-
Δημοσιεύσεις
232 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
161 ExcellentΣχετικά με το μέλος jimparac
-
Κλάση
Γυρνάει δεν γυρνάει
- Γενέθλια 26/10/1950
Μέθοδοι Επικοινωνίας
-
MSN
jimparac@gmail.com
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
πειραιάς
-
Ενδιαφέροντα
οτι παληο που ειναι ακομη φρεσκο.
..... Τσιτσανης , Καζαντζιδης , Τransalp400 , αρχαιοι ελληνες συγγραφεις .............
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
transalp400
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
AGV Longway
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Honda
-
dreamBike: Μοντέλο
transalp
-
dreamBike: Κυβισμός
400
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
2.900 προβολές προφίλ
-
καλως ορισες! Και εγω εχω ενα transalp του 1994 , 400 cc made in japan και ειμαι συνταξιουχος ετων 70 (εβδομηντα). απο πειραια μερια.
-
Πραγματι! Ο Καραμπαμπας θυμιζει την ξεπεσμενη αρχοντισα του Νοτου μις Μπλανς στο " Λεωφορειο ο Ποθος" που την στραπατσαρισε ο Κοβαλσκυ ,πολωνος μεταναστης (Μαρλον Μπραντο).
-
Ηρθε λοιπον το αυριο και παραλαβαμε το Columbia! ετοιμοπολεμο με τις ηλεκτρονικες του κομπλε. Το κοστος της επεμβασης οσο τεσσερεις μεριδες κεμπαπ στου Καραμπαμπα , μαζι με τις μπυρες βεβαια!
-
Μετα απο μια βδομαδα δυστυχως το προβλημα συνεχιζεται. Σε νεα συναντηση με το συνεργειο διαπιστωθηκε οτι υπευθυνη για την αναπηρια ειναι η μια απο τις δυο ηλεκτρονικες. Αυριο ελπιζω να κλεισει το θεμα με την αλλαγη της. Να δουμε ποσο θα παει το κουστουμακι!
-
Λοιπον. Σημερα, ολως περιεργως ,ενω το πηγαινα υπολειτουργοντας για το μαστορα , μετα απο δυο χιλιομετρα περιπου, ολα Ο.Κ. Το τσεκαραμε στη συνεχεια με το μαστορα και διαπιστωσε οτι το σωληνακι της υποπιεσης ειχε σκασει. Αφαιρεσε το σκαρτο κομματι ξανασυνεδεσε το σωληνακι και θα δουμε πως θα συμπεριφερθει απο δω και περα. Προς το παρον ολα καλα. Κοστος, μηδεν.
-
Θα ενημερωσω σχετικα κατοπιν της επεμβασης του συνεργειατζη.
-
Φιλε μου για να φτασεις στα μπουζι της τρανσαλπ στο κυλινδρο που δεν φαινεται θελεις δυο μεροκαματα. Αστο λοιπον να το κανει ο μαστορας!
-
Συγχαρητηρια στον συναδελφο ksino 1100 που μοιραζει απο τους πρωτους, τις ευστοχες παρατηρησεις και συμβουλες του !
-
Τις τελευταιες μερες το μηχανακι ,με κρυα τη μηχανη, ξεκιναγε ψοφιο λειτουργωντας μονο με τον ενα κιλυνδρο. Σε ενα η δυο λεπτα εμπαινε και ο δευτερος, και ολα μια χαρα. Απο χτες δεν παιρνει μπροστα ο δευτερος οσο και να τον παρακαλαω! Αυριο απο το αυτι και στο μαστορα. Ρωταω λοιπον. Θα αντεξει να παει στο μαστορα με ενα κιλυνδρο σε λειτουργεια, η θα γινει καμμια ζημια μεγαλυτερη? Το συνεργειο ειναι σε αποσταση πεντε χιλιομετρων.
-
Ωπα! Αν περνας stop με νταλικα 20μετρων, συμφωνα με τα αναφερομενα ,πρεπει να εχεις υπολογισει οτι προλαβαινεις να περασεις προτου σε φθασει ο καθετα κινουμενος με ταχυτητα βεβαια την προβλεπομενη και προφανως οχι με 1000.
