Jump to content

Spiros77

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    160
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

Πόντοι

69 Excellent

Σχετικά με το μέλος Spiros77

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 01/10/1977

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLX 250
  • myBike: Κυβισμός
    300

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    NR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.572 προβολές προφίλ
  1. Spiros77

    Σφυραει η 4η

    Γεια σας παιδιά, έχω φτάξει ενα innova ενος φίλου το μότερ απο την αρχή, είχε χτυπήσει μπιέλα λόγω οτι το φυγοκεντρικό φίλτρο είχε φράξει τελείως απο τη λάσπη. Αλάξαμε σχέδον όλα τα πραγματα του μοτέρ με γνήσια. Το πρόβλημα είναι μόλις μπεί η 4η, το μηχανάκι κάνει ενα σφύριγμα-βουητό το οποίο ακούγεταί αρκετά, ακόμα και με λιγα χλμ, το οποίο σφύριγμα το έκανε και ΠΡΙΝ. Εγώ θεώρησαν ότι έφταιγαν τα ρουλεμάν του σαζμαν, τα οποία ήταν σε ΑΘΛΙΑ κατάσταση και τα αλλάξαμε με koyo. Να πώ οτι το σαζμαν το ελέγξαμε οπτικά όπως και τα γρανάζια. Εχει κάνείς καμιά ιδέα τη μπορεί να φτάει ? Να είναι για πέταμα το σαζμάν τελείως ? Να πώ επίσης οτι οταν το πρωτοκούμπωσα στο καρτερ και δοκιμαζα τις ταχύτητες αν μπαινουν σωστα ηταν οκ, αλλα ειχα παρατηρησει οτι με την 4η βαραινε αρκετα απότομα ο άξονας όπως τον γυρνούσα με το χέρι. Βάζω και μια φώτο του σαζμαν, ευχαριστωω
  2. https://www.skroutz.gr/s/8415989/Skyrich-Mpataria-Motosykletas-LFP-9-me-CHoritikotita-1-6Ah.html Οι BS είναι είναι ενα κλίκ ανώτερες απο τις skyrich Καπου είχα διαβάσει παλιότερα οτι δεν πρέπει να βάζουμε μπαταρίες με περισσοτετα ah απο όσα του κατασκευαστή, γιατί θα καταφέρνουν να φορτίζονται σωστά απο το κύκλωμα φόρτισης της μοτοσυκλέτας. Οι λιθίου δίνουν λιγότερα ah αλλα περισσότερα ρευματα εκκίνησης (CCA)
  3. Εχω βάλει την λιθίου, σχεδόν 2.5 χρόνια τώρα 100% ευχαριστημένος. Μου κάνει εντύπωση που δεν τα έχει παίξει ακόμα γιατί την έχω ξελιγώσει στις μιζιές .Έχει αρκετά πλεονεκτήματα, είναι πανάλαφρη σε σημείο που νόμιζα οτι μου έδωσαν ψεύτικη , δίνει πολύ υψηλότερα ρεύματα εκκίνησης και φαίνεται αυτό στη μίζα που γυρνάει ποιο γρήγορα, έχει και τάση ηρεμίας 13.3 και πάνω αντι 12.4. Μειονέκτηματα, θέλει ειδικό φορτιστή, εγώ είχα πάρει ενα φτηνό noco, που έχει και παντέντα να αφήσεις τα καλώδια μόνιμα πάνω στη μπαταρία αλλά δεν χρειάστηκε ποτέ φόρτιση. Βέβαια θέλει και λίγο προσοχη με τα κρύα, σε πολυημερη ανάπαυση το έβαζα με τη μανιβέλα μπροστά. Αχιλλέα στο δικό σου που είναι ψεκαστό και με τα θερμενόμενα grip ισως να θέλει το επόμενο μοντέλο της skyrich.
