-
Δημοσιεύσεις
2.910 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
7
stavros-2stroker last won the day on Δεκέμβριος 13 2023
stavros-2stroker had the most liked content!
Πόντοι
1.484 ExcellentΣχετικά με το μέλος stavros-2stroker
-
Κλάση
Έξω για βόλτα
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Νότια
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Aprilia
-
myBike: Μοντέλο
Shiver/Pegaso
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
11.218 προβολές προφίλ
-
Αφου η σύντομη εκδοχή δεν απεδωσε το τι ενοούσα θα τα γράψω πιο αναλυτικά . Καταρχάς θέλω να επισημάνω πως δε ψάχνω μηχανή για καθημερινή χρήση , υπάρχει και παπί για οικονομία (και ευκολία στη χρήση) οπότε είμαι πρόθημος να κάνω μια παραχώρηση στο θέμα κατανάλωσης. Είχα στο παρελθόν παλιό ψεκαστό 4κυλινδρο (το οποίο εχω μετανιώσει έντονα που το πούλησα) και έχω μέτρο σύγκρισης. Επειδή μου αρέσει η λειτουργεία των τετρακύλινδρων και η θέση οδήγησης αυτής της κατηγορίας ταιριάζει στο σωματότυπο μου σε συνδιασμό με το ότι δεν μπορώ να ξοδέψω για μοτοσυκλέτα κάποιο σοβαρό ποσό μία απο τις επιλογές μου είναι το Ζ .Το ξέρω ότι δεν θα βρω κάτι αξιόλογο αλλα αν τύχει να βρεθεί κάτι που με λίγη δουλεία (από εμένα) μπορεί να γίνει κάπως αξιοπρεπές , γιατί όχι ; Έτυχε να είναι ένα Ζ750 1ης γενιάς προς πώληση στην περιοχή με κόστος εντός του χρηματικού ποσου που μπορώ να ξοδέψω και πήγα να το δω όντας σίγουρος ότι η μηχανή είναι ... λιωμένη . Τελικά η μηχανή προφανώς και δεν ήταν τέλεια αλλά θεώρησα ότι σε γενικές γραμμές με καλύπτει , ο κινητήρας δούλευε ήσυχα και ομαλά χωρίς να ακουγονται βαλβίδες καδένα κτλ , το σασμάν δούλευε σωστά , θερμοκρασία νερού οκ, το βεντιλατέρ δούλευε , η τάση στο ρελαντί και παραπάνω ήταν φυσιολογική , δεν ενοιωθα να τραβάει προς κάποια κατεύθυνση και δεν είδα διαρροές . Γενικά δεν είδα κάτι να με προβληματίζει ιδιαίτερα. Από μία δεκαετία και παραπάνω πριν θυμάμαι να λέγεται ότι τα Ζ750 (αναφέρομαι στην πρώτη γενιά) υστέρουν στην πέδηση σε σχέση με μοτοσυκλέτες του ανταγωνισμού λόγω του μπροστινού συστήματος (ανάρτηση και φρένα) .Τουλάχιστον στο συγκεκριμένο Ζ που δοκίμασα με μία αρκετά σύντομη βόλτα πρόλαβα να αντιληφθώ ότι το μπροστινό βυθίζεται πιο εύκολα/περισσότερο κατα το φρενάρισμα από όσο θα ήθελα , όπως αναφερούν αρκετοί εδώ και χρόνια). Γι΄αυτό αμέσως έβγαλα και το συμπέρασμα ότι σε περίπτωση που τα λάδια στις μπουκάλες δεν είναι "νερό" (θεωριτικά σε ποσότητα πρέπει να ήταν οκ καθώς δεν υπήρχε διαρροή) θα χρειαστεί να αλλάξω ελατήρια για να έρθει στα μέτρα μου . Τι ελατήρια υπάρχουν και με περίπου τι κόστος γνώριζα ήδη οπότε δεν ήταν προτεραιότητα μου να ρωτήσω εδώ . Όσον οφορά τα φρένα μπορώ να πω ότι ΔΕΝ εντόπισα δυσλειτουργία αλλά το περιβάλλον και οι συνθήκες δεν μου επέτρεψαν να πιέσω αρκετά για να δω και σε τι βαθμό μου αρέσει η απόδοση τους . Έκανα μία προσφορά στον πωλητή και αφού μιλήσαμε ξανά και αργότερα τελικά συμφωνήσαμε . Μετά που θεωρητικά είχε κλείσει η συμφωνία έγραψα το παραπάνω ποστ ενώ υπολόγιζα το πόσο θα μου κοστίζει αν κάνω κάτι περισσότερο από την απαραίτητη συντήρηση και επειδή για πολλούς το συγκεκριμένο μοντέλο χρειάζεται βελτίωση στα φρένα έκανα την ερώτηση παραπάνω . Ακρίβώς επειδή δεν αναφερόμουν σε αληθινό πρόβλημα με τα φρένα γι' αυτό είχα χρησιμοποιήσει και εισαγωγικά . Να συμπληρώσω ότι σε ότι μηχανάκι έχω και είχα αλλάζω υγρά φρένων κάθε χρόνο και καθαρίζω τις δαγκάνες ανεξαρτήτων από το αν αλλάζω τακάκια ή οχι . Για την ιστορία ο πωλητής δεν τήρησε την συμφωνία μας και αφού συναντηθήκαμε και είχα κάνει και τον τελευταίο έλεγχο στα χαρτιά ότι όλα είναι οκ με ενημέρωσε ότι δεν θα μου πουλήσει τη μοτοσυκλέτα .
