Jump to content

VaggosGLX

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.699
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

VaggosGLX last won the day on Μάρτιος 2 2023

VaggosGLX had the most liked content!

Πόντοι

497 Excellent

7 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος VaggosGLX

  • Κλάση
    Spammer
  • Γενέθλια Δεκέμβριος 15

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    GLX
  • myBike: Κυβισμός
    97

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ARAI CHASER-X DESIGN NAVY

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    Tracer 900GT
  • dreamBike: Κυβισμός
    900

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

10.632 προβολές προφίλ
  1. Ειναι πως βολευει στον καθενα. ΠΧ στο δικο μου οταν το ειχα παρει ειχε απο τον προηγουμενο μπουκαλακι που το γεμιζες μεχρι πανω και ηταν ακριβως για ενα γεματο ντεποζιτο. Αλλοι το πανε οπως λεει ο κατασκευαστης. Αλλοι παλι στο ντεποζιτο κατεθειαν. Το θεμα ειναι η σωστη αναλογια να πηγαινει στο θαλαμο καυσης. Κανενας απο τους 2 τροπους θεωρω οτι δεν ειναι καλυτερος απο τον αλλο. Ειναι θεμα χρησης. Το πως βολευει τον καθενα... Το δοχειακι το γεμιζες μεχρι την ενδειξη που εχει και το ντεποζιτο κανονικα. Μετα ειναι αυτοματη η αναλογια και γινεται χωρις καποια παρεμβαση απο τον χρηστη. Απλα αμα ξεμεινεις απο λαδι υπαρχει προβλημα. Για αυτο και περισσοτεροι προτιμουν ετοιμο αναμειγμενο στο ντεποζιτο. Τωρα οσον αφορα το EFI καλο ειναι αλλα σιγουρα θα κοστιζει (δεν το εχω ψαξει) και σιγουρα πιο περιπλοκο απο το καρμπυρατερ. Βεβαια δεν θα χρειαζεται συνεχως ρυθμισεις καθως θα γινεται αυτοματα απο το ECU
  2. Η δευτερη ταπα ειναι εξωτερικο δοχειο λαδιου αναμειξης. Εβαζες βενζινη κανονικα στο ντεποζιτο και στην αλλη ταπα εβαζες λαδι για διχρονα. Μολις πηγαινε στο καρμπυρατερ αναμειγνυοταν μαζι με αερα και απο εκει στον θαλαμο καυσης. Μερικα θα τα δεις σαν καινουργια αφου τα επαιρναν και κατευθειαν αναμειξη στην βενζινη και στο κεντρικο ντεποζιτο για να μην ασχολουνται. Ναι εχω δει σε MODENAS DYNAMIC (αν θυμαμαι καλα) ολοκαινουργιο γιατι ο ιδιοκτητης το κατηργησε απο την πρωτη μερα κιολας. Οσο για τα νεα διχρονα αυτο δεν το ξερω. Γενικα ακουω ομως οτι ειναι αξιοπιστα... Νομιζω η KTM εχει αναπτυξει συστημα EFI και νομιζω και η APRILLIA εκανε δοκιμες πανω σε efi διχρονα...
  3. Μην μπερδευεσαι. ΙΔΑΝΙΚΑ μπορουν να δουλεψουν με πολυ φτωχα μειγματα. Στην πραγματικοτητα ομως λογω πιεσεων και στροφων χρειαζεσαι αρκετα πλουσιο μειγμα. Ακομα και η κατασκευη της εξατμισης παιζει τεραστιο ρολο στο ποσο γρηγορα θα αδειασει τον θαλαμο καυσης απο τα καυσαερια χωρις ομως να δημιουργει τοσο μεγαλη υποπιεση και να ρουφαει το μειγμα καυσης που εισερχεται. Εννοειται οτι στις ιδανικες συνθηκες δεν θα εχεις προβλημα αλλα πολυ φτωχα μειγματα ανεβαζουν κατακορυφα την θερμοκρασια και για αυτο θα δεις στα motocross ειναι συχνη η αλλαγη κυλινδροπιστονου απο τα ζορια που τραβαει. Χαρακτηριστικη περιπτωση ηταν ενα παλιο KAWASAKI 750cc τρικυλινδρο που μολις τα επαιζε η φλατζα που διαχωριζε τους κυλινδρους εκει που εκλινες το γκαζι ξαφνικα ανεβαζε στροφες γιατι περνουσε μειγμα απο τον ενα κυλινδρο στον αλλο. Αν κατσεις και διαβασεις το Owners Manual που σου δινει κατασκευαστης θα δεις οτι δινει αναλογια καυσιμου - λαδιου που πρεπει να χρησιμοποιεις. Κανενας ομως δεν το κανει και καταληγουν να δουλευουν υπερπλουσια με αποτελεσμα μπουκωμενα μπουζι απο τα λαδια και ντουμανια απο την εξατμιση. Οι κατασκευαστες προσπαθησαν να λυσουν το προβλημα με χρηση τρομπας λαδιου ειτε στο καρμπυρατερ ειτε ξεχωριστα αλλα ποτε δεν δουλευε σωστα και πολλοι την αφησαν και χρησιμοποιουσαν ετοιμο αναμειγμενο βενζινολαδο.... Οσο για το αδειασμα εχω τραβουσα το σωληνακι και εβαζα μπροστα το μοτερακι. Οσο αδειαζε το ντεποζιτο δουλευε ο κινητηρας και αφου αδειαζε τελειως το μπολακι του καρμπυρατερ εσβηνε. Φιλος μου παλι ειχε ρουμπινετο στο suzuki του και εκλεινε το ρουμπινετο και αφηνε το μηχανακι κατω και εκανε υπερχειληση το καρμπυρατερ αδειαζοντας οτι ειχε. Ο καθενας οπως βολευεται...
  4. Τα διχρονα μετρας ωρες γιατι ο κυλινδρος και το πιστονι θεωρειται αναλωσιμο σε σχεση με τα τετραχρονα. Επισης κρατας την αποδοση σε σταθερα επιπεδα καθως οπως καταλαβαινεις η ολη λιπανση γινεται μεσω μειγματος και οχι απο τροφοδοσια λαδιου ξεχωριστα. Γενικα τα διχρονα θελει κοπο και χρημα να ασχοληθεις και κατα κυριο λογο για αγωνιστικη χρηση καθως ενας κινητηρας ιδιων κυβικων διχρονος ειναι πιο δαπανηρος για καθημερινη χρηση σε σχεση με εναν αντιστοιχο τετραχρονο. Για αυτο (αλλα και για λογους εκπομπης ρυπων) τα περισσοτερα σκουτερακια γυρισαν απο διχρονο σε τετραχρονο. Ναι μεν πιο φθηνο να κατασκευαστει αλλα καθημερινη χρηση ειναι χειροτερο σε σχεση με τον τετραχρονο.
  5. VaggosGLX

