Jump to content

r3negade

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5.824
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

Πόντοι

3.396 Excellent

Σχετικά με το μέλος r3negade

  • Κλάση
    Χιλιομετροφάγος
  • Γενέθλια 18/06/1991

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • MSN
    r3negade_koko@hotmail.com
  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πειραιας-Νικαια

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5.316 προβολές προφίλ
  1. Το κακο ειναι οτι ισχυει! Και το χειροτερο ειναι οτι εκπαιδευομουν στα '00s!
  2. Στο σημειο που θα κοψει, στο παξιμαδι δηλαδη, ειναι ολο σπειρωμα ο αξονας. Οποτε πειραζει να φτασει στον αξονα γιατι θα τραυματησει το σπειρωμα. Καλα το σκεφτεται πιστευω. Κανε μια -ή καλυτερα δυο- τομη/ες στο παξιμαδι, και πριν φτασει στον αξονα, αρχισε το σφυροκοπημα με κανα καλεμι, και προσοχη μην ριξεις σφυρια πανω στο σπειρωμα, ε!
  3. r3negade

    Πωληση σε εμπορο

    Ειναι δυσκολο να πας να τους δωσεις μηχανη για μετρητα, χωρις να αγορασεις κατι απο αυτους. Επισης, αν πας σε εμπορο να πουλησεις, μυριζονται οτι για τον χ-ψ λογο ή δεν μπορεις να το σπρωξεις σε ιδιωτη, ή βιαζεσαι, οποτε η τιμη που θα σου προτεινει θα ειναι χωμα σε σχεση με το τι θα επιανε η μηχανη σου αν την δωσεις σε ιδιωτη. Και αυτος μετα θα την πουλησει με τρελο καπελο. Μου ειχε τυχει περιπτωση να με πλησιασει εμπορος για αγγελια που ειχα, και μου εδωσε μετρητα, πολυ κοντα στα λεφτα που ηθελα. Βασικα σε πολυ καλα λεφτα. Αλλα απο ο,τι μου ειπε το κανουν συγκεκριμενες περιοδους που δεν θελουν να στοκαρουν με καινουρια γτ πλησιαζει η αλλαγη της χρονιας και αρα των μοντελων, και θελουν και εξοδα για το μαγαζι. Πχ αν φερουν 15 μοτοσικλετες Δεκεμβρη του '18 δεν θα πουληθουν ευκολα, ειδικα οταν απο φλεβαρη μαρτη περιμενουν την φουρνια του '19. Βεβαια την επομενη μερα την ειχε αγγελια 1500 ευρω πανω Υ.Γ.: Πιο ευκολο ειναι να του την πας, και να του πεις οτι θες να του την αφησεις να την πουλησει. Αυτος θα σου πει τι λεφτα περιπου θεωρει πως πιανει, θα βαλει και αυτος ενα κερδος, και θα την εχει εκει μεχρι να πουληθει. Και εσενα σε συμφερει γιατι θα παρεις περισσοτερα χρηματα, και αυτον γτ χωρις να κανει τιποτα θα κερδισει ενα καλο μεροκαματο.
  4. Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα!! Πολυ συμπαθες και ομορφο το cbrακι αυτο. Οταν μπαινει μικρο δικυκλο στο γκαραζ εχει δυο θετικα: Και σου λυνει τα χερια αστις καθημερινες μετακινησεις και τις κανει λιγο πιο παιχνιδιαρικες, και ξανανιωνει τον ερωτα με την μεγαλη οταν μια στο τοσο βγαινει για βολτα!
  5. Eχει η Revit διαφορα τετοια μπουφαν, κυριως ομως υφασματινα. Βεβαια τωρα που ειναι η μοδα με τα δερματινα biker style μπουφαν, πιστευω πως με πολλα δερματινα μπουφαν μηχανης που να μην εχουν μεγαλα σημετα θα εισαι μια χαρα.
