Jump to content

hraklis

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.548
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

hraklis last won the day on Ιανουάριος 20

hraklis had the most liked content!

Πόντοι

493 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος hraklis

  • Κλάση
    K.K
  • Γενέθλια 29/11/1992

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    μηχανάκια, airsoft, σκοποβολή
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Z
  • myBike: Κυβισμός
    750

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Mt black

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    1290 sd
  • dreamBike: Κυβισμός
    1290

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

16.297 προβολές προφίλ
  1. Πάνε παπαγιαννη να σου βάλει φρέσκο πετροβαμβακα
  2. η αφέλεια σε τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να αποβεί μοιραία. Πάντα τροχαία και πάντα με τον σωστό τρόπο. Η καλοσύνη πέθανε που λέει και οι fullface
  3. Καλησπέρα . Έχω ένα θέμα με το Ζ μου . Έβγαλα λαιμούς και τους πήγα για κόλληση γιατί και οι 4 είχαν το κλασικό σχησιμο εκεί που μπαίνουν μέσα στις κεφαλές για όσους ξέρουν . Αυτά τα Φλεβάρη . Και τώρα πάλι τα ίδια ο αριστερός λαιμός σχησμενος και να χάνει καυσαέρια με τον χαρακτηριστικό ήχο . Πάλι βγάλσιμο πάλι για κόλλημα . Ξέρετε τι στο καλό μπορεί να προκαλεί τόσο γρήγορα αυτό το πράγμα?
  4. για να καταλάβεις τι έγινε .... χάλασαν αρχικά τα πηνία σου με αποτέλεσμα να την ακούσει και ο ανορθωτής. αυτό είχε ός αποτέλεσμα να μήν φορτίζει η μπαταρία σου και να τα παίξει και αυτή . Εσύ άλλαξες βολάν και πηνία και μπαταρία αλλα άφησες τον χαλασμένο ανορθωτή πάνω . Το ότι σου δίνει τόσο μεγάλη τάση είναι ξεκάθαρα ανορθωτής . Άλλαξε ανορθωτή γιατί με τέτοια τάση θα βράσεις την μπαταρία σου, θα κάψεις επίσης καναν εγκέφαλο και κανα κοντέρ και θα τρέχεις .
  5. αν αυτό το βλέπεις ανάμεσα σε ίδια ακριβώς μοντέλα χτ ΧΩΡΙΣ τον αναβάτη πάνω , τότε κατά πάσα πιθανότητα έχει χαλαρώσει το ελατήριο και θέλει αλλαγή . όλα τα ελατήρια μετά απο κάποια χλμ παθαίνουν fading .... στα 150 περίπου χιλιάδες χλμ αρχίζει και είναι αντιλυπτό . αυτά που λένε ότι τα ελατήρια κρατάνε όλη την ζωή της μηχανής είναι βλακείες. Κανένα υλικό στον περιοδικό πίνακα δέν έχει άπειρη ζωή.... έτσι και το ατσάλι .... παρόλα αυτά βεβαιώσου ότι η προφόρτηση σου δέν έχει ρυθμιστεί σε ''χαλαρό'' επίπεδο ... άν είναι χαλαρή δώστην τέρμα και δές άν σε βολέψει έτσι, αλλιώς μία αλλαγή ελατηρίου πιστέυω θα είναι οκ.
  6. ferrodo 754p και ebc fa174v . Τιμές δεν θυμάμαι και δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο μιας και μιλάμε και ποιοτικές εταιρίες . Το πάχος δεν παίζει ρόλο? Δηλαδή το ίδιο κρατάει ένα τακάκι που έχει πχ 1 εκατοστό υλικό και το ίδιο κρατεί ένα με 5 χιλιοστά? δεν νομίζω
