Jump to content

Indiantown

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    26
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

70 Excellent

Σχετικά με το μέλος Indiantown

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 05/24/1974

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    Bonneville
  • myBike: Κυβισμός
    865

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai AXCES 2

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    παπί
  • dreamBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

902 προβολές προφίλ
  1. Indiantown

    Για γέλια…& για κλάματα!

    Λοιπόν σύντροχοι, μιας και είναι καλοκαίρι και η διάθεση παίζει σε χαλαρό μοτίβο σκέφτηκα να γράφαμε για τις μοτοσυκλέτες που πέρασαν από τα χέρια μας και τι βλάβες μας άφησαν! Απαντήσεις του στυλ έχω KTM 15 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα, ή οδηγάω BMW 30 χρόνια Και…λαδώνω μόνο την αλυσίδα δεν παίζουν , σκοπός είναι να γελάσουμε(πολύ) ή να κλάψουμε(λίγο). Κάνω την αρχή , και περιμένω και τις δικές σας ιστορίες. 1. SUZUKI FB 50cc. Το πρώτο μου παπί, το κράτησα 1 χρόνο αφού έβγαλα όλα μου τα κόμπλεξ απάνω του , παραδόξως δεν μου έβγαλε τίποτα! 2. KAWASAKI ZXR 400 SP. Το μονόσελο, το αγωνιστικό, η πρώτη μου μοτοσυκλέτα, και τι μηχανή… μηχανάρα! από βλάβες: αντλία βενζίνης μόνο στα 3 χρόνια που την είχα , το τέλος της άδοξο, βγήκε ολική καταστροφή, με στουκάρανε , δεν έφταιγα. 3. XONDA XR 250 cc. Μοντ.97, 7 χρόνια μαζί και καμιά 60,000km –τα 15 με 20,000km- σε εντούρο φάση! Μόνο αναλώσιμα(λάδια, τακάκια, γρανάζια, μπουζί, λάστιχα) ά, μου έκαψε και μία λάμπα μπροστά στα φώτα πορείας, τέρας αξιοπιστίας. 4. HUSABERG 501cc. Μοντ.03, 9000euro το πήρα το 2003, 5000euro το πούλησα το 05, τρομερό μηχανάκι αλλά φωτιά τα service του , από βλάβη μια μπαταρία ‘’έκλασε’’-ευτυχώς είχε και μανιβέλα-αλλά τα service φωτιά. 5. KAWASAKI Z 750cc. Μοντ.03, ένα χρόνο το κράτησα, (μετά πήρα αμάξι) δεν πρόλαβε να μου βγάλει τίποτα, αν και το είχα ξεκωλιάσει, πολύ δυνατά τα πρώτα Ζ. 6. XONDA SUPER CUB 90 , στα 2 χρόνια βάρεσε μπιέλα , το πούλησα σε έμπορα χωρίς να το φτιάξω. 7. KAWASAKI Z 750cc. Μοντ.07, 3 χρόνια μαζί και μόνο η φλάντζα στο ψευτοκάπακο αλλάχτηκε γιατί ‘’δάκρυζε’’. 8. TRIUMPH Bonneville Μοντ. 09, 2 χρόνια συμβίωσης και εδώ μόνο φλάντζα από το καπάκι κεφαλής . Να σημειώσω ότι όλα τα μηχανάκια αγοράστηκαν μεταχειρισμένα ,εκτός από το XR και το HUSABERG που αγοράστηκαν ‘’κούτα’’! Περιμένω νέα σας
  2. Τι προσπαθείς να μάθεις; Όποιος και να σου απαντήσει, μόνο θεωρητικά μπορεί να το κάνει, τέτοιο πείραμα που αναφέρεις ούτε οι μεγάλοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν κάνουν. Ακόμα και αν πραγματικά το είχε επιχειρήσει η Kawasaki αυτό που περιγράφεις, εσύ σε καθημερινό επίπεδο ποιο θα ήταν το όφελος σου; Θα πήγαινες για 24000Km με: 2500/5000/7500rpm? Φιλικά πάντα
  3. Το θέμα των ελαστικών είναι σαν ...τα φάρμακα! Αν έχεις μια φλεγμονή στο σώμα σου και βάλεις μία αλοιφή και σου περάσει , δεν σημαίνει ότι βάζοντας και εγώ την ίδια αλοιφή θα περάσει και η δικιά μου φλεγμονή. Τι θέλω να πω, ακόμα και αν είχαμε την ΙΔΙΑ μοτοσυκλέτα, άλλα λάστιχα θα ήταν κατάλληλα για σένα άλλα για μένα ,αλλιώς οδηγώ εγώ αλλιώς εσύ,άλλο βάρος εσύ άλλο εγώ, άλλες διαδρομές εσύ άλλες εγώ. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις: πήγαινε σε 2-3 καλούς λαστιχάδες , πες τους τι θέλεις από το ελαστικό που σκοπεύεις να βάλεις και αυτοί θα σου προτείνουν. Γνώμη μου, επειδή έχουμε δρόμους για τον ''πεο'' προτίμησε μαλακό ελαστικό, καλύτερα να αλλάζεις λάστιχα πιο συχνά παρά να πληρώνεις συνεργεία να σου φτιάξουν το μηχανάκι από την σαβούρδα που έφαγες επειδή φορούσες ελαστικό που βγάζει 25000km! Το θέμα λάστιχα είναι επιστήμη με τους δρόμους που έχουμε , από εκεί και πέρα είναι και θέμα εμπειρίας, με τα χρόνια θα δεις και εσύ τι σου ταιριάζει καλύτερα.
  4. Μαχάτμα Γκάντι: «Το μόνο αποτέλεσμα που θα έχει το οφθαλμόν αντί οφθαλμού, είναι να κάνει όλον τον κόσμο τυφλό». ...
  5. Tianmen, Zhangjiajie (που θα πει: απαγορεύονται τα ''κουλάδια''
  6. Είχα LADA NIVA πριν 10 χρόνια... κοίταξε να δεις το αυτοκίνητο είναι σκυλί, αλλά τεχνολογικά είναι 20 χρόνια πίσω, στο δικό μου δεν είχε υδραυλικό τιμόνι-του έβαλα εγώ- για να παρκάρω φώναζα άλλους 2 για να τραβάμε το τιμόνι, δεν είχε υδραυλικά παράθυρα -του έβαλα εγώ- ,δεν είχε αιρ κοντίσιον (δεν έβαλα) . Αλλά όπως σου είπα το αμάξι είναι σκυλί, μηχανολογικά δεν έβγαλε τίποτα , δρόμοι, λακκούβες,πεζοδρόμια, δεν σε νοιάζει σε τι κατάσταση βρίσκονται, σε εκτός δρόμου δεν παίζεται,καίει τα άντερα του (μόνιμη τετρακίνηση), πάνω από τα 120km θα νομίζεις ότι πέφτεις σε ''αναταράξεις αεροπορικού τύπου''. Αυτά.
  7. Μην συγκρίνετε κυβικά , αλλά ίππους , πχ αυτοκίνητο 100hp με moto 100hp.
  8. Τα λεφτά έφθαναν ή για πετρέλαιο, ή για αυτά εδώ: και ναι σωστά μαντέψατε... ...θα το δαγκώσουμε φέτος
  9. Ναι ρε παιδιά, δίκιο έχετε δεν λέω αλλά δείτε το & από την άλλη πλευρά, τι εννοώ: επειδή έχω δουλέψει σε κλάδο που έχει να κάνει με εξυπηρέτηση πελατών, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι παπαριά ακούς καθημερινά. αν μπαίναν 100 πελάτες στο μαγαζί , οι 90 χωρίς υπερβολή ήταν για τον . Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογώ τέτοιες συμπεριφορές, αλλά μάλλον αδελφέ ήσουν και πολύ άτυχος!
  10. Indiantown

