Jump to content

Stratos 650

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    675
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Stratos 650 last won the day on Νοέμβριος 18 2018

Stratos 650 had the most liked content!

Πόντοι

855 Excellent

Σχετικά με το μέλος Stratos 650

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://https://www.facebook.com/pages/Etza_Efstratios-Tzampalatis/937492726294283

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη-Βολάρα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    f650gs
  • myBike: Κυβισμός
    800

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Bell M4R

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    f800gs
  • dreamBike: Κυβισμός
    800

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.802 προβολές προφίλ
  1. Εκπληκτικό μέρος με μοναδικά τοπία και σημεία. Την είχα γυρίσει μαζί με την κοπέλα μου πριν μια δεκαετία περίπου. Να επισκεφθείτε οπωσδήποτε το φράγμα. Ο δρόμος μετά το φράγμα είναι χωματόδρομος, κάπως δύσκολος, αλλά θα σας ανταμείψει με εικόνες που θυμίζουν μέρη σαν το... Μεξικό Κλασικά μια επίσκεψη στην γνωστή παραλία Σεϋχέλλες η οποία άλλαξε λίγο μορφολογικά λόγω μιας κατολίσθησης. Τώρα δεν μου έρχονται στο μυαλό και άλλα μέρη γιατί δεν με βοηθά η μνήμη μου αλλά πρέπει να την γυρίσετε όλη είναι εκπληκτικός τόπος
  2. Stratos 650

    (ΛΑΔΙΑ) Silkolene vs Ipone

    για εμένα τα silkolene είναι κορυφή. Εγώ χρησιμοποιώ τα comp4 πολλά χρόνια που είναι ημί.
  3. Το διάβασα και εγώ σήμερα και στεναχωρήθηκα για τον βασικότερο λόγο όλων που είναι η ξεκάθαρη υποτίμηση της μοτοσυκλετιστικής κουλτούρας – όχι βέβαια ότι ο έλληνας δικυκλιστής χαρακτηρίζεται από αυτή αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ. Τα βασικά να αναφέρουμε ότι η μοτοσυκλέτα –σε αντίθεση με το αυτοκίνητο– δεν σε πηγαίνει αλλά πηγαίνετε μαζί. Στη μοτοσυκλέτα δεν υπάρχει συνεπιβάτης αλλά συνοδηγός και άλλα πολλά. Το είπε και ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης Άρης Ζωγράφος: “Η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται διαφορετικά από τα άλλα οχήματα επειδή έχει διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής. Είναι όχημα μονής γραμμής, ο οδηγός βρίσκεται επάνω και όχι μέσα στο όχημα, και για αυτό τον λόγο ο χειρισμός της είναι πολύ πιο δύσκολος από τον χειρισμό ενός αυτοκινήτου. Η μοτοσικλέτα στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει και συμπεριφέρεται διαφορετικά από ένα αυτοκίνητο, απαιτεί καλή ισορροπία και πλήρη συντονισμό άκρων από τον αναβάτη”. Η αστεακή ζούγκλα ακόμα πιο ζούγκλα...
  4. Stratos 650

    Μεγάλα ταξίδια με 125cc

    Έχω κάνει ταξίδι 1.000 χιλιόμετρα με κινεζούλα αυτόματη 125κ.ε. Η εμπειρία είναι μοναδική και μόνο δικυκλιστές που το έχουν επιχειρήσει μπορούν να την αντιληφθούν. Θα σου έλεγα να το δοκιμάσεις άφοβα αλλά με όλα τα αρνητικά που μπορεί να έχει. Το σημαντικότερο ειναι ότι δεν θα έχεις ενεργητική ασφάλεια οπότε θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός καθώς οι άλλοι οδηγοί, λόγο όγκου και χαμηλής ταχύτητας, δεν θα σου δίνουν την ανάλογη προσοχή. Επίσης λόγω χαμηλού βάρους θέλει ιδιαίτερη προσοχή και στις πλάγιες ριπές ανέμου από ογκόδη οχήματα που μπορεί να σε προσπεράσουν (νταλίκες, λεοφωρεία κ.λπ.). Έχε στο νου σου και για πιο συχνούς ανεφοδιασμούς.
  5. metzeler tourance εξαιρετικά. Anakee 3 το ίδιο. TR91 ενώ είναι εξίσου πού καλά ελαστικά με ίσως την πιο γρήγορη κορώνα (στην κατηγορία των ον-οφ ελαστικών), έχουν απότομη πτώση της απόδοσης μετά τα 10.οοο χλμ. Τα μόνα που δεν έχω δοκιμάσει είναι τα conti trail attack 3 για τα οποία όλοι λένε τα καλύτερα .
  6. όπως αναφέρθηκε και πριν είναι θέμα ότι πέρασε νερό στα λάδια, οπότε μάλλον είναι θέμα ψυγείου. Μη κινείς το μηχανάκι καθόλου, κατευθείαν μάστορα και έλεγχο. Εγώ την είχα πάθει έτσι με το gsάκι μου από ξεραμένη τσιμούχα (αν θυμάμαι καλά) περνούσαν νερά από το ψυγείο στα λάδια
  7. Καλησπέρα. Τα φανάρια των f800 τα αλλάζει η αντιπροσωπεία δωρεάν σαν ανάκληση η όχι;

