Jump to content

JohnnyT

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    95
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

JohnnyT last won the day on Ιούλιος 22 2022

JohnnyT had the most liked content!

Πόντοι

12 Good

Σχετικά με το μέλος JohnnyT

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

468 προβολές προφίλ
  • ntisco

  • Ziso

  • pxan

  • karavidas

  1. - Να το κανεις 72αρι + γρανάζωμα (θα σε παει λιγο καλύτερα, όχι καλύτερα νομιζω πως καταλαβαίνεις). - Να το μετατρέψεις σε καρμπυρατεράτο και να περασεις ενα Lifan 110 επάνω (εχει αρκετή δουλειά εδω). - Να κανεις λιγο υπομονη και να κοιτάξεις για ενα 125.
  2. Κανονικά πρέπει να μετρησεις την διάμετρο με ενα παχύμετρο αλλιώς αν δεν έχεις στην χειροτερη με μια μεζουρα. Ειτε μετρησεις την αρχη του λαιμου της εξατμισης ειτε την φωλιά της κεφαλής, ενα και το αυτο.
  3. Καλησπέρα. Τα κλιπ U-type ειναι λιγο ιδιαιτερα στο εμποριο οποτε οπως λες με ενα σετακι θα εχεις και ρεζερβα απο αυτα. 25 ειναι πολλα με ενα 10αρικο παιρνεις σετ με 170 κομματια: https://www.toolsmania.gr/shop/diafora/ergalia-synergiou/vides-klip-u-type-set-170-temachion/
  4. Και γιατι πρεπει να πειραξεις ενα μοτερ που καλα καλα δεν δουλεψε; Επειδη ειναι 110; Κατα εμε, μην το πειραξεις.
  5. JohnnyT

    Daytona dy 125

    Αυτος ηταν ο λογος η γιατι στο τελος το GTR θα κοστιζε πιο πανω και απο το C125 Super Cub? Να σημειωθει οτι με το που ηρθε το GTR κοστιζε 3450...
  6. JohnnyT

    Daytona dy 125

    Ναι σωστά. Αλλα την εποχη που εφαρμοστηκε το Euro4 ολα γινανε injection τα παπακια, καθοτι ειχε γινει μονοδρομος για εισαγωγη τους στην Ελλάδα.
  7. JohnnyT

    Βοηθεια!

    Απλα γυρνάω την ρόδα κατα ενα 1/4 της στροφης ακουω ενα μικρο "κλακ" απο το μπροστα γραναζι στην νεκρα και αυτο ολο. Απλα αν γυρισω γρηγορα την ροδα ακουω ενα χουρχουρισμα το οποιο ειναι της αλυσιδας και οφειλεται στο οτι ειναι στεγνη.
  8. JohnnyT

    Βοηθεια!

    Κοιτα, μου κινησες το ενδιαφέρον να κατεβω να δω και στο δικο μου τι γινεται (δεν ειναι VF). Σβηστο, κρυο με νεκρα οσο γυρναω την ροδα ο μονος συνεχομενος θορυβος που ακουγεται ειναι η αλυσιδα μεταδοσης (βεβαια αν λαδωθει, θα μειωθει ο θορυβος). Ενα μικρο κενο το εχει το μπροστινο γρανάζι, οπως και παντοτε το ειχε. Οταν ειναι κρυο το μοτερ και στο ρελαντι ακους καποιον θορυβο στο σασμαν;
  9. JohnnyT

    Βοηθεια!

