-
Δημοσιεύσεις
869 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
325 ExcellentΣχετικά με το μέλος beter_1993
-
Κλάση
Δυό τροχούς και νιώθω ελεύθερος!
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Αθηνα
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Sym
-
myBike: Μοντέλο
Citycom S
-
myBike: Κυβισμός
300i
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Utax
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Triumph
-
dreamBike: Μοντέλο
Bonneville NC
-
dreamBike: Κυβισμός
950
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
2.913 προβολές προφίλ
-
Επανέρχομαι, αναφέροντας πως από τον Μάη που το αγόρασα έως και σήμερα έχω κάνει 10000χλμ. Η μηχανή είναι εξαιρετική, πολύ εύκολη στην οδήγηση, τώρα που την συνηθίζω είναι παιχνιδιάρα λόγω λοπης στα χαμηλό μεσαία. Έβαλα ζελατίνα φιμε 10εκ μεγαλύτερη από την εργοστασιακή. Η διαφορά από τον αέρα είναι αισθητή. Το vstrom είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση του, ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας. Μη το κρίνεις; πο τον όγκο του ή στατικά. Άμα το κάνεις μια βόλτα θα καταλάβεις ότι θα σε βολέψει.
-
Πήρα μια πολύ ωραία περίπτωση, του 2009 με 39.000 χλμ από έναν 65αρη. Πολύ προσεγμένο είναι. Βιβλίο δεν έχει γραμμένο αλλά όλα τα σέρβις είναι στον Σφακιανάκη οπότε έχει εκείνος το αρχείο
-
Καλημέρα σε όλους! Από προχτές είμαι και γω ιδιοκτήτης ενός suzuki v strom 650. Tελικα το στρομα με κέρδισε. Πραγματικά την έχω χαρεί! Να είστε όλοι καλά, καλά χιλιόμετρα!
-
Να σαι καλά φίλε μου! Ένα μπλε είναι; αν ναι το είδα στην αγγελία
-
Μωρέ το cbf το γουστάρω πολύ, αλλά για την χρήση που θέλω, είμαι και 1.90, το στρομ με βολεύει καλύτερα. Έχω κάνει αρκετές διαδρομές με το cbf και ταξιδάκια, όσο με βόλεψε το στρομ δεν με βόλεψε εκείνο.
-
Καλησπέρα σε όλους! Επαναφέρω το θέμα μετά από αρκετό διάστημα, μιας και μετά το τέλος της καραντίνας σκοπεύω επιτέλους να αγοράσω μηχανή ξανά. Αποφάσισα πως το vstrom είναι η καλύτερη λύση για αυτά που θέλω. Κοιτάζω για μοντέλα από το 2008 και άνω και το μπάτζετ είναι περίπου τα 4.5ε αναλόγως την κατάσταση. Έχω βρει μερικές περιπτώσεις, το ένα είναι αστέρι αλλά μάλλον θα πουληθεί σε άλλον, αν δεν πουληθεί το χω πάρει και ανεβάζω ποστ για τα καλορίζικα!! έχω δει άλλες δύο περιπτώσεις. Η μία είναι του 2008 με όλα τα έξτρα, καλά χλμ ΑΛΛΑ είναι 2ο χέρι και ο άνθρωπος δεν έχει βιβλίο σέρβις από τον πρώτο αλλά από την μέρα που την έχει αυτός. Η μηχανή φαίνεται καλή, εννοείται θα γίνει έλεγχος. Επίσης έχω βρει άλλη μια του 2010 με τα μισά έξτρα σε πολύ καλύτερη τιμή, με βιβλίο ενημερωμένο, αλλά έχει σχεδόν 70.000 χλμ. Η ερώτηση είναι η εξής, τα 70κ είναι πολλά; επίσης το να μην έχει βιβλίο είναι πρόβλημα;
-
Αν θες οικονομια κοιτα για nexus. Τα τμαξ εχουν πιο ακριβη συντήρηση και μεγαλύτερη κατανάλωση
-
Σκέφτηκα και γω αυτή την εκδοχή για αποστάτες τιμονιού. Δεν με ενοχλουσε η μεση, η πλατη ψηλά νε ενοχλουσε, στους ωμους. Σε βενζίνες, συντήρηση η διαφορά ειναι μεγάλη μεταξυ τους; το βστρομ με κερδίζει με την εννοια οτι στην καθημερινη χρηση θα δουλευει πιο ξεκούραστα. Και η χοντα ομως ειναι χαμηλοροπη επομενως δεν εχει ιδιαίτερο θεμα. Επίσης περίπου τι κατανάλωση εχουν;
-
Καλησπέρα παιδιά! Χρόνια πολλά! Χριστός ανέστη! Είμαι κάτοχος ενός sym maxsym 600I. Σε κανα 6 μηνο σκέφτομαι να το δώσω, με σκοπό να πάρω μηχανή. Πριν το σκούτερ είχα ένα xj6 diversion για μικρό χρονικό διάστημα. Ο λόγος που το έδωσα ήταν αφενός η έλλειψη abs και αφετέρου λόγω της θέσης η οποία αν και έδενα καλα πανω της, ενιωθα πως νε κουραζε στην πλάτη και στους καρπους. Το τριήμερο του Πάσχα είχα δανεική μια cbf600 του 2005. Έκανα μαζι της γύρω στα 400χλμ. Την είδα εντός Αθήνας και πήγα και παραέξω μια εκδρομη. Η μηχανή μου αρέσει πολύ. Ωραία συμπεριφορά, ένιωσα σαν να την οδηγαω καιρό. Η θέση πιο όρθια απο το diversion. Ομως παρόλα αυτά μου φάνηκε λιγο σκυφτή. Εχω ύψος 1.90. Έκανα μια βόλτα και με ενα vstrom650 του 2008. Σαν θέση οδήγησης η μηχανη σιγουρα ειναι πιο ανετη απο την cbf. Πλησιαζει την ανεση του σκουτερ. Στην οδήγηση σε κινηση παρα τον ογκο της δεν με δυσκολεψε. Στο ματι μου φαίνεται μεγάλη, με προβλημάτισε το πισω φρένο το οποίο δεν μου εδωσε αίσθηση ασφαλείας. Μπορεί βεβαια να ήθελε τακακια. Στα συν του βστρομ κραταω την άνεση. Στα συν του χοντα κραταω τον ηχο της, το οτι ειναι χαμηλοροπη και πιο μαζεμένη. Η χρηση της θα ειναι 80 % πολη 20% εξω. Σαν οικονομία τι να υπολογιζω; Πόσο καιει ενα βστρομ μεωνορμαλ οδήγηση και ποσο το χοντα; ( και στις δυο περιπτωσεις κοιταω μοντέλα 2008+ ψεκαστα). Γενικά δεν ειμαι γρηγορος Οδηγός, θελω να πηγαινω την βολτα μου ανετα και ωραια και να μπορω να κανω τις δουλειές μου.
