Jump to content

geokaf

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    611
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

geokaf last won the day on Οκτώβριος 2

geokaf had the most liked content!

Πόντοι

759 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος geokaf

  • Κλάση
    Όσο πάει-Όπου πάει(το 125)
  • Γενέθλια 27/06/1994

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αθήνα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    strada factory
  • myBike: Κυβισμός
    660

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Agv k3-sv mythhelmet 2016

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    multistrada
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.686 προβολές προφίλ
  1. σε ευχαριστώ πολύ. είχα καιρό να διαβάσω μέσα εδώ για βόλτα και είπε να ανεβάσω
  2. Ημέρα Τέταρτη 6/9/2021 Ξυπνάμε στο χανόπουλο όπου χαιρεταμε τους φιλους με τις αλλες δυο μοτοσυκλέτες και συνεχιζουμε μόνοι μας πλέον το ταξιδι μας. Επόμενος προορισμος Πάργα. Εκει βλεπουμε ενα ωραιοτατο καρφι να ειναι αγεροχο στο πισω ελαστικο μου. Παιρνω τηλ στο πιο κοντινο βουλγκανιζατερ και κατα καλη μου τυχη εχει σαμπρελα, οποτε φυγαμε για φιλιπιαδα και σαμπρελα. Φτανοντας στην Παργα παμε κατευτεθειαν στο ξενοδοχειο για το check in και το ξεφορτωμα. Εκει παιρνουμε πληροφοριες για το που να παμε για φαγητο και κατηφοριζουμε για την πολη οπου και τρωμε για μεσημερι (παλι). Απο κει γυρναμε στο ξενοδοχειο για ξεκουραση, καθως το προγραμμα μας τις 2 αυτες μερες ηταν πολυ πιο ξεκουραστο. Το Απόγευμα, λοιπόν, κανουμε μια βολτα στο κάστρο της παργας, το οποιο αξιζει να το περπατήσετε και να καθισετε και για καφε στο μαγαζι που εχει εκει. Απο κει κατεβήκαμε για να περπατήσουμε μέσα στην πολη, η οποια είχε αρκετο κοσμο και αρκετους τουρίστες ακομα. Ημέρα πεμπτη 7/9/2021 Ξυπναμε στην παργα, φορτωνουμε και παιρνουμε ενα ''σωστο'' πρωινο. Επόμενη σταση η παραλία στην λυγια πρεβεζης, γιατι μετα απο τοσο βουνο την θες και την θαλασσα. πραγματικα μια απο τις πιο καθαρες και ωραιες παραλιες που εχω κανει μπανιο. Μετα απο το μπανιο συνεχισαμε για πρεβεζα οπου θα μέναμε εκει το βραδυ. Ημερα εκτη 8/9/2021 επιστροφη. Ημερα επιστροφης και τελευταια μερα, ξυπναμε στην πρεβεζα, φορτωνουμε και ξεκιναμε για βόνιτσα που θα πιουμε και τον τελευταιο καφε του ταξιδιου μας πριν γυρισουμε σρο Αγρινιο. Μετα λοιπόν απο 6 μερες πανω στην σελα του 700, δικαβαλος και με παντου πραγματα, εχω να πω πως ηταν αυτο το μηχανακι ακριβως που επρεπε να εχω για αυτο το ταξιδι. παντου ηταν ανταξιο των περιστασεων. Μια καταναλωση ακριβως στο 6.4 με αρκετα πιεσμενο επαρχειακο και απειρες ανηφορες. αρκετη ωρα στο χωμα και πραγματικα δεν εκανε κιχ πουθενα. ισως θα ηθελα να εχει 20 αρι τουλαχιστον τεποζιτο να μην ψαχνω βενζιναδικα μετα τα 200-220 χλμ. Αντε και του χρονου με μεγαλυτερο κυκλο.
