Jump to content
samxein

Δυναμομέτρηση Yamaha TDM 900

Recommended Posts

Εμένα μου το έκαναν σε συνεργείο. Απ'οτι φαίνεται είναι αρκετά διαδεδομένο.

Όλοι όσοι το έκαναν λένε οτι κατάλαβαν αισθητή διαφορά.

Δεν κατάλαβα καμία απολύτως διαφορά σε αίσθηση αλλά ούτε & σε κατανάλωση την οποία μετράω σχεδόν σε κάθε γέμισμα. :lipssealed:

Ίσως επειδή εκτός των άλλων το TDM φοράει PowerCommander. :waycon1:

:offtopic: Επειδή σε αυτό το θέμα θα μπούν αρκετοί με TDM, έχει κανείς δυναμομετρήσει το δικό του? Εαν ναι τι νούμερα έβγαλε & τι φοράει η μηχανή του?

Ρωτάω γιατί & στο tdm hellas που έψαξα όλοι μιλάνε για φίλο φίλου & απ'ότι κατάλαβα κανείς δεν το έχει κάνει. Με ενδιαφέρει γιατί το δικό μου βγάζει πολύ μικρά νούμερα στο δυναμόμετρο & θέλω μέτρο σύγκρισης.

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων. :offtopic:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα μου το έκαναν σε συνεργείο. Απ'οτι φαίνεται είναι αρκετά διαδεδομένο.

Όλοι όσοι το έκαναν λένε οτι κατάλαβαν αισθητή διαφορά.

Δεν κατάλαβα καμία απολύτως διαφορά σε αίσθηση αλλά ούτε & σε κατανάλωση την οποία μετράω σχεδόν σε κάθε γέμισμα. :lipssealed:

Ίσως επειδή εκτός των άλλων το TDM φοράει PowerCommander. :waycon1:

:offtopic: Επειδή σε αυτό το θέμα θα μπούν αρκετοί με TDM, έχει κανείς δυναμομετρήσει το δικό του? Εαν ναι τι νούμερα έβγαλε & τι φοράει η μηχανή του?

Ρωτάω γιατί & στο tdm hellas που έψαξα όλοι μιλάνε για φίλο φίλου & απ'ότι κατάλαβα κανείς δεν το έχει κάνει. Με ενδιαφέρει γιατί το δικό μου βγάζει πολύ μικρά νούμερα στο δυναμόμετρο & θέλω μέτρο σύγκρισης.

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων. :offtopic:

Αν μπορεις πες μας τα νουμερα που ειδες!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:offtopic:

Αν μπορεις πες μας τα νουμερα που ειδες!

75hp στον τροχό ενώ τα εργοστασιακά απ'ότι ξέρω βγάζουν γυρω στα 73hp. Περίμενα περίπου 78. Σιγά την διαφορά θα μου πείς :_zeppelin: & θα έχεις δίκιο.

Θα ανοίξω αυτές τις μέρες (το σκέφτομαι καιρό) ένα thread με το τι φοράει το TDM & τι μετρήσεις πήρα γιατί θέλω να ακούσω απόψεις ατόμων που έχουν TDM. Δυστυχώς δεν ξέρω κάποιον για να συζητήσουμε επι του θέματος. Μέχρι που σκέφτομαι να ανοίξω thread στο Συναντήσεις Μελών να βρεθούμε οι TDMάκιδες :_zeppelin: .

:offtopic:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:offtopic:

75hp στον τροχό ενώ τα εργοστασιακά απ'ότι ξέρω βγάζουν γυρω στα 73hp. Περίμενα περίπου 78. Σιγά την διαφορά θα μου πείς :_zeppelin: & θα έχεις δίκιο.

Θα ανοίξω αυτές τις μέρες (το σκέφτομαι καιρό) ένα thread με το τι φοράει το TDM & τι μετρήσεις πήρα γιατί θέλω να ακούσω απόψεις ατόμων που έχουν TDM. Δυστυχώς δεν ξέρω κάποιον για να συζητήσουμε επι του θέματος. Μέχρι που σκέφτομαι να ανοίξω thread στο Συναντήσεις Μελών να βρεθούμε οι TDMάκιδες :_zeppelin: .

