω λίγο και με 2ρα άνοιγε κανονικά σαν να μην έχει τίποτα. Δεν παρουσίασε κάτι άλλο για τα επόμενα 500 μέτρα οπου ήταν και ο προορισμός μου. Μια φορά μόνο μου έχει ξανατυχει περίπου το ίδιο, οταν το μαρσαρα με νεκρά και αφήνοντας το γκάζι έσβησε και δυσκολεύτηκε λιγο να πάρει. Πάει το μυαλό κανενός στο τι μπορεί να το προκαλεί αυτό?
  5. Μήπως θυμήθηκες να βγάλεις φωτογραφία τον αποσυμπιεστη?
  6. ChrisM

    Innova i αποσυμπιεστής

    Εχει πάνω περίπου 5 χρόνια. Την μέτρησα με πολύμετρο τις προάλλες στα 12.2 . Το μηχανάκι το δουλεύω κάθε μέρα, σπάνια κάθεται 5-10 μέρες ακίνητο και μια φορά τον χρόνο 20 μέρες το καλοκαίρι και ποτέ δεν εχει εμφανίσει πρόβλημα μετά απο αυτές τις μέρες χωρίς χρήση. Κιχ δεν μου χει κάνει ποτέ. Ακόμα και να μην είναι αρκετή η μπαταρία, το ότι είναι τσιμέντο η μανιβέλα όταν δεν κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο στο σβήσιμο δεν είναι περίεργο? Και το ότι αυτό συμβαίνει ολο και πιο συχνά πλέον? Γιατί και παλιότερα όταν ήταν πιο καινούργια η μπαταρία, μια στο τόσο αν τύχαινε να συμβαίνει το ίδιο πράγμα πάλι δεν μπορούσε να το βάλει μπρος με την πρώτη η μίζα
  7. ChrisM

    Innova i αποσυμπιεστής

    Έχει κοντά 4-5κ χιλιόμετρα που ελέγχθηκαν. Ήταν στα κανονικά τους παρόλο που είχα κάνει κοντά 20.000 χλμ απο την τελευταία τους ρύθμιση
  8. ChrisM

    Innova i αποσυμπιεστής

    Με την ησυχία σου, δεν το βιάζομαι. Απλά όπως είπα και πρίν οταν δεν ακούγεται ο ήχος αυτός στο σβήσιμο μετά είναι τέρμα δύσκολο το να γυρίσει το μοτέρ. Ακόμα και με μανιβέλα είναι τοσο σκληρό που 110 κιλά άνθρωπος δεν μπορώ να το γυρίσω με την πρώτη με την μανιβέλα. Θέλει να την πατήσω λίγο διακεκομμένα ωστε να γυρίσει ελαφρώς το μοτέρ και μετά γίνεται πιο εύκολο να πατηθεί. Οπότε το να μην μπορεί η μίζα να το γυρίσει μου φαίνεται λογικό ( εκτός και αν είναι φουλ δυνατή η μίζα με δυνατή μπαταρία υποθέτω). Κάτι παρόμοιο κάνει και το 1 έτους sym symphony st200 του πατέρα μου, μερικές φορές πατάς μίζα, δυσκολεύεται να γυρίσει το μοτέρ ελάχιστα και με το που γυρίσει λιγο δίνει φουλ δύναμη μετά και παίρνει κανονικά
  9. ChrisM