    c50

    αν ειναι εκκεντρη θα πρεπει να κοιταξεις μηπως ερχεται με ακτινολογηση. Το ψαλιδι αμα το πας σε καλιμπρά (πχ Παπουτσας στην Κυψελη) ερχεται στα ισια.
  6. Ναι τα διχρονα δεν εχουν φρεναρισμα απο την λειτουργια του κινητηρα γιατι ιδανικα μπορουν να δουλεψουν σε υπερβολικα φτωχα μειγματα. Στα motocross θα παρατηρησεις οτι ειναι πιο ακριβα τα τακακια για αυτο ακριβως τον λογο. Και το γεγονος οτι δινουν τρελη ροπη σε σχεση με τα τετραχρονα ειναι και ο λογος που εχουν ακομα εφαρμογη (motocross, αλυσοπριονα, χορτοκοπτικα κτλ). Η μονη συντηρηση που επιβαλλεται στα διχρονα ειναι οταν το βαζεις στην ακρη να αδειασεις το καρμπ (ευκολο κλεινεις την παροχη και ξαπλωνεις το μηχανακι να αδειασει). Το ιδιο κανεις και με τα τετραχρονα απλα στα διχρονα επιβαλλεται γιατι ενδεχεται να παρουσιασει προβλημα αν χρησιμοποιεις ετοιμο αναμειγμενο βενζινολαδο...
  7. VaggosGLX

