-
Δημοσιεύσεις
15 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
24 ExcellentΣχετικά με το μέλος g008
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
- Γενέθλια Μάρτιος 29
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Μυτιλήνη
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Αλλος
-
myBike: Μοντέλο
Zontes 310t2
-
myBike: Κυβισμός
312
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Caberg drift evo
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Husqvarna
-
dreamBike: Μοντέλο
701 sm
-
@dankannn δεν μπορώ να σου πω συγκεκριμένα για το tracer αλλά ναι αν βγάλεις την ασφάλεια είναι σαν να μην υπάρχει abs
-
g008 changed their profile photo
-
Βολτιτσα γιατι λογω κακοκαιριας εβλεπε μονο πολυκατοικιες. Το σαββατο η πρωτη διαδρομη με πολυ χωμα και ευτυχως προλαβα την βροχη και δεν πετυχα λασπες. Κυριακη η δευτερη απτην οποια εχω μονο βιντεο δυστυχως.
-
-
Επειδή δεν βρίσκω την επεξεργασία θα τα γράψω από κάτω. Φρένα: το μπροστινό στην αρχή δεν δαγκώνει καθόλου. Το πισω πιάνει καλά. Τόσο καλά που το abs δεν μπορεί να περιμενει και ενεργοποιείται με το παραμικρό. Στην ασφαλτο δεν είναι προβλημα αλλά για το χώμα πρεπει να βρεθεί επειγόντως τρόπος απενεργοποίησης
-
1032 χιλιομετρα : Ανεμοκαλυψη: στο 1.80 ο αερας χτυπαει στην κορυφη της ζελατινας του κρανους. λιγακι ενοχλητικο αλλα παλευεται. Αναρτησεις: ιδιες με το r310, το "naked" μοντελο της κατηγοριας αυτης οποτε στην ασφαλτο ανταποκρινεται οσο πρεπει στις αναγκες μου και μου δινει να καταλαβω που ειναι το οριο. στο χωμα ομως δυστυχως προσφερει μονο πονο και φοβο. πονο οταν ειμαστε δυο ατομα καθιστα και φοβο οταν μονος παω για λιγο off-roading. σασμαν: οι ταχυτητες μπαινουν ευκολα και με σιγουρια και ακομα και η νεκρα ειναι σχετικα ευκολη να βρεθει. σε σχεση με ενα καλοσυντηρημενο xt που εχω οδηγησει ειναι πολυ πιο βουτυρενιες οι αλλαγες. ταχυτητα: τελικη δεν εχω βρει ακομα αλλα στις 8500 στροφες η μηχανη ειχε φτασει τα 135(κοντερ). στις 7000 στροφες τα 120 νμζ ειναι αρκετα βολικα χωρις να πιεζεται ο κινητηρας ελαστικα: της cst καλα και σε ασφαλτο και σε χωμα αλλα στη βροχη πολυ χαμηλο οριο δεν μπορεις να ξεχαστεις και να πιεσεις πρωτο σερβις 30€
-
Caberg drift evo? Τα περισσοτερα χρώματα δεν περνανε τα 250€
-
Μπορεί να μην θυμάμαι καλά αλλά η loncin φτιάχνει τα benelli άρα μιλάμε για τον ίδιο περιπου κινητήρα με το trk. Άρα με μια ανταγωνιστική τιμή θα είναι μάλλον καλή επιλογή για νέους με χαμηλό μπάτζετ... Το μόνο που με χαλάει ειναι η εξάτμιση
-
Εννοώ 100 χλμ/ω. Ανετα ίσα ίσα εννοώ ότι δεν με ενοχλεί αλλά κάποιο κάπως πιο μεγάλο θα τον ενοχλεί. Δηλαδή δεν υπάρχει περιθωριο αλλά δεν προκειται να βάλω κιλά οπότε είμαι κομπλέ. Το σταντ ναι. Ντοπιολαλια το λέμε πατητο και έχω καιρό που γυρισα στη Λέσβο οπότε το συνήθισα έτσι παλι. Το παπι το ανέφερα καθαρά για να πω ότι έχω μάθει το σταντ να κατεβαίνει με ευκολία ενώ στο t2 θέλει να το σπρωξεις μέχρι τέρμα αλλιώς ανεβαίνει ξανά πανωπανω και θεώρησα σωστο να προειδοποιησω γτ εμένα με ψιλοαγχωσε και τώρα κοιτάω κάτω στο σταντ όταν κατεβαίνω απ'τη μηχανή. Το t2 είναι διμπρατσο φοράει 19αρι τροχό μπροστά και οι ζάντες ειναι ακτινωτες αλλά επιτρέπουν χρήση tubeless. Αυτές είναι οι μόνες διάφορες από όσο ξέρω.