-
Sym Citycom S 300i CBS
Ο beter_1993 δημοσίευσε στο Θέμα του beter_1993
Αλλες Κατηγορίες ΜοτοσικλέταςΦίλε μου καλύτερα κάντο πρωτα test drive. Δεν ξέρω πως ειναι το tdm 850, δεν εχω οδηγησει, αλλα αν εχεις θέμα με την μέση ενδεχομένως να χεις θέμα με τους κραδασμούς των σκούτερ. -
Sym Citycom S 300i CBS
Ο beter_1993 δημοσίευσε στο Θέμα του beter_1993
Αλλες Κατηγορίες ΜοτοσικλέταςΣτο Μοτοτριτη το λενε λιγο πιο οικονομικό από οσο ειναι στην πραγματικότητα. Ο ιμάντας εχει γύρω στα 150. Δεν έχει προβλήματα. Μπαταρία αλλαξα πριν ενα μήνα, την προηγούμενη την φορούσε απο το 2014. Με τα Ηλεκτρολογικά του ειναι αστέρι. Γενικά είναι ωραίο σκούτερ. Το μονο μείον του είναι οι σκληρές αναρτήσεις. Ρυθμίζονται σε σκληροτητα. Γενικά είναι σκύλος. Πολλες φορές σκεφτομαι να το δώσω για να παρω μοτοσυκλέτα, αλλα ξερω πως θα μου λείψει η ανεση του. -
Sym Citycom S 300i CBS
Ο beter_1993 δημοσίευσε στο Θέμα του beter_1993
Αλλες Κατηγορίες ΜοτοσικλέταςΚαλησπέρα! Έχω το maxsym 600. To citycom το εδωσα. Με το maxsym εχω κάνει 15.000χλμ. Τα περισσότερα μέσα στην πόλη. Είναι σκούτερ το οποίο κυκλοφορεί με άνεση στην Αθήνα, αλλα το ευχαριστιεσαι σε ταξιδι. Παρα τον ογκο του, δεν με δυσκολεύει στις μανούβρες. Σίγουρα δεν ειναι σαν το 300αρι που είχα, αλλά δεν κολλάς εύκολα. Το βάρος του είναι αισθητό μόνο αν θες να το τσουλησεις ή σε πολυ μεγάλες μανούβρες με δεύτερο άτομο. Έχει παρα πολύ άνετη θέση οδήγησης, πολύ καλή ανεμοκαλυψη. Απο κατανάλωση υπολόγισε 5-6 λίτρα στην Αθήνα, 4.5-5 σε ταξίδι. Απο γκάζι για το βάρος του παει καλά. Δεν σκαβει την ασφαλτο αλλα εχει νεύρο και είναι πρόθυμο και σε μεγαλες ταχύτητες. Από κράτημα τα παει αρκετα καλά. Οι αναρτήσεις είναι σκληρές. Το μοτέρ είναι πολυ τίμιο, πονάνε στην τρόμπα βενζίνης. Αν δεν βαζεις καλη βενζίνη η αν κυκλοφορεις συνέχεια με Ρεζέρβα, ετοιμασε 200ευρουλακια για αλλαγή. Τα σέρβις ειναι καθε 6000χλμ. Το μεγάλο καθε 18.000 και στην sym κοστίζει γυρω στα 250ε. Εχει μεγαλους χωρους κατω απο την σέλα, μπαινουν 2 full face κρανη. Τα φρενα του ειναι πολυ καλά, το abs με εχει σωσει αρκετες φορες. Η ζελατίνα ειναι ρυθμιζόμενη, κανει καλή δουλειά. Γενικα ειναι ωραίο σκούτερ, πολυ τίμιο για τα λεφτά του. Οτιδήποτε άλλο θες ρωτά με :) -
Και γω δεν εχω ακουσει ποτε απο φορητο ρανταρ να εχουν στειλει σπιτι. Μου χε τυχει να με σημαδεψουν με το αμαξι και να με σταματησουν πιο κατω ομως.
-
Για Αττική οδό ηξερα για τριμηνο απο φιλο που εφαγε 2 φορες απο σταθερη καμερα. Μακαρι να ταν για ψαρωμα :)
-
Καλημέρα Παιδιά!! Ξεθαβω το ποστ και ενημερώνω πως προς το παρόν δεν εχω λαβει καποια κλήση. Αν ηταν δεν θα μου χε έρθει; Και αν ηταν να ρθει θα με περναν τηλ απο το τμημα της περιοχης μου η θα ερχοταν ειδοποίηση στο σπιτι; προς το παρον τιποτα απο τα δυο