-
Δημοσιεύσεις
26 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
0 NeutralΣχετικά με το μέλος VaI
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
Honda GLX
-
myBike: Κυβισμός
107
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Citystar
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
dreamBike: Μοντέλο
XT660X
-
dreamBike: Κυβισμός
660
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
840 προβολές προφίλ
-
VaI changed their profile photo
-
Με το δοχείο δεν είχα θέμα. Τα υγρά φτάναν κανονικά στην δαγκάνα. Μόλις αλλάξω την τρόμπα το δοχείο θα μπει σε αυτή την θέση.
-
Δεν θα κρατήσω αυτή την τρόμπα. Ψάχνω μια από piaggio typhoon τώρα.
-
Θα βγάλω μόλις βρω μια πατέντα για να δουλέψει η τρόμπα με την ντίζα. Κάποιο άλλο πρόβλημα δεν έχει, έφαγα πολλές ώρες για να μην βρίσκει πουθένα η ζάντα/δισκόπλακα χωρίς να κόψω τίποτα.
-
Τώρα αυτή έχω, με αυτή προσπαθώ να κάνω δουλειά. Η δαγκάνα τελικα ήθελε εξαέρωση (δεν είχα κανει) αλλά προσπαθώ να τελειώσω μια πατέντα τώρα που κάνω στην τρόμπα για να τραβιέται με την ντίζα μέσα και να δουλέψει σωστά. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
-
Καλησπέρα! Εδώ και καιρό δουλεύω αυτή την μετατροπή στο glx μου. σήμερα που υπέθεσα ότι θα τελειώσει, τα πράγματα ήρθαν αλιός! Η δαγκάνα δεν κλίνει, δεν έχω καθόλου φρένο δηλαδή. Η τρόμπα είναι καινούργια, καθώς και τα υγρά στο δοχείο της. Το σωληνάκι δούλευε μια χαρά στο προηγούμε μηχανάκι που ήταν. Η δαγκάνα δεν ξερω γιατί την πείρα από τρακαρισμένο και την έβαψα, αλλά και πάλι ποιό μπορεί να είναι το πρόβλημα της... Ελπίζω να με βοηθήσεται να βρω λύση, ευχαριστώ εκ των προτέρων. ++ Τα υγρα φτάνουν στην δαγκάνα κανονικά Άφησα για λίγο το σωλινάκι λάσκα στην δαγκάνα και βγήκε υγρό. Τι άλλο μπορεί να παίζει και δεν κλίνει?
-
Καλησπέρα στο forum. Έχω ένα μοτερ από dy 125rs και με αφορμή ότι χρειάζεται κυλινδροπίστονο γιατί έχει γδαρθεί ο κύλινδρος του θέλω να το βελτιώσω λίγο. Το μοτέρ έχει 83000χλμ, έχει βγάλει τα λεφτά του οπότε και να σπάσει μετά από λίγο καιρό δεν με ενδιαφέρει. Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω μεγαλύτερο κυληνδροπίστονο για την διαδρομή 55.5mm που έχει. Υπάρχει κάποιος τρόπος να του βάλω κυληνδροπίστονο για 54mm διαδρομή με κάποια πατέντα στις φλάτζες η κάτι τέτοιο?
-
Έχω πάρει δύο καινούργια λαμπάκια και δεν δούλεψε κανένα. Δοκίμασα και με καινούργιο διακόπτη και πάλι δεν δουλεύουν. Θα πάω να πάρω ένα καινούργιο ντουί να δοκιμάσω μήπως είναι εκεί το πρόβλημα.
-
Καλησπέρα στο forum. Έχω θέμα εδώ και καιρό και δεν ανάβουν τα φώτα στο μηχανάκι μου. Έχω συνδέση μπαταρία/ανορθωτή κανονικά. Το λαμπάκι για τα νεκρά ανάβει κανονικά με το που γυρήσω τον διακόπτη, και όταν το βάζω μπροστά ανάβουν και τα λαμπάκια του κοντέρ, καθώς δουλεύει και ο <<ήχος τον φλας>> (Δεν ξέρω πως λέγαιτε το εξάρτημα, αν θέλει κάποιος μπορεί να με διορθώσει). Άλλαξα λάμπες μπροστά και πίσω και πάλι δεν δουλεύουν. Τα ηλεκτρικά από τον διακόπτη,. Κιτρινο-μαύρο-ανηχτό πράσινο-καφε τα έχω στην πλεξούδα Μπλέ-άσπρο στο ντουί Το ντουί που είχα από πριν και είχα φώτα κανονικά.
