Jump to content

tasos polymeneas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    434
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

tasos polymeneas last won the day on Δεκέμβριος 9 2022

tasos polymeneas had the most liked content!

Πόντοι

274 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος tasos polymeneas

  • Κλάση
    Διαγραφτε με

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    fitness Youtube channel: tasoszagos
    www.youtube.com/c/tasoszagos/videos

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR200

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Loreal

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    CR500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3.783 προβολές προφίλ
  1. γεμισε ντεποζιτο, βρες μια αλανα πχ παρκινγκ γηπεδου η μεγαλου καταστηματος η σε περιοχες με μεγαλα βιομηχανικα κτηρια που εχει αλανες με τσιμεντο. οχι να απαγορευεται η εισοδος, δημοσιος χωρος απλα να ναι νεκρα. βραδυ να ναι αδειο η κυριακη η καποιους δρομους εκτος πολης τελοσπαντων. κανε τις εξης ασκησεις κανα 5 λεπτο την καθε μια. ελαφρως γρηγοροτερη απ οτι συνηθως εκκινηση, αλλαγη 2α, και φρενα ακινητοποιηση. ξεκινας πολυ απαλα και ανεβαζεις οσο νιωθεις ανετα. ορισε μια ευθεια περιπου 50-100 μετρα και κανε S (εσάκια) σαν φιδι αριστερα δεξια με σπρωξιμο τιμονιου καθολου σώμα. counter steering λεγεται. βαλε ενα σημειο πχ πετρα η μια τσαντα στο κεντρο μιας αλανας και κανε συνεχομενο κυκλο γυρω απ αυτην με 1η η 2α. σταδιακα ανεβασε ταχυτητα και πλαγιασμα. παλι με το τιμονι γινεται σχεδον ολη η δουλεια. δες βιντεακια στο γιουτουμπ υπαρχουν ωραια καναλια με τεχνικες κλπ. το counter steering πρεπει να γινει σαν το περπατημα σου. να κατανοεις ακριβως πως γινεται και τι κανει στη μηχανη. επισης δουλεψε το φρεναρισμα σου. προοδευτικα. αλλα να ξερεις τι σημαινει και τι επιπτωσεις εχει το αποτομο μπροστινο φρενο. οολα αυτα σιγα σιγα προοδευτικα οχι αποτομες κινησεις οχι ενταση. ΑΠΑΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ smooth ροή. η μηχανη δαγκωνει. ποτε μην πεις το μαθα ειμαι τελειος. επισης σιγουρεψου οτι αυτο που αγοραζεις ειναι αξιολογο, δουλευει σωστα και εχει γινει σερβις παντου απο σοβαρο μηχανικο. υπαρχουν πολλες μηχανες αξιολογες στο μπατζετ αυτου του μοντελου που εγραψες (πχ xt600) αλλα αν σ αρεσει πολυ το συγκεκριμενο (που δε νομιζω) οκ.
  2. τελικα εβαλα jr 15ρες (αποψεις διιστανται μου το γραψες κ εσυ) και λαστιχο linglong comfort master. οι ζαντες πηγαν 400+250 τα λαστιχα. το προβλημα θεωρω πως λυθηκε, πολυ πιο απαλο το αμαξι, το τιμονι ελαφρυνε λίγο, πήρε λίγη σπιρτάδα "ελαφρυνση" στα ρεπριζ, σα να το νιωθω οτι εχει +5 άλογα αν επρεπε να το περιγράψω. πιθανον να πεσει και ελαχιστα η καταναλωση, θα δειξει. λεπτομέρεια. με τις 17ρες στα 120 με 5η ήθελε 4000 στροφες ακριβως, τωρα θελει 3800. αρα μακρυνε ελαφρώς το βήμα. πράγμα καλό που όμως μου κανει εντυπωση αφου οπτικα στους θολους ειναι ενα κλικ μικροτερες. αρα λογικα δεν θα επρεπε να κοντυνει; σε καθε περιπτωση ειμαι τυχερος που ετυχε και ο λαστιχας ειχε 15ρες γιατι ηταν να βαλω 16ρες. με 16ρες δεν θα λυνοταν το προβλημα του κοπανηματος, θα ηταν ελαφρως πιο ανεκτό απλά. ολα γκουντ σίγουρα οποιος εχει θεμα με 17ρες και κοπανηματα να παει σε 15ρα.
  3. καποιες φορες ομως με νεκρα γλιτωνεις και το φρενο του κινητηρα. σε περιπτωσει που μετα θες να επιταχυνεις. εννεοιται οχι νεκρα και φρενα.