    1. Stratos 650

      Stratos 650

      Έγινε προσπάθεια από μια ομάδα ανθρώπων να το μεταφέρουν ως πρόβλημα αλλά δεν είχαν θετική απάντηση. Απ' όσο γνωρίζω η bmw δεν το έχει κάνει ανάκληση

  8. Έχεις πέσει 100% μέσα. Πριν λίγο που είδα τις ασφάλειες, γι αυτό που λες κοινές γραμμές με γκριπ κ.λπ., έβαλε 15 αντί για 10 γιατί προφανώς έκανε αυτό που είπες. Από Δευτέρα τώρα θα τις αλλάξω όλες με νέες
  9. εντάξει παιδιά είναι λες και είστε μέσα στο μυαλό μου πραγματικά ! Θα προβώ σε αντικατάσταση και βλέπουμε :) δώσε πόνο για ιταλικά λίγο
  10. ευχαριστώ πολύ παίδες για την αμεσότητα ! Σήμερα προυνό-προυνό πήρα ασφάλειες οπότε θα κάνω δοκιμές :) Θεός, αυτό ήθελα να ακούσω - ήταν δηλαδή η βασικότερη απορία μου. Αλλά θα κάνω μια δοκιμή μπας και έχουν θέματα οι ασφάλειες
  11. Καλησπέρα στο λαό Μια ερώτηση γιατί πρώτη φορά συνάντησα κάτι τέτοιο και νομίζω πως είναι απλό. Ξαφνικά έπεσε η ένταση στο μπροστινό φανάρι, τύπου φέγγει σαν κερί, και ταυτόχρονα έπεσε η ένταση και στα θερμαινόμενα grip - βγάζουν ελάχιστη ζέστη. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κάποια καμμένη ασφάλεια ? Γιατί αυτά τα δύο, τώρα που βλέπω το manual, περνάνε από 3 διαφορετικές ασφάλειες
  12. Δεν αναφέρθηκα σε αυτά τα κριτήρια αλλά σε αυτά του τύπου πιο πουλάει και "παίζει" πιο πολύ, πιο έχει το τάδε σήμα, τι ήχο βγάζει, και ότι έχει να κάνει με επιφανειακές λογικές
  13. Συμφωνώ πάρα πολύ με τα σχόλια που γράφτηκαν. Πράγματι, αν σαν καταναλωτές "σνομπάραμε", δεν θα μπω μποϊκοτάρουμε γιατί είναι πιο βαριά έννοια, μοντέλα με τέτοιες κοστολογήσεις, η αγορά θα ήταν αλλιώς. Η βιομηχανία πατάει πάνω στον "τυφλό" καταναλωτή που θα αγοράσει κάτι μόνο και μόνο με γνώμονα γελοία/αστεία κριτήρια. Κρίμα γιατί αντί ο κόσμος της μοτοσυκλέτας να οχυρωθεί από τέτοιου είδους λογικές, φαίνεται να μετατρέπεται σε κανόνας. Οι μοτοσυκλέτες έχουν πλέον κοστολόγηση "αυτοκινητοβιομηχανίας" - χωρίς αναλογικά να προσφέρουν τα αντίστοιχα.
  14. Stratos 650

    Νέο vstrom 2020

    Τελικά όλη η φιλολογία γύρω από την επαναφορά του "μπίγκουλα" δεν ήταν και τελείως μύθος. Το μπροστινό μέρος νομίζω πως έχει σαφή επιρροή -ακόμα και ο κίτρινος χρωματισμός- και προσωπικά μου αρέσει. Δεν ενθουσιάζομαι αλλά έχει μια νοσταλγική ρετρό αισθητική που κάνει την διαφορά Δείτε τον κίτρινο χρωματισμό με την μπλε σέλα, νομίζω είναι ξεκάθαρη επιρροή
  15. Έχω την εντύπωση ότι ο συγκεκριμένος κλάδος, ο κλάδος των μηχανικών μοτοσυκλετών/αυτοκινήτων, πάσχει από πολύ σοβαρά θέματα συμπεριφοράς, αλλά γεωγραφικά, νιώθω ότι αυτό συμβαίνει προς εμάς εδώ στα Βαλκάνια. θα σας πω ένα παράδειγμα που σίγουρα δεν αντιπροσωπεύει την αλήθεια, ούτε γενικεύω τα πράγματα, αλλά λέει κάποιες αλήθειες. Κάποτε πήγα σ' έναν τύπο που πραγματικά δεν ξέρω πως πήρε πτυχίο και κάνει δουλειά. Είναι άνθρωπος που μου πούλησε τσιμεντομένη τσιμούχα μπουκάλας και τακάκια εγχώριας εταιρείας ως πολύ καλά. Πέτυχα λοιπόν έναν τυπάκο από το εξωτερικό που άφησε την μηχανή του σε αυτόν για σέρβις ώστε να συνεχίσει το ταξίδι του. Ο τύπος που σε εμένα πουλούσε αυτά που θα μπορούσαν να με σκοτώσουν (ξέρετε τι σημαίνει να φεύγουν λάδια από τσιμούχες και τακάκια που δεν δουλεύουν), ξαφνικά για τον "ξένο" έγινε ο καλύτερος και πιο εξυπηρετικός μηχανικός.
×
×
  • Create New...