Jump to content

eftaxias

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.045
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Πόντοι

857 Excellent

Σχετικά με το μέλος eftaxias

  • Κλάση
    Κάλιο αργά παρά ποτέ...
  • Γενέθλια 08/06/1986

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Skype
    eftaxias.kostas

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Μάντσεστερ, Γιού κέη
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    Pegaso

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    F800GS

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.878 προβολές προφίλ
  1. Φιλε μου, όσες φορες ζήτησα γνώμη εδώ μέσα για το πρωην μηχανάκι μου αλλά και για αγορές κλπ, ποτέ δεν με προσέβαλε κανένας. Τώρα ο καθένας με τα βιώματα και τις εμπειρίες του.
  2. Έχω και γω να γράψω καιρό / να επισκεφτώ το φόρουμ, αν και κάποτε περνούσα τουλάχιστον τον μισο μου ελευθερο χρόνο εδώ μέσα. Προφανως για εμένα ισχύει το ότι πούλησα τη μηχανή και μένω έξω πλέον, όμως να πω την εμπειρία μου από άλλα 3 φόρουμ που παρακολουθούσα: Έχουν όλα μεταφερθεί στο facebook σε μορφή groups και προσωπικά πιστεύω πως αυτός και μόνο είναι ο λόγος. Διότι ναι μεν η κρίση, τα λιγοστά λεφτά κλπ κλπ μπορεί να επηρεάζουν ένα φόρουμ για μηχανές, για τεχνολογία / κινητά ή οτιδήποτε άλλο χρειάζεται ένα καλό μπάτζετ, όμως το ίδιο παρατήρησα και σε φορουμ που δεν εχουν καμία εμπλοκή με χρήμα. Π.χ. ποδοσφαιρικά φόρουμ ή φόρουμ φωτογραφίας.. Παράδειγμα, η σελίδα των οπαδών της Λιβερπουλ έχει ατονίσει απίστευτα και όλη η δράση πλέον είναι στο FB Group. Άμεσο, υποστηρίζει όλα τα μεσα γρήγορα και θα το επισκεφτείς σίγουρα πολλες φορες την ημέρα. Δεν κρύβω όμως πως την αίγλη και τη νοσταλγία του παλιου καλου φόρουμ δεν θα την αντικαταστήσει τίποτα... Γι αυτό και γω, πλεον που ειμαι σε αναζήτηση νέας μηχανής, το πρώτο που έκανα ηταν να μπω στο MyBike και όχι σε καποια από τις πολλές σελίδες του FB. Γιατί εδώ μάθαμε να αγαπάμε το μηχανάκι <3 ΥΓ: Δυστυχώς τους παραπάνω "συναισθηματισμους" ένας νέος 18 χρονών θα τους γράψει στα "παπούτσια" τους και απλά θα κάνει δύο tap στη πιο κ@υ....ρικη σελιδα του FB. ΥΓ2: Καλώς σας -ξανα- βρίσκω σιγά σιγά...
  3. Μετά από αποχή 2 ετών (λόγω μετανάστευσης στην Αγγλία), και πώληση της πρώην.. Απλα εβαλα πλανο για τη νυν.... <3
  4. Την επομενη φορα που θα βρεθεις Μαντσεστερ, απλα στειλε ενα ΠΜ για μια διαμονη.. ;)
  5. Ωραια μάχη Κρατσλοου και Μαρκεζ, και χάρηκα για την έκβαση της.
  6. Ωραίο κέρασμα ο Άγγλος..
  7. Τυχη βουνο που δεν του ηρθε κολλάρο...
  8. Επειδη το άλλο Link δεν λειτουργεί, σε εμένα τουλάχιστον... http://www.vipleague.me/motorsports/387619/1/motogp-race-:-octo-british-grand-prix-live-stream-online.html
  9. Υπάρχει κανένα link? Ευχαριστώ
  10. eftaxias

    Επιτέλους!