  6. Eχει πεσει πολυ μερακι, και κυριως σωστη δουλεια!! Ευχομαι να το ευχαριστηθεις οσο κανενα αλλο και να σε ανταμειβει για την φροντιδα που του εδειξες, σε καθε βολτα σας!!
  7. Tι εννοεις; Καινουριο ή μεταχειρισμενο; Καινουριο 5400. Ειπαμε ξεφευγει! Μεταχειρισμενο για να βρει καποιο καλο (4ετιας τουλαχιστον δυστυχως) θελεις 3.5-3.8
  8. Το κακό είναι ότι το 350 μεταχειρισμένο, με αρκετά έως πολλά κμ, φτάνει πολύ κοντά στην τιμή του 300 κούτα. Η αλήθεια είναι πως από έξοδα και τέτοια δεν έχουμε κοιτάξει τι διαφορές έχουν, αλλά το όλο δίλημμα ανάμεσα σε αυτά τα δύο είναι εάν θα επιλέξεις μεταχειρισμένο η καινούριο. Αν αποκλειστεί η αγορά καινούριου, τότε το 350 είναι σίγουρα καλύτερη περίπτωση.
  9. Γ@μηθηκες στην αναλυση ρε π*στη!! Οντως το Χ-max αν και ποιοτικα δειχνει πολυ ανωτερο απο τα υπολοιπα τουλαχιστον το 400 που οδηγησαμε, πολυ τραχια λειτουργεια, εκανε θορυβο και η μεταδοση, και φανηκε σαν να πατιναρε παραπανω απο οσο επρεπε.. Ενας μηχανικος της Yamaha που ρωτησαμε, επιβεβαιωσε οτι ετσι λειτουργουν αυτα, και μας απετρεψε απο το 400ρι για αυτους τους λογους. Μετα ειδαμε λιγο τα Citycom και Cruisym, τα οποια και οδηγησαμε. Το citycom, πολυ αδιαφορο εμφανισιακα και απο κοντα, με πολυ απλους διακοπτες/καντραν/γαντζο κλπ κλπ, αλλα εδειχνε πολυ τιμιο. Εργατης δηλαδη, που αυτο που σου υποσχεται το κανει. Οδηγικα ηταν πολυ καλο, ωραια λειτουργεια του μοτερ, χωρις κραδασμους πολλους, αμεση αποκριση, ωραιο ανοιγμα, και πολυ καλα φρενα και με ωραια λειτουργια του ABS. Μεσα στην πολη νιωθει οτι ειναι στο στοιχειο του, και δεν ενιωσα να κοπαναει ή να κουδουνιζει σε λακουβες ή κακοτραχαλους δρομους. Σιγουρα αξιζει μεχρι το τελευταιο ευρω την τωρινη τιμη του. MEGA Αρνητικο, παρ'ολο που εχει μπολικο (επενδεδυμενο με μοκετα) χωρο κατω απο την σελα, και φαρδυ για να χωραει μεχρι και τσαντα με λαπτοπ, με το κρανος του Ηλια (Small XR 1100), δεν εκλεινε η σελα. Ισως με ενα λιγοτερο ογκωδες Full face να κλεινει, δεν το δοκιμασαμε. Το Cruisym πολυ πιο μουρικο, με Led φωτα, καντραν φαντασμαγορικο και λοιπες λεπτομεριες που προσπαθουν να εντυπωσιασουν τον αναβατη, αλλα η συναρμογη στα πλαστικα της ποδιας φανηκε λιγο φτωχη στην περιοχη γυρω απο την σελα. Μπορει να φανταζει πιο μπουγιοζικο, αλλα σε συνολικες διαστασεις (μηκος και πλατος) ειναι ελαχιστα μικροτερο απο το citycom. Ιδιο μοτερ με το Citycom, αρα απο γκαζι κλπ ειμαστε μια η αλλη, μονο που λογω κιλων ή λογω πιο μακρυας μεταδοσης, δειχνει να βαριεται λιγο περισσοτερο να ανεβασει απο το citycom. Η θεση οδηγησης μας ξενισε λιγο, γιατι ενω εχεις χωρο στα ποδια μπολικο, η σελα σε τοποθετει λιγο πιο μπροστα απο ο,τι θα ηθελες. Πολυ δυνατα φρενα και αυτο, ισως καλυτερα σε