:offtopic:

θα ακουσεις και κοσμο να λεει πως μονο με σωστη ρυθμισει στα μιγματα βγαζει 83...

τεσπα...

ποτε δεν εψαξα τα αλογα..η ροποη που εχει και ο τροπος λειτουργιας του με ικανοποιει και με το παραπανω...

εβαλα commander, εβαλα rapidbike...δεν εκανα δυναμομετρησεις και τα εβγαλα σε διαστημα εβδομαδων...

φτιαξτε φρενα και αναρτησεις να χαρειτε το εργαλειο..μονο με αλογα θα το φχαριστιεστε στην ευθεια :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα ακουσεις και κοσμο να λεει πως μονο με σωστη ρυθμισει στα μιγματα βγαζει 83...

τεσπα...

ποτε δεν εψαξα τα αλογα..η ροποη που εχει και ο τροπος λειτουργιας του με ικανοποιει και με το παραπανω...

εβαλα commander, εβαλα rapidbike...δεν εκανα δυναμομετρησεις και τα εβγαλα σε διαστημα εβδομαδων...

φτιαξτε φρενα και αναρτησεις να χαρειτε το εργαλειο..μονο με αλογα θα το φχαριστιεστε στην ευθεια :whistling:

Αυτο ακριβως φιλε samxein βαλε λεφτα για φρενα κ αναρτησεις κ απο αλογα μια χαρα τα τοσα που βγαζει! Απο οτι εχω ακουσει ο κινητηρας το TDM ειναι απο τους πιο κλειστους κ πρεπει να βαλεις πολυ βαθια το χερι στον κινητηρα κ στην τσεπη για να παρεις αλογα!

Αν σε ξενερωνει τοσο πολυ το γκαζι περνεις ενα TIGER κ ξεμπερδευεις! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα ακουσεις και κοσμο να λεει πως μονο με σωστη ρυθμισει στα μιγματα βγαζει 83...

τεσπα...

ποτε δεν εψαξα τα αλογα..η ροποη που εχει και ο τροπος λειτουργιας του με ικανοποιει και με το παραπανω...

εβαλα commander, εβαλα rapidbike...δεν εκανα δυναμομετρησεις και τα εβγαλα σε διαστημα εβδομαδων...

φτιαξτε φρενα και αναρτησεις να χαρειτε το εργαλειο..μονο με αλογα θα το φχαριστιεστε στην ευθεια :whistling:

Συμφωνώ απλά & εγώ απόρησα γιατί είχα ακόυσει μεγάλα νούμερα... ίππων.

Είμαι ευχαριστημένος, τουλάχιστον έφτιαξε λίγο η καμπύλη ροπής - ίππων ειδικά γύρω στις 4.000rpm.

Όλα αυτά στα χαρτιά & στο δυναμόμετρο γιατί στον δρόμο :thumbsdown: .

Ίσως να έχω υψηλές απαιτήσεις :whistling: .

Απο φρένα φοράει μόνο υψηλής & προς το παρόν δεν θέλω κάτι παραπάνω. Αναρτήσεις όταν έρθει η ώρα τους για συντήρηση σκέφτομαι άλλα ελατήρια.

Αυτο ακριβως φιλε samxein βαλε λεφτα για φρενα κ αναρτησεις κ απο αλογα μια χαρα τα τοσα που βγαζει! Απο οτι εχω ακουσει ο κινητηρας το TDM ειναι απο τους πιο κλειστους κ πρεπει να βαλεις πολυ βαθια το χερι στον κινητηρα κ στην τσεπη για να παρεις αλογα!

Αν σε ξενερωνει τοσο πολυ το γκαζι περνεις ενα TIGER κ ξεμπερδευεις! :_thumbsup:

Παραπάνω άλογα δεν θέλω γιατί με την υπόλοιπη υποδομή μου έχει το TDM δεν το έχει.

