Jump to content

funk

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1179
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Πόντοι

970 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος funk

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Versys 650 '08

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-ST Bolt MC10

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Hypermotard
  • dreamBike: Κυβισμός
    796

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2872 προβολές προφίλ
  1. Σημειώστε κ μία σπιτική αλλαγή λαδιών στα 85000 χλμ με Motul 3100 10w40. Μόλις βρω λίγο χρόνο θα πάω στο μάστορα και για αλλαγή ρουλεμάν μπροστινού τροχού. Είναι μια εργασία που δεν έχει γίνει ποτέ κ πιστεύω πως είναι η ώρα της...
  2. Mε προβληματίζει γενικά η αξιοπιστία της Renault αλλά αυτός ο 1.3 tce με τα 140 άλογα εντείνει το ενδιαφέρον μου για τα Renault Kadjar και Megne Sport Tourer. Σχετικά με τα πολλά σωληνάκια τώρα αυτό αρχικά η εικόνα του κινητήρα μου φάνηκε σαν αχταρμάς... Μετά σκέφτηκα... Ποιος μάστορας θα βάλει χέρι εκεί μέσα...?!
  3. funk

    Renault 1.3 tce 140ps ΠΟΛΛΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ

    Ρε παιδιά ψάχνοντας για νέο οικογενειακό είπα να ρίξω και μια ματιά και στην κοινοπραξία renault-nissan να δω τι κάνουν και αν έχουν κάτι όντως ενδιαφέρον... Και το μάτι μου έπεσε πάνω στο πρόσφατο μοτέρ των Γαλλοι-ιαπώνων με την ονομασία 1.3 TCe 140ps (+ βίντεο). Τα νούμερα του εν λόγω μοτέρ είναι πραγματικά φαντασμαγορικά: 140 PS/5.000 rpm 24,5 kgm/1.600-3.500 rpm Αυτό το μοτέρ τοποθετείται σε μοντέλα της Renault, της Nissan, της Dacia και της Mercedes... Το θέμα είναι πως αν δείτε της ακόλουθες φωτό ο τρόπος που υλοποιείται όλο αυτό είναι κάπως χαοτικός τουλάχιστον στα μάτια μου... Dacia Duster Renault Kadjar Nissan Qasqhai Mercedes A-Class Και λέω εγώ τώρα ως άσχετος με το θέμα αλλά και ως υποψήφιος πελάτης, όλα αυτά τα σωληνάκια έτσι χύμα σα μακαρονάδα δεν αυξάνουν πάρα πολύ την πολυπλοκότητα συντήρησης κ επισκευής? Πολύ χειρότερα σε κάποιες φωτό φαίνονται δεσίματα με δεματικά και μονωτικές...
  4. Είναι για κλάματα τα μαστόρια... Σχετικά με τη θερμοκρασία του Funkasakiου τώρα όλα καλά... Έπαψε θερμοκρασία να ανεβάζει και το βεντιλατέρ μπαίνει μόνο όταν ειμαι σταματημένος για αρκετά λεπτά και μετά από ώρα χρήσης και μόνο για περίπου 40 δευτερόλεπτα. Τώρα το μόνο που παρατηρώ είναι πως όταν επιστρέφω το απόγευμα και αφήνω τη μοτό το πρωί βρίσκω να έχουν στάξει 2-3 σταγόνες υγρού από το σωληνάκι. Θα το αναφέρω στο μάστορα σύντομα που θα πάω για αλλαγή λαδιών αλλά μήπως έχετε καμια ιδέα που μπορεί να ωφείλεται αυτή η διαρροή?
  5. funk

