Jump to content

Vault 13 Dweller

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    47
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

31 Excellent

Σχετικά με το μέλος Vault 13 Dweller

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark Ridill White Azur

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.082 προβολές προφίλ
  1. Vault 13 Dweller

    YAMAHA MT-07 (2014)

    Τα mt κατασκευάζονται μόνο σε ένα εργοστάσιο? Εγώ νόμιζα πως είναι made in malaysia η singapore κλπ αλλά είδα στο ταμπελακι μου γράφει made in japan.Ειναι μοντέλο 2014 αν αυτό λέει κάτι.
  2. Ενα μικρο update Χθες εγινε αλλαγη λαδιων πιρουνιου στις 15.000 γιατι οπως καθε χρονο με το που αρχιζαν οι ζεστες το μπροστινο ηταν σαν σωβρακο μασιστα απλωμενο μετα απο μπουγαδα. Πλεον δεν βουλιαζει με το παραμικρο , ειναι πιο σταθερο αλλα νιωθω πως εχω χασει αισθηση απο το δισκοφρενο λογω μη βουτηγματος.Σταματαει οπως πριν απλα δεν εχω την αισθηση οτι να τωρα παταω πολυ το φρενο. Επισης με την ευκαιρια εδωσα στον μηχανικο και κατι crystal clear μπροστινα φλας τα οποια εχουν αλλαξει παρα πολυ την μπροστινη οψη! Εχει γινει ενα κουκλι!Ενα παραδοξο: το κιτ ειχε δικες του λαμπες 10w αντι για τις 21w που φορουσε.Με τις 10w απλα δεν λειτουργουσε το φλας.Ετσι εκανε πατεντα ο μεκανικος και προσαρμοσε στο κελυφος λαμπες 21w με την εργοστασιακη βαση.Αλλιως απο οτι μου ειπε ηθελε αλλαγη το φλασερ (σε πιο ευαισθητο) για να παιξει με τις μικρες. Απο πριν μου ειχε πει 25 για την αλλαγη λαδιων μπροστα , αλλα τελικα ολη η δουλεια πηγε στα 40
  3. Αν μιλάς για ένα μαύρο cb500f από μοναστήριου μου είπε πως το έδωσε ( μ@λ@κιες για να φανεί έλεγε) όταν είχα πάει προχθές για μια βόλτα.(off topic : πόσο τραγικό εχει γίνει το cb500x με τον 19αρι τροχό μπροστά? Πρώτη φορά που δεν ήθελα να ολοκληρώσω ένα test ride...τραχύτητα στα grips ψωφιο μοτέρ παρόλο τις πολύ κοντές ταχύτητες και γενικά ότι νανε στον δρόμο.Ισως υπηρχε θέμα με το συγκεκριμένο τι να πω.(sorry από τους κατοχους αλλά αυτά έχω αποκομίσει από την βόλτα μαζί του).Μόνο η σέλα μου άρεσε σαν άνεση.
  4. Δες και ΥΑΜΑΗΑ ΜΤ 03(οχι το πρωτο!!!!) , ειναι δικυλνδρο αρκετα δυνατο για να μην το βαρεθεις γρηγορα και ειναι safe επιλογη γενικα σε θεμα εργονομιας και ανεσης.
  5. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.Τα δικά μου είναι made in brazil και βγήκαν μια χαρά και ακόμη κρατάνε.Τα είχα βάλει και εγώ στα 65 τότε.Γνωστο κατάστημα μου είπε 79 + σαμπρέλες αν χρειαστεί...θα κάνω και ακόμη μια ερώτηση στο κατάστημα που τα είχα βάλει τοτε.Απο ποια περιοχή είσαι φίλε?
  6. Αυτο εννουσα! 21 και ξερεις τι παιζοταν το 98!
  7. Μπραβο φιλε σε παραδεχομαι που εισαι αληθινος και οχι δηθεν.Μην μασας! Half life 1 ? Για την ηλικια σου εισαι και ψαγμενος! χαχαχα
  8. Για να μην ανοιγω νεο θεμα...πηγα ρωτησα για ελαστικα για το anf 125 i , ηδη φοραω τα ΜΕ 22 εχουν 14.000 χλμ και κρατανε καλα ακομη απλα σκεφτομαι για αλλαγη(ειναι και 5 ετων...) και ο λαστιχας μου ειπε πως εχει αλλαξει εργοστασιο παραγωγης τους και ''δεν ειναι αυτα που ξερεις πλεον'' οπως μου ειπε ακριβως. Εχετε ακουσει/μαθει κατι σχετικο? Thnx
  9. Vault 13 Dweller