Ούτε είμουν ποτέ διατεθημένος να δώσω 1.000€+ για να κερδίσω 2hp και ομαλότερη καμπύλη ροπής - ίππων. Ότι έχει το μηχανάκι τα φόραγε απ'όταν το αγόρασα μεταχειρισμένο.

Μόνο για ρύθμιση σε δυναμόμετρο το πήγα η οποία αποδείχθηκε πεταμένα λεφτά. ΚΑΜΙΑ διαφορά στο δρόμο, μόνο στα χαρτιά & στην τσέπη :ranting:

Με το Tiger ξύνεις πληγές. Ήμουν στο τσακ να το αγοράσω αλλά με έτρωγε που σε αρκετά σπάνε τα πιστόνια & πίστεψέ με δεν την βρίσκω με το ρίσκο :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:offtopic:

75hp στον τροχό ενώ τα εργοστασιακά απ'ότι ξέρω βγάζουν γυρω στα 73hp. Περίμενα περίπου 78. Σιγά την διαφορά θα μου πείς :_zeppelin: & θα έχεις δίκιο.

Θα ανοίξω αυτές τις μέρες (το σκέφτομαι καιρό) ένα thread με το τι φοράει το TDM & τι μετρήσεις πήρα γιατί θέλω να ακούσω απόψεις ατόμων που έχουν TDM. Δυστυχώς δεν ξέρω κάποιον για να συζητήσουμε επι του θέματος. Μέχρι που σκέφτομαι να ανοίξω thread στο Συναντήσεις Μελών να βρεθούμε οι TDMάκιδες :_zeppelin: .

:offtopic:

Ναι, ναι να βρεθούμε, δεν θα θέλουμε και εξτρα τραπέζι/χώρο για τα κράνη, αφου δεν φοράμε!!!! Αλλά πως θα μιλάμε, θα ακούγονται μόνο οι εξατμίσεις μας????

( Πλάκα κάνω ε, αλλά δεν θα έλεγα όχι σε συνάντηση...)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχώς δεν ξέρω κάποιον για να συζητήσουμε επι του θέματος. Μέχρι που σκέφτομαι να ανοίξω thread στο Συναντήσεις Μελών να βρεθούμε οι TDMάκιδες :_zeppelin: .

Και εμεις τι κανουμε εδω ρε αδερφε μπρικια κολλαμε;_thumbsup.gif

Ναι, ναι να βρεθούμε, δεν θα θέλουμε και εξτρα τραπέζι/χώρο για τα κράνη, αφου δεν φοράμε!!!! Αλλά πως θα μιλάμε, θα ακούγονται μόνο οι εξατμίσεις μας????

( Πλάκα κάνω ε, αλλά δεν θα έλεγα όχι σε συνάντηση...)

Εγω θα φερω κρανος μονο αν εχω το παπι... στο εχω ξεκαθαρισει αυτο...uglystupid2.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και εμενα γυρω στα 70 αλογατα βγαζει.....

.....

αλλα εκανα μια πατεντα με μερικα εξαρηματα σουτζουκι και εχει παει 80hp.....

ενα λεπτακι να σας δειξω....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ για την μεταφορά themata

Λοιπόν... καλό θα ήταν εαν κάποιος έχει κάνει δυναμομέτρηση να γράψει αποτελέσματα αλλά & τι φοράει το TDM του. Πραγματικά ελπίζω να μην είμαι ο μόνος που έχει κάνει.

Εννοείτε δεν ψάχνουμε να δούμε ποιός είναι ο πιο γρήγορος αλλά να συγκρίνουμε δεδομένα & απόψεις. Ούτως η άλλως τα νούμερα δεν λένε τίποτα απλά μας δίνουν μια ιδέα για το πως παει μια μηχανή.

Το δικό μου (απο μηχανικής άποψης) φοράει:

Φίλτρο DNA

Εξατμίσεις RaceTech αλουμινίου Hexacone

PowerComander III

Αποτελέσματα δυναμομέτρησης:

Ισχύς στον τροχό 75,25PS

Μέγιστη ροπή 8,31kg

Αύριο θα προσπαθήσω να παρευρεθώ εδώ. Θα απαντήσω στο επίσημο θέμα το βράδυ που θα ξέρω.