    ΣΠΡΕΙ ΑΛΥΣΙΔΑΣ

    Αυτό που εφαρμόζω εγώ στη καλή μου χρόνια τώρα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την αλυσίδα είναι:τον χειμώνα βάζω βαλβολίνη 140 sae μονότυπη δηλ. 140 ιξώδες(χοντρό) μόνο , είναι λίγο δύσκολο να την βρεις αλλά με ένα μπουκάλι βγάζεις 10 χρόνια χωρίς υπερβολή, Το καλοκαίρι γράσο κόκκινο για χρήση εντός, ή spray για ταξίδι. Τα υπέρ της βαλβολίνης είναι: φθηνή ,κόστος περίπου 5 euro,το 1lt. Λερώνει ελάχιστα την ζάντα, με ένα πέρασμα με λίγο χαρτί καθάρισες. Στα κατά: θέλει συχνή λίπανση , δηλ. κάθε 500km εγώ είμαι οκ , εμένα με βολεύει Κυριακές απόγευμα , λαδώνω κάνω και ένα γύρο στο τετράγωνο με πρώτη (να απλώσει) και την αφήνω όλο το βράδυ να δουλέψει. Επίσης μια φορά το δίμηνο καθάρισμα με παραφινέλαιο. Εφαρμόζοντας αυτά θα βλέπετε την αλυσίδα σας σαν καινούργια πάντα, και αυξάνετε την διάρκεια ζωή της , ξέρω ανθρώπους με 80,000km με την ίδια αλυσίδα, ούτε κόμπους ούτε τίποτα.
  11. Όταν μπαίνει είναι στεγνή, και όταν βγαίνει είναι υγρή, αρχίζει από Ψ..και τελειώνει σε..ολή. Τι είναι; . . . . . . . . . . . . . H ...ΨΑΡΟΝΤΟΥΦΕΚΟΣΤΟΛΗ !!!!!
×
×
  • Create New...