Jump to content

Spiros77

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    126
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

48 Excellent

Σχετικά με το μέλος Spiros77

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 10/01/1977

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLX 250
  • myBike: Κυβισμός
    300

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    NR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

944 προβολές προφίλ
  1. Γεια σου Αχιλλεα, δεν το εχω βαλει ακομη, καποια στιγμη θα μπει. Παντως με με το ταμπουρο εχω αγανακτησει, περα απο οτι τους καλοκαιρινους μηνες τριζει και ακουγεται οπως τα φορτηγα, αποδοση 0, χαλαει και την ισορροπια που εχει το καλουτσικο μπροστινο δισκοφρενο. Νομιζω πρεπει να βρω και να βαλω ενα ελατηριο επαναφορας μαζι με το ελατηριο που εχει ο διακοπτης του στοπ, ποδοφρενο πηρα ενα καινουργιο απο SupraX, ελπιζω να μην βρισκει στον λαιμο της εξατμισης.
  2. Ευχαριστω παιδια, αυτα εδω πρεπει να ειναι
  3. Γεια σας παιδια, προσπαθω να βαλω ενα πισω δισκοφρενο στο Innova, ειχα βρει ενα μεταχειρισμενο σετ σε μετρια κατασταση, αλλα ελλειπαν τα τακακια. Η δαγκανα ειναι η χρυση διπιστονη λιγο διαφορετικη απο την μπροστινη. Το σιγουρο ειναι οτι η δαγκανα εχει 2 πειρους αρα και τα τακακια θα ειναι με 2 τρυπες. Ανεβαζω μια φωτο να δειτε, οποια βοηθεια ευπροδεκτη, ευχαριστω.
  4. Στη θεση σου θα εβαζα 10W-40, επειδη η Honda εχει χασει τον μπουσουλα τα τελευταια χρονια, και ειναι η μονη εταιρια που θεωρει οτι το 10w30 κανει για ολα τα μηχανακια που πουλαει, χωρις να εξεταζει καμια αλλη παραμετρο, απλα θελει να ειναι καλυμενη. Επισης θα εβαζα και 100% synthetic, το κοστος ειναι αμελητεο και τα πλεονεκτηματα πολλα.
  5. Αλλαξε τα 10w30 με 15w50 και θα σταματησει να τα καει.
  6. Προς ενημερωση το προβλημα λυθηκε με αλλαγη λαδιων (motul 7100). Με την καραντινα ειχα ξεχαστει, ειχα αφησει τα λαδια με αλλαγη απ τα Χριστουγεννα και περιπου 3000κ χλμ. + το μηχανακι ειχε μεινει και σε ακινησια αρκετο καιρο.
  7. Εχω προβληματακι με το κιβωτιο, σαν να δυσκολευονται λιγο να μπουν οι ταχυτητες, δεν εχει καλη αισθηση οταν τον παταω και δεν εχει καλη επαναφορα ο λεβιες. Να ετοιμαζομαι για δισκους? η μηπως φταιει κατι αλλο? Αυριο θα ρυθμισω λιγο τη βιδα του συμπλεκτη,
  8. Spiros77

    120/70 Λαστιχο σε παπι

    Εχεις περισσοτερο ωφελιμο πελμα σε περιπτωση πλαγιασματος, αποτομου φρεναρισματος κτλ. Θεωρω οτι τα παπια γενικα ειχαν πολυ λεπτα λαστιχα απο τα παλια χρονια, για λογους οικονομιας, κοστους κτλ. Σημερα ομως που εχουν ανεβει τα αλογα :P χρειαζονται κατι παραπανω απ το 2.25 και 2.50. Αντι να βαλεις 2.50 και 2.75, βαζεις 70/90 και 80/90 και εισαι κυριος.
  9. Δε νομιζω, εξαλλου παιζει και να μην εχει καμια διαφορα η tagegawa με τις μαμισιες, περα απο το ονομα.
  10. Spiros77

    Ληγμένα λάδια

    Αν ειναι ορυκτελαιο η ημι, νομιζω κανα χρονο max. Αν ειναι 100% sythetic αντεχει πολυ περισσοτερο.
  11. Εν ετη 2020, αν δεν το κανεις το C50 ετσι, δεν αξιζει καν να ασχοληθεις https://www.youtube.com/watch?v=0z4uwoO_em4
  12. Πρεπει να ειναι λαθος φτιαγμενος ο αποστατης με αποτελεσμα το το ενα εμβολο να σπρωχνει το τακακι πολυ εξω στο τελειωμα του δισκου, εκει που ειναι κυματοειδες, ενω το αλλο εμβολο ειναι πανω στο τακακι που ειναι ποιο μεσα στο δισκο και ετσι σου κανει αυτο το τρεμουλο. Η ποιο φθηνη λυση ειναι να δοκιμασεις με αποστατη apido+μαμα αποστατη, ετσι θα παταει το τακακι ποιο ομοιοκεντρα στο δισκο, οπως δειχνει και στη φωτο ο st3li0s.
  13. Γινεται και αυτο, να ειναι ολοισια η δισκοπλακα και να ειναι ελαχιστα στραβο το κεντρο της ζαντας. Νομιζω υπαρχει ενας αποστατης braking που συνδιαζεται με τον μαμα αποστατη, ισως να κανει δουλεια ο ChrisM με αυτον.
  14. Θα σου προτεινα να δεις αν η δισκοπλακα ειναι ισια γυρνωντας τον τροχο ελευθερα και ενα καλο καθαρισμα-γρασαρισμα δαγκανας-εμβολων.
  15. Για να εχει αλλη σχεδιαση το κομβιο ισως να υπαρχει λογος. Με μια τρυπα θεωρω οτι θα σηκωνει περισσοτερη πιεση το λαδι στο σημειο εκεινο.
×
×
  • Create New...