-
Δημοσιεύσεις
13 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
3 NeutralΣχετικά με το μέλος Ziso
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Ενδιαφέροντα
Πάσης φύσεως
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
INNOVA 04
-
myBike: Κυβισμός
125
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
AGV K1
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Honda
-
dreamBike: Μοντέλο
CB
-
dreamBike: Κυβισμός
250
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
232 προβολές προφίλ
-
Καλησπέρα ξανά στην ομάδα Μόλις το Innova μου έκαψε το 1 λίτρο λάδι motul 5000 που το είχα αγοράσει για συμπλήρωμα (άρα 1 λίτρο ανά 1400χλμ) Για κάνα 10 μέρες ακόμα το παπί μου είναι απαραίτητο και δεν μπορώ να το πάω σε μηχανικό παρά μόνο να συμπληρώνω καθημερινά λίγο λάδι ώστε να είναι πάντα γεμάτο...το ερώτημα είναι το εξής Αξίζει να του αγοράσω για συμπλήρωμα τα απλά motul λάδια φάση 12 ευρώ η να του πάρω τα v300 που βγαίνουν στο 20αρικο Επίσης ποια λάδια θα μου προτείνατε Δηλαδή 10/30 η 10/40 και κάποια συγκεκριμένη μάρκα η κατηγορία Ευχαριστώ
- 5 replies
-
- ANF 125
- Innova 125
-
(και %d ακόμα)
Tagged with:
-
Ziso changed their profile photo
-
Ziso παρακολουθεί Innova καεί και χάνει λάδια
-
Καλησπέρα στο Team Πριν από ένα χρόνο ένας συγγενή μου χάρισε ένα Innova carburettor του 04 το οποίο ήταν ήδη 2ο χέρι. Το μηχανάκι χρειαζόταν ανάμεσα κάποιες "επεμβάσεις" ώστε να είναι Πλήρως λειτουργικό και να περάσει ΚΤΕΟ πράγματα τα οποία λύθηκαν σχετικά εύκολα (φάση κοντέρ, σέλα,τακακια...όχι πάντως κάτι μηχανικό ) Ο μηχανικός Μου είχε αναφέρει πάντως πως η κάτω τάπα έχει θέμα και δεν μπορεί να βιδωθεί στο 100%...είπε πως δεν ειναι άμεσος κίνδυνος και η επιδιόρθωση κοστίζει 50€ (δεν το έφτιαξα ακόμα) Δεν γνωρίζω πάντως τίποτα απο το ιστορικό του ούτε ποτέ έχει κάνει τα "μεγάλα service" Το περασμένο καλοκαίρι γυρνώντας από τις διακοπές παρατήρησα μια μικρή λιμνούλα από λάδια κάτω από τη μηχανή την οποία πολύ κακώς δεν έδωσα σημασία , αρκέστηκα απλώς να αλλάξω λάδια μιας καθώς είχα συμπληρώσει τα χιλιόμετρα...ο μηχανικός απλώς μου είπε να δίνω προσοχή αν στάζει από πουθενά...