    Τι μηχανακι ειναι αυτο και κανει τετοια πραγματα με 2.000 χλμ; Οταν λες γραναζιερα εννοεις την βαση που στηριζεται το πισω γραναζι του τροχου και απο μεσα φωλιαζουν τα λαστιχα του ταμπουρου. Εκει, παντα ενα μικρο κενο το εχει αυτο στο αναφερω εκ πειρας. Αλλα με τοσα χλμ δεν επρεπε να συμβει τιποτα.
  10. JohnnyT

    Daytona dy 125

    Το 2017 με '18 ξεκινησαν οι εκδοσεις injection για αυτα τα παπακια. Το 2013 ολα ηταν καρμπυρατερατα. Εδω το πρωτο injection 125αρι το εφερε η SYM το '15 με '16 αν θυμαμαι καλά. Οσο για τα χιλιόμετρα μιλαμε για αναλογικο κοντερ οποτε οι πιθανοτητες αυξανονται. Αυτο με τα χιλιομετρα μπορεις να το μαθεις απο το βιβλιο σερβις που εχει η εφοσον πηγαινε στην αντιπροσωεπεια και εχει ιστορικο στο συστημα τους. Το ΚΤΕΟ ειναι μια αλλη εναλλακτικη, αλλα πλεον εχουν μπερδευτει καπως τα πραγματα εκει. Αυτα τα χιλιομετρα βλεπουν, αυτα βαζουν. Το μονο που τους ενδιαφερει ειναι απλα να δουλευει το κοντερ και να εχει κανει το μηχανακι εστω και 1 χιλιομετρο απο την προηγουμενη φορα.
  11. Το μανισιο γρανάζωμα ειναι 14-41. Τώρα, όσο ανεβαίνεις το μπροστά γρανάζι κατα ένα δόντι πετυχαινεις λιγη παραπάνω τελική. Ωστοσο, όσο κατεβαίνεις, λιγη παραπάνω επιτάγχυνση. Στο πίσω γρανάζι (του τροχού) οσο κατεβαίνεις ενα δόντι θα αυξηθει λιγο η τελική ενω όσο ανεβαίνει τοτε πετυχαίνουμε λιγη παραπάνω επιτάγχυνση. Το πισω γρανάζι του Spike ειναι ολιγον τι ιδιαιτερο διοτι εχει μεγάλη διαμετρο ο ομφαλός της γραναζιέρας, οποτε δεν ξερω αν μπορεις να ασχοληθεις με το γραναζωμα.
  12. JohnnyT

    Lifan 110cc Λαδι μηχανης

    Οτι ξερεις, ξερω φίλε μου...
  13. JohnnyT

    Lifan 110cc Λαδι μηχανης

    Σαν το ρεζερβουαρ του ZX 130... δεν εχει.
  14. JohnnyT

    Lifan 110cc Λαδι μηχανης

    Σωστά και στα Modenas. Αυτο που ηθελα να συμπληρωσω ηταν οτι τα φιλτρα αερα θελουν πιο συχνο καθαρισμα εφοσον το μηχανακι/μηχανη κινειται συνηθως σε χωματοδρομους.
  15. JohnnyT

    Lifan 110cc Λαδι μηχανης

    Τα υπόλοιπα που αναφέρεις ειναι γενικής συντήρησης. Το υγρό φρένων δεν χρειάζεται συμπλήρωμα 9.5/10 φορές, πιο πιθανό είναι να εχουν φθαρεί τα τακάκια. Χιλιόμετρα σχετικά με την ρύθμιση της αλυσίδας δεν ειναι στανταρ, όποτε καταλάβεις οτι εχει κανει αρκετή κοιλιά θέλει μάζεμα (χοντρα - χοντρα 1,5 δόντι πισω γραναζιου ειναι το διακενο αλλα κανονικα τα χιλιοστα που λεει το εργοστασιο). Πάντως καλο ειναι αφοτου λαδωνουμε την αλυσίδα καθε 300 με 500 χλμ να την τσεκάρουμε. Φύσημα φιλτρου αέρος κάθε 6.000 χλμ (και εαν χρειαζεται) οχι καθε αλλαγη λαδιου. Τωρα, εαν ειναι σφουγγάρι λιγοτερα χιλιομετρα χρειαζονται (εκτος και αν στις δυο περιπτωσεις). Καθαρισμα σφουγγαρενιου φιλτρου παει με το λαδωμα μαζι.
×
×
  • Create New...