Όσοι πιστοί...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

περιπου 80 ατια στο συνολο.... :-D

Ναι αλλά με το extra βάρος τι γίνεται?

Λογικά θα ανέβηκε πολύ η αναλογία κιλών ανα ίππο.

Θα με ενδιέφερε εαν έχεις κάποια δυναμομέτρηση... :2funny::rotfl::tease::uglystupid2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχάς οι μετρήσεις σε δυναμόμετρο δεν είναι απόλυτες αλλά σχετικές. Δηλαδή δυναμόμετρο από δυναμόμετρο μπορεί να έχει απόκλιση ως και 10% ειδικά αν είναι άλλης εταιρίας. Για να συγκρίνεις πρέπει να έχεις μέτρηση προ αλλαγών με μετά καθώς και με άλλο μηχανάκι αλλά σε ίδιο τύπο δυναμόμετρου. Επίσης οι ίδιες μοτοσυκλέτες μαμά μπορεί να έχουν διαφορά στην απόδοση ως και 5% εξ κατασκευής. Υπάρχει πάντα ένα +_ στις τιμές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές οι οποίες είναι ο μέσος όρος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχάς οι μετρήσεις σε δυναμόμετρο δεν είναι απόλυτες αλλά σχετικές. Δηλαδή δυναμόμετρο από δυναμόμετρο μπορεί να έχει απόκλιση ως και 10% ειδικά αν είναι άλλης εταιρίας. Για να συγκρίνεις πρέπει να έχεις μέτρηση προ αλλαγών με μετά καθώς και με άλλο μηχανάκι αλλά σε ίδιο τύπο δυναμόμετρου. Επίσης οι ίδιες μοτοσυκλέτες μαμά μπορεί να έχουν διαφορά στην απόδοση ως και 5% εξ κατασκευής. Υπάρχει πάντα ένα +_ στις τιμές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές οι οποίες είναι ο μέσος όρος.

Συμφωνώ απόλυτα αλλά επειδή δεν ξέρω ΚΑΝΕΝΑ που να έχει κάνει δυναμομέτρηση (& κάτι μου λέει οτί ούτε & εδώ θα βρεθεί κάποιος) είπα να πάρω μια ιδέα & απο άλλες τιμές γιατί ειδικά με τα TDM παίζει πολύ ραδιοαρβύλα. Εμένα πρίν την δυναμομέτρηση εαν με ρώταγες θα πίστευα οτι το TDM μου βγάζει κοντά στα 80hp αλλα :shit: .

Γενικά ισχύει οτι εαν πας σε ίδιας εταιρείας κατασκευής δυναμόμετρο τα αποτελέσματα θα είναι σχεδόν ίδια με την ίδια μηχανή.

Εγώ πήγα σε DynoJet.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχάς οι μετρήσεις σε δυναμόμετρο δεν είναι απόλυτες αλλά σχετικές. Δηλαδή δυναμόμετρο από δυναμόμετρο μπορεί να έχει απόκλιση ως και 10% ειδικά αν είναι άλλης εταιρίας. Για να συγκρίνεις πρέπει να έχεις μέτρηση προ αλλαγών με μετά καθώς και με άλλο μηχανάκι αλλά σε ίδιο τύπο δυναμόμετρου. Επίσης οι ίδιες μοτοσυκλέτες μαμά μπορεί να έχουν διαφορά στην απόδοση ως και 5% εξ κατασκευής. Υπάρχει πάντα ένα +_ στις τιμές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές οι οποίες είναι ο μέσος όρος.

σωστοςt!