  3. Δευτερη μέρα 4/9/2021. Ξυπνάμε λοιπόν Καλλιροη και εκει τρώμε ενα απο τα καλύτερα πρωινά που έχω φάει σε ξενοδοχείο, πραγματικά είχε τα πάντα. Αφού φάγαμε το πρωινό μας και αφήσαμε το ξενοδοχείο, το πλάνο ήταν ένα, να περάσουμε το πάσσο Μπάρος, άλλωστε για αυτό είχαμε κανονίσει όλη την εκδρομή. Ηταν μια απο τις 5 διαδρομές που έχω ως στόχο να κανω στην μοτοσυκλετιστικη μου καριέρα. Το θέμα ηταν πως ήμουν ηδη απο την προηγούμενη μερα με μια παύλα στον δεικτη βενζινης και ειχα αρχισει ηδη να αγχωνομαι. Μετά απο αναζητηση στο διαδυκτιο βρισκω 2 βενζιναδικα κοντα (40 χιλ μακρια) και πηρα τηλ να δω ποιο ειναι ανοικτο ετσι ωστε να κανονιστει η διαδρομη της μέρας χωρις να μεινω απο βενζινη. Πρώτη στάση της διαδρομής Παναγία γαλακτοτροφούσα Ανθούσας. Μια εκκλησια κτισμενη το 1799 και απο κει ξεκινησε η αναβαση για το πασσο μπαρος, επομενη σταση η γνωστη πετρινη πινακιδα για τις αναλογες φωτογραφιες. κατεβαινοντας επόμενη σταση ειναι οι καλαρρυτες. Μετά τον καφε και τα απαραίτηρα δωρα που αγοράστηκαν απο το μοναδικο τοπικο μαγαζι, ξεκινήσαμε για την μονη κηπίνας. Ενα μοναστηρι πραγματικα στον γκεμο. Υπηρχαν μοναχοι εως το 1920. το μοναστηρι χτιστικε το 1212. υπαρχει ενα σπηλαιο που ειναι χαρτογραφημενο καπου στα 250 μετρα εντος του μοναστηριου. Αφού πια η ρεζερβα έχει αρχίσει εδω και χιλιόμετρα να μου κλείνει το ματι, επομενη σταση ηταν τα πραμαντα, οπου ηταν και το σπιτι που θα μεναμε το βράδυ και το βενζινάδικο που θα γεμίζαμε. Αφου γεμίσαμε ρεζερβουαρ και αδειασαμε βαλίτσες, ξεκινήσαμε για τους μελίσσουργούς οπου θα τρώγμαμε μεσημεριανο. φευγοντας απο κει γεματοι φαγητο, παμε στο καταγύγιο πραμαντων. Απο κει γυρνάμε στο χωριο και αποφασιζουμε να παρουμε μπυρες και να κατσουμε στο σπιτι το βραδυ μιας και δεν υπήρχε κοσμος γενικα στο χωριο ή τουλαχιστον οσο νομίζαμε εμεις οτι θα ειχε. Τρίτη Μέρα 5/9/2021 Αφού έχουμε ξθπνήσει στα πράμαντα και η βροχη να ειναι ετοιμη, ειπαμε να ξεκινησουμε για χανοπουλο που θα ηταν το ξενοδοχειο που θα μεναμε το βραδυ ετσι ωστε να ξεφορτωσουμε για να μην βραχουν ολα τα πραγματα μας. Οσο προχωρούσαμε τοσο και καθάριζε ο καιρος οπότε το πρόγραμμα άλλαξε. Πρώτη σταση λοιπόν το χωριό ροδαυγη για τον προβλεπόμενο καφε. Επομενη σταση το γεφυρι της πλακας. Είχε πέσει πρόσφατα αλλα το είχα φτιαξει. απο κει φευγουμε και φτανουμε στο χανοπουλο οπου θα κανουμε check in στο ξενοδοχειο και θα ξεφορτωσουμε τα μπαγκαζια μας, για να συνεχισουμε για το ρωμαικο υδραγωγειο. φευγοντας απο κει παμε στην λίμνη ζηρου, οπου εκει εχει και μια ωραια ταβερνα με θεα ολη την λιμνη. μετα το φαγητο (παλι) παμε στο ξενοδοχειο για λιγο ξεκουραση καθως η βροχη ηταν παλι κοντα και ειχαμε ολοκληρωσει το προγραμμα που ειχαμε για την ημερα. Αλλα για αλλη μια φορα ο καιρος μας εκανε την χαρη και ετσι αποφασησαμε να παμε για εναν απογευματινο καφε στην Αρτα. Γυρνωντας καναμε μια βολτα μεσα στην Φιλιπιαδα όπου καταληξαμε σε ενα ωραιο ουζερι (παλι) 500 μετρα απο το ξενοδοχειο καθως ειχε αρχισει ηδη να βρεχει και δεν θελαμε να ταξιδευαμε βραδυ με βροχη.