    Καλοτάξιδο!
  11. Ένα από τα βασικότερα εξαρτήματα των κινητήρων οδεύει προς το τέλος του Παρά τη διαρκή πρόοδο στις εναλλακτικές πηγές ενέργειας, φαίνεται πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (ΚΕΚ) έχει ακόμα δεκαετίες ζωής. Οπότε έχει νόημα η εξέλιξή του, προκειμένου να γίνει ακόμη πιο λιτοδίαιτος σε καύσιμο και να μολύνει λιγότερο το περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά, είναι πιθανόν σύντομα να αποχαιρετίσουμε οριστικά το μπουζί -ένα από τα πιο εμβληματικά μέρη του ΚΕΚ, το οποίο τον συνοδεύει από το 1860, οπότε και εφευρέθηκε από τον Βέλγο Étienne Lenoir. Ο λόγος; Ερευνητές του Εθνικού Ινστιτούτου Φυσικών Επιστημών της Ιαπωνίας (NINS) δουλεύουν πάνω στη δημιουργία αναφλεκτήρων λέιζερ. Οι οποίοι πιστεύουν πως τελικά θα αντικαταστήσουν τα κοινά μπουζί στους κινητήρες. Τα «μπουζί» λέιζερ έχουν σημαντικά πλεονεκτήματα. Δεν είναι μόνο ότι προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα μειώνουν και τις εκπομπές ρύπων στην ατμόσφαιρα. Τα συμβατικά μπουζί κάνουν τη δουλειά τους δημιουργώντας με ρεύμα υψηλής τάσης έναν ηλεκτρικό σπινθήρα στο άκρο τους που βρίσκεται μέσα στον θάλαμο καύσης. Ο σπινθήρας αναφλέγει το καύσιμο μείγμα, προκαλώντας την ελεγχόμενη έκρηξή του. Αυτή η έκρηξη είναι που σπρώχνει το έμβολο προς τα κάτω, προκαλώντας τη λειτουργία του κινητήρα. Ένα βλαβερό παράγωγο της διαδικασίας αυτής είναι τα τοξικά οξείδια του αζώτου (NOx) που μολύνουν την ατμόσφαιρα και συμβάλλουν σημαντικά στο «νέφος» και την όξινη βροχή. Οι κινητήρες εκπέμπουν λιγότερα οξείδια αζώτου όταν το εύφλεκτο μείγμα περιέχει περισσότερο αέρα και λιγότερο καύσιμο, όταν δηλαδή καταναλώνουν ένα «φτωχό μείγμα» όπως αποκαλείται. Όμως ένα τέτοιο μείγμα για να καεί απαιτεί πολύ μεγαλύτερη ενέργεια. Κάτι τέτοιο είναι μεν εφικτό με τη σημερινή τεχνολογία, όμως το απαιτούμενο βολτάζ θα έλιωνε τα ηλεκτρόδια των μπουζί σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Αντίθετα οι αναφλεκτήρες λέιζερ μπορούν να αναφλέξουν πολύ φτωχότερα μείγματα χωρίς τον κίνδυνο να αυτοκαταστραφούν. Πολύ απλά επειδή δεν έχουν ηλεκτρόδιο. Οι επιστήμονες του NINS ελπίζουν να ξεπεράσουν κι άλλο ένα μειονέκτημα των μπουζί. Το ότι αναφλέγουν μόνον το καύσιμο μείγμα που βρίσκεται γύρω από την ακίδα τους. Αυτό διότι μεγάλο μέρος της ενέργειας της έκρηξης απάγεται σαν θερμότητα από τα γύρω μέταλλα του κυλίνδρου και της κεφαλής, προτού φτάσει στο έμβολο. Το λέιζερ αντίθετα μπορεί να εστιάσει την ενεργειακή ακτίνα του στο κέντρο του κυλίνδρου, από όπου η έκρηξη του μείγματος θα εκτεινόταν πιο συμμετρικά –και τρεις φορές πιο γρήγορα από ό,τι με ένα μπουζί, σύμφωνα με τις μετρήσεις. Έτσι όμως οι μηχανικοί θα μπορέσουν να μεταβάλλουν και τον χρονισμό του κινητήρα. Δηλαδή