Jump to content

JimKarvo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.591
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

593 Excellent

Σχετικά με το μέλος JimKarvo

  • Κλάση
    Να θυμηθώ να βρω χρόνο να ταξιδέψω...
  • Γενέθλια 20/03/1991

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.jimkarvo.gr
  • Skype
    jimkarvogr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XLV
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Blade 360

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.883 προβολές προφίλ
  1. Άρα με νέα μπαταρία, θα έπρεπε έστω να ανάβει ας πούμε.
  2. Καλημέρα και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Αμέσως. Ώρα του καλή, αλλά παίζει κάποιο ρόλο ο ανορθωτής / σταθεροποιητής όταν ο κινητήρας είναι σβηστός; Δεν θα έπρεπε τυπικά έστω να έχω ενδείξεις; Ή όχι; 1) Είναι οκ οι πόλοι 2) Λειτουργεί κανονικά (αλλιώς δεν θα είχα ρεύμα ούτε στο ρολόι) 3) Μάλλον πάμε σε συνεργείο για αυτό. 4) Αν είχε κοπεί καλώδιο, τότε δεν θα ήταν λογικό να γυρνάω κλειδί και να μην γίνεται τίποτα; Εγώ όταν γυρνάω κλειδί, ουσιαστικά σβήνει (σαν fade out) η ώρα και δεν ανάβει τίποτα μετά.
  3. Καλησπέρα παιδιά, Θα ήθελα την βοήθεια σας, πριν πάω την μηχανή στον μάστορα. Προχθές, ενώ πήγαινα σε μια δουλειά, ξαφνικά η μηχανή αρχίζει να τρεμοπαίζει (φώτα) και να μην μπορώ να δώσω γκάζι. Ελάχιστα δευτερόλεπτα αργότερα, έσβησε. Πάω να βάλω πάλι μπροστά, γυρνάω διακόπτη, νεκρά όλα. Επόμενη μέρα, πάω και παίρνω μπαταρία. Την βάζω, κάνει το ίδιο* Το ίδιο: Μόλις γυρνάω διακόπτη, η μηχανή αργοσβήνει ακόμα και την ώρα στο καντράν./ Η Μπαταρία δεν χάνει καθόλου τάση ωστόσο. Έριξα λίγο WD40 στην φύσα που έχει στο ρελέ, μπας και είχε πιάσει κάτι σε άλατα / οξείδωση αλλά δεν έκανε διαφορά Μια στο τόσο, ίσως να ανοίξει τα λαμπάκια στο καντράν, αλλά στο επόμενο γύρισμα κλειδιού, κάνει πάλι τα ίδια Υπάρχει καμία σκέψη σχετικά με τι θα μπορούσα να δω; PS: Η μηχανή είναι Honda Transalp 650
  4. Ο μάστορας είπε 300€ ζήτησε ο βαφεας, δεν μου είπε κάτι έξτρα. Η τιμή μου φαίνεται και εμένα καλή, αλλά μάλλον λόγω του ότι έως τώρα έχει τραβήξει η ιστορία θα πω όχι λογικά.
  5. Γιατί λέει ότι δεν είναι σίγουρος αν θα πετύχει στα παλιά πλαστικά το εργοστασιακό χρώμα.
  6. Επανέρχομαι σχεδόν 3 μήνες μετά, διότι τώρα πιάσαμε πάλι το μηχανάκι (Καραντίνα κτλ...) Θα κοιτούσα σε μεταχειρισμένα, ή σε επισκευή (σκέψου ότι το δεξί φέρινγκ απλά έχει μια ρωγμή, μικρή) Είναι κοινή λογική, μερικές φορές το μυαλό κολλάει όμως. Πχ στην τεχνική υποστήριξη είναι "κοινή λογική" ότι έβγαλες το router από την πρίζα και το σύνδεσες ξανά... Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είσαι υποχρεωμένος να το ξέρεις / σκεφτείς! Δυστυχώς, εν τέλη, δεν το σκέφτηκα έτσι. Εν τέλη, δεν συζητάμε καν το θέμα της αλλαγής / επιστροφής πλαστικών. Δυστυχώς ο εν λόγω μάστορας είναι τέρμα κακός τουλάχιστον ως προς εμένα, καθώς το θέμα με το ρίξιμο της μηχανής τρέχει από 02/2019 και ακόμα δεν έχω έτοιμο το μηχανάκι. Σε τελευταία νέα, του είπα να βάλει τα πλαστικά ως έχουν, και μου πρότεινε βάψιμο. Θεωρώ πως εν μέρη να το έχει κάνει σκόπιμα (την μη ενημέρωση περί διαφορετικού χρώματος), καθώς σε κάποιες από τις επισκέψεις μου εκεί, το προτείνει πολύ συχνά σε τρίτους, όχι σαν παρότρυνση / επιλογή, αλλά σαν μόνη λύση για να έχεις "νέο μηχανάκι". Ο άνθρωπος που θα το έβαφε, αφού πήρε το πλαστικό για να το πάει στον φασματογράφο (και καλά), 15 μέρες μετά, και μετά από πίεση "μας είπε" ότι το κόστος για βάψιμο όλης της μηχανής είναι 300€. Θα βάψει νέα και παλιά πλαστικά, καθώς και -λογικά- ντεπόζιτο. Αρχικά δεν γνωρίζω αν κάτι τέτοιο είναι πολύ ή λίγο, καθώς δεν έχω καμία επαφή με κάτι τέτοιο! Προσωπικά θεωρώ ότι δεν πήρε κανείς κανένα πλαστικό για να το πάει στον φασματογράφο. Όταν είσαι επαγγελματίας, ξέρεις περίπου την δουλειά σου, το κόστος της, καθώς και αν το μπορείς να πετύχεις ένα μαμά χρώμα ή αν όχι. Επειδή αν και την τρανσαλπ την έχω λατρέψει, είναι καιρός που σκέφτομαι να την δώσω (λόγο μη ύπαρξης ABS και καρμπυρατέρ), θα ήθελα να ρωτήσω, σε περίπτωση που την κρατήσω κ άλλο, αν γνωρίζετε κάποιον μάστορα που μπορώ να απευθυνθώ μόνος μου για να μου δώσει μια προσφορά βαφής. Αν κάτι τέτοιο θεωρείτε διαφήμιση, παρακαλώ στείλτε μου στο inbox.
  7. Γιατί ουσιαστικά θα μπω σε μια διαδικασία στην οποία θα μου φύγουν αρκετά χρήματα και το αποτέλεσμα δεν θα βγει 100% ίδιο με την χοντα. ΔΕΝ λέω πως φταίει σε κάτι η χοντα, λέω πως θα όταν φρόνιμο ή ο μάστορας ή ο πωλητής να με έχουν ενημερώσει πως το χρώμα δεν θα είναι ίδιο. Όταν λέω ξεθώριασμα, δεν είναι ότι από Μπορντό έχει γίνει ροζ. Έχει καπως σκουρινει να το πω, ίσως να έχει φύγει η γυαλάδα από το βερνίκι.
  8. Καλησπέρα σας συντροχοι, Θα προσπαθήσω να μην μακρηγορήσω, και συνάμα να γράψω όσες λεπτομέρειες είναι Χρήσιμες! Ότι είναι σε πλάγια γραφή δεν είναι αναγκαίο να το διαβάσετε! Η εν λόγω ιστορία ξεκινάει περίπου ένα έτος πριν. Φλεβάρη του 2019, μία κοπέλα στη προσπάθειά της να παρκάρει, μου ρίχνει κάτω την μηχανή. Έχοντας Λοιπόν θετική δήλωση από την κοπέλα ξεκινάω τις διαδικασίες με το συνεργείο, να αφήσω εκεί τη μηχανή, να περάσει πραγματογνώμονας για να ελέγξει το συμβάν και να βγει μία τελική προσφορά με ανταλλακτικά και εργασίες. Όλα καλά ως εδώ! Για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ο μάστορας μου έλεγε ότι έχει παραγγείλει τα ανταλλακτικά και περιμένει την Honda να του τα στείλει. Μέσα σε όλο αυτό το διάστημα αναμονής (μέχρι και Οκτώβρη 2019), ο άνθρωπός μου έχει πει ότι τα ανταλλακτικά ήρθαν δεν πήγαμε να τα πάρουμε και ξαναγύρισαν πίσω. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του αυτό συνέβη δύο φορές. Τον Οκτώβρη το 2019 ξανακάνουμε παραγγελία, με εμένα να είμαι παρών, και την δεδομένη χρονική στιγμή του δίνω προκαταβολή για Τα ανταλλακτικά τα οποία παραγγείλαμε (590€) Φτάνουμε αισίως αρχές Φλεβάρη 2020, όπου λόγω ταξιδίων έχω αφήσει τη μηχανή εκεί, και Υποτίθεται ότι θα πάει να πάρει τα ανταλλακτικά και να τα τοποθετήσει πάνω στη μηχανή. Περίπου 20 Φλεβάρη 2020 με ενημερώνει πως τα ανταλλακτικά ήρθαν και έχουμε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα το οποίο είναι το χρώμα των ανταλλακτικών! Σύμφωνα με τον ίδιο, στο τηλέφωνο μου είπε, πως αυτό είναι κλασικό πρόβλημα της Honda, δηλαδή μετά από κάποια χρόνια τα πλαστικά που είναι πάνω σε μία μηχανή να έχουνε αλλάξει έστω και λίγο χρώμα. Μου πρότεινε ο ίδιος να περάσω από το κατάστημα του να δω με τα μάτια μου τι ακριβώς συμβαίνει. Εδώ λοιπόν ξεκινάει η ουσιαστική μας ιστορία. Μόλις μπαίνω στο μαγαζί και αφού βλέπω τα ανταλλακτικά, πετάγεται ο βοηθός και λέει "δεν έχουμε και πολλές επιλογές τα ανταλλακτικά δεν γυρνάνε πίσω". Εκείνη την ώρα απαντάω πως το πρόβλημα δεν είναι δικό μου και εγώ δεν έχω ενημερωθεί από κανέναν ότι υπάρχει περίπτωση το χρώμα να μην είναι το ίδιο μετά από χρόνια. Μου απαντάνε και οι δύο ότι ούτε αυτοι το γνώριζαν και τους εξηγώ πως, είτε εσείς, είτε Ο έμπορος έπρεπε να γνωρίζει Αυτό ακριβώς το πρόβλημα. Εν τέλει μου πρότειναν να περάσω πάλι αύριο, να είναι εκεί και Ο έμπορος της Honda, για να δούμε και ο ίδιος τι έχει να προτείνει. Εδώ αξίζει να σημειώσω πως για όλο αυτό το συμβάν του τελευταίου έτους, Εγώ έχω μείνει χωρίς μηχανή συνολικά γύρω στους τρεις μήνες. Το πρόβλημα Λοιπόν που προκύπτει είναι το εξής: προσωπικά δεν διατίθεμαι να αγοράσω ένα πλαστικό 300 με 400 ευρώ το οποίο δεν θα χρησιμοποιήσω. Εάν τυχόν δεν έχουμε κάποια ευτυχή συζήτηση πάνω σε αυτό το θέμα και την επιστροφή των ανταλλακτικών, Εγώ πώς μπορώ να κινηθώ μετά? Έχω το δικαίωμα ουσιαστικά σε προπαραγγελία προϊόντων με προπληρωμή Να αρνηθώ την παραλαβή και να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω? Μπορώ Άραγε να μιλήσω με την αντιπροσωπεία της Honda στην Ελλάδα και να τους ρωτήσω τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις? Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!
  9. ... To make a long story, short.. Χαιρετώ το forum! Έπειτα από ένα τυπικό service, σε μάστορα γείτονα, το οποίο περιλάμβανε καθάρισμα / ρύθμισμα καρμπυρατέρ, το μηχανάκι άρχισε να στάζει βενζίνη.. Το αναφέρω στον μάστορα, με ενημερώνει πως επειδή είναι παλιό το μηχανάκι ίσως να έχει χαλάσει κανένα ring. Λύνουμε, αλλάζουμε, δένουμε, συνεχίζει... Αυτή την φορά έφταιγε η βελόνα, αλλάζουμε... Συνεχίζει! για να μην τα πολυλογώ η ιστορία πάει 6 μήνες, μαζί με κάτι άλλα service το οποίο το μηχανάκι ήταν άχρηστο. Μετά από καιρό, πάω το μηχανακι σε άλλο μηχανικό, αφού δεν έβγαζα άκρη και η ψυχολογία μαζί με τα νεύρα μου δεν ήταν καλά.. Και έχουμε αυτό! Κάποιος, κάπου, κάποτε είπε να αφαιρέσει χωρίς λόγο και αιτία το μεγάλο που θηλυκώνει η βελωνα. από εκεί υπάρχει απλά τρελή διαρροή βενζίνης, με αποτέλεσμα το μηχανάκι να μπουκώνει, να πετάω λεφτά κτλ. επειδή δεν υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω καρμπυρατέρ, υπάρχει κάποιος τρόπος, να γεμίσει αυτό το κενό, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση!