    Kawasaki Ninja 650

    το χειρότερο έιναι πως η σέλα του συνεπιβάτη δεν είναι βιώσιμη...
  6. Από την έως τώρα 10ετή εμπειρία μου με το ίδιο αυτοκίνητο (Skoda Fabia 1.4 16v 86 ps 2010) και την ίδια μοτοσυκλέτα (Kawasaki Versys 650 2009) σε δύο διαφορετικές πόλεις (Πάτρα και Αθήνα) και σύνολο 210.000 χιλιόμερα έχω καταλήξει πως όλα είναι ζήτημα μηχανικού. Προφανώς όλοι θα θέλαμε έναν καλό μερακλή μηχανικό στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο να αφήνεις το όχημά σου και να είσαι σίγουρος πως το απόγευμα θα το πάρεις και θα είναι 100% όπως πρέπει και προβλέπεται από τον κατασκευαστή αλλά @@. Είτε σε εξουσιοδοτημένα είτε σε συνοικειακά συνεργεία με καλές συστάσεις έχω παρατηρήσει να συμβαίνουν κουλά πράγματα (εξουσιοδοτημένο να αναμυγνείει από λάθος διαφορετικού τύπου λάδια, εξουσιοδοτημένο να βάζει το πιο κινέζικο φίλτρο λαδιού που έχω δει, συνοικιακό συνεργείο να βάζει λάθος τύπο φίλτρο λαδιού, εξουσιοδοτημένο να λέει πως άλλαξε φίλτρο αέρα και να μην το έχει αλλάξει, συνοικιακό να αφήνει αβίδωτες βίδες στο τιμόνι, συνοικιακό να κάνει ηλεκτροσυγκόλιση στη σχάρα χωρίς να βγάλει τη σχάρα ή τουλάχιστον τη μπαταρία, εξουσιοδοτημένο να βάζει όσο λάδι έχει το δοχείο έτσι αγνοώντας την οδηγία του κατασκευαστή για την ποσότητα) που προσωπικά εμένα με γεμίζουν ανασφάλεια και γι αυτό πολύ δύσκολα θα αγόραζα και κάποιο μεταχειρισμένο που δεν είναι από γνωστό. Και για τα δυο οχήματα που έχουμε στην οικογένεια πλέον έχω καταλήξει σε δυο μάστορες κοντά στο σπίτι μου που φαίνονται τίμιοι (ειδικά ο ένας της μοτό μου έλυσε και το πρόβλημα της θερμοκρασίας που έιχα περιγράψει αλλού) οπότε πάω με αυτούς τους δύο και βλέπουμε... Αυτό είναι τα συνεργεία... Χαμένα λεφτά που και που... Ψάξιμο... Πουθενά εμπιστοσύνη... Και ελπίδα... Και κάτσε χάσε χρόνο για πράγματα που πληρώνεις για να μην χάνεις αυτό το χρόνο. ΥΓ1. Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να πηγαίνουμε σε μάστορες που μας αφήνουν να είμαστε μπροστά στις εργασίες (αν προλαβαίνουμε) και να μας δείχνουν στο τέλος όλα τα ανταλλακτικά/αναλώσιμα. ΥΓ2. Τα reviews στο google και τα σχόλια εδώ και εκεί έχω καταλήξει πως είναι αναξιόπιστα πλήρως. Πχ πάει ο άλλος για service των πρώτων 6000 χλμ τη μοτό του του αλλάζει λάδια, βλέπει άλλο κιβώτιο... γαμώ λέει... θετικό review και όταν θα έρθει η ώρα να του αλλάξει μπουζί του βάζει (αν του τα αλλάξει) λάθος τύπο. Για μένα αξιόπιστη πηγή είναι μόνο άνθρωποι που έχουν σε καλή κατάσταση όχημα με πολλά χιλιόμετρα. ΥΓ3. Το επόμενο όχημα που θα πάρω ΣΙΓΟΥΡΑ θα το επιλέξω και βάση του δικτύου εξουσιοδοτημένων που έχει. Πχ ζηλεύω αυτούς που έχουν BMW μοτό που πάνε στον Παναγιωτόπουλο στον Γέρακα και νιώθουν σίγουροι πως όλα θα γίνουν όπως ακριβώς πρέπει. ΥΓ4. Τους έχω σιχαθεί.......................
  7. funk