    Innova i αποσυμπιεστής

    Απλα είχα δεί σε διάφορα ποστ, όπως το ποστ του Αχιλλέα που έλυσε το μοτέρ να αναφέρουν αποσυμπιεστή, και λέω κάπου θα υπάρχει αλλα δεν ξέρω απο τι επιρρεασεται και πως διορθώνεται ( πχ αν πιάνει μάκα και θέλει καθάρισμα, αν θέλει κάτι αλλαγή ή ρύθμιση). Μίζα και γω κλασικά μια ιμιτασιον εχω γιατί η μαμά μου χάλασε την 2η μέρα που το πήρα, αλλα απο το 2017 που την εχω μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει ή δει κάτι διαφορετικό στην λειτουργία της, οταν μπορώ το βάζω μπροστά με μανιβέλα ώστε να μην ταλαιπωρω μπαταρία και μίζα. Απλά δεν μου κάνει για μίζα καθώς το θέμα είναι αυτός ο χαρακτηριστικός ήχος ο οποίος παλιά ακουγόταν πάντα ενώ τώρα πιο σπάνια . Ωραίος, αν έχεις και πληροφορίες σχετικά με το τι διαδικασία θέλει ώστε να δουλεύει σωστά θα βοηθούσε πολύ
  10. ChrisM

    Innova i αποσυμπιεστής

    Σπάνια στο παρελθόν τύχαινε να πατάω μίζα και να σκαλωνει απευθείας, να σβήνει το κοντέρ και να κάνει ξανα τσεκ. Με το που πατούσα ξανά μιζα έπαιρνε κατευθείαν. Τώρα τελευταία συμβαίνει όλο και πιο συχνά , και ο νους μου πήγε στην μπαταρία, η οποία όμως ειναι οκ. Το πρόβλημα είναι πως όταν σβήνω το μηχανάκι, συνήθως ακουγόταν εναν χαρακτηριστικός ήχος ( δεν μπορώ να το περιγράψω, κάπως σαν "γραναζωτος"). Κάθε φορά που ακούγεται αυτός ο ήχος, το μηχανάκι μετά παίρνει μπρος απευθείας, κάθε φορά που δεν ακούγεται, μαγκωνει με την πρώτη μιζια και παίρνει με την δεύτερη. Οταν δεν ακούγεται ο ήχος, και μανιβέλα να προσπαθήσεις να πατήσεις είναι σχεδόν αδύνατο, υπερβολική η αντίσταση, και την πατάω λίγο λίγο μέχρι να ξεσκαλωσει και να πατιεται κανονικά. Εχω καταντήσει πλέον καθε φορά που το σβήνω και δεν ακούγεται ο ήχος αυτός , να παίζω ελαφρώς με την μανιβέλα μέχρι να ακουστεί, ώστε την επόμενη φορά να πάρει μπρος εύκολα. Κάπου είχα διαβάσει για αποσυμπιεστή, αλλα δεν γνωρίζω ούτε πως είναι ούτε πως τον ελέγχω, οποίος γνωρίζει θα εκτιμούσα την βοήθεια του
  11. Πραγματικά περίεργο, αν πήδηξε τόσα δόντια με την μια θα έπρεπε να ακουστεί λογικά. Αν όντως αυτό έγινε με το πλύσιμο, μόνο στον τεντοτηρα πάει το μυαλό μου αλλα δεν ξέρω κατα ποσο είναι εφικτό να επιρρεαστει απο νερά.
  12. Αυτή είναι και μενα η απορία μου. Επειδή εχω δει μηχανάκια με obd είχα πάντα την περιέργεια αν έχει και το Innova i. Αλλα δεν μπορώ να βρώ ούτε καν που είναι ο εγκέφαλος . Τελευταίες μέρες που είδα οτι για προγραμματισμό εγκεφάλου πρέπει να βγει ο εγκέφαλος από πάνω, μάλλον δεν υπάρχει θύρα obd αλλά καλώδιο που μπαίνει απευθείας στον εγκέφαλο, αλλα ας περιμένουμε απάντηση απο τον Αχιλλέα
  13. ChrisM