    YAMAHA MT-07 (2014)

    Κοίταξε , το είχα φουλαρει , έκανα 140 χλμ και πήρε τα 10.5 λίτρα μέχρι να ξαναφουλαρει.Αρα στα χλμ που μεσολάβησαν έκαψε αυτά τα λίτρα.Αρα ειχε μέσα ακόμη 3.5 λιτρα , οκ πόσα χλμ να εβγαζε με αυτα? 30-40-50? Κατω από 200 δηλαδη σύνολο.Τεσπα θα το δω το θέμα απλά μου κάνει εντύπωση τα +2 λίτρα που έχω σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα site (fuelly,spritmonitor κλπ) που αναφέρουν από 4.5 έως 6 το πολύ στις ίδιες συνθήκες. Εκτός από το trip , έχω μηδενίσει και την ένδειξη κατανάλωσης να δω τι θα πει και αυτό.
  10. Vault 13 Dweller

    YAMAHA MT-07 (2014)

    Θα δω το γεμισμα αυτο τι θα κανει. Δευτερο βημα ειναι να κυκλοφορησω με το μαμα φιλτρο και μαμα εξατμιση. Τριτο βημα ειναι να παω Yamaha...να το δουνε !
  11. Vault 13 Dweller

    YAMAHA MT-07 (2014)

    Πρωτος ανεφοδιασμος με συνθηκες πολης και μονο.πηρε 17 ευρω (περιπου 10.5 λιτρα) και εκανε 140 χλμ με τα λιτρα αυτα.Σαν πολλα δεν ειναι τα λ/100?
  12. Vault 13 Dweller

    YAMAHA MT-07 (2014)

    Χονδρικά το είπα το κάθε παύλα 2 λίτρα.Σημερα γράφει 80 χλμ από τον ανεφοδιασμό και είναι σχεδόν στο τέλος.Θα δείξει όταν πάω για καύσιμο πόσα λίτρα θα πάρει μέσα. Για το trip που λες δεν εμφανίζει αυτονομία αλλά ποσά χλμ έκανα από το τελευταίο μηδενισμο. Που έκανα εγώ.
  13. Vault 13 Dweller

    YAMAHA MT-07 (2014)

    Να ρωτησω λιγο τους κατοχους...τι παιζει με τον δεικτη καυσιμου? Τι εννοω?Εχω κανει 80 χλμ μεσα στην πολη σχεδον παντα μεσα στο eco χωρις σπασιμο δηλαδη αλλα με ανοιγματα οκ , και εχει μεινει μονο η παυλα η τελευταια και αντε και η δευτερη αναλογα την κλιση του δρομου. Εκανα 500 χλμ οταν το αγορασα με ταχυτητα 120-140 και το trip εγραψε 6λ/100(και μετα τα 80 χλμ συνεχιζει να το δειχνει). Αν υπολογισουμε οτι στα 14 λιτρα που παιρνει καθε παυλα αντιστοιχει σε 2 και κατι λιτρα τοτε wtf? Σε ολους κανει το ιδιο δηλαδη πεφτει αποτομα και μετα σταθεροποιειται και βγαζει πχ 180-200 η ετσι οπως παω εγω στα 100-110 θα παει ρεζερβα? Εσεις τι καταλανωσεις εχετε στην πολη και στο ταξιδι με τα χλμ που γραφω παραπανω? ΥΓ:Φοραω ολοσωμη Termignoni και φιλτρο DNA.
  14. Ευχαριστώ παιδιά.Η αλήθεια είναι πως θέλει λάστιχα οπωσδήποτε.Δεν έχει πρόσφυση για σούζα καθόλου.Λογικα για το μέγεθος μου ταιριάζει το tracer 900 αλλά δεν ταιριάζουν οι προτεραιότητες στην τσέπη.
×
×
  • Create New...