Jump to content

geonabro

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    14
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος geonabro

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    κεφαλα

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    k8
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000
  1. Μαγκες μου με βαλατε σε αρκετες σκεψεις μην πω στον σωστο δρομο χαχαχαχα .... Μαλλον η καλυτερη φαση ειναι να του κανεις μικρο βελτιωσεις χωρις να πειραξεις καθολου μοτερ dynojet kit ,knn φιλτρο ,λαιμους κ τελικο!!! Μαλλον απο εκει και περα θα χασω τον υπνο μου τσαμπα ...Οσον αφορα την καμπανα για να βγαλω συμπερασματα ακριβως πρεπει να την ανοιξω την δω,οταν αλλαξω δισκακια θα ειναι η καταλληλη φαση αλλα απο οτι φαινεται ουτε αυτο επείγει γιατι αλλες φορες μου το κανει αλλες οχι!!! Σας ευχαριστω πολυ ολους για τον χρονο σας!!!
  2. Τασο σωστος σε αυτο που λες. Η ερωτηση εινα πολυ γενικης φυσεως δηλαδη αμα εχει πειραξει καποιος το μηχανακι του απλα να μου ελεγε οτι με αυτα που του εκανα εβγαλα τοσα αλογα τροχο...Δεν ψαχνω ακομα λεπτομερειες,ενα γενικο πλανο για αργοτερα θελω να κανω!!! Γιωργο 1)χμμμ δεν ξερω τι αλλη πληροφορια να σας εδινα,θα προσπαθησω καποια στιγμη να το βγαλω βιντεο μηπως και καταλαβετε κατι απο εκει 2)η ντιζα συμπλεκτη ναι ειναι στο καπακι της καμπανας ακριβως δες που καταληγει ,πισω απο απο τους λαιμων ειναι η ντιζα απο την ενδεικτικη φωτο 3)ειναι ακραιο το ξερω σε μπελα να βρισκομαστε 4)Γνωριζω,το τι θελω να πετυχω πολυ σχετικο ... Οταν οδηγαω μονος θελω να ειναι αξιοπιστο και οταν πετυχω κανα ΚΤΜ να ειναι ενα βημα πριν το μπαμ χαχαχαχαχαχα... Πλακιτσα κανω δεν ξερω ακομα η ερωτηση ειναι πολυ γενικης φυσεως να παρω χαμπαρι περιπου τι μπορει με βελτιωσεις να κανει αυτο το μοτερ
  3. Καλησπερες παιδες,πηρα ενα χτακι(1999) μαμα πριν απο κανα 2μηνο με 56.000κμ στο κοντερ εννοειται δεν το πιστευομε αυτο αλλα οκ,θα ηθελα να σας ρωτησω καποια πραγματακια μηπως καποιος γνωστης γνωριζει... 1)Βαζω πρωτη αφηνω συμπλεκτη χωρις γκαζι και ακουω ενα τακ σαν να εχει κενο η καμπανα(απο μοτερ ακουγεται δεν ειναι δηλαδη κατι απο συνεμπλοκ αλυσιδες κτλ)...Παιζει να ειναι φυσιολογικο ,υπαρχει καποιος αλλος λογος να το κανει αυτο???Περα απο το ψυχαναγκαστικο του να δουλευει σωστα εχω καποιο αλλο προβλημα? 2)εχω νεκρα παταω τερμα συμπλεκτη ,ακουω ενα ενα ελαφρυ συνεχομενο τακ τακ στο σημειο που καταληγει η ντιζα του συμπλεκτη ... τι μπορει να ειναι αυτο ??? οι δισκοι οταν αποσυμπλεκτουν ακουμπαν ενα τσακ και ακουγεται? 3){Δυσκολη} Πως αλλαζουμε την κουρμπα αβανς και τα κατα συνεπεια το μεγιστο αβανς 4) Εχει να προτεινει κανεις με νουμερα καποιο setup??? πχ ταδε λαιμος ,ταδε τελικο ,ταδε πιστονι ,ταδε kit ή καρμπ κτλ
  4. ρε φίλε Και εγώ αυτό πιστεύω ότι άμα ήταν η εργασία θα αφήνει κατάλοιπα μετά θα ξανά καθότανε το λάδι σωστά !
  5. https://ibb.co/GxyW7nf https://ibb.co/KztGGfJ Σε τέτοια κατάσταση είναι όλο το μηχανάκι 12 το λίτρο δεν έχω φωτό τα λάδια Προηγούμενο λάδι δεν ξέρω Ρε φίλε αυτό είναι το θέμα με έχει φάει η απορία τόσες μέρες άλλοι λένε φυσιολογικό άλλοι λένε υγρασία μοτέρ κτλ,αν έχει κάποιος xt ρε μάγκες ας βγάλει μία φωτό τα λάδια του μετά από δυνατή βόλτα
  6. https://pasteboard.co/IXhLUQm.jpg https://ibb.co/9hfK0KV Δεν μου τις αναιβαζει αλλιώς.. Πατήστε το λινκ
  7. Μάγκες τώρα πρόσφατα πήρα το μηχανάκι και του έκανα μία αλλαγή λαδιών εγώ τα προηγούμενα λάδια δεν το κάναν αυτό δεν είχα παρατήρησα κάτι τέτοιο .... Δηλαδή το να μπήκε νερό από ταπα λαδίου στα χέρια μου δεν έγινε ... Και εξαέρωση ειχα κάνει με τη βίδα πάνω από το φίλτρο λαδιού έχοντας σταθερή ροή ... Επηρεάζει μήπως ότι το λάδι είναι παχύρρευστο πολύ η στην αλλαγή να είχανε μείνει κάποια κατάλοιπα ??? Θα σας ανεβάσω και φωτογραφία λίγο αργότερα
  8. Καλησπέρα στην ομάδα ,χρειάζομαι την βοήθεια σας σε κάτι τραγικά απλό την αλλαγή λαδιών+φίλτρο στο χτ ... Που παρουσιάστηκαν καποια πράγμα που δεν περίμενα Το λάδι που έβαλα είναι spectro 20/50 offroad 1)Αρχικά ενώ έβαλα τα λίτρα που έλεγε το manual ο δείκτης έδειχνε empty 2) Μετά από μια γρήγορη βόλτα μου αναιβαζεις τα λαδια αλλά αφρισμένα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι φυσιολογικό? 3) Η κάτω βίδα του φίλτρου ίσα που πάει να δακρύσει ήθελε αλλά oring η δεν πάτησε καλά? Bonus 4) Όταν κάνει κρυο το βράδυ το μηχανάκι πατώντας το συμπλέκτη τέρμα κάνει ένα τακ τακ εκεί που καταλήγει η ντιζα
  9. geonabro