-
1000+ στο καρ. Εγώ τον μπάρμπα τον έβλεπα κάθε μέρα που πέρναγε από την μάντρα που δούλευα το καλοκαίρι και μια μέρα είπα να του κάνω να σταματήσει μπας και.
-
550 περασμένο κτεο, αδια θεωρημένη και ολλα πάνω του γνήσια εκτός από την ποδιά και την πίσω ζάντα. (Ακομα και τα κρυσταλα είναι στανλευ) δυστυχώς από τρακάρισμα μου με ενα καραβλαχο πηγεναι στην αντίθετη λωρίδα λες και οδηγαγε στο χωράφι τώρα έχω μπλέξει με ημιτασιον... Δεν πήρα ούτε ένα ευρώ απτο τρακάρισμα ακόμα γτ είχα το δυπλομα για 50cc και στην άδεια είναι 90. Τωρα περιμένω το δικαστήριο μήπως γίνει κάτι. Αν και η ζημια ήταν μνο στα πλαστικά, φανάρια, τιμονοπλακα. Πάντως για τα λεφτά που είχα δώσει ήταν καλή αγορά πιστεύω.
-
ΑυτΑυτά δεν τα είχα σκεφτεί. Βασικά πέρα τα σεναρια περα απτο να καρφοθω σε κανα τοίχο δεν είχαν περάσει απτο μυαλό μου. Γισ το xt 125 το παλιό τι λες? Αξίζει? Λίγο που κιταξα στο καρ είδα ότι είναι φτηνά και μπορώ να κάνω και τι καυλα μου στο βουνό! :D αμα τύχει καμιά καλή ευκαιρία ίσως πάρω το dt γιατι δν είναι και άσχημο Μην το λες, το γλχ που αγόρασα από ένα μπαρμπα πέρσι μου βγήκε πολύ καλό για μετακινήσεις σχόλιο/σπίτι. Και για μαμα 90 πηγεναι αρκετά καλά με το 3αρι σασμαν του.
-
Κίτα απτη μια κ' εγώ για καγκουριά το θέλω μιας και ο σκόπος της αγοράς είναι να του βαλώ μοτερ από wr200 και ποιός το πιάνει, αλλά και το μαμά το θέλω μην φάω καμιά πίκρα η δεν το περνάνε κτεο! Προτίνεις κάποιο άλλο πέρα από το aprillia? Κιτάω για κάποιο νάνε μέχρει 125cc στην άδεια για να το καλύπτει το δύπλομα μου. Απλά z στο μυαλό μου έχω γιατί το γουστάρω εμφανησιακά, και έχω την δυνατότητα να το ανήγω μιας και μένω αρκετά έξω από την πόλη.
-
Καλησπέρα μαζεύω λεφτά για να αγοράσω ένα ζ, απλά είναι το πρώτο δίχρονο που θα πέσει στα χέρια μου και με προβληματίζει πως θα ελέγξω την κατάσταση του μοτέρ. Όποιος γνωρίζει ας απαντήσει, ευχαριστώ!
-
Δεν έχω ιδέα τι είναι αυτά που μου λες, που γίνονται και γενικά το αποτέλεσμα. Στην αρχή έλεγα να το φτιάξω με δισκόφρενο έτσι γιατί είχα τα ανταλακτικά και εννοείτε πως θα σταμάταγα πολύ πιο εύκολα. Δεν έχω σκοπό να χαλάσω άλλα λεφτά για το παπί, και ειδικά για τέτοιες διαδικασίες. Ζήτημα αν θα κυκλοφορώ με το παπί σε ένα χρόνο έτσι κι' αλιός γιατί κρατάω λεφτά για την πρώτη μου κανονική μηχανή.
-
Γίνεται αυτό? Το κοντινότερο σε αυτό που μου λες το είχα δει σε κάποια αμορτισέρ που βγάζει η takegawa αλά το κόστος δεν είναι της τσέπης μου. Τα αμορτισέρ.