  4. Το φετινό ταξίδι μας είχε λίγο πολύ τα πάντα. Βουνό, θάλασσα, καταρέκτες, ποτάμια, λίμνες, καλούς δρόμου, κακούς δρόμους, χωματοδρόμους πολυ φαγητό, χωριό, πόλη ενα σκασμένο λάστιχο και την καλύτερη παρέα. Ημέρα πρώτη. 3/9/2021 Αφού έχουμε φορτώσει τις μηχανές απο βραδύς και τις είχαμε φουλάρει με καύσιμο, το ραντεβού είχε δοθεί 7 μιση το πρωί εντός Αγρινίου, για τον πρώτο καφέ πριν το ξεκίνημα. 8 λοιπόν ξεκινάμε με πρώτη στάση το Βουλγαρέλι. Σκοπός μας ήταν να μην παμε πουθενά απο Αυτοκινητόδρομο, με σκοπό να δούμε οσο δυνατόν περισσότερα χωριά. Περνώντας από την Άρτα, καταλήγουμε στο Βουλγαρέλι. Κατεβαινουμε στο Γεφυρι που έχει εκεί για τις φωτογραφίες και μετα ανηφορίζουμε για την κεντρική πλατεια του χωριού για καφέ. Φεύγοντας από το Βουλγαρέλι, επόμενη στάση είναι τα Θεοδόριανα, ενα χωριο 17 χιλιόμετρα μετα. Μπαίντας στο χώριο, βλέπουμε παντού πινακίδες που λένε για τον καταράκτη Σούδας, οπότε λέμε να τις ακολουθήσουμε. Καταλήγουμε σε ενα πλάτωμα οπου αφήνουμε τις μηχανές και συνεχίζουμε με τα πόδια. Μετα απο περίπου 25 λεπτά περπάτημα μεσα στο δάσος καταληγουμε σε ενα μέρος που σίγουρα ανταμείβει το περπάτημα. Γυρίζοντας στις μηχανές η ομόφωνη απόφαση ήταν πως ήρθε η ώρα για φαγητό. Έτσι λοιπόν σκολουθούμε τις άλλες πινακίδες που βλέπαμε παντού στο χωριό, που έλεγαν για μια ταβέρνα με όνομα Πανόραμα. Φτάνοντας εκεί βλέπουμε πως δεν ειναι κανείς, ολα κλειστα. Χαζέψαμε λίγο την θέα και απογοητευμένεοι πήγαμε να φύγουμε, τοτε βγαινει μια κυρία και μας κράτησε για φαγητο, μετα απο λιγο βγαινει και ο αντρας της, κανει το κλασικο τέντωμα που κανεις μολις σηκωνεσαι απο το κρεβάτι, φορα την ποδιά του και παει να βάλει φωτιά, Εκει λοιπόν φάγαμε το καλύτερο φαγητό που θα φαμε σε όλο το ταξιδι. Αν φτάσετε μεχρι εκεί, αξιζει να πατε για φαγητο εκει, αν δεν ειναι κανεις, φωνάξτε και ολο και καποιος θα βγει. Επόμενη στάση καλλιροη και το ξενοδοχειο που θα διανυκτερεύαμε. Εννοειται πως το gps μας βγάζει λάθος. Μας βαζει σε εναν αρκετα κακο χωματόδρομο, σε ωρα που αν πηγαιναμς λάθος θα μας επιανε βραδυ για να το διορθώσουμε. Όταν πια ειχαμε αποφασισει να γυρισουμε, βρήκαμε ενα βοσκο που μας είπε πως καλα πάμε και πως απο δω θα βγουμε και ετσι συνεχίσαμε τον χωματόδρομο. Από τα 34 χιλ συνολικης αποστασης τα 21 ηταν χωματόδρομος, κατι που μας κούρασε αρκετα καθως τα μηχανακια ηταν φουλ φορτωμένα και εγω ημουν και δικαβαλος. Φτάνουμε λοιπόν στο ξενοδοχείο, ο ιδιοκτήτης αρκετα εξυπηρετικός και μας άφησε να βαλουμε τις μηχανες μεσα στον προαύλιο χωρο του ξενοδοχειου. Μας είπε πως αρκετός κόσμος κάνει λάθος και παίρνει το χωματόδρομο γιατ αυτόν βγαζει το gps . Δυστηχώς δεν ύπηρχε τιποτα για βραδινό, περα απο κλαμπ σαντουιτς, οποτε ξεκινήσαμε να πάμε να βρόυμε κάτι στο χωριο. Στα 6 χιλιόμετρα απο το ξενοδοχείο υπάρχει ενα κλασσικό και πολυ τίμιο ουζερι, πανω στον δρόμο με πολυ δυνατό κοντοσούβλι. Μετα απο κει, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση. ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ... Η μάζωξη. Το γεφύρι στο Βουλγαρέλι Η πλατεία στο Βουλγαρέλι Το πλάτωμα που αράζεις τις μηχανές για να περπατήσεις ως τον καταράκτη της Σούδας Ο δρόμος μέσα που βγάζει στον καράκτη ο καταράκτης Πλατεία θεοδώριανων Φράγμα Μεσοχώρας Μερικές φώτο απο την διαδρομή το ξενοδοχειο που μειναμε το βραδυ
  5. geokaf