  4. Σε κομβίο που έχει φαγωθεί, κοινώς έχει βαρέσει μπιέλα που λένε, η μεγάλη ζημιά είναι ακριβώς στην αντίθετη πλεύρα απο όπου είναι η τρύπα που βγαίνει το λάδι. Το κομβίο με 2 τρύπες σίγουρα θα είναι πολυ ποιο αξιόπιστο μιας και θα λιπαίνει ποιο γρήγορα το ρουλεμάν. Υπάρχει επίσης στο κύκλωμα λίπανσης ένα ρουλεμάν που βρίσκεται πρεσαριστό στο δεξί καπάκι του μοτερ και απο κεί περνάει το λαδάκι που έρχετε απ την αντλία και πάει προς μπιέλα. Τώρα τι γίνεται, αυτό το ρουλεμάν είναι κλειστού τύπου απο τη μία μεριά με υψηλής θερμοκρασίας καουτσούκ για να αντέχει, και είναι και λίγο ακριβούτσικο (~16 ευρώ) με αποτέλεσμα σε επισκευή μοτέρ να μην το αλλάζει κάνεις μάστορας ή ακόμα χειρότερα να βάζουν κλειστού τύπου με μεταλικο καπάκι που είναι αρκετά φθηνότερο. Αν μπεί αυτό το τελευταίο η πίεση λάδιού πάει περίπατο και σε μερικά χιλιόμετρα ξαναβαράει το μοτέρ. Δείτε στο youtube γνωστο μάστορα που έιχε βάλει αυτό και μετά δεν έχει δώσει σημεία ζωής Εγώ δεν το είχα αλλάξει και μάλλον μπορεί να την πάτησα απο κεί, γιατί το καουτσούκ με τα χρόνια και τα χιλιόμετρα είχε φαγωθέι στο σημείο που ακουμπάει με το μέταλλο και έχανε το λάδι απο κεί. https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn.net/v/t31.18172-8/10467037_759635814116797_993332441571459144_o.jpg?_nc_cat=103&cb=99be929b-59f725be&ccb=1-7&_nc_sid=cdbe9c&_nc_ohc=eO-Z5WgTUhYAX_temw3&_nc_ht=scontent.fath3-4.fna&oh=00_AfDeundWP0TZlYBr6iCSmmm5WL0iPNSJX3Me9nk5j0ie6A&oe=64E1341B
  5. Καλήσπέρα φιλαράκι, το σαζμαν έχει 4 ρουλεμανάκια με κόστος λιάνικης 17 ευρώ σε koyo και τα 4. Γνήσιο κυλινδροπίστονο έχει γύρω στα 100 ευρώ με φπα. Αν κάνεις ρεκτιφίε και βάλεις ένα πιστόνι 0,25 νόμιζω το κόστος είναι το μισό. Μπιέλα βρίσκεις με ένα 50αρικο και με κομβίο με 2 τρύπες. Τώρα να δώσεις 600 ευρώ στο μάστορα μην το κάνεις 1ο γιάτι είναι ΠΟΛΛΑ και 2όν για να σου ζητάει τόσα είναι 100% σίγουρο ότι δεν θά κάνει απολύτως τίποτα. Εάν πιάνουν έστω και λίγο τα χέρια σου καλύτερα να αγοράσεις 3-4 εργαλεία για να λύνεις-δένεις το μοτερ μόνος σου και υπάρχουν ΑΠΕΙΡΑ βιντεάκια στο youtube για το πώς να το κάνεις αυτο.
  6. Δούλευε με πολύ λίγο λάδι μέσα, οπότε γιαυτό η ζημία έγινε και είναι χοντρή. Μπορείς να διαβάσεις όλο το νήμα του Innova εδώ στο site απο την αρχή για να πάρεις μια ιδέα, και τις μετατροπές που έχει κάνει ο Αχιλλέας. Γενικά πάντως το μοτεράκι του Innova δεν είναι για τρελά πράματα, 56 χιλιοστά με εναν εκκεντροφόρο είναι μια χαρά.