-
Για ριξε μια ματια σε αυτο... Πότε δεν φταίει ο εκ του “stop” κινούμενος σε σύγκρουση οχημάτων in Featured, Επιθεώρηση Συγκοινωνιακού Δικαίου, Νομικά Θέματα 05/05/2016, 11:43 0 O οδηγός που έχει στην πορεία του την πινακίδα «SΤ0Ρ» οφείλει να παραχωρεί προτεραιότητα στον, μη εκ του «STOP», αλλά η προτεραιότητά του επί της κυρίας οδού κινούμενου δεν είναι απόλυτη, δηλαδή δεν του ανήκει σε οποιαδήποτε απόσταση από της διασταυρώσεως και αν ευρίσκεται τη στιγμή της προβολής του εξερχόμενου εκ της δευτερευούσης οδού αυτοκινήτου. Τούτο διότι είναι προφανές ότι κάποτε δικαιούται να διέλθει από τη διασταύρωση και ο εκ του «SΤ0Ρ» κινούμενος οδηγός, όταν δηλαδή μετά από έλεγχοθα διαπιστώσει ότι η διασταύρωση είναι ελεύθερη. Ελεύθερη νοείται η διασταύρωση όταν τα μη εκ του «SΤ0Ρ» κινούμενα οχήματα, (δηλ. τα έχοντα προτεραιότητα), βρίσκονται σε τέτοια απόσταση απ’ αυτήν, που με το επιτρεπόμενο εκάστοτε ανώτατο όριο ταχύτητας, να μην προλαβαίνουν να φτάσουν σ’ αυτήν, ενώ αντιθέτως ο εκ του «SΤ0Ρ» κινούμενος οδηγός προλαβαίνει να διέλθει. Στην προκειμένη περίπτωση κρίθηκε ότι ο εκ του STOP κινούμενος οδηγός δεν παραβίασε την πινακίδα SΤΟΡ, αλλά εισήλθε κατά 3,50 μέτρα στο ρεύμα πορείας του έχοντος προτεραιότητα καθέτως κινουμένου, καθότι ήταν αδύνατο να ελέγξει την κίνηση στην οδό αυτή λόγω σταθμευμένου στην αριστερή πλευρά του οχήματος. Επειδή δε άκουσε τον θόρυβο και αντιλήφθηκε τη μηχανή του καθέτως κινουμένου οδηγού, ακινητοποιήθηκε, αφήνοντας ελεύθερο περιθώριο 3,40 μέτρων για την ασφαλή διέλευσή της, χωρίς να καταλάβει όλο το πλάτος του ρεύματος και να φράξει εντελώς την πορεία του. Αντιθέτως κρίθηκε ότι ο έχοντας προτεραιότητα οδηγός της μοτοσυκλέτας κινούμενος με ταχύτητα κατά πιθανολόγηση τουλάχιστον 50 – 55 χιλιομέτρων ανά ώρα, αιφνιδιάστηκε, πανικοβλήθηκε ενδεχομένως και θεώρησε προφανώς ότι ο εκ του STOP κινούμενος, δεν θα σταματήσει, αλλά θα συνεχίσει και θα του φράξει εντέλει την πορεία. Για τον λόγο αυτόν τροχοπέδησε απότομα τη μηχανή του, που είχε φθαρμένο το πίσω ελαστικό της και άρα ελλιπή πρόσφυση στο οδόστρωμα, εν συνεχεία έχασε τον έλεγχο αυτής και πλαγιολίσθησε σε μήκος 2,90 μέτρων επί του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα να προσκρούσει τελικά μαζί με τη μηχανή στον μπροστινό αριστερό τροχό του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου του καθ’ ου και να εξοστρακιστεί διαγωνίως στο απέναντι αριστερό της πορείας του πεζοδρόμιο.
-
Μπααα. Και θα σε ξαπλωνε και θα την πληρωνες. Εκτος και την πηγαινες στα δικαστηρια , να σε λυποταν ο δικαστης και αντε να καταλογιζε συνυπευθυνοτητα. Μπααα. Και θα σε ξαπλωνε και θα την πληρωνες. Εκτος και την πηγαινες στα δικαστηρια , να σε λυποταν ο δικαστης και αντε να καταλογιζε συνυπευθυνοτητα.
-
Βαρεια σεκλετια...πηρα τη μηχανη για μια βολτα .ετσι για να ξεθολωσω. Πλησιαζω σε διασταυρωση μονοδρομων μεσα σε γνωστη περιοχη. Ελεγχω αριστερα δεν κατεβαινει κανεις...γκαζωνω να περασω και... πριν βγω στην διασταυρωση αντιλαμβανομαι με την ακρη του ματιου απο δεξια μου στα πεντε μετρα να ερχεται πλακωμενο αυτοκινητο .θυμαμαι μονο το χρωμα.Ηταν κιτρινο. Φρεναρω απο ενστικτο και μετα απο λιγο αρχισα να σκεφτομαι... 1. Ο μονοδρομος ειχε αντιθετη κατευθυνση απο οτι ειχα υποθεσει 2. Για κλασμα δευτερολεπτου θα ημουν στο Σχιστο η στην καλυτερη περιπτωση στο ΚΑΤ. 2. Ηταν η μερα που η Ελλαδα εκλαιγε για τον ατυχο πιλοτο του mirage. Ποσοι αραγε θα κλαιγανε για μενα εκτος απο τη μανα μου? Θα επροκειτο για ενα τυπικο καθημερινο τροχαιο δυστυχημα με μηχανη. Συμπερασμα . Να οδηγουμε νηφαλιοι. Οι πιθανοτητες να επιστρεφουμε αρτιμελεις πολυ μεγαλυτερες.
-
Να σε βλεπουν η να μη σε βλεπουν στον καθρεφτη ? να
Ο jimparac δημοσίευσε στο Θέμα του jimparac
Οδήγηση / ΤεχνικέςΝα παρουνε θεση αυτοι που περασανε απο τη σχολη ,μπας και υπαρχει παρεξηγηση.