    Κοιταξτε τι αγορασα !!!

    Με τα φλας δεν νομίζω να έχεις θέμα, αγόρασα το δικό μου με κινέζο φλας πάνω και από ότι είδα απλά έκοψαν τα παλιά και σύνδεσαν τα καινούργια. Και τα εργοστασιακά λεδ είναι. εβαλα την ζελατίνα από τον Γριβας την πιο ψηλή σε φιμε. Είχε πάνω την γνήσια διαφανη και η διαφορά στον αέρα είμαι μεγάλη. Περιμένω εντυπώσεις από τις μανετες.
  6. Αρχικα ειμαι 1.88 και 110 κιλα! 4 χρονια ειχα το cbf 125 και ηταν οτι πρεπει για τα κιλα μου και το υψος μου και ο πισω ηταν μια χαρα! επισεις πολυ ομορφο και βολικο μηχανακι (για τον οδηγο, γιατι ο πισω δεν περναει και πολυ καλα) ειναι το duke 125! πολυ καλη καβαλα και αυτο και ανετο και πιο δυνατο απο το σιμπιεφ και καλυτερο στα σημεια αλλα πιο ακριβο! π.χ: https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/22714262-ktm-125-duke εναλλακτικα υπαρχει και το βαραντερο 125 που ειναι βαρκουλα και δικυλινδρο! π.χ : https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/31928067-honda-varadero-125 επισεις σε γυμνο υπαρχει και το wolf 125 που ειναι ανετο για ψηλο αλλα ειχε τα θεματακια του! π.χ: https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/29988538-sym-wolf-125 εδω πως ημουν στο cbf δεν λεω για eduro-motard γιατι τα λενε και απο πανω. δεν λεω για κουτα μηχανακια γιατι, γνωμη μου, να μην δωσεις πανω απο 2000 γιατι κατα 80% θα το δωσεις μολις βγαλεις το Α2 και σε κουτα στα -2500 παιζουν μονο κατι brixton, που ναι μεν ειναι ομορφα αλλα δεν ξερω τι παιζει απο υποστηριξη απο την εταιρια!
  7. Καλοταξιδος Σπυρο!! Και εγω μετα απο 2μιση χρονια με το citycom κατεληξα σε ενα strada factory πριν απο μια βδομαδα!!
  8. geokaf