για πολύ καιρό δεν είχα παρατηρήσει τίποτα απόλυτος και τσέκαρα συνεχώς τη στάθμη και κάτω από το παπί για κάποια απώλεια Fast forward στο φετινό καλοκαίρι 2000 χιλιόμετρα μετά την τελευταία αλλαγή λαδιών το καλοκαίρι 2022 (δεν χρησιμοποιώ πολύ το παπί το χειμώνα σε αντίθεση με το καλοκαίρι) ενστικτωδώς μετά από αρκετή χρήση τσεκαρω τη στάθμη αλλά λάδι πουθενά Κατευθείαν στο μηχανικό λοιπόν , αλλάζει τα λάδια και μου τα ψάλει καθώς το μοτέρ δεν είχε σχεδόν καθόλου λάδι (ζήτημα να έχει 100ml όπως μου είπε μάλλον με υπερβολή) Μου είπε επίσης πως πρέπει να κάνω το μεγάλο service στα κοντά μιας και έφτασε τις 70 χιλιάδες Προετοιμασμένος για το χειρότερο αγοράζω ένα λίτρο Motul 5000 10/40 Για συμπλήρωμα Έπειτα από μερικά ανέβα κατέβα στο εξοχικό στο βουνό (πολλές ανηφόρες) 600 χιλιόμετρα συνολικά από την τελευταία αλλαγή λαδιών ,παρατήρησα ότι η στάθμη είχε πέσει και κατευθείαν συμπλήρωσα γύρο στα 400ml...δεν είχα δει πάντως μέχρι τότε κάποια λιμνούλα από λάδια Γυρνώντας και από τις φετινές διακοπές ωστόσο είδα ξανά το ίδιο θέαμα...μια λιμνούλα από λάδια και η στάθμη ελαφρώς πεσμένη (συμπλήρωσα 50ml ) Σήμερα συμπλήρωσα 1000 χιλιόμετρα από την τελευταία αλλαγή λαδιών (Ιούλιο 2023) Και συνολικά από το μπουκαλάκι ενός λίτρου της motul που είχα αγοράσει για συμπλήρωμα έχω μείνει με 350ml λάδι Να διευκρινίσω πως ο έλεγχος του λαδιού γίνεται με βάση το manual ( ξεβιδωτο το καπάκι) Ο μηχανικός μου αυτές τις μέρες λείπει και θα γυρίσει από βδομάδα. Εσείς τι πιστεύετε πως παίζει Εγώ πάντως υποψιάζομαι πως καίει λάδια αλλά και χάνει ταυτόχρονα. Μήπως αυτά τα συμπτώματα ταυτίζονται με κάποια συγκεκριμένη βλάβη ? Τι λέτε ? Παραθέτω και μερικές φώτο μέρη του μοτέρ (που πιστεύω ότι ίσως χάνει λίγο λάδι) Επίσης προτείνετε μου κάποιο λάδι να δοκιμάσω σε περίπτωση που αποδίδει καλύτερα σε Innova https://ibb.co/0hbSNYL https:/ibb.co/VNR6N1G Ευχαριστώ
- 5 replies
-
- ANF 125
- Innova 125
-
(και %d ακόμα)
Tagged with:
-
Καλησπέρα,γρήγορη ερωτηση μπορείτε να μου προτεινετε αντιολισθητικο καλυμμα σελας innova carb επισης μηπως γνωριζετε αν τα καλύμματα injection ειναι συμβατα με του carburatur ευχαριστω
-
αφου εκανα μερικες βολτες παρατηρησα πως η μιζα πηρε δυναμη.επαιξα λιγο με τους πολους και του εβαλα μπρος με σκαστο. ενω ειμουν εν κινηση με πολυ λιγα χλμ συνδεσα ξανα τους πολους και το κοντερ εφτιαξε ευχαριστω INNOVA για το TIP σου.
-
κομπλέ Πάντως μιας και εισαι γνώστης των innova,με την αλλαγη της μοαταριας,ο δεικτης του κοντερ θα επιστρέψει ξανα στο 0 ή θα πρεπει να επέμβω με καποιο τροπο ?