    c50

    Καποια στην Αγγλια 6V με κωδικο κινητηρα C50E-xxxxx εβγαιναν με 4αρι σασμαν. Εδω Ελλαδα σπανια να βρεις. 4αρι σασμαν θα βρεις σε 12V και πιο πιθανο να βρεις σε C90 παρα σε C50. Με βαση το ψαλιδι που εχεις τωρα (αυτο με τις βασεις πιο ψηλα) θα πρεπει να βαλεις ειτε 26cm ειτε 28cm (υπαρχουν στο εμποριο και τα δυο εγω πηρα 28cm για το δικο μου απο τον Σωτηριου) Η εκδοση με τα 33cm αμορτισερ ειναι απο τις μεταγενεστερες (αν θυμαμαι καλα 1980 και μετα) ή αν βαλεις απο C90 (το ιδιο με τα μεατγενεστερα C50 και εκει ειχαν κατευθειαν 33cm αμαρτισερ ολες οι 12V εκδοσεις). Το ποιο ειναι σωστο δεν υπαρχει καποια γνωση απο εμενα . Απλα με τα 33cm αμορτισερ εχεις περισσοτερες επιλογες. Ιμιτασιον οχι. Ειναι πιο λεπτα σε παχος και στο πρωτο ζορι στραβωνουν. Προτιμησε να βρεις ενα γνησιο μεταχειρισμενο ή να επισκευασεις το υπαρχον. Και χωρις να στο παιξω εξυπνος πως εισαι σιγουρος οτι ειναι στραβο; Μηπως στραβωσε ο αξονας; Μηπως ειναι παρακεντρη η ροδα και θελη ρυθμιση απο τους ρεγουλατορους; Μηπως τα συνεμπλοκ ειναι τελειωμενα και εχουν κενα; Τσεκαρε το πρωτα πριν προβεις σε αλλαγες.
  8. Δυναμομετρηση οχι (δεν παιζει λογω κοστους αλλα και χρονου) αλλα υπαρχουν συνεργεια με εργαλειο μετρησης καυσαεριων που το κανουν. Συνηθως κανουν αυτο που ειπες, ρυθμισμα στο περιπου και βολτα εξω να δουν συμπεριφορα. Στα διχρονα ειναι μεγαλη κουβεντα η πληρωση θαλαμου. Παιζουν παρα πολλοι παραγοντες ρολο και ξεφευγει και το θεμα πιστευω. Παιζει ρολο η ροη, η αποσταση απο την εισαγωγη, ποσο σκληρη ειναι η ριντιερα, ποσο καλοι ειναι οι αυλοι εισαγωγης εξαγωγης, συμπιεση, διαρροες κτλ... Αλλα γενικα στα διχρονα η σωστη λειτουργια του κινητηρα ειναι πιο δυσκολη σε σχεση με ενος τετραχρονου. Ωραιο καναλι για αυτο ειναι το 2STROKE STUFFING στο Youtube που ασχολειται κατα κυριο λογο με τους διχρονους κινητηρες και την βελτιωση αυτων
  9. VaggosGLX

    c50

    Μπορει να εχει 12V λαμπα σε 6V συστημα αλλα δεν θα φευγουν σχεδον καθολου. Αλλο μελος εβαλε links για τα manual Η μπαταρια απο την στιγμη που φορτιζει δεν εχεις κανενα απολυτως προβλημα, ανεξαρτητως μαρκας. Απλα αναλογως με την μαρκα αλλαζει και η ποιοτητα. Φθηνες μπαταριες ειναι πιο επιρρεπης να σπασουν τα στοιχεια της και να γινει αχρηστη ή να οξιδωνονται οι πολοι γιατι δεν υπαρχει σωστη επιμεταλλωση. Και εγω στο δικο μου μετα απο 20+ χρονια που ειχε την YUASA απο το εργοστασιο, εβαλα κινεζικη. Μια χαρα δουλευει. Και την εχω πανω τωρα 4 χρονια.
  10. Μπορεις αφου κανεις μια προχειρη ρυθμιση να πας σε ενα μαγαζι μοτο να σου βαλουν μετρητη Λ και να το ρυθμισουν ακριβως. Γενικα το καρμπυρατερ ειναι πολυ δυσκολο να βρεις στανταρ ρυθμισεις. Ξεκινας με καποιες βασικες και απο εκει και περα ειναι καθαρα θεμα τυχης, πειραματισμου και εμπειριας.Κανενας μαστορας δεν θα σου πει βαλε πχ το ταδε νουμερο ζιγκλερ και εισαι κομπλε. Θα δουλεψει; Ισως καλυτερα απο τωρα αλλα ενα καλορυθμισμενο καρμπυρατερ με τα ιδια στοιχεια με το δικο σου θα δουλεψει ακομα καλυτερα. Τα πραγματα γινονται χειροτερα στα διχρονα που εκει η τυχη ειναι μεγαλυτερος παραγοντας, αφου μπορει να λυσεις να καθαρισεις το καρμπ, να το βαλεις επανω και να δουλευει χειροτερα.
  11. VaggosGLX