    Honda Cbf 125cc!!

    https://www.car.gr/12183327-honda-cbf-125-cbf-125-injection
  9. geokaf

    Honda Cbf 125cc!!

    χααχαχχαα 1400 ευρω λεω!!ειναι οτι πρεπει για μικρο!! απλα εγω θελω κατι πιο ανετο και με χωρους οποτε παω σε σκουτερ!! αν θελεις να το δεις στειλε μου να τα πουμε, να το δεις και θα τα βρουμε!! για το sym citycom 300 λεω το s!! απο οσα κοιταξα ειναι το πιο αξιοπιστο (περα απο το sh που το απεκλεισα λογο ομορφιας και χωρων) και με τον περισσοτερο χωρο αναμεσα σε οσα δεν εχουν ροδες απο καροτσακι οικοδομης δλδ 14αρες ζαντες!
  10. geokaf

    Honda Cbf 125cc!!

    ευχαριστω Γιωργη!! ειπα να παω σε κατι πιο βολικο και λιγο πιο δυνατο!! να μου μεινει και για καθημερινο οταν παρω μεγαλο!! βολευει και ο χωρος απο κατω!
  11. geokaf

    Honda Cbf 125cc!!

    παιδια πουλαω το μηχανακι μου!! ειναι του 2014 και εχει 39600 χιλ πωλειται honda cbf 125. το μηχανακι ειναι αριστο και πολυ προσεγμενο. ολα τα σερβις εχουν γινει στην ωρα τους. υπαρχει και βιβλιο σερβις οπου φαινονται αναλυτικα ολα. ειναι πρωτο χερι η μηχανη. απο προσφατα σερβις εχουμε σερβις στις μπροστινες μπουκαλες, ρυθμισμα βαλβιδων, αλλαγη μπουζι με τυπου υριδιου (πριν 4500 χιλ χλμ). αλυσιδογραναζα πριν 7000χλμ απο εξτρα το μηχανακι εχει ζελατινα ermax αξιας 100ευρω σελα χειροποιητη με ραφες και gel αξιας 60ευρω grips αντιβαρα καθρεπτες μανετες αξιας 30 ευρω σωληνακι υψηλης αξιας 60 ευρω λαμπα τυπου ξενον αξιας 12 ευρω καινουρια μπαταρια αξιας 35 ευρω οργανακι koso (θερμομετρο, ωρα, βολτομετρο) αξιας 30 ευρω led λευκα στο κοντερ καινουριο φιλτρο αερα γνησιο τιμονι aftermarket μπακαζιερα shad sh33 με την βαση της στο μηχανακι εγινε αλλαγη στα λαδια στα 39000 χιλιομετρα το μηχανακι θα δωθει με την εργοαστασιακη εξατμιση. μαζι θα δοθουν και ολα τα εργοστασιακα πραγματα. πληρωμενο το σημα του 2018 δεκτος καθε ελεγχος!!!! δεκτη ανταλλαγη με σκουτερ 300 cc και πανω
  12. geokaf