-
Φιλε, κυριολεκτικά απο χθες το απογευμα η μιζα αρχισε να αγκομαχά,και ειχα φοβηθει μην μου πεθενε παλι,επειδη ειχα αλλαξει προσφατα......λογικα η μπαταρια φταιει γιατι πραγματικα δεν θυμαμαι απο ποτε εχει να αλλαχθει.....ισως και πριν το moundial Brazil του 14,δεν εχω ιδεα επισης οταν ανοιγω τα φλας,ολα τα αλλα φωτα (μαζι με αυτα του κοντερ) σαν να χανουν δυναμη τους,οποτε λογικα για αρχη χρειαζομαι αλλαγη μπαταριας. Δεν ξερω καν αν ασχοληθω με το να τσεκαρω τη μπαταρια μαις και λογικα ειναι στα τελευταια της.θα τσεκαρω και σε αλλο μηχανικο παντως να δω τι θα μου πει, Σε ευχαρισττώ INNOVA 04 (btw εχω ακριβώς το ιδιο μοντελο) Το ειχα σκεφτει και εγω αυτο,και πραγματι μου φαινεται σαν την λυση αναγκης....ισως το επιχειρήσω αν δεν πετυχουν οι αλλες λυσεις σε ευχαριστω επισης flying αλλα και CRX για τις πληροφοριες
-
ναι η βελονα κανει κανονικα τη δουλεια της,οπως και πριν....αλλα εχει κολλησει στο +25 χλμ (εχει δηλαδη ως αφετηρια το 25 χλμ αντι για το 0 χλμ) Πχ,ενω τσουλαω με 10χλμ κανονικα,το κοντερ θα δειξει 35
-
Καλημέρα/σπέρα στην ομαδαρα για άλλη μια φορά Χθες το πρωί,οταν έβαλα μπρος με τη μιζα ο δεικτης του κοντερ κολλησε στο 25,και το εχει λαβει ως αφετήρια ολα τα αλλα λειτουργούν κανονικα,απλα το κοντερ ξεκινάει απο 25 και μετράει απο εκει και περα, φαση δείχνει οτι παω με 50,ενω η πραγματικη ταχυτητα ειναι 50 - 25 = 25 χλμ πηγα σημερα μηχανικο,δεν το εδωσε πολυ σημασια και μου ειπε απλα οτι θελει αλλαγη κοντερ. θελω να ρωτησω απλα αν εχετε εσεις καμια λυση πριν παραγγείλω καινούριο. ευχαριστω.
-
Ναι ρε προφαφώς,ετσι κι αλλιώς αυριο θα περάσω απο τη σχολη οδηγων να ρωτησω τι παιζει.Στη τελική,την απάντηση θα την παραθέσω εδω,ωστε να λυσει την απορία κι αλλών ενδιαφερόμενων. πάντως,η νομοθεσία προβλέπει μέχρι 125cc για το Α1 ανεξαρτήτως άλλων προδιαγραφών,παρολαυτά αμα βρει κανεις εργαλείο για Α1 νομιμο,μαμα, με πανω απο 125cc ας το παραθεσει,θα το εκτιμήσουμε δεοντώς άσχετο αλλα θελω να το ξεκαθαρίσω,δεν εχω καμια ειρωνική διάθεση,ουτε τρολάρω στη κουβεντα....εξάλλου το ανέφερα και παραπάνω
-
https://www.daytonamotors.gr/model/u125/ Μόνο αυτό ξέρω να βγάζει 15 σχεδόν αλογα,ισα ισα να υπακούει το νομο Δεν ξερω τι παιζει στα ανωμάλου,αλλα τα 125αρια μονο για παπια και scooter αξιζουν...πες παρεις 125 μηχανη δρομου,θα την παρατήσεις με το που βγάλεις για Α2,ενω τουλαχιστον το παπι θα το κρατησεις οσο παει.
-
το ξερω,στο θεμα της οδηγησης ισχυει το γραμμα του νομου,και οχι το 100% στα πρακτικα επι του θεματος
-
Αρα πρεπει να ειμαι 20 και μιας ημερας thx παντως εχω διπλωμα για α1.ξεχασα να το πω πιο πανω σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις
-
Καλησπέρα φίλοι συνοδηγοί Απευθύνομαι στους γνώστες αλλα και σε οσους εχουν εμπειρική γνώση στο θεμα,παρολαυτά γνωμές,συμβουλες και προτάσεις απο τρίτους ειναι φυσικά καλοδεχούμενες Τον Δεκέμβρη που μας έρχεται θα γίνω 19 χρονών,ενω απο το 2023 χρονολογικά θα θεωρούμε 20 χρονών (τουλαχιστον απο πολλές δημόσιες υπηρεσίες το εχω ηδη διαπιστώσει) Λέτε απο το νεο έτος,να μπορω να βγάλω δίπλωμα Α2 πας και οδηγήσω κατι περα απο το παπακι (για οσους δεν ξέρουν,Α2 για μηχανές μπορεις να βγάλεις απο 20 χρονών) εκ των προτέρων