  7. Νομίζω είναι διαφορετικό το πίσω κούμπωμα της βάσης, γι αυτο θέλω να σιγουρευτώ. Εδω μια της givi https://www.skroutz.gr/s/26978315/Givi-Βάση-Βαλίτσας-Monokey-GIVM3.html
  8. Πολύ σωστά, να κάνω και μια επισήμανση, αν αλλάξουμε και πίσω λάστιχο απο το 80/90 που φοράει απ τη μάνα του με ένα 2.75, έχει και εδώ διαφορά, μακραίνει και άλλο το μηχανάκι.
  9. Γεια σας παιδια, ξέρει κάνει εαν αυτη η βάση κάνει και για βαλίτσες GIVI monokey? https://www.car.gr/parts/view/23242341-valitsaki-veverly-police-36lt-93b#bigger-photos
  10. Σου στέλνω πμ. Παιδιά το έλυσα σήμερα το μοτέρ, έχω την εντύπωση ότι έχει στρίψει το κομβίο και μάλλον έχασε την τρύπα που έρχετε το λάδι. Θα πάω σε ενα μηχανουργείο να λύσω και το στρόφαλο να σιγουρευτώ. Πάντως έαν εχει γίνει αυτό μιλάμε για μεγάλη ξενέρα, μέσα το μοτέρ ήταν πεντακάθαρο, το καλό λάδάκι κάνει δουλεία, επίσης στο καινούργιο τύμπανο του φυγοκεντρικού που είχα βάλει με δυσκολία ξεχώριζεις τις γραμμές που έχουν κάνει οι σιαγώνες και αυτό σε 45κ χιλιόμετρα.
  11. Γεια σου Innova, το είχα αλλάξει το μπεκ προ πολλού Βλέπω υπάρχει μια μια άλλη Japan μπιέλα η TKRJ
  12. Γεια σας παιδία, δεν βλέπω κίνηση στο νήμα, μάλλον θα τα έχετε πούλησει όλοι τα innova . Στο δικό μου του είχα κάνει μια ανακατασκευή πριν 16 μήνες και μέτα απο ~45κ χλμ νόμιζω ακούγεται πάλι αυτός ο γλυκός ήχος . Τότε του είχα βάλει μπιέλα με 2 τρύπες στο κομβίο απο Ελληνική εταιρία. Είμαι σχεδόν σίγουρος οτι το πρόβλημα ξεκινάει απο την αντλία λαδιόυ (είχα βάλει γνήσια) η οποία σε μεσαίες στροφές και πάνω δεν πρέπει να στέλνει όσο λάδι πρέπει. Και το λέω γιατί ο ήχος εμφανίστηκε ύστερα απο μια περίοδο οπου έκανα παρατεταμένες διαδρομές στην αττικη οδό με 80-95 χλμ χωρίς να ζορίζω καθόλου το μότερ. Για πείτε καμια γνώμη αν θέλετε, σκέφτομαι για μια tagewava τρόμπα και μια γνήσια στροφαλομπιελα για την επόμενη εγχείρηση.
  13. Spiros77

    Λαστιχα για παπι

    Βγαινούν σε όλες τις διαστάσεις, απλα επειδή είναι καινούργιο μοντέλο ίσως πρέπει να το παραγγείλεις πρώτα. Απο κράτημα κορυφαία και νομίζω οτι ζεσταίνονται και γρήγορα. Πίσω εγώ προτιμώ το κλάσικό 2.75 (μπροστά πάντα 70/90) είναι αρκετά ποιο άνετο στις λακούβες.
  14. Spiros77

    Λαστιχα για παπι

    Αρκετα καλά τα city pro, έλεγα να τα ξαναβάλω αλλα τελίκα φόρεσα τα καινούργια city extra. Νομίζω το καλύτερο λάστιχο που έχει βγάλει η michelin, είναι μια μίξη ME22 και ΜΤ65, δοκίμασε αυτά καλύτερα City extra
×
×
  • Create New...