@samxein

Ναι αλλά με το extra βάρος τι γίνεται? ΠΟΛΥ ΣΟΥΖΑ.....χαχαχαχαχα

Λογικά θα ανέβηκε πολύ η αναλογία κιλών ανα ίππο. Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΚΑ ΜΟΥ :_zeppelin:

Θα με ενδιέφερε εαν έχεις κάποια δυναμομέτρηση... ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ....(ΠΕΤΑΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ -ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΑ- ΑΛΛΟΥ :serenade: )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια, την ρύθμιση ή το tuning δεν το κάνεις για να δείς πόσα άλογα θα χτυπήσεις κορυφή, αλλά να διορθώσεις τις "κοιλιές" σε όλο το φάσμα και ειδικά χαμηλά μεσσαία.

Οπότε εάν πράγματι νιώθεις διαφορά τότε σημαίνει οτι είχε αποτέλεσμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συμφωνώ απόλυτα αλλά επειδή δεν ξέρω ΚΑΝΕΝΑ που να έχει κάνει δυναμομέτρηση (& κάτι μου λέει οτί ούτε & εδώ θα βρεθεί κάποιος) είπα να πάρω μια ιδέα & απο άλλες τιμές γιατί ειδικά με τα TDM παίζει πολύ ραδιοαρβύλα. Εμένα πρίν την δυναμομέτρηση εαν με ρώταγες θα πίστευα οτι το TDM μου βγάζει κοντά στα 80hp αλλα :shit: .

Γενικά ισχύει οτι εαν πας σε ίδιας εταιρείας κατασκευής δυναμόμετρο τα αποτελέσματα θα είναι σχεδόν ίδια με την ίδια μηχανή.

Εγώ πήγα σε DynoJet.

Σε όλα τα περιοδικά που το μετράνε σε dynojet παίζει μεταξύ 74-77. Γιατί αν είχε 5 άλογα παραπάνω τι θα καταλάβαινες?

Πάντως σε αυτή την μοτοσυκλέτα πάντα με παραξένευαν οι πολύ καλές μετρήσεις επιδόσεων σε σχέση με τα άλογα του κινητήρα. Φαντάσου ότι μέχρι έλευσης tiger ήταν το πιο αδύναμο μέφα ον/οφ αλλά είχε τις καλύτερες επιδόσεις. 0-400 περί τα 11,5δευτ και 220 χιλιομ πραγματικής τελικής. Είναι πολύ πιο γρήγορο και από το προηγούμενο 850 ενώ έχουν τα ίδια άλογα. Οπότε πολύ εύστροφος κινητήρας και καλή αεροδυναμική.

Δες πως ανεβάζει στροφές το 1150 του ALX με τα 77 άλογα τροχό να καταλάβεις τι θα πει ευστροφία. (η διαφορά δεν δικαιολογείται από 40 κιλά βάρους,κακίες αλλά γεγονός)

Λογικά μου ρίχνει και εμένα.

Τροποποιήθηκε από τον makisp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε όλα τα περιοδικά που το μετράνε σε dynojet παίζει μεταξύ 74-77. Γιατί αν είχε 5 άλογα παραπάνω τι θα καταλάβαινες?

Πάντως σε αυτή την μοτοσυκλέτα πάντα με παραξένευαν οι πολύ καλές μετρήσεις επιδόσεων σε σχέση με τα άλογα του κινητήρα. Φαντάσου ότι μέχρι έλευσης tiger ήταν το πιο αδύναμο μέφα ον/οφ αλλά είχε τις καλύτερες επιδόσεις. 0-400 περί τα 11,5δευτ και 220 χιλιομ πραγματικής τελικής. Είναι πολύ πιο γρήγορο και από το προηγούμενο 850 ενώ έχουν τα ίδια άλογα. Οπότε πολύ εύστροφος κινητήρας και καλή αεροδυναμική.

Δες πως ανεβάζει στροφές το 1150 του ALX με τα 77 άλογα τροχό να καταλάβεις τι θα πει ευστροφία. (η διαφορά δεν δικαιολογείται από 40 κιλά βάρους,κακίες αλλά γεγονός)

Λογικά μου ρίχνει και εμένα.