    Honda Innova 125i

    Καταρχάς, βάλε μέσα στην συντήρηση σου και αλλα πράγματα που είναι εύκολα να κάνεις μόνος. Μπουζί φίλτρο αέρα. Και γω 5μιση χρόνια που το εχω μόνος μου τα αλλαζω όλα, αλλα λάδια πχ τσεκαρω κάθε 1000 χλμ ή και πιο λιγο προς το τέλος ζωής τους ωστε να ξέρω οτι πάντα έχει σωστή ποσότητα μέσα. Μην το αφήνεις να μένει με λάδια κάτω απο το ελάχιστο είναι αμαρτία για κάτι τοσο εύκολο οσο το συμπλήρωμα λαδιού να κάψεις το μοτέρ σου. Εξάτμιση φοράω 5 χρόνια τώρα apido η οποία παραδόξως δεν έχει κλάσει τοσο καιρό, περιμενα να ακούγεται σαν τενεκές μετά απο τοσα χρόνια αλλά κρατάει ακάθεκτη. Με σιγαστήρα την εχω γιατί χωρίς δεν αντέχω την φασαρία. Κανένα θέμα με γέμισμα κτλπ. Αν το ανεβάσεις χιλιοστά σίγουρα θα χρειαστείς και μια αναβάθμιση σε εισαγωγή (προτείνω φίλτρο ελεύθερο στο μαμά φιλτροκουρι οχι χοάνη) ,εξάτμιση και ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΑ ρύθμιση σε μείγματα, είτε με εναν παράλληλο τύπου takegawa, είτε με καινούργιο εγκέφαλο που βλέπω οτι κυκλοφορούν 2-3 τώρα είτε με πρόγραμμα στον εργοστασιακό εγκέφαλο που δεν γνωρίζω κατα ποσο γίνεται. Γενικά κοίτα πρώτα να το φέρεις οπως πρέπει μοτερικα και μετά κοίτα τα υπόλοιπα. Οσο για ξενον είναι για μένα μπελάς και αν τραβήξεις ρεύμα απευθείας απο μπαταρία μπλέκεις με αλλα πράγματα μετά. Βάλε μια λάμπα αλογόνου τύπου ξενον αν θέλεις λευκό φώς αλλα θα χάσεις απο το πόσο βλέπεις στον δρόμο. Μάστορα στην Αθήνα το πήγαινα αρχικά στον λιβανα αλλα δεν μου αρεσε γενικά το πως μου τα έλεγε ( πχ μου έλεγε λάδι 20-50 ορυκτέλαιο να βάζω που για μένα είναι απαγορευτικό στο μοτέρ αυτό, βάζω motul 7100 10-40 και έχω ηρεμήσει από θέμα κατανάλωσης λαδιού και σκαλωματα-ηχο απο σασμάν) Πλέον για οτι χρειαστώ πηγαίνω στον κουτσουμπο στην Μιχαλακοπούλου όπου είναι πολύ καλός σε αυτό που κάνει και εξυπηρετικός. Αν κάνει αναβαθμίσεις βέβαια δεν γνωρίζω γιατί είναι αντιπροσωπεία Honda
  14. Injection είναι με 74κ χλμ. Ακόμα και με δικαβαλο δεν έχω δει πάνω απο 2.1 στα 100 κατανάλωση. Και 3 φορές που έχω κάνει 165 περίπου χιλιόμετρα πήρε κοντά 3.2-3.3 λίτρα. Υπενθυμίζω οτι με το 13-35 γραναζωμα το κοντέρ έχει καμία 10% απόκλιση στην ταχύτητα που γράφει. Οπότε τα 160 χλμ κοντέρ ειναι περίπου 145 πραγματικα
  15. Η κατανάλωση με το γραναζωμα του wave σε τι επίπεδα κυμαίνεται σε σχέση με το 13-35? Εγω με 13-35 σχεδον πάντα είμαι στα 1.9 L/100 (υπολογισμένο από εφαρμογή με λίτρα που μπαίνουν στο ντεπόζιτο και χιλιόμετρα κοντέρ σε καθε γέμισμα). Συνήθως γεμίζω κάθε φορά με το που πέσει η ένδειξη στην μια γραμμή, και παίρνει μέσα 2.7-2.8 λίτρα έχοντας κάνει 140-145 χλμ απο το προηγούμενο γέμισμα
×
×
  • Create New...