Jump to content

Nikos Nikon

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    366
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    17

Nikos Nikon last won the day on Οκτώβριος 10 2022

Nikos Nikon had the most liked content!

Πόντοι

1.325 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Nikos Nikon

  • Κλάση
    Γεροπαπιοκάγκουρας
  • Γενέθλια 30/10/1969

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Sym
  • myBike: Μοντέλο
    Symphony ST ABS
  • myBike: Κυβισμός
    200

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    DY 125RS Efi
  • dreamBike: Κυβισμός
    125

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3.356 προβολές προφίλ
  1. Nikos Nikon

    Daytona Dy 125 '17

    Δεν του έγραψα να το κάνει μόνος του. Μπορεί πολύ εύκολα να πει στον τεχνικό που θα το δει να κοιτάξει πρώτα τις βαλβίδες πριν του βγάλει κανένα κουστουμάκι για να κονομήσει. Για τον εαυτό μου κρίνω μόνος μου, δεν χρειάζεται να μου πεί ένας πιτσιρικάς σε φόρουμ τι να κάνω. Ελα μου γειά και πολύ ασχολήθηκα...
  2. Nikos Nikon

    Daytona Dy 125 '17

    Ξεκίνα από τα εύκολα...έλεγχος βαλβίδων, μάλλον είναι "κλειστές"
  3. Τα έλεγε ο Τσιφόρος, αλφαδιασμένα και τορνισμένα στο πολύ εντάξει
  4. Που το βλέπεις διαφορετικό, ίδιες είναι, GIVI/KAPPA Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει με διαφορετικές ποιότητες. Οσες monokey είχα μια χαρά κουμπώνανε στις ίδιες βάσεις, το ίδιο και οι monolock στις αντίστοιχες. ΜΦΧ.
  5. H βάση monokey είναι αυτή που φαίνεται στη φωτογραφία φίλε μου, οπότε κάνει. Αν ήταν monolock δεν θα έκανε είναι διαφορετική.
  6. Nikos Nikon

    Daytona Dy 125 '17

    Το μπεκ είναι, πάντα τέτοιο ήχο έκανε και στα Ε4, σε άλλα το κάνει, σε άλλα όχι. Δεν παθαίνει τίποτα πάντως. anyway Το καλοκαίρι του έσκισα τα βάρδουλα, δικάβαλο και φορτωμένο, τι κάμπινγκ στο Ηραίο και στην Επίδαυρο κάθε ΣουΚου, τι Αράχωβες, τι Δελφούς, τι ορεινή Κορινθία για δροσές. το καταευχαριστηθήκαμε κι εγώ και η σύζυγος, όμορφα, αργά και οικονομικά, το παιδί μας έχει πάρει τη δική του μοτοσυκλέτα πλέον οπότε το χρησιμοποιούμε μόνο εμείς. Ετοιμάζουμε και κάποια ταξιδάκια για το χειμώνα όποτε μπορούμε. Είναι 7 ετών πλέον, έχει 42500 χλμ πια και εκτός από τα σέρβις και τα αναλώσιμα, έχει ζητήσει ένα σετ ρουλεμάν πίσω τροχού (κωδικός 6301) και ρουλεμάν γραναζιέρας (κωδικός 6203-RS) κόστος 16 ευρώ και τα τρία σε Koyo από ρουλεμανάδικο. Με την ευκαιρία άλλαξα και τα σινεμπλόκ του τροχού με κόστος 6,5 ευρώ. Μόλις πέσουν λίγο ακόμα οι θερμοκρασίες θα αλλάξω λάστιχα με τα ίδια που φοράει τώρα και μου αρέσουν (Michelin City Pro) και αλυσογράναζα γιατί την έχουν ακούσει, φοράει ακόμα τα μαμά.
  7. Nikos Nikon

    Daytona Dy 125 '17

    Δεν έχω 100+ ευρώ για πέταμα σε ένα μηχανάκι που είναι έξω 24/7 για την όποια φαντεζί σέλα, ο πισινός μου αντέχει. Δικά σου τα λεφτά ό,τι θέλεις κάνεις.
  8. Nikos Nikon

    Daytona Dy 125 '17

    Ελα ρε συ, κάλλιο αργά παρά ποτέ που λένε Οι φωτογραφίες δεν υπάρχουν, δεν κρατάω backup, οπότε δεν μπορώ να τις ανεβάσω πάλι. Τη σέλα την είχα φτιάξει στο Σάκη Star Sel στη Λεωνίδου στο Μεταξουργείο, πάνε χρόνια και δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα.
  9. Nikos Nikon

    Daytona Dy 125 '17

    Γειά σου Γιώργη, χάθηκα λιγάκι, πολλά τα προβλήματα υγείας και αξεπέραστα και δεν έχω μυαλό για μηχανάκι και ταξίδια, την περνάω στο σπίτι με ταινίες και βιντεοπαιχνίδια, μόλις πάρω το καινούριο Ε5 θα προσπαθήσω να επανορθώσω...το Ε4 θα παραμείνει φυσικά στην οικογένεια, αλλά δεν ξαναμπλέκω με σκούτερ και άλλα τέτοια όμορφα.
  10. Nikos Nikon