Δεν θα καταλάβαινα τίποτα αλλά όπως προείπα η μηχανή απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της φοράει πάνω απο 1.000€ extra για βελτίωση ιποδύναμης & η μόνη διαφορά απο κάποιο εργοστασιακό TDM είναι ομαλότερη καμπύλη ροπής-ίππων :thumbsdown: . Εμένα αυτό μου φαίνεται περίεργο :yeahright: . Πεταμένα λεφτά.

Αυτός είναι & ο λόγος που ψάχνω κάποιον που να έχει δυναμομετρήσει το δικό του, για να δω μήπως κάτι δεν πάει καλά.

Εκτός αυτού ποτέ μου δεν εχω καβαλήσει μαμά TDM. Το δικό μου μου φαίνεται αργό αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης :winking: .

@samxein

Ναι αλλά με το extra βάρος τι γίνεται? ΠΟΛΥ ΣΟΥΖΑ.....χαχαχαχαχα

Λογικά θα ανέβηκε πολύ η αναλογία κιλών ανα ίππο. Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΚΑ ΜΟΥ :_zeppelin:

Θα με ενδιέφερε εαν έχεις κάποια δυναμομέτρηση... ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ....(ΠΕΤΑΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ -ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΑ- ΑΛΛΟΥ :serenade: )

Δυναμομέτρηση εαν δεν βρώ κάποιον άλλο που να έχει κάνει δεν ανεβάζω στο internet. Δεν θα έχει νόημα, να την συγκρίνω με τι?

Μάλλον το απόγευμα θα παω εδώ. Θα ξέρω κατα τις 16:00 λόγω δουλειάς. Θα πάρω & τις δυναμομετρήσεις μαζί μου για όποιον θέλει να τις δει. :winking:

Λεφτά για πέταμα πίστεψέ με ούτε εγώ έχω αλλά επειδή το πήρα μεταχειρισμένο είπα να το πάω για ρύθμιση-δυναμομέτρηση να δω τι παίζει. Μήπως κάτι δεν πήγαινε καλά.

Τελικά όμως με έβαλε στο τρυπάκι να ψάχνομαι περισσότερο :ranting: .

Όσον αφορά την εξωλέμβια καλύτερα να δοκίμαζες με Yamaha. Πιστεύω θα πάρεις καλύτερα αποτελέσματα άσε που θα :bruce_h4h: απο εμφάνιση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε όλα τα περιοδικά που το μετράνε σε dynojet παίζει μεταξύ 74-77. Γιατί αν είχε 5 άλογα παραπάνω τι θα καταλάβαινες?

Πάντως σε αυτή την μοτοσυκλέτα πάντα με παραξένευαν οι πολύ καλές μετρήσεις επιδόσεων σε σχέση με τα άλογα του κινητήρα. Φαντάσου ότι μέχρι έλευσης tiger ήταν το πιο αδύναμο μέφα ον/οφ αλλά είχε τις καλύτερες επιδόσεις. 0-400 περί τα 11,5δευτ και 220 χιλιομ πραγματικής τελικής. Είναι πολύ πιο γρήγορο και από το προηγούμενο 850 ενώ έχουν τα ίδια άλογα. Οπότε πολύ εύστροφος κινητήρας και καλή αεροδυναμική.

Δες πως ανεβάζει στροφές το 1150 του ALX με τα 77 άλογα τροχό να καταλάβεις τι θα πει ευστροφία. (η διαφορά δεν δικαιολογείται από 40 κιλά βάρους,κακίες αλλά γεγονός)

Θα συμφωνήσω και εγω στις παρατηρήσεις σου. Παντα μου εκαναν εντύπωση τα νουμερα των επιδοσεων του 900

αν και στον τροχο εφταναν σε οσα περιοδικα και να ειδα περι τα 74 αλογα.

να προσθεσω στην αεροδυναμικη και την ευστροφια, και την πολλη καλή κλιμακωση του κιβωτιου

με το οποίο η 6η φτανει στο κόκκινο σχετικά εύκολα. και μιλαω για το "μαμα" σαν το δικο μου.

