Jump to content

ΜΙΛΤΟΣ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

ΜΙΛΤΟΣ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ last won the day on Μάιος 14

ΜΙΛΤΟΣ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ had the most liked content!

Πόντοι

6 Neutral

Σχετικά με το μέλος ΜΙΛΤΟΣ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    Scarver
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC R11

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Moto Guzzi
  • dreamBike: Μοντέλο
    V7 Special Edit
  • dreamBike: Κυβισμός
    850

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

221 προβολές προφίλ
  1. το Bmw f650 Scarver 20ετίας που αγόρασα, είχε Bridge BT 016 pro. Παράπονο δεν είχα κανένα, παρά μόνο την διάρκεια ζωής. Το μηχανάκι 50 άλογα έχει και ζήτημα να χρησιμοποιώ τα 40, εθνική δεν πατάω, παρόλα αυτά στα 9.000χλμ εξαντλήθηκε το πίσω. Πέρασα σε BRIDGESTONE T32 με την προσμονή να μου δώσει σε 2 χρόνια 15-20,000 χλμ. θα δείξει. με τα πρώτα βήματα, είδα απροβλημάτιστη συμπεριφορά. καλή στροφή, πλαγιάζει ομαλά, γοργά και εύθυμα. Από στεγνό σε υγρό (Πήλιο) κανένα πρόβλημα. Σε βροχή όπου όπως και νάχει πάω φυλαγμένα εμπνέει εμπιστοσύνη! Καλό στο φρένο, δύσκολο να ανοίξει το ABS. Μαζί με τα λάστιχα, άλλαξα και αμορτισερ και λάδια μπροστά, τα χλμ του μηχανακίου είναι 97,000 αφού! μ' άρεσαν και χαλάλι τα 330€! θα επανέλθω σε βάθος χρόνου!
  2. https://drive.google.com/file/d/1ZHP5_ho8Vmbf6seSEHB9Ij9UTwIO1e_w/view?usp=sharing
  3. προς χάριν της συζήτησης, θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου! για κάποιους από εμάς 2.000€ είναι σημαντικά. αν περισσεύουν, ας πιάσουν τόπο θετικά, αφού μπορείς να τα ξοδέψεις σε προίκα! καλό κράνος και ένδυση, υλικά κάμπινγκ, έξοδα ταξιδιών. απ εκεί και μετά να προσθέσω το, ξεχασμένο σαν αιτούμενο, μικρό βάρος ---> μικρή κατανάλωση την απλότητα του αερόψυκτου ---> ελάχιστο κόστος service. αρκετά μικρότερο άγχος κλοπής!
  4. υπάρχουν και τα Jawa! και πάλι η Euromotors. Jaws λέμε! πολλά και διάφορα μοντέλα, από κλιπονς μέχρι Bomber . Κυρίως με χρήση ενός ευρέως διαδεδομένου κινητήρα blue print του Honda XR400R, άκρως αξιόπιστου με 4βάλβιδη κεφαλή και ξηρό κάρτερ, κλπκλπ τιμαί λογικαί! έχετε δει κανένα στη γύρα; στο Πήλιο οπου ζω, μόνο κάτι πολύ φασαριόζικα παπιά κυκλοφορούν
  5. είμαι όψιμος κάτοχος Scarver! στην παρέα μου υπάρχουν άλλα 2 και ψήνεται ακόμη ένας + 2-3 GS! παρακάμπτω την εμφάνιση, πράγμα τελείως υποκειμενικό (για μένα είναι έργο τέχνης), και πάω στο ζουμί! 20ετίας μηχανάκι με abs, ψεκασμό, ιμάντα κίνησης, μοχλικό πίσω, μικρή κατανάλωση (3.8 - 4.2/100lt) ελαφρύ, στενό, το δοχείο καυσίμου χαμηλά, με εύκολο και άμεσο στρίψιμο. 50 άλογα, 180 τελική, ευχάριστη επιτάχυνση, κραδασμούλιδες και "αγροτικό" 5ρι σασμάν. από 1500 έως 2500€. ε τι άλλο; τι άλλο!!?? δηλώνω πανευτυχής, και απορώ, γιατί δεν έχουμε πλέον μηχανάκια σαν και αυτό! γιατί έχουμε ξεφύγει, σε όγκο, σε πολυπλοκότητα, σε απίθανες ασιατικές σχεδιάσεις. το μαγικό σκουπόξυλο! :) και ένα βιδεάκι στην ομίχλη του Πηλίου
  6. αγόρασα ένα BMW 650 CS Scarver τον Αύγουστο που πέρασε, με 91.000χλμ . είχε πάνω του ΒΤ 016 περασμένα 15/9/21, στα 88.000χλμ, κατασκευής '21. του πρόστεσα άλλα 5.000χλμ σε β' εθνική και ορεινούς δρόμους. μονός και με ελάχιστα μπαγάζια - άποψη! πουθενά δεν με έφεραν σε δύσκολη θέση, ακόμη και σε νεροποντή. είχα 35 χρόνια να οδηγήσω. έχω χάσει επεισόδια σίγουρο αυτό! αλλά έπαθα πλάκα, με την καλή έννοια, με την πρόοδο στον τομέα ελαστικά τώρα, στα 8.000χλμ τους, το πίσω κάπως τετραγωνίζει (έχει ζωή ακόμη) . λέω, όταν έρθει η ώρα να πάρω τα ίδια, αφού "ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις" είναι και σχετικά οικονομικά. έχω από εχθές διαβάσει τις απίθανες σελίδες εδώ μέσα! Θούπερ! και καθώς ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, ρωτάω την κοινότητα, για γνώμη και έμπνευση! κατάστημα μου πρότεινε DUNLOP ROADSMART 4 SPORTOURING ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...