αισθηση απο του Citycom, αλλα με ABS με χειροτερη αισθηση. Αρνητικο ηταν οτι κοπαναγε περισσοτερο στις λακουβες πραγμα που δεν ξερω αν οφειλεται στις αναρτησεις του, ή αν οντως εχει τοση διαφορα των τροχων (το Citycom εχει 16" μπρος πισω, ενω το Cruisym 14" μπροστα και 13" πισω). Τελευταιο ειδα το Βeverly το 300ρι, που λιγο πολυ ειναι γνωριμο μηχανακι. Πολυ καλυτερη συναρμογη πλαστικων και καλυτερη ποιοτητα βαφης και αβαφων πλαστικων, τουλαχιστον στο ματι. Δεν το οδηγησα αρα δεν εχω ιδεα αν τα 21 αλογα ειναι και στην πραξη τοσο λιγοτερα απο τα 27.5 των SYM. Γενικα ψιλομπερδεμα η φαση, καπου κερδιζεις καπου χανεις, χωρις να εχουν τεραστιες διαφορες μεταξυ τους.
  10. To citycom δειχνει να εχει ολο το πακετο, μονο που ειναι αδιαφορο εμφανισιακα. Συν του οτι δεν γνωριζω ποσο αξιοπιστο και ποιοτικο θα βγει σε βαθος χρονου. (οχι οτι ξερω για το Beverly)
  11. Οπως τα λεει ο Γιωργος ειναι τα πραγματα. Λυνουν ευκολα οι αλενοβιδες απο κατω, δεν θα εχεις κανενα θεμα. Απλα οταν αρχισει να "παιρνει" μετα θα γυρναει τρελα. Ουτε θα βιδωνει ουτε θα ξεβιδωνει. Και χρειαζεται φανταζομαι καποιο specia tool Οπως πολυ σωστα λεει ο Γιωργος. Προσπαθησαμε με τον Ηλια παρα πολυ να βρουμε λυση, και αφου τα παρατησαμε και την πηγα την μπουκαλα στο χερι σε εναν μηχανικο, εβαλε το αεροκλειδο και παλευε και αυτος στα τυφλα, οπως ακριβως και εμεις. Μεχρι που καποια στιγμη αρχισε να σφιγγει.. Αν παντως βαλεις σετ μπουκαλες με 60 ευρω που δεν ειναι γνησιες honda (δεν καταλαβα αν εννοεις γνησιες ή κινεζιες) θα εισαι σιγουρος οτι θα εχουν μεσα την σωστη ποσοτητα και ιξωδες λαδιων? τα σωστα ελατηρια? Το λεω μηπως καταληξεις με χειροτερες αναρτησεις απο ο,τι εχεις τωρα. Γιατι και εγω για μαλλι πηγαινα αλλα παραλιγω να βγω κουρεμενος!
  12. Και στο Address ηταν οπως και στα modenas - kawasaki.. Στο κρυπτον την φαγαμε στον κωλο! Με κρουστικο ή αεροκλειδο θα κανεις δουλεια αλλα και παλι στα ψαχτα θα εισαι. (το εκανε μηχανικος μπροστα μου). Για μενα, για να γινει σωστη δουλεια, και χωρις να σπασεις τα νευρα σου, πηγαινε τες σε εναν μηχανικο να τις φτιαξει.
  13. Λιακο, γενικα η υγρασια στο σπιτι νομιζω σου λενε οτι καλο ειναι να μην πεφτει κατω απο το 50%. Συνηθως, ενα σπιτι με υγρασια εχει αρκετα παραπανω. Το 50%, αν εχεις τοσο θεωρειται φυσιολογικο. Απο βδομαδα που θα ξαναπιασουν βροχες κλπ, και γενικα θα εχει περισσοτερη υγρασια, θα δεις ποσο φτανει χωρις τον αφυγραντηρα, και ποσο πεφτει με αυτον. Ισως ηταν καλυτερα να ειχες αγορασει ενα υγρασιομετρο πρωτα να δεις ποσο υγρασια εχει συνηθως το σπιτι, και τι διακυμανσεις υπαρχουν, πριν παρεις αφυγραντηρα. Θα σου εβγαινε πιο φθηνα!
  14. Σιγα σιγα μεταμορφωνεται σε κτηνακι το ΧΤΖ!!! Να το χαιρεσαι Μπιλλαρα, καλα χιλιομετρα να εχεις!!
×
×
  • Create New...