    Honda cbf 125

    μοντελο 2009, το πηρα στοκ το 2014 με 0 χιλιομετρα!! εχει τωρα 39600 πωλειται honda cbf 125. το μηχανακι ειναι αριστο και πολυ προσεγμενο. ολα τα σερβις εχουν γινει στην ωρα τους. υπαρχει και βιβλιο σερβις οπου φαινονται αναλυτικα ολα. ειναι πρωτο χερι η μηχανη. απο εξτρα το μηχανακι εχει : -μπουζι τυπου ιριδιου -αλυσιδογραναζα 7000 χιλιομετρων -ζελατινα ermax γνησια για καλυτερη καλυψη απο τον αερα(δινετε και η εργοστασιακη) -σελα χειροποιητη με ραφες και gel πολυ πιο ανετη απο την εργοστασιακη με αντιολισθητικο υφασμα -grips αντιολισθητικα(δινονται και τα εργοστασιακα) -καθρεπτες πολυγωνικοι (δινονται και οι εργοστασιακοι) -μανετες κοκκινες ρυθμιζομενες (δινονται και οι εργοστασιακες) -σωληνακι υψηλης για καλυτερο φρεναρισμα σε χρωμα κοκκινο -λαμπα τυπου ξενον με ασπρο φως -καινουρια μπαταρια 4 μηνων -οργανακι koso (θερμομετρο, ωρα, βολτομετρο) -led λευκα στο κοντερ (χιλιομετριτη και ενδειξη βενζινης) -καινουριο φιλτρο αερα γνησιο -τιμονι aftermarket πιο ανετο απο το εργοστασιακο (δινεται και το εργοστασιακο) -μπακαζιερα shad sh33 με την βαση της και την μεταλλικη βαση που μπαινει στο μηχανακι -στο μηχανακι εγινε αλλαγη στα λαδια στα 39000 χιλιομετρα το μηχανακι θα δωθει με την εργοαστασιακη εξατμιση. μαζι θα δοθουν και ολα τα εργοστασιακα πραγματα. πληρωμενο το σημα του 2018!! δεκτος καθε ελεγχος!!!! δεκτη ανταλλαγη με σκουτερ 300 cc και πανω και απο το 2013 και μετα και διαφορα απο μερους μου!!
  13. και εγω οπου και να διαβαζω λενε οτι ειναι πολυ καλο!! μονο για την σελα ακουσα καποια παραπονα απο πολλους!! αλλα ειναι κατι που λυνεται!! και η σχεση δυναμην με το χοντα ειναι μικρη!! 47 αλογα το ενα 40 το αλλο!! τωρα δεν ξερω κατα ποσο παιζουν ρολο τα 200 κυβικα στο αρπαγμα!! που λογικα θα παιζουν!! εμενα με νοιαζει οταν βγαινω εθνικη να κραταει 120-140!! τα 2 απο βλεπω σε βιντεο το κανουν αυτο!! απλα το καβα εχει περισσοτερες στροφες!! οδηγαω και συχνα ενα νιντζα 250 του κολλητου μου και μ φτανει η δυναμη του!! οποτε το καβα με καποια αλογα παραπανω θα πηγαινει καλυτερα απο το 250!!απλα το χοντα θα πηγαινει ακομα καλυτερα με 19αρι τροχο πιστευω θα ειναι καλο για τους δρομους και τα πεζοδρομια της αθηνας!! ειχα χλρ πριν το σιμπιεφακι και οπου βρω χωμα παω!! ακουω κατι τιμες σε ανταλλακτικα στο χοντα που με προβληαμτιζουνε!!οπως για τα πλαινα μαγουλα κατι 200 αρια!! ισχυουν? ρωταω εσενα π το χεις και ξερεις! στα στοκ δυσκολο να κανουν δοσεις!! και για ντουκου δεν παιζουν!! μονο κανα 2000αρι μπροστα και τα αλλα δοσεις!!
×
×
  • Create New...