    c50

    Γενικα τα C50 μεχρι να φτασουν στο τελικο σταδιο εξελιξης περασαν πολλες φορτουνες. Ξεκινησαν πρωταα με πλατινες και 6V, μετα εβαλαν πλατινες, 6V και συστημα προπορειας σπινθηρα (μηχανισμος εσωτερικα του βολαν), μετα εγιναν 6V με ηλεκτρονικη, μετα εγινε 12V με ηλεκτρονικη, καταργηθηκε το παλιο συστημα μονοφασικου ρευματος και μπηκε τριφασικο και injection και τελος εγινε ηλεκτρικο 48V. Διαφορες υπυρχαν σε διαφορα ανταλλακτικα. Λιγα απο αυτα ειναι οι αναρτησεις μπροστα και πισω, η κουπα του τιμονιου, το τιμονι, διακοπτες τιμονιου, κεντρικο φαναρι, κεφαλη και παρελκομενα αυτης, καρμπυρατερ (πρωτα καθετου ροης μετα το κλασσικο οριζοντιο σε διαφορα μεγεθη) πιστονι (πρωτα μπομπε και μετα ισιο) στροφαλος (το αριστερο μαγουλο των 6V ειχε 3 μοιρες διαφορα εκει που βιδωνει το βολαν με αυτα των 12V), τρομπα λαδιου, συμπλεκτης, σασμαν (απο 1-Ν-2-3 σε Ν-1-2-3 και μετα σε καποια και Ν-1-2-3-4) καπακια συμπλεκτη και βολαν (τα αρχικα ειχαν μεγαλυυτερο δεικτη λαδιου ιδιο με τα ASTREA και γριλιες και το καπακι βολαν ειχε ξεχωριστο καπακι επανω για ελεγχο των πλατινων), τεποζιτο (αρχικα εξωτερικο βιδωτο, μετα εσωτερικο βιδωτο με μεταλλικη δεστρα, μετα εσωτερικο χωνευτο με ή χωρις φλοτερ που βιδωνε στον σκελετο και τελος ιδιο με το ASTREA με 200ml μικροτερη χωρητικοτητα, στα injection μπηκε τρομπα βενζινης απο κατω εσωτερικη και φλοτερ με ενδειξη πανω απο το ντεποζιτο), ψαλιδι (αρχικα με κοντα αμορτισερ 280mm και μετα με τα κλασσικα 330mm), εξατμιση (αρχικα τυπου cigarette μετα η κλασσικη κυλινδρικη) φλας (διαφορετικα αναλογως μοντελου, περιοχης πωλησης και χρονολογιας) και πισω φαναρι (αρχικα πλακε μεγαλο οριζοντια μετα μικρο οβαλ σχεδον καθετο). Για να δεις εαν ειναι 6V ή 12V κοιτας την μπαταρια. Αν ειναι 6V θα εχει 6V, αν ειναι 12V θα εχει 12V. Αν ειναι 6V και εχει μπαταρια 12V δεν θα φορτιζει, αν ειναι το αντιστροφο απλα θα φωσκωσει την μπαταρια σαν μπαλονι. Μερικοι εκαναν μετατροπη απο 6V σε 12V αλλαζοντας ανορθωτη και μπαταρια και τραβουσαν το κιτρινο καλωδιο των πηνιων κατευθειαν στον ανορθωτη και απο εκει στην μπαταρια χωρις να γινε τροποποιηση της υπαρχουσας 6V πλεξουδας. Αλλα ξεχωριζει αν εγινε τετοια μετατροπη. Για να βρεις πως εβγαινε ακριβως απο το εργοστασιο πας στην αντιπροσωπεια με τον αριθμο πλαισιου και ρωτας να δεις τι μοντελο ειναι. Πχ το δικο μου ηταν μοντελο του 86 που εγινε απο στρογγυλοφαναρο σε τετραγωνοφαναρο με ανταλλακτικα απο C90. Το ιδιο ισχυει και στα C70. Στα C90 ειναι πιο απλα τα πραγματα με τις διαφορες να περιοριζονται μονο αν ειναι στρογγυλοφαναρο ή τετραγωνοφαναρο. Τα 6V C90 ειχαν ιδια οψη με τα αρχικα C50 6V αλλα πολυ λιγα πραγματα ταιριαζουν και στα δυο μοντελα λογω διαφορων σε διαστασεις.
  12. Θα πρότεινα ένα 26αρι ή 28αρι καλής ποιότητας και μετά επαφίεται στην δοκιμή με τα ζιγκλέρ να βρεις τον συνδιασμό που θα σου αποδώσει καλύτερα απο όλους
  13. VaggosGLX