  4. εχω επικοινωνησει με καποιους λαστιχαδες. μεταχειρισμενες δεν παιζουν λενε . θα παρω αλλη μια προσφορα για σετ καινουργια αν καταφερω να τη γλιτωσω με 700-800. καταναλωση το καντραν γραφει 6.1/100 ομως με βαση χιλιομετρα λαμπακι κ λιτρα βγαινει 7-7.3. ειναι φυσιολογικο να χανει το καντραν τοσο; το κανουν και αλλα αμαξια να φανταστω; μενω επαρχια ροδο οποτε βολευει στο θεμα καταναλωσης.. ξερω τα φαναρια υπολογιζω πορτοκαλι κοκκινα, και την ουρα προστα, τους αργους, το που θα φρεναρει ο παραμπροστα. παιζω πολλες νεκρες οπου με παιρνει να τσουλαει, ή με 5η και 2000 στροφες οπου με παιρνει. δινω ροη, οχι ανουσια φρενα και το παταω αντε καμια 1η 2α 3η στο τσακιρ κεφι και σε στροφες αν ειναι αδειο. γενικα πολλους που ακουω και λενε το ταδε "καιει" εχει τυχει να μπω συνοδηγος και τραβαω τα μαλλια μου με το πως οδηγανε. γκαζι ΕΝΩ ΒΛΕΠΟΥΝ κοκκινο στα 200μ και φουλ ουρα και στις 2 λωριδες, ξεχνιονται, πανε πορεια με 4η και 3000 στροφες. μου χει τυχει πολλες φορες συνεχομενες στροφες σε κατηφορα βουνου να ειμαι για κανα 2-3 λεπτα με νεκρα και να ρολαρω απλα με φρενο και παλι ο μπροστα να ειναι πιο αργος γκαζια φρενα και να πηγαινει με 30
  5. Ευχαριστω για την αναλυση. Η αληθεια ειναι το ψιλοσκεφτομουν για ζαντες 16ρες η και 15ρες (οι τωρινες ειναι οι εργοστασιακες 17ρες που κοπανανε). Ξεκινανε ομως απο 600 συν 200 250 λαστιχα. Τον ηπιαμε. Γνωριζεις να μου πεις 15 η 16 και καμια μαρκα;
  6. Καλησπέρες. Θέλω γνώμες και προτάσεις μοντέλων για το αν μου ξεφεύγει κάποιο Κυβικά έως 1800, άλογα δανικότερα >120 αλλά συμβιβάζομαι και με 90-100 αν οπτικά μου κολλάει, χρονολογία απο 2007 κ μετα, τιμή έως 7000, βαριά 8000 αν αξίζει πολύ. κατανάλωση έως 7λ/100 επαρχία 8 πόλη. γενικά θέλω να τραβάει όμορφα, αλλα να μην καίει και εννοείται όσο αξιόπιστο γίνεται. Δίνω μεγάλη βάση στο "οδηγοκεντρικό" που λένε και στο χωριό μου, να ψιλοευχαριστιέσαι οδήγηση (όσο γίνεται σε τέτοιες κατηγορίες), να πατάει καλά, να μην είναι βάρκα γιαλό μόλις το πιέσεις λίγο παραπάνω σε στροφές. Να σου δίνει εμπιστοσύνη να το οδηγήσεις ψιλό έντονα. Έχω εδώ και 3 χρόνια swift sport του 07 (1600cc, 125hp, 0-100 8,5'', κατανάλωση 6 γράφει, 7 πραγματική), με ικανοποίει σε όλα τα παραπάνω και αρκετά ακόμα αλλά οι 17'' ζάντες με την σκληρή ανάρτηση με έχουνε πεθάνει. Οι δρόμοι εδώ στο νησί δεν τις σηκώνουν καθόλου. Όλο γκάπα γκούπα ειδικά στην περιοχή μου δεν παλεύεται, δεν σε αφήνει να ευχαριστηθείς οδήγηση, παρά μόνο σε συγκεκριμένους πιο "οκ" δρόμους. Ενδεικτικά κάποια μοντέλα που μου αρέσουν με τα +.- του καθενός όπως τα σκέφτομαι. Θα ήθελα σε αυτά να με διορθώσετε ή να μου πείτε προσωπικές γνώμες και γνώσεις. Και όποιο άλλο μοντέλο ξεχνάω, γνωρίζετε ή προτείνετε με βάση τα παραπάνω κριτήρια. Seat leon / VW Golf tsi 1.4-1.8. Μου αρέσουν και τα 2 και τα θεωρώ πιο φιλικά από το σουιφτ σπορτ. Με προβληματίζουν τα όσα ακούγονται περι tsi, καδένες, πιστόνια. κατανάλωση φαντάζομαι 8-10 ως πιο βαριά; Audi A3 tfsi 1,4. το αγαπώ αλλά ξεφεύγει μπάτζετ. το παλιό 1.6 FSI φαντάζομαι ψόφιο και πρέπει να καίει. αλλά όμορφο Colt czt 1.5. μοτερ έχω ακούσει τα καλύτερα. οπτικά με χαλάει αρκετά. ίσως να το σκεφτόμουν Punto/ Bravo Tjet 1.4. κάποια είναι 125-150 άλογα. και γι αυτά εχω διαβάσει πολλά θετικά. πιστεύω θα μου κόλλαγαν πολύ. bmw 116i. Όμορφο αλλά φαντάζομαι θα καίει και δεν θα τραβάει λόγω βάρους. fiesta με τα καθετα πισω φώτα. μου αρέσει οπτικά και έχω διαβάσει καλά λόγια γενικά. εκδόσεις δεν εχω ψάξει πολύ. opel astra μ μ μμ οπελ; peugeot 207 rc και cooper S πιστευώ θα έχω τα ίδια ακριβώς θέματα με το τωρινό.
  7. ναι απλα το ανεφερα γιατι μπορει να θελει απλα να παιζει στο βουνο οποτε δε χρειαζεται να μπλεξει με αγωνιστικο μοτερ 2τ
  8. το αθλημα αυτο ειναι πολυ ομορφο αλλα και πολυ επικινδυνο. ΟΛΟΙ οι καλοι που βλεπεις στα βιντεο αθλητες κλπ κλπ εχουν σπασμενα τα μισα κοκαλα στο σωμα τους και τις μισες αρθρωσεις και εχουν περασει συνολικα πολλους μηνες με γυψους, κρεβατι, πατεριτσες. καλο ειναι να ξερεις σε τι πας να μπλεξεις. αν ησουν γιος μου θα σου ελεγα να βρουμε να διαλεξεις οποιοδηποτε αλλο αθλημα εκτος απο το μοτοκρος. γυμναστικη, πολεμικες τεχνες κατι αλλο. αν δεν με ακουγες και δεν σε ενδιεφερε να χτυπησεις, θα σου επαιρνα πρωτα ενα καλο mountain bike. οταν το πηγαινεις αυτο ΤΑΠΑ και οπως θες, κωλιες, σουζες, εντο, δυσβατα μονοπατια, καλο ρυθμο κλπ τοτε εισαι ετοιμος για μοτοκρος. τελος γι αυτο που ρωτησες. πατα στο car.gr yz85, kx85, cr85, sx85, ttr110.
  9. tasos polymeneas