    Νέο Suzuki V-strom 650

    Ο V-2 του V-Strom 650 είνια λόγος για να πάρεις την εν λόγω μοτοσυκλέτα. Ακόμα και η ΚΤΜ απαρνήθηκε αυτή τη διάταξη στα 790 cc... Αν και ζω 10 χρόνια τώρα με Ι2 και βλέπω τις αρετές του θα ήθελα να οδηγήσω/συμβιώσω με ένα V-Strom μόνο και μόνο για να δω τι σημαίνει V-2. Και κάτι άλλο... Το V-Strom 650 είναι το μοναδικό δίμπουζο στην κατηγορία με ότι σημαίνει αυτό στην κατανάλωση (~4λ/100χλμ) και δύναμη.
  8. funk

    3.100 χλμ με το ΝΙΚΕΝ

    @Παναγιώτης Κ. Για δώσε περισσότερες πληροφορίες! Και τα ΠΜ δεκτά! :D
  9. Επίσης να σημειώσω πως διαβάζοντας το service manual σχετικά με το σύστημα ψύξης, προβλέπεται κάθε 50Κ χλμ ή κάθε 5 χρόνια νομίζω αλλαγή σε θερμοστάτη, κολάρα, σωληνάκαι και τάπα... Για κάποιο λόγο αυτό δεν μου το είχε αναφέρει κανένας μάστορας.
  10. Τέταρτη μέρα σήμερα χρήσης μετά το service στο σύστημα ψύξης και έχω να πω πως απλά σταμάτησα να ακούω το βεντιλατέρ... Έχει μπει 2-3 φορές μέσα σε κίνηση και δούλεψε το πολύ 40'' με το ρολόι και μετά έσβησε. Για λαμπάκι θερμοκρασίας ούτε λόγος... ΥΓ. Έρχεται μεγάλη βόλτα πριν πιάσουν βροχές και κρύα να 'υχαριστηθούμε κανά χιλιόμετρο γιατί έχουμε καιρό να βγούμε παραέξω με τη μοτό!
  11. Συμφωνώ φίλε! Δε μπορώ να πιστέψω πως 200 κιλά σίδερο είναι για 5 χρόνια... Απλά αν δεν γίνεται η σωστή συντήρηση τότε είνια εύκολο ο προσδόκιμος χρόνος ζωής να μειωθεί δραματικά.
  12. Νερό κυκλοφορούσε στο ψυγείο καθώς τα σωληνάκια ζεσταίνονταν και ήταν φουσκωμένα. Ναι φίλε! Ο ένας στο κέντρο και ο άλλος συνοικιακό μαγαζί. Επόμενη κίνηση να την έφερνα τη μοτό με φορτηγό στον Μάρκο Θόδωρο στη Πάτρα που ο άνθρωπος ήταν 1000% τίμιος!
  13. Ο πρώτος μάστορας (που είναι και γνωστός εξουσιοδοτημένος και πήρε και ένα σκασμό λεφτά για διάφορες εργασίες) ρε φίλε φόρτωσε τα πάντα στο "Ε... τι να κάνουμε... 10 χρονών είναι το μηχανάκι... αναμμενόμενο να ανεβάζει και λίγο θερμοκρασία... Πάει για ψυγείο...". Ο καινούριος που είνια συνοικιακό μαγαζί μου έκανε σωστή ξήγα... "Φίλε θα αλλάξουμε θερμοστάτη και τάπα, θα πλύνουμε και το ψυγείο και κατά 90% θα είσαι κομπλε...". Ελπίζω να είμαστε όντως κομπλε! Ξενερώνω ρε γμτ γιατί η μοτό είναι όντως 10 χρονών αλλά την προσέχω όσο μπορώ καλύτερα! Δε μπορώ να πιστέψω πως μια καλοσυντηρημένη μοτό δε μπορεί να αντέξει 10-15 χρόνια έτσι για πλάκα.
  14. Πήρα τη μοτό σήμερα παίδες από τον μάστορα και πρώτη αίσθηση πολύ καλή... ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ μετά από καιρό που δεν άκουσα το βεντιλατέρ να βαράει σα παλαβό κα χωρίς λόγο... ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ!!!!
×
×
  • Create New...