  7. Καλησπέρα. Είδα κάτι το οποίο με παραξένεψε πολύ τον τελευταίο καιρό και θέλω να δώ κατά πόσο αυτό το πράμα παίζει εκεί έξω ή έπεσα σε ελαττωματικά τακάκια.... πρίν κανα 3-4 χιλιάδες χλμ έβαλα νέα τακάκια στο ζ750 μου. Συγκεκριμένα έβαλα τα ημιμεταλικά της φερόντο. Πρώτη φορά φερόντο λοιπόν , καθώς πάντα έβαζα ebc σε όλα μου τα μηχανάκια και ήμουν ευχαριστημένος ( και πάλι ebc θα έβαζα αλλά δέν τα έβρισκα ) ... Λοιπόοοον.... τα παίρνω πάω κουνάμενος συνάμενος να τα αλλάξω μόνος μου στο γκαράζ κάθομαι και αρχίζω. αφού λοιπόν έχω λύσει δαγκάνες κτλ αρχίζω βγάζω τα παλιά τακάκια και βάζω τα νέα.... τοποθετώντας τα λοιπόν κάθομαι και παρατηρώ καλά καλά τα φερόντο, μία συνήθεια που έχω πριν βάλω το οτιδήποτε στο μηχανάκι να κάνω έναν οπτικό έλεγχο να το παρατηρήσω για τυχόν ατέλειες , και παρατηρώ πώς το υλικό τριβής τους είναι ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ..... το κοιτάω απο δώ το κοιτάω απο κεί.... μιλάμε ποσότητα τακακίου ίσα με ποδήλατο.... λέω μπά η ιδέα μου είναι , μάλλον λάθος θυμόμουν ότι τα ebc είχαν πολύ πράμα πάνω , άλλωστε είχα να ασχοληθώ με δίτροχο από το 17.... όλα οκ τα τοποθετώ και το ξεχνάω.... μετά απο κανα 3500 χλμ περίπου σε βόλτα άκουγα τα τακάκια πίσω να γρατζουνάνε ... ε εντάξει λεώ κανα πετραδάκι . Έρχομαι απο την βόλτα κατεβαίνω παρκάρω και λέω ας δώ τι σκατά συμβαίνει και η δαγκανα πίσω γρατζουνάει ... Έ! μαντέψτε.... το τακάκι είχε γίνει 100% μεταλικό . Τόση ώρα φρέναρα με το σίδερο του τακακίου.... τέλοςπάντον.... με τα πολλά και τα λίγα αγόρασα ebc ντεμί και πήγα πάλι να τα βάλω.... και τι να δώ τα ebc είχαν υλικό ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΌΤΕΣ 2-3 φορές περισσότερο ... και λέω να που δέν θυμόμουν λάθος..... μιλάμε παιδιά η μέρα με την νύχτα... Εγώ αναρωτιέμαι τώρα ... έτυχα σε ελατοματικά τακάκια η όντος στο εμπόριο παίζουν τακάκια με πολύ και λίγο υλικό , πράμα που πραγματικά θεωρώ αδικαιολόγητο και ηλίθιο να συμβαίνει . τα τακάκια ΌΛΑ θα έπρεπε να έχουν στάνταρ πάχος για κάθε μοντέλο....
  8. παλιά δούλευα στην Πάρο και είχα ένα σκουτεράκι 250ρι. άσχετος τότε απο μηχανάκια απλά το έπαιρνα να πάω δουλειά... για ένα μήνα έβαζα πίεση 50 psi ! ποτέ δέν είχα τρέμουλο.... κάτι άλλο πρέπει να είναι φίλε μου.... απλά για μένα αν ρίξεις την πίεση απλά δέν θα νιώθεις το τρέμουλο καθώς θα αποσβαίνει στο μαλακό λάστιχο αλλά στην ουσία το πρόβλημα δεν θα διορθωθεί
  9. όταν πατάς το μπροστά φρένο πολύ ελαφρά, νιώθεις η μανέτα να σου κουνάει ?
  10. αν το μηχανάκι σου έχει προπεταλούδα όπως το δικό μου z750 2008 τότε δοκίμασε το εξής . Κάπου έχει στο σώμα του injection εμένα το έχει αριστερά , τον μοχλό που γυρνάει το σερβομοτέρ και χειρίζεστε την προπεταλούδα . άνοιξε τέρμα ανοικτή με το χέρι την πεταλούδα απο το λεβιεδάκι και βάλε εμπρός . για δοκίμασε το .
  11. το ότι αυτό το τοπικ ακόμα δεν έχει κλειδώσει με προβληματίζει
  12. αν θές στείλε μου μήνυμα , έχω κάποιον που συνεργάζομαι ο οποίος ίσως σου βρει.
  13. χμ οκ. στην επόμενη αλλαγή σκέπτομαι να βάλω το engine flush την μολι να καθαρίσουν όλα μέσα και καπάκια το υμ/κο λάδι της....
  14. ξέρεις τί σκέπτομαι για τα μόλι? ότι ναι μέν είναι ποιοτικότατα λάδια αμερικάνικα κτλ έτσι και αλλιώς αλλά και επειδή είναι σχετικά νέα στην ελληνική αγορά δέν έχει ακόμα ενδιαφερθεί το παραεμπόριο να τα ραφινάρει κτλ την γνωστή Μπινιά δλδ , οπότε λογικά είναι ποιό εύκολο κανείς να τα αγοράσει και να είναι γνήσια και καλά ...
×
×
  • Create New...