Jump to content

hraklis

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.539
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

hraklis last won the day on Ιανουάριος 20

hraklis had the most liked content!

Πόντοι

492 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος hraklis

  • Κλάση
    K.K
  • Γενέθλια 29/11/1992

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    μηχανάκια, airsoft, σκοποβολή
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Z
  • myBike: Κυβισμός
    750

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Mt black

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    1290 sd
  • dreamBike: Κυβισμός
    1290

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

15.974 προβολές προφίλ
  1. όταν πατάς το μπροστά φρένο πολύ ελαφρά, νιώθεις η μανέτα να σου κουνάει ?
  2. αν το μηχανάκι σου έχει προπεταλούδα όπως το δικό μου z750 2008 τότε δοκίμασε το εξής . Κάπου έχει στο σώμα του injection εμένα το έχει αριστερά , τον μοχλό που γυρνάει το σερβομοτέρ και χειρίζεστε την προπεταλούδα . άνοιξε τέρμα ανοικτή με το χέρι την πεταλούδα απο το λεβιεδάκι και βάλε εμπρός . για δοκίμασε το .
  3. το ότι αυτό το τοπικ ακόμα δεν έχει κλειδώσει με προβληματίζει
  4. αν θές στείλε μου μήνυμα , έχω κάποιον που συνεργάζομαι ο οποίος ίσως σου βρει.
  5. χμ οκ. στην επόμενη αλλαγή σκέπτομαι να βάλω το engine flush την μολι να καθαρίσουν όλα μέσα και καπάκια το υμ/κο λάδι της....
  6. ξέρεις τί σκέπτομαι για τα μόλι? ότι ναι μέν είναι ποιοτικότατα λάδια αμερικάνικα κτλ έτσι και αλλιώς αλλά και επειδή είναι σχετικά νέα στην ελληνική αγορά δέν έχει ακόμα ενδιαφερθεί το παραεμπόριο να τα ραφινάρει κτλ την γνωστή Μπινιά δλδ , οπότε λογικά είναι ποιό εύκολο κανείς να τα αγοράσει και να είναι γνήσια και καλά ...
  7. Ναι φυσικά. Το μηχανάκι είναι ρυθμισμένο παντού προβλεπε. Και το φριπλει και όλα γενικά. Χμμμ είχες το ίδιο θέμα ε? Γιαυτό επιμένω για τα λάδια γιατί κάτι μου βρωμάει εδώ με τα φουλ συνθετικά και τους υγρούς συμπλεκτες σε παλιότερα μοντέλα. Όσο για τα μοτουλ άστα να πάνε έχουν όλοι παράπονα ότι ακόμα και τα γνήσια μοτουλ είναι ποια σκατα. Φαντάσου αν τα γνήσια μοτουλ έχουν πέσει τι γντ τα άλλα του παρεμποριου. Γιαυτό πραγματικά σκεφτόμουν για ορικτελαιο με api και jaso συσ προβλεπόμενα και σε μάρκα ίσως elf η ακόμα και ποιο άγνωστη μάρκα μεν αλλά αξιόπιστη δε . Ίσως να πήγαινα και σε λιγκουι μόλι και λοιπά. Τα μοτουλ και τα ipone τα οποία είναι τα μόνα λάδια που έβαλα σε μηχανάκια τα τελευταία 8 χρόνια μου κάνανε πάντα το ίδιο με τον συμπλέκτη
  8. Ε ναι αυτό λέω. Θα τι δοκιμάσω δεν έχω κάτι να χάσω. Θα τα κρατήσω φυσικά ούτε 1000 χλμ δεν έχουν. V300 δεν τα θέλω καθόλου. Κάνω λίγα χλμ μέσα στον χρόνο πλέον και δεν θέλω λάδια απαιτούν αλλαγή σύντομα χρονικά και χιλιομετρικα. Προτιμώ απλά συμβατικά λάδια. Αν τα αλλάξω σκεφτόμουν ακόμα και ορικτελαιο....
  9. δέν είναι το θέμα του ήχου και το αυτί , που και αυτό είανι άσχημο, αλλά ... είναι πρακτικό το θέμα. καταρχάς κρύο το μοτέρ και με κρύο καιρο έξω είναι τέρμα σπαστικό να θές να ξεκινήσεις απο στάση και να έχεις αυτό το γρατζούνισμα και ελαφρύ κλότσιμα/γλίστρημα .... μόνο και μόνο που το ακούς πονάς.... και σου βιάζει και την ψυχολογία.... και το άλλο είναι το εξής... δεν θέλω να πατηνάρει με νέους δίσκους που το έβαλα ακόμα και στο ελάχηστο..... όταν κάτι πατηνάρει έστω και ελαφρώς τρώγετε πολύ ποιο γρήγορα . φυσικά μέχρι να ζεσταθεί το πάω πολύ χαλαρά.... αλλα και πάλι . πιστεύεις άν βγάλω τους μεταλλικούς δίσκους και του τρίψω ελαφρός με ένα πολύ ψιλο γυαλόχαρτο του τύπου 1500 ώστε να αφαιρέσω την γυαλάδα θα ήταν αποδοτικό? έχω δει σε ξένα φόρουμ το κάνουν με μεγάλη επιτυχία με δράπανο και συρματόβουρτσα αλλά δεν θα έβαζα κάτι τόσο έντονο .... πιστεύω ένα ελαφρό πέρασμα με το γυαλόχαρτο βρεγμένο με wd40 θα έκανε την δουλειά.