-
-
Επειδή νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί νεαροί αναβάτες όπως εγώ που δεν έχουν πολλα χρήματα αλλά θα προτιμούσαν κάτι καινουργιο θεώρησα σωστό να γράψω για τις εμπειρίες μου με τη συγκεκριμένη μηχανή ώστε να υπάρχει μια εικόνα για αυτή καθώς και για παρομοιες μάρκες και μοντέλα. Αν γράφω σε λάθος θέμα συγχωρήστε με, μου φαινόταν το πιο σωστό. Ξεκινάμε λοιπόν: 2 εβδομάδες: Η μηχανή εχει φτάσει τα 450 χιλιόμετρα λόγω δουλειάς και σχολής δεν δυναμαι να την μετακινώ περισσοτερο και ας θέλω. Όμως προλαβε να φαει 3 τουμπες. Τα μόνα που έσπασαν ήταν οι χουφτες λιγάκι και η δεξιά μανετα ένα μικρό κομμάτι. Κατά τα αλλά η μηχανή συμπεριφέρεται ακόμα άψογα. Οδηγικα δεν έχω κανένα παραπονο. Είτε μέσα στην πολη με κίνηση είτε απέξω. Στο κοντέρ λόγω στρωσιματος έχω δει μέχρι και 100 χιλιόμετρα αλλά επειδή "κλέβει" Το κοντέρ φαντάζομαι είναι πιο κοντά στα 90kmh. Τα μόνα 2 μικρά παραπονα μέχρι στιγμής είναι τα εξής : 1) η σέλα είναι σχετικά μικρή σε μήκος οπότε με τη μπαγκαζιερα που έβαλα πισω εγώ και η κοπέλα μου ( μεγαλοσωμοι και οι 2 ) χωράμε άνετα ίσα ίσα. Φυσικά για κάποιον σε πιο φυσιολικα κιλά φαντάζομαι δεν θα υπάρξει θέμα. 2) το πατητο έχει την τάση όταν το κατεβάζεις να ανεβαίνει αν δεν το σπρωξιές μέχρι τέλους. Για κάποιον που έχει μάθει να το σπρωχνει λίγο και να καθεται το παπί είναι δυσκολο να το συνηθίσεις και κάπως επικίνδυνο. Μάλιστα έτσι έφαγα και την τουμπα μου. Αυτά για τώρα αλλά θα επανέλθω μάλλον κατά το πρωτο service
-
σε αυτούς που δεν έχουν πολλά λεφτά
-
Επιτέλους ανταγωνισμός για το benelli
-
Πρωτον ευχαριστω πολυ . Δευτερον για καθημερινη χρηση στη πολη και το βραδυ, που πλεον ειδικα δεν υπαρχει ψυχη, για σουζες και ψευτοκοντρες με παρεες ποιο θα ελεγες οτι ειναι καλυτερο;
-
Καλημερα , καλησπερα σε ολους καινουργιος εδω. Να ξεκινησω λεγοντας οτι ψαχνω και εγω για την πρωτη μου μηχανη. Κατοχος Α2 , 1.80μ 100κιλα με "αρκετη" εμπειρια πανω σε παπια και σκουτερ. Περα απο το ποια μηχανη απτις 3 θεωρειται καλυτερη ειμαι φυσικα ανοιχτος σε αλλες προτασεις και βασικα θελω και μια βοηθεια στο ποιο μοντελο ή χρονια tt600r εχει το "φουλ" πακετο(ohlins+brembo). Τελος να πω οτι δεν εχω καμια βλεψη για χωμα με την πρωτη μηχανη που θα παρω