-
Καλησπερίζω τους εναπομείναντες του Mybike , βρίσκομαι σε φάση που ψάχνω street κυρίως για βόλτα , κατα προτίμηση γυμνό (ή έστω με μισό fairing) ψεκαστο τετρακύλινδρο 600-750 ιπποδύναμη στο εύρος 70-120 hp και κυρίως λόγο budget κοιτάζω και Ζ750 πρώτης γενιάς (υπάρχει περίτπωση να έχω βρει και συγκεκριμένο) το οποίο δεν φημίζεται για το μπροστινό του , φρένα & ανάρτηση . Δεν έχω σκοπώ να κυνηγάω tracer και supersport (αλλά αν καταλύξω σε Ζ τελικα) κυρίως λόγω ασφάλειας με ενδιαφέρει να βελτιώσω ελαφρώς τα μπροστινά φρένα ή/και ανάρτηση .Ούτως ή άλλως λόγω παλαιότητας εχω υπόψυν οτι καλό θα ήταν να αλλαχτούν τα σωληνάκια (μαρκουτσια) των φρένων οπότε είναι ήδη στο πρόγραμμα σωλινάκια υψηλής , για ουσιαστική βελτίωση αλλά και χωρίς σημαντικό κόστος μια άλλη τρόμπα φρένων θα βέλτιώσει την κατάσταση ή το "πρόβλημα" είναι στις δαγκάνες ; Αν αξίζει η αλλαγή τρόμπας ναι έχετε να προτήνεται κάποια συγκεκριμένη επιλογή πχ απο κάποιο ΖΧ6 ή τι προδιαγραφών/τυπου ; * θεωρούμε ότι δισκόπλακες - τακάκια είναι σε καλή κατασταση
-
τι αγοράζω το 2023 με ταβάνι 2.5Κ
Ο stavros-2stroker δημοσίευσε στο Θέμα του raderisk
Χ vs Ψ [vs Ω]...Η μισή Ελλάδα κοστολογεί στα 2.5Κ μοτοσυκλέτες που πριν μια δεκαετία αξιζαν 2Κ και τώρα οριακά τετραψήφιο νούμερο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξοδέψεις τα € σου για ότι σκραπ πουλάει ο καθένας . ΑΝ δεν ήταν ο παράγοντας Α2 από τις επιλογές του πρώτου ποστ θα έλεγα μόνο Pegaso . -
Καταρχάς χαιρετώ τους παλιούς του forum που ποσταρουν ακόμα . 'Oσον αφορά το θέμα μας τα τσόπερ ειναι μία πεθαμένη κατηγορία . Κάποια στιγμή , ίσως , ήταν στη μόδα τα μικρά ψευδο-τσοπερ που μάλλον απευθύνονταν σε περαστικούς του χώρου των δικύκλων, πολλά από αυτά ήταν και παραεισαγωγής με ότι συνεπάγεται στο θέμα ανταλλακτικών . Ο λόγος που ειναι πεθαμένη κατηγορία ειναι ότι πιθανότατα δεν έχουν λόγο ύπαρξης , είναι μοτοσικλέτες δρόμου λιγότερο χρηστικές και με χειρότερη οδική συμπεριφορά από τις κλασσικές "naked" οπότε με μηδαμινό κοινό (δεν αναφέρομαι στους συνειδητά "Χαρλεάδες") . Για μένα θα έπρεπε να οδηγήσεις ένα τσόπερ και ένα naked για να βγάλεις και εσύ τα συμπεράσματα σου. Γενικά με 3Κ πλέον γενικά ΔΥΣΚΟΛΑ βρίσκεις καλή μηχανή , ψάχνεις και για μοντέλα πάνω από 20 χρόνων οπότε ότι και να πάρεις θα είναι λάθος αγορά ( και στο λέει κάποιος που έχει κάνει μερικές λάθος αγορές) . Αν επιμένεις να καταλήξεις σε κάτι τέτοιο τουλάχιστον ψάξε για virago 535.