να αλλάξουν τη χρονική στιγμή δημιουργίας του σπινθήρα της καύσης. Αυτό γιατί το λέιζερ δημιουργεί έναν παλμό ενέργειας σε νανοδευτερόλεπτα (δισεκατομμυριοστά του δευτερολέπτου), ενώ το μπουζί σε μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου. Δηλαδή τα λέιζερ είναι ένα εκατομμύριο φορές ταχύτερα. Για την καύση του μείγματος, ένα λέιζερ θα πρέπει να μπορεί να εστιάσει το φως με ένταση περίπου 100 γιγαβάτ ανά τετραφωνικό εκατοστό, με ενεργειακούς παλμούς των 10 μιλιτζάουλ (millijoule). Ως τώρα κάτι τέτοιο ήταν δυνατόν μόνον μέσω μεγάλων, μη αποδοτικών και μάλλον ασταθών λέιζερ. Οι επιστήμονες του NINS όμως κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μικρό, στιβαρό και αποδοτικό λέιζερ που τα καταφέρνει εξίσου καλά. Το πέτυχαν υπερθερμαίνοντας κεραμικές πούδρες τις οποίες κατόπιν ανέμειξαν με διαφανή στερεά υλικά, στα οποία τέλος ενσωμάτωσαν μεταλλικά ιόντα προκειμένου να «χειριστούν» –δηλ. ρυθμίσουν- τις ιδιότητές τους. Έτσι ο αναφλεκτήρας λέιζερ που κατασκεύασαν έχει πλάτος μόλις 9 χιλιοστά και μήκος 11 χιλιοστά. Αποτελείται από δύο κολλημένα μεταξύ τους μέρη κατασκευασμένα από κράμα ύτριου-αλουμινίου-γαλλίου και εκπέμπει δύο παλμούς που αναφλέγουν το μείγμα σε δύο διαφορετικά σημεία του θαλάμου καύσης, προκαλώντας την ταχύτερη αλλά και πιο ομοιόμορφη έκρηξη. Μάλιστα τώρα οι Ιάπωνες προσπαθούν να κατασκευάσουν ένα λέιζερ τριών ταυτόχρονων παλμών. Το λέιζερ αυτό δεν μπορεί να καύσει το μείγμα με έναν παλμό, μπορεί όμως να δημιουργήσει πολλαπλούς παράλληλους παλμούς με διάρκεια 800 πικοσεκόντ (τρισεκατομμυριοστό του δευτερολέπτου). Για την ώρα ο αναφλεκτήρας λέιζερ δεν έχει δοκιμαστεί σε αυτοκίνητο. Η επιστημονική ομάδα συζητά τώρα τους όρους συνεργασίας με έναν μεγάλο κατασκευαστή μπουζί και με την DENSO Corporation, έναν γίγαντα στην κατασκευαστή αυτοκινητικών ανταλλακτικών. Η έρευνά τους θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο μήνα στο Συνέδριο Λέιζερ και Ηλεκτρο-Οπτικής στην Βαλτιμόρη. Θανάσης Χούντρας newsbeast
  12. Μερικά σκουτερ με χαμηλό κέντρο βάρους και φαρδύ λάστιχο είναι πολύ πιο ευκολόστριφτα από το KLE. Παρόλα αυτά εγώ είδα διαφορά όταν άρχισα να κουνάω ελεύθερα το σώμα μου στη στροφή, ενώ απλία πήγαινα μονομπλοκ κάθετος στη σέλα. Εισαι και 2 μετρα παλικάρι, δεν έχεις καλο κεντρο βάρους :P
  13. eftaxias

    Test Ride Yamaha MT models

    Παντως για τον φίλο που ρώτησε, δεν υπήρχε καμια αυστηρότητα σε μπότες γάντια κλπ. Μόνο κράνος και μπουφάν (και για το δεύτερο δεν δίνω και όρκο :P ). Όσο νωρίτερα πάτε τόσο περισσότερα θα προλάβετε να οδηγήσετε, μιας και μολις πας δηλώνεις ποιο μοντέλο θες και αντίστοιχα περιμένεις. Η διοργάνωση πάντως θα μπορούσε να είναι καλύτερη και σίγουρα πιο ...ασφαλής
×
×
  • Create New...