  10. Καλησπέρα παιδιά. Μπορεί να έχουν περάσει 2 χρόνια, οστόσο πριν 5 ημέρες βρέθηκε λύση πάνω σε αυτό το θέμα, και σκέφτηκα πως θα ήταν καλό να το μοιραστώ μαζί σας. Τελευταία πηγαίνω την μηχανή σε ένα νέο συνεργείο, καθώς με τον παλιό είχα δει ότι μου έλεγε αρκετά ψέματα -χωρίς λόγο-, πράγμα το οποίο δεν μου αρέσει. Στο τελευταίο σερβις που κάναμε (αλλαγή δισκόφρενων - τακάκια μπρος πίσω, ρύθμιση βαλβίδων κτλ), μου πρότεινε δύο πράγματα για την κατανάλωση Αλλάζουμε μπρος γρανάζι από 15Τ σε 16Τ για λιγότερες στροφές στην ίδια ταχύτητα, και για να είναι πιο ομαλό το μηχανάκι Ελέγχει βαλβίδες και ρυθμίζει τα σωστά διάκενα Οι ρυθμίσεις έχουν γίνει κάπου στα 20 (όπως λέει το manual) αντι για 15 στις βαλβίδες (δεν κατάλαβα τι μου λέει, αν θέλει κάποιος, ρωτάω για λεπτομέριες) Το γρανάζι μπροστά σε 16 δίνει όντως μια καλύτερη τελική (δεν με ενδιέφερε) αλλά και πολύ χαμηλές στροφές σε ταξίδι σε επαρχιακο δρόμο (ήμουν στα 90-100 με κάτω από 4000 στροφές θυμάμαι) Αποτέλεσα είναι από εκεί που ήθελα γέμισμα στα 230 - 250 klm για να μην μείνω, ξαφνικά έκανα 312 χιλιόμετρα και δεν είχα πάει ρεζέρβα!!! Σε πρόσφατο ταξίδι, κατάφερα να γράψω κατανάλωση 5.01L / 100 klm. Εξωφρενικά χαμηλό νούμερο, και απίστευτα οικονομική, ξαφνικά η βενζινορούφα μηχανή μου :) PS: επειδή θεωρώ σωστό να λέμε σύμφωνα με την υποκειμενική μας γνώμη, "σωστούς μηχανικούς", το εn λόγο συνεργείο είναι στην Σφακτηρίας 1, στο μεταξουργείο Αυτά από εμένα, Καλά ταξίδια να έχουμε!
  11. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Τελικά μάλλον είναι μπαταρία. Δείχνει 12V, αλλά μόλις βάλω ένα φορτίο πάνω της (ουσιαστικά την οθόνη LCD του φορτιστή μου) πέφτει στα 7V. Την έβαλα να φορτίσει, μπας και! Αλλά γενικά κάνει κουλά πράγματα. Ανεβοκατεβάζει τάση ξαφνικά χωρίς λόγο, οπότε πάμε για νέα μπαταρία! Η αλήθεια είναι πως μια φορά το είχα ξεχάσει για κανά δίωρο με ανοιχτά τα φώτα, αλλά πήρε σκαστό και μετά έπαιρνε κανονικά. Λογικά όμως εκεί άρχισε να πεθαίνει!
  12. Hello συντροχοι! Ο λόγος για το Honda AX1, το οποίο εκεί που δούλευε μια χαρά (και είχα ανησυχήσει), ξαφνικά, δεν θέλει να πάρει μπρος. Συγκεκριμένα: κάνω στην άκρη να απαντήσω σε μια κλήση, και το σβήνω. Πάω να βάλω πάλι μπρος, γυρνάει λίγο η μίζα, και σταματάει, σαν να κάηκε ασφάλεια! Έλα που όμως δεν έχει κάψει καμία ασφάλεια και απλά μουλαρωσε! Οπότε, τι ξεκινάω να κοιτάω? Η Μπαταρία δε νομίζω να έχει θέμα σαν μπαταρία, βέβαια δεν ανάβει καμία λυχνία, αλλά σε κατάσταση αναμονής παίρνω 13V περίπου. Αν γυρίσω κλειδί, πέφτει η τάση, σαν να έχει βραχυκύκλωμα.. Βέβαια, σκαστο παίρνει μια χαρά, και δουλεύει άψογα...
  13. Δώσε Info..Ποιανού έτους;Θα χρειαστεί να αλλάξω ελαστικό πίσω λογικά ε;ΠΧ: Αυτό, κάνει; Πήγα σήμερα, μου είπε να πάω την ζάντα λυμένη να την δει. Θα ενημερώσω, με ότι μου πει!
  14. Καλημέρα σύντροχοι, Εδώ και χρόνια, στο AX-1 που έχω (πλέον ως βασικό όχημα για εντός πόλεως μετακινήσεις), το πίσω γρανάζι σπάει συχνά (σίγουρα μια φορά ανά έτος) Αυτό είναι θέμα σινεμπλοκ, και επειδή πλέον δεν με καίει ο χρόνος που θα φάω για να γίνει η επισκευή, Let's do it correcltly! So, ψάχνω κάποιο μηχανουργείο, το οποίο να εξειδικεύεται η έστω να κάνει πολύ καλή δουλειά στις ζάντες (αλουμινίου?) Συγκεκριμένα, εκεί που φωλιάζουν τα σινεμπλοκ, έχει φαγωθεί λίγο αλουμινίο. Γίνεται με κάποιον τρόπο σωστό, αυτό το κενό να καλυφτεί κάπως; Ξέρετε κάποιο μηχανουργείο, το οποίο μπορώ να πάω να το δουν; (Θα βγάλω την ρόδα, και θα πάω μόνο αυτή καθ' αυτή) Θα προτιμούσα περιοχές κοντά σε Καλλιθέα - Πετράλωνα Σας ευχαριστώ πολύ!
×
×
  • Create New...