-
Φαίνεται να είναι ένα ακόμα κινέζικο σκουτεράκι https://www.alibaba.com/product-detail/New-arrival-vintage-gas-scooters-and_62085425233.html?spm=a2700.galleryofferlist.normal_offer.d_image.7d2c29d5bKyelR. Δεν χρειάζεται κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο αλλά για όσο έχεις εγγύηση θα το πηγαίνεις σε συγκεκριμένο συνεργείο για να μην σου αρνηθεί ο αντιπρόσωπος/εισαγωγέας (δωρεάν) επισκευές στο πλαίσιο της εγγύησης όταν χρειαστεί . Όσον αφορά την εταιρεία από ότι βλέπω , φαίνεται να είναι ένα ακόμα brand με φασόν αδιάφορα κινέζικα σκούτερ , οπότε προσωπικά εκτιμώ παρακολουθώντας την αγορά (σαν καταναλωτής) ότι δεν έχει κανένα μέλλον στην Ελλάδα.
-
Δυσαρεστημένος αγοραστης μετα την μεταβιβαση
Ο stavros-2stroker δημοσίευσε στο Θέμα του ΚostisPap
Μπλα-ΜπλαΔεν χρειάζεται να αναφέρω τον λόγο για τον οποίο πιστεύω ότι πουλήθηκε το σμαρτ , σημασία έχει ότι αγοραστής την πάτησε και δεν τον συμφέρει οικονομικά να κάνει οτιδήποτε. Θα χρεωθεί αρκετά € χωρίς κερδίσει κάτι , είναι ο λόγος του εναντίων του δικού σου . -
Στα 35kw φυσικά και καλύπτεται από το Α2
-
Daytona Sprinter vs Kymco Jetix (50cc)
Ο stavros-2stroker δημοσίευσε στο Θέμα του parisap06
Χ vs Ψ [vs Ω]...και η Nipponia είναι ακόμα ένα brand τύπου daytona -
περίεργο πρόβλημα στην μετάδοση με kawasaki
Ο stavros-2stroker δημοσίευσε στο Θέμα του hraklis
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Με λίγα λόγια θες αλυσιδογράναζα -
Το Thread των σύντομων (off topic) απαντήσεων!
Ο stavros-2stroker δημοσίευσε στο Θέμα του ALX™
Μπλα-ΜπλαΧαιρετώ το φ(λ)όρουμ ! Δεν ποστάρω συχνά λόγω "αμηχανίας" αλλά τώρα έχω μία ερώτηση εκ μέρους φίλου . Θέλει να πάρει ένα xt660x δεύτερης γενιά αλλά έχει πρόβλημα η lcd οθόνη του κοντέρ , αν αλλάξει όλο το κοντέρ είναι plug n play ή χρειάζεται κάποιο προγραμματισμό ; Επίσης γνωρίζεται κάποιον που επισκευάζει αυτά τα κοντέρ ; (το πρόβλημα είναι στην οθόνη αλλιώς είναι λειτουργικό ) -
Συμπλήρωση ερωτηματολογίου για διπλωματική εργασία
Ο stavros-2stroker δημοσίευσε στο Θέμα του gdimitr
Μπλα-ΜπλαΚαι αν ο/η/το ερωτών/ερωτώσα/ερωτών απευθύνεται μόνο σε άνδρες ή γυναίκες ; Δεν έχει το δικαίωμα στη Ελλάδα του 2022 ; -
Η αλήθεια είναι ότι το μόνο "επώνυμο" 250 που έχω υπόψιν είναι το 250 Duke στα 4880€ (στη τιμή του MT-125) . Αξιοπρεπή 250 , χωρίς να τα συγκρίνω με Yamaha , πιστεύω πως θα είναι και τα Benelli Bn 251 euro4 στα 3590 , Bn 251s στα 3850 και Leoncino 250 στα 4290 (3960 στο car) .
-
Τελικά ΔΕΝ επιβεβαιώθηκα όσον αφορά τη τιμή , είναι στα 4.290 € . Σίγουρα καλύτερο deal από το MT-125 αλλά και πάλι είναι τιμολογημένο σαν 250.
-
Έλεγξες τις ασφάλειες ;
-
Σε κάποια sym υπάρχει λαμπάκι που ανάβει για να σου υπενθυμίσει να ελέγξεις ή να αλλάξεις τα λάδια και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με την πίεση του λαδιού , δε θυμάμαι πως κάνεις το reset αλλά και να μην το σβήσεις ποτέ δεν έχει σημασία .