  10. αν άλλαξες την ασφάλεια με καινούργια , τσέκαρε ενδελεχέστερα για άλλη καμένη ασφάλεια . αν δεν έχεις άλλη καμένη ασφάλεια, ή κάποιο καμένο και κομμένο καλώδιο τότε κατά πάσα πιθανότητα έκαψες την ecu .
  11. καλησπέρα. πριν 500 χλμ άλλαξα με καινούργιους φιμπεριένιους δίσκους και ελατήρια trw στον συμπλέκτη στην μηχανή μου (z750 gen2). Οι μεταλλικοί δεν αλλάχτηκαν αλλά ο μηχανικός μου είπε πως είναι σε καλή κατάσταση. Στα καπάκια, έγινε γενικό σερβις και μέσα στα πολλά τα λάδια που μπήκαν ήταν τα motul 7100 τα οποία είναι πλήρως συνθετικά με προδιαγραφή jaso ma2. Το λοιπόν και ο προβληματισμός μου. Το μηχανάκι πρίν το σέρβις δεν είχε πατινάρισμα , παρόλο που είχε τους δίσκους του για ίσος και 85000 χλμ.... ο προηγούμενος έβαζε μόνο motul v300 . Οπότε εγώ το πείρα με αυτά τα λάδια μέσα..... Απο την στιγμή που μπήκαν τα νέα λάδια και τα δισκάκια κτλ, το μηχανάκι κάνει το εξής.... Τώρα όσο είχαμε τα κρύα, όποτε το έπαιρνα για βόλτα κρύο τελείως αφού είχε μείνει δλδ στο γκαράζ, όταν άφηνα σιγά σιγά συμπλέκτη προκειμένου να ξεκινήσω ο συμπλέκτης έκανε ένα απότομο γρατζούνισμα στον συμπλέκτη και ένα περίεργο γλύστριμα ... σαν κλατς ντραγκινγκ ένα πράμα , σάν να γλίστραγε επι τόπου και γρατζουνούσε.... επίσης στις πρώτες 5-6 μπορεί και 7-8 εκκινήσεις το έκανε αυτό με το γρατζούνισμα και στις πρώτες 2-3 επιταχύνσεις είχε μία ηπόνια πατιναρίσματος σαν να ψιλοπατήναρε οριακά.... ελαφρός έως μηδαμινός αντιληπτό, αλλά υπήρχε . έπειτα από αυτό όλα περνούσαν και όταν ζεστενόταν καλά, όλα αυτά εξαφανιζόντουσαν τελείως .... έχω την υπόνια πως όλα αυτά έχουν να κάνουν με το ότι μπήκαν πλήρως συνθετικά λάδια στην μηχανή, σε συνδυασμό με τα πολλά χλμ της μοτο και ίσως και συγκεκριμένα να φταίει και το 7100. Σε πολλά ξένα φόρουμ που έψαξα , υπάρχουν έντονες απόψεις ότι τα πλήρως συνθετικά λάδια σε σχετικά παλιότερες μοτο και συγκεκριμένα κάποια μοτουλ κάνουν πατινάρισμα και συγκεκριμένα αναφέρουν τα μοτούλ ώς ΄΄clutch killers''.... Το μηχανάκι στο μάνουαλ λέει για λάδια 10w40 jaso ma αλλα δέν αναφέρει για συνθετικά η ντεμί. οπότε και εγώ έβαλα αυτά που έβαλα που υπερκαλύπτουν αυτά που ζητάει.... νιώθω πως τα λάδια είναι ''too much'' για αυτό το μηχανάκι... ίσως είναι τόσο ΄΄αντιτριβικα΄΄ που κάνουν τον συμπλέτη να πατηνάρει... ίσως να μένουν πάνω στα δισκάκια και να θέλουν φυγοκεντρικά να φύγουν από τα δισκάκια και σε συνδυασμό όταν ζεστένοντε να λεπταίνουν και να φεύγουν από την επιφάνια ... δεν ξέρω δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς . Μήπως να βάζω ημισυνθετικά και jaso ma αντι φούλ συνθετικά και jaso ma2? Πάντος αυτό δέν είναι η πρώτη φορά που το συναντάω... ακόμα και στο κτμ που είχα πρίν που έβαζα φουλ συνθετικά ipone έκανε ακριβώς τα ίδια με αυτά που σας αναφέρω με το Ζ..... ακριβώς τα ίδια ! και ο προηγούμενος που το δούλευε πάλι μόνο με τα v300 μου είχε πεί πως δεν πατίναρε .... θέλω την άποψή σας και πώς το αντιμετωπίσατε όσοι είχατε παρόμοιο θέμα....
  12. λογικά , στην πολύ κακοσυντηριμένη αλυσίδα .... ο προηγούμενος την δουλευε τερμα στεγνη και οταν το πηρα την φλομονα στο λαδι αλλα δεν καθοταν γιατι προφανος τα ορινγκ ειχαν κλασει. και ετσι γεμησε κομπους.... εικαζω πως η πηδαγε δοντια η τεντοναν οι κομποι.... τα γραναζια ηταν πολυ καλα πρακτικα δεν θελανε αλλαγη αλλα καλου κακου.......
  13. τα αλυσογράναζα μπήκανε . το θέμα λύθηκε !
  14. ο μόνος λόγος να βάλει κάποιος 100ρα βενζίνη σε απλό συμβατικό μοτέρ μή τουρμπίσιο και με χαμηλή συμπίεση , είναι τα πρόσθετα που έχουν σε μερικές εταιρείες για τον κινητήρα και το peace okf mind . τίποτα άλλο...
×
×
  • Create New...