    KTM Duke vs KTM lc4

    παστιτσιο vs μουσακας
  10. tasos polymeneas

    Α2 κατηγορια

    βαλε τα φιλτρα αυτα που περιγραφεις στην αναζητηση στο car.gr και δες ολα τα Japan των 2005-2010 πολυ χοντρικα
  11. τραβα οδηγα καποιο τεστ ραιντ αν το εχει καποια αντιπροσωπεια διαθεσιμο και μετα αγορασε ενα μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση. μονο μετα απο ελεγχο απο εμπιστο γνωστο μηχανικο σου (ή γνωστου σου αν δεν εχεις δικο σου).
  12. tasos polymeneas

    650-750cc fun εργάτης

    ειχα er6n τα κανει ολα αυτα που θες αλλα κακασχημο οπως κ να το κανουμε. mt07 κ σιβερ πολυ σωστες επιλογες. το κινεζικο ξεχνατο. πριν κανεις οτιδηποτε ομως κανε μια παλικαρια και οδηγα καποιο ψιλοκαλο duke2/ 625/640. το υψος σου ειναι μια χαρα γι αυτα και ειναι πολυ πιο fun απο ολα τα παραπανω μαζι
  13. πας και του ζητας ή λες στο μαστορα να τον παρει και να του ζητησει οσα ειναι 1000-2000 δε ξερω, για ολα ολα μεσα. καλο ειναι να μην κοιταξεις να βγαλεις κιολας, αν γινεται με αποδειξεις κτλ ωστε να δει οτι δεν τον κλεβεις. αυτο καντο σημερα, αυριο. Αν βγουνε λιγοτερα βαλτα τσεπη για την ταλαιπωρια σου. Αν βγουνε περισσοτερα ξαναζητα του το υπολοιπο αφου ομως τον εχεις ενημερωσει οτι μπορει να βγουνε περισσοτερα. Αν αρχισει τα μα μου δυσκολο το πραμα αλλα κυνηγα το με οποιο τροπο νομιζεις.
  14. δηλαδη αν το πατησεις ελαφρα ισα ισα χαδι τι θα κανει μπαμ κ θα μπει 2α; δεν κολλαει αυτο που γραφεις
×
×
  • Create New...