    xt 600 motard(need help)

    Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να σας ρωτήσω τι παίζει με την διαδικασία μετατροπής του χτ600 σε μοταρντ... Αρχικά από ότι έχω καταλάβει πρεπει να αλλαχτούν και οι δύο ζάντες αλλά δεν ξέρω γιατί και η πίσω... Ποια είναι η πιο οικονικη λύση αγορά ζαντολαστιχα μαζί ,ζΑντες σκέτες ή αξίζει η διαδικασία με τα στεφάνια ακτίνες πλεξιμο κτλ Δωστε μερικές πληροφορίες όσοι έχετε κάνει αντίστοιχη μετατροπή,βάλτε με σε ένα μπουσουλα!!! Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!
  10. Το "κακό" που έχει η μηχανοκίνηση είναι ότι έχει τραγικά πολλές παράμετρους που πολλές φορές δεν έχουν λογική κιόλας... Παράδειγμα το ελληνικό evo που έσπασε παγκόσμια ρεκόρ, τεράστια τουρμπίνα τι πιο λογικό να θέλουμε πολλά κυβικά για να την φουσκοσουμε.Ο Σπύρος Πανόπουλος είχε άλλη αποψη και ΥΠΟκυβισε το μοτέρ σε 18αρι από 2τρο. Αφήνοντας τους πάντες με ανοιχτά στόματα,ειδικά τους κλασσικούς Αμερικανούς που έγραφαν παντού this is fake χαχαχαχαχ
  11. Καλησπέρα παίδες βλέποντας το βιντεάκι καμιά δύο φορές μάλλον κατάλαβα το μπέρδεμα που έχουμε. Θεωρητικα αν έχουμε ένα μείγμα λίγο πιο φτωχό ο κινητήρας μας ΠΡΕΠΕΙ να έχει λίγο καλύτερες θερμοκρασίες.Το θέμα είναι ότι όταν κάνουμε φτωχό το μείγμα υπάρχουν πιθανότητες για KNOCK(η προαναφλεξη από ότι κατάλαβα) με από αποτέλεσμα να αναιβαζει θερμοκρασίες το μοτέρ και να έχει μια συνεχή δυσλειτουργία (+δεν έχουμε και την κατάλληλη βενζίνη για την στοιχειώδη λίπανση). Έτσι σιγά σιγά το μοτέρ μας γίνεται μια εξαιρετική λαμπάδα για το Πάσχα. Υγ. Και λογικά όλα τα παραπάνω θα εχουν τραγική κατάληξη για μηχανάκια που στροφαρουν πολύ ψηλά.
  12. Καλησπέρα φίλε, οι ερωτήσεις που έκανα ήταν πολύ γενικού τύπου για να πάρω χαμπάρι τι παίζει με τα μείγματα.Δικιο έχεις ότι αν ένα μηχανάκι τρέξει σε δρόμο ή πίστα θα έχει διαφορετικές ρυθμίσεις. Ας υποθέσουμε ότι το μηχανάκι θα λειτουργεί συνέχεια ψηλά τότε το κατάλληλο μείγμα μάλλον θα είναι λίγο πιο πλούσιο?
  13. Φίλε έχεις δίκιο για το ότι δεν υπάρχουν θετικά σε λάθος μείγμα.Μαλλον η διατύπωση μου δεν ήταν η κατάλληλη. Το άρθρο που μου έστειλες είναι διαμάντι!!!
  14. Καλησπέρα παιδιά και καλή πρωτοχρονιά. Σήμερα που λέτε μου ήρθαν αρκετές απορίες περί του μείγματος σε ένα κινητήρα και είπα να κάνω μερικές ερωτήσεις μπας και μάθω τίποτα.1)Αρχικά θα ήθελα να σας ρωτήσω τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του φτωχού και του πλούσιου μείγματος (πχ θερμοκρασίες, λίπανση, απόδοση,πιθανές βλάβες κτλ).2) Τι ενδείξεις θα έχει ένα μηχανάκι σε κάθε περίπτωση εκτός του χρώματος του μπουζί(πχ μπερδέματα). 3) Σε ποια περίπτωση είναι πιο πιθανή η προαναφλεξη 4) Είχε τύχει να δω μια φορά ένα drz με fcr πάνω,το οποίο όταν το βάλαμε μπροστά οι λαιμοί κοκκίνισαν στο ρελαντί μέσα σε δεύτερολεπτα,τι έφταιγε φτωχό ή πλούσιο μείγμα? Μάγκες σόρρυ για το χριστουγεννιάτικο τεστ Καλές γιορτές
×
×
  • Create New...