σε ότι αφορά την απόδοση, δεν εχω δει ουτε καν σε δυναμομέτρηση εταιριας after market εξατμίσεων

αποδοση μεγαλυτερη των 78-79 ίππων με φουλ έξτρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οταν οδηγησα το TDM μου εκανε εντυπωση το ποσο ευκολα σηκωνεται σουζα απο πολυ λιγες στροφες... Χωρις να ειμαι σουζα σπεσιαλιστ το σηκωσα 3-4 φορες πολυ ευκολα στο λιγο χρονο που το ειχα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κλασικό παράδειγμα ότι τα νούμερα από μονα τους δεν λένε απόλυτος τίποτα...

σε σχέση με το 850 έχει περισσότερη ιπποδύναμη στις μεσαίες

η καλύτερη βελτίωση πάντως είναι να το ελαφρύνεις...

πως γίνεται αυτό?

για αρχή χάσε κιλά εσύ ο οδηγός (ισχύει για όλα τα μηχανάκια) :spiteful:

εγώ με full εξοπλισμό κοντεύω τα 100 κιλά...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και για του λογου το αληθες οτι δεν μπορει να ανεβασει ιππους

δειτε το επισημο διαγραμμα της Ακραποβιτς

Stock 73.6 / 7300

Akrapovic 75.8 / 7100

ya_tdm900_so_2002-2009_diag.jpg

ομoίως και η MIVV http://www.mivv.it/risorse/8/178/323/Y014_max_power_dynochart.pdf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κκαλα τα λεει ο φιλοσ απο πανω μοτερ με μοτερ οντος μπορει να εχει αποκλησει εως και 5%

δουλευα σε συνεργειο που ειχε δυμανομετρο dunojet οντος οσα tdm ειχαμε μετρηση ηταν μεταξυ

71-73 αλογα στο τροχο παραπανω τσου πριν μπλεξω με τα συνεργεια ειχα τρελλα με τα αφτερμαρκετ

κιτακια εξατμισεις και λοιπα γνωμη μου παντα φιλε μου μην το πειραζεις καθολου το μηχανακι

για δυο λογους τα λεφτα για τελικα acrapes kai τετοια ειναι πολλα 500 ευρω για να κανει θορυβο και να παρει 3 αλογα το μοτορι ειναι πολλα και χαμενα λεφτα για αυτα που δινουν οπως

και τα power comander 350 eyro και για 2 3 αλογα δεν λεει που πιστεψε με τι νομιζεις οτι θα κκαταλαβεις???? και μην νομιζεις οτι ολες η χαρτογραφησεις ειναι πανΤα (ΥΓΕΙΕΣ)για τη μοτοσυκλετα μας καλυτερα 5 αλογα κατω και υγεια στο μοτερ παρα 10 αλογα και φτωχα μιγματα

μυριζει ΜΠΑΜ!

ναι οντος το tdm ειναι τεζαρισμενο απο μαμα δεν μπορει να εχει αποτελεσματα με aftermarket

αξεσουαρ σε οσα βαζαμε και εμεις τοτε εδειχναν λιγα πραγματα ειναι μια καλη μοτο που εχει κανει καριερα στην ελλαδα (κανει τα παντα καλα) φτιαξε φρενα και ειδικα αν

αλλαξεις το πισω αμορτισερ θα καβαλας αλλη μοτοσυκλετα!!!!

ειχα πολλεσ μοτοσυκλετες αγωνιαρικες bandit 1200 yamaha vmax 1200 τουμπανιασμενο ktm adventure-κτμ super dyke R καρατουμπανιασμενο και τι καταλαβα χιλιαδες ευρο για το τιποτα μπολικο λαδι τηγανιτα μηδεν φιλε μου οταν μπηκα ομως πισω απο τη μπαρα αλλαξα μυαλα τωρα εχω vmax 1700 και δεν του πειραζω ουτε βιδα :mB_faskelo:

το χαιρομαι και θα το χαιρομαι υγειες μεχρι να παιθανει οχι ομως να του βαλω χερι και να πεθανει πιο γρηγορα εγω αυτα εβλεπα γνωμη μου παντα :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...