Jump to content

SeniorMeli

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος SeniorMeli

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    2022
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    Gs 1200
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200
  1. Είναι μια τεράστια αστοχία των υλικών της Honda.Η εταιρεία απλά με κατεύθυνε σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο να το βάψω με πινελακι.Αυτη είναι η διαδικασία επιδιόρθωσης μου αναφέρανε.Ουτε καν τους πίστεψα γιατί τους ζήτησα να μου στείλουν το mail που τους Έστειλε η αντιπροσωπεία της Χόντα στην Ευρώπη και δεν το έλαβα ποτέ. Εάν βρίσκεσαι στην Αθήνα πίεσε τους όσο δεν πάει και απευθύνσου και σε δικηγόρο και αν χρειαστεί μαρτυρίες ιδιοκτητών η κάτι άλλο είμαι στη διάθεση σου.Στειλε και mail στο συνήγορο του καταναλωτή.
  2. Το σχόλιο σου και άστοχο είναι και άτοπο.Ούτε αλάτια έριξε κανένας και αν παρακολουθούσες θα έβλεπες οτι αναφέρω σχολαστικά τι έχω κάνει.Αν υπήρχε πρόβλημα λόγω αλατιού θα σκουριαζε όλο το μηχανάκι όχι συγκεκριμένα σημεία.Όποτε όταν γράφεται ένα σχόλιο κοιτάξτε να είστε εποικοδομητικός σε αυτά που αναφέρεται και όχι παπατζης.
  3. Προσπαθώ να βρω τρόπο επικοινωνίας με την Honda Ευρώπης αλλά δεν τα καταφέρνω μέσω του Διαδικτύου.Ζητάω από τον Saracakis Α.Ε. να μου δώσουν στοιχεία επικοινωνίας αλλά πάλι τίποτα. Οσον αφορά τη συντήρηση είναι πολύ σχολαστική με αλοιφές με σπρέι σιλικόνης για προστασία σε βαθμό κουραστικό.Δε δικαιολογείται η εμφάνιση σκουριάς.Άλλωστε αυτό μου είπαν τηλεφωνικά,αστοχία υλικού και του ρομπότ που τα βάφει, αλλά έπειτα δεν είδα ενδιαφέρον αποκατάστασης της ζημιάς. Η σκουριά δεν είναι αμελητέα γιατί αυτό είναι μόνο το πίσω μέρος του σκελετού.Επιμένω δε το αφήνω έτσι το θεμα γιατί έχω αντιληφθεί οτι η HONDA δεν έχει ιδέα για τέτοιου είδους συμβάντα λόγω απόκρυψης τους από τους εισαγωγείς όπως βλέπε Σαρακακης. Αν κάποιος γνωρίζει mail επικοινωνίας με Ευρωπαϊκά κλιμάκια ας ενημερώσει.Ευχαριστώ πολύ.
  4. https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0ZJtdOXm0ueWWf Πιστεύω να το κατάφερα.
  5. Δεν έχω βρει τρόπο να ανεβάσω τις φωτογραφίες που θέλω.Έχουμε οδηγίες για το πως;;Ευχαριστώ.
  6. Κάτοχος pcx 125 2022 εδώ και πέντε μήνες.Ο σκελετός του σε πολλά σημεία παρουσίασε διάβρωση και σκουριά.Επικοινώνησα με την εταιρεία και σχεδόν αυτό που έλαβα από saracakis και από τοπική αντιπροσωπεία αγοράς ήταν πλήρη αδιαφορία επι του προβλήματος.Βασικά η διαδικασία αποκατάστασης που πρότειναν ήταν να βάψω τα σημεία με πινέλο λες και κάνουμε μανικιούρ.Το παραβλέπω και ζητω τη βοήθεια σας σχετικά με το πως μπορω να απευθυνθώ σε ανώτερα κλιμάκια της Honda γιατί όταν ΖΗΤΩ να μου στείλουν σε email τη διαδικασία αποκατάστασης σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή σφυρίζουν κλέφτικα γιατί πιθανολογώ δεν έχουν προβεί σε καμία ενημέρωση της εταιρείας για το πρόβλημα.Ευχαριστώ και συγνώμη για τη υπέρ ανάλυση.
  7. Μπορείτε να με βοηθήσετε και μένα σε ένα θέμα που αντιμετωπίζω.Πήρα ένα pcx 125 και μέσα σε 5 μήνες μου έχει εμφανίσει σκουριά και διάβρωση σε πολλά σημεία του σκελετού και από τη Honda saracakis σφυρίζουν κλέφτικα.Να μην αναφέρω οτι συνιστούν ως επιδιόρθωση του προβλήματος με τη χρήση πινέλου και τοπικής βαφής λες και είναι νύχια και κάνουμε μανικιούρ.Οι άνθρωποι είναι τραγικοί.
×
×
  • Create New...