    Daytona Dy 125 '17

    Μετά από 5 χρόνια το μηχανάκι ζει και βασιλεύει, με λογικές επιφανειακές φθορές για ένα μηχανάκι που μένει έξω στο δρόμο 24/7. Εχω δώσει το σκούτερ και τις επόμενες μέρες θα πάρω το νέο Ε5 μοντέλο για μένα, βαρέθηκα με το σκούτερ τις καταναλώσεις και τα ακριβά για μένα σέρβις του, μετά από 4 χρόνια ξανά με παπί το λοιπόν, για την καθημερινότητα και για περιπλανήσεις. Εχω δει το Ε5 βελτιωμένο στα σημεία, με καλύτερα φώτα πχ. οπότε συνταγή που πετυχαίνει δεν την αλλάζω. Το τριήμερο της Καθαροδευτέρας είχα κατέβει μέχρι τη Σπάρτη να δω το γιό μου που σπουδάζει εκεί, μια χαρά και αξιοπρεπέστατα με πήγε το Ε4, αν εξαιρέσω την ομίχλη μετά την Τρίπολη...
  11. Ο αποσυμπιεστής δεν έχει καμμία σχέση με αυτή την τάπα, δεν βρίσκεται καν σε εκείνη τη μεριά του μοτέρ.
  12. Ωπή επιθεώρησης είναι. Για να τσεκάρεις αν ανεβάζει λάδι στην κεφαλή μετά από επισκευές κλπ.
  13. Nikos Nikon

    Daytona Dy 125 '17

    Για να μη λέτε ότι έχω ρίξει μαύρη πέτρα μου το έφερε ο γιος μου να το δω γιατί έπαιζε λέει το καβούκι του τιμονιού, του έριξα μια ματιά και όντως από την αριστερή μεριά ήταν τελείως στο αέρα και το κρατούσε μια βίδα μόνο, το άνοιξα λίγο με το χέρι και οι φωλιές από τις βίδες είχαν σπάσει και ήταν στον αέρα. Ωραία λέω τον ήπιαμε πάλι θα πληρώνω κερατιάτικα, τον ρώτησα πως έσπασε, μου λέει δεν ξέρω, έγινα μαβής από τη ζοχάδα, εκείνη την ώρα πετάγεται η γυναίκα να υπερασπιστεί τον κανακάρη της, φτιάξε του παιδιού το μηχανάκι όλο κάθεσαι και δεν κάνεις τίποτα... μΠάσει μΠεριπτώσει πάω στο Γκοργκόλα σήμερα το πρωί, πόσο έχει ρε μόρτες το πίσω πλαστικό του τιμονιού, 8 ευρά μου λέγει το παιδί, ευγενής παιδί...φτηνά τη βγάλαμε. Το πίσω καπάκι βγαίνει εύκολα, 4 ξυλόβιδες το κρατάνε στο καβούκι, μία στο τιμόνι, και δύο βίδες κρατάνε το κοντέρ επάνω του. Για να βγεί τελείως όμως πρέπει να βγάλουμε και την ντίζα του γκαζιού, αλλιώς ούτε βγαίνει το παλιό καπάκι, ούτε μπαίνει το καινούριο. Περνάμε το καινούριο πλαστικό καπάκι, βγάζουμε την ντίζα από το κοντέρ γιατί αλλιώς δεν φωλιάζει μέσα στο καπάκι, βιδώνουμε το κοντέρ και ξαναπερνάμε την ντίζα του. Τοποθετούμε ξανά την ντίζα του γκαζιού, επανατοποθετούμε το καβούκι, το προστατευτικό της τρόμπας του φρένου και τους καθρέφτες και έτοιμο το εργαλείο. Σε λίγο καιρό θα φτάσουν τα χιλιόμετρα για το μεγάλο σέρβις και θα έχει και βαλβίδες, θα σας κάνω ένα φωτορομάντζο γιατί το προηγούμενο χάθηκε και ψάχνετε τις φωτογραφίες.
  14. Μια χαρά θα σε πάει παντού, οι περιορισμοί είναι μόνο το πόσο αντέχεις εσύ. Το έχω 1 χρόνο με 9000 χλμ μέχρι τώρα, κάθε μέρα πέρα δώθε για δουλειά και τα της καθημερινότητας, του έχω σκίσει τα ράμματα και δεν κάνει κιχ, με συντήρηση ευλαβική βέβαια. Λάδι θα βάζεις 20W-50 οτιδήποτε άλλο το καίει σαν νερό, είναι οικονομικό για σκούτερ με όγκο και βάρος, έχω δει καταναλώσεις από 2.46 μέχρι 3.45 με φορτίο και σκίσιμο. Με 9 ευρώ κάνω περίπου 220 χλμ, αλλά δεν έχω και βαρύ χέρι έτσι κι αλλιώς. Φέτος το καλοκαίρι με πήγε ένα μικρό τουρ στην Ιταλία, μερικές μέρες στη Νάξο και κάμποσες μέρες σε ένα μικρό γύρο της Πελοποννήσου χαλαρά και αξιόπιστα για τα 168cc του, ενώ κάθε ΣΚ με πάει στο Λουτράκι για να κάνω τα ιαματικά μου μπάνια όλο το χρόνο. Δεν θα το μετανιώσεις για τα λεφτά που θα δώσεις...Αν θέλεις τίποτα ρώτα με.
  15. Δεν εναρμονίστηκαν με το Euro 4 και σταμάτησε η εισαγωγή τους το '17. Το είχαν ανακοινώσει στην έκθεση μοτοσυκλέτας το '17. Ανταλλακτικά υπάρχουν φυσικά και θα υπάρχουν για πολλά χρόνια, βρίσκω τα πάντα για το Kristar της γυναίκας μου.
×
×
  • Create New...