    Νικελ ερωτηση

    Καλύτερα να πας σε ένα άτομο που κάνει επαγγελματικά αυτή την δουλειά για να γίνει σωστά. Νίκελ μόνος σου δύσκολο και κοστοβόρο σε σχέση με το να τα πας σε εξειδικευμένο για την δουλειά άτομο. Αν τα γυαλίσεις με τα κίτ που κυκλοφορούν στο εμπόριο μετά θα πρέπει να τα βερνικώσεις αλλιώς με τον καιρό θα μαυρίσουν και θα θέλει πάλι απο την αρχή.
  14. Τα βηματα τα επαναλαμβανεις μεχρι να φτασεις στο καλυτερο δυνατο σημειο ωστε να εχεις μικρη καταναλωση και την μεγιστη αποδοση απο το καρμπ... Σε καποιους ισως να μην χρειαστει και καθολου (πχ σε μενα χρειαστηκε μια φορα να γινει). Ειναι αναλογα με το ποσο ειναι εκτος ρυθμισης το καρμπ. Πχ ενα καλοσυντηρημενο παπακι οταν θα πας να κανεις την διαδικασια πιθανον να μην χρειαστεις δευτερη φορα να το κανεις. Αλλά οταν θα το λυσεις για καθαρισμα χωρις να κρατησεις σημειωσεις για τις ρυθμισεις (ποσες στροφες η καθε βιδα, ποια σκαλα στο σλαιντ κτλ) εκει σιγουρα θα το κανεις και δευτερη και τριτη φορα....
  15. Το 0.8 προκυπτει απο το 80%. 80% ειναι ουσιαστικα 80/100 που μας βγαζει 0.8. Τα νουμερα ειναι εμπειρικα απο βιβλια που ειχα και διαβαζα. Δεν ειναι κατι σταταρ που χρησιμοποείται απο κατασκευαστες. Αν κοιταξεις λιγο παραπανω θα δεις οτι γραφω 80%-84% της διαμετρου της βαλβιδας εισαγωγης ειναι αυτο που θα καθορισει την καλυτερη καταναλωση και τις επιδοσεις (σχεση καταναλωση/επιδοσεις). Οσο πιο πολυ χερι βαζεις στο μοτερ τοσο αλλαζει το νουμερο. Πχ για ενα μοτερ με μεγαλυτερη διαδρομη απο το μαμα όπως και με μεγαλυτερο πιστονι απο το μαμα εγω προσωπικα θα ξεκιναγα με το 90% στον τυπο δηλαδη με το 0.9. Οτιδηποτε μεγαλυτερο απο το 100% θα ειναι σαν να μπουκωνεις το μοτερ καθοτι η μονη διοδος καυσιμου/αερα προς τον κυλινδρο ειναι απο την βαλβιδα εισαγωγης. Αν ειναι μεγαλυτερο του 100% ειναι σαν να προσπαθεις να πιεις νερο απο μπουκαλι με μεγαλυτερη διαμετρο απο το στομα. Οσο και να θες να πιεις θα πνιγεσαι λογω πολυ μεγαλυτερης παροχης απο οτι μπορεις να καταναλωσεις...
×
×
  • Create New...