-
Δημοσιεύσεις
13 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
10 GoodΣχετικά με το μέλος alupis
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
- Γενέθλια 28/08/1969
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Αθηνα
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
TTR 250/01
-
myBike: Κυβισμός
250
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
1.022 προβολές προφίλ
-
Ήταν το πρώτο μου(DR125) στο μακρυνό 1993. Εγώ λίγο χτύπημα στο καλάμι,το μηχανάκι γρατσουνιές σε μανέτα, τιμόνι.Το DR ήταν καινούργιο ε...;
-
Εγώ δυστυχώς δεν πρόλαβα να κάνω ούτε κιχ.Επεσα γιατί ο μπροστά τροχός πέρασε πάνω από την γάτα και αμέσως γλυστρησε. Ευτυχώς δεν την σκότωσα. Χαλάστηκα δεν λέω, αλλά αν την έβλεπα και νεκρή θα μου έμενε κάκιστη ανάμνηση.
-
Παρα παρα πολυ κριμα... Ηταν ενα συμπαθεστατο παλικαρι χωρις τουπε και δηθεν.Ακομα και την χρονια που πηρε τον τιτλο κρατησε χαρακτηρα. Σε οποιον Θεο και αν πιστευει κανεις, ας ελπισουμε να τον αναπαυσει.
-
Τον εφαγε ο εγωισμος για τον νεαρο ομοσταυλο...
-
Ποσες φορες ακομα στα τελευταια 2-3 λεπτα; Γαμω το φελεκι μου γιατι δεν μαθαινουμε απο το παρελθον;
-
3 χρονια χρειαστηκαν για να δεσει το γλυκο... Και το χειροτερο;Στο μεγαλο μαγερειο που λεγεται Γ.Α.Δ.Α. Και στο ρολο του master chef;... η αντιτρομοκρατικη!!! Να γελασουμε με το ευφανταστο story; Να φαμε το γλυκο οπως κανουμε παντα εχοντας ''απολυτη εμπιστοσυνη στην αδεκαστη Ελληνικη δικαιοσυνη''; Η να σκεφτουμε ποιοι ωφεληθηκαν απο τους τρεις θανατους των ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΩΝ υπαλληλων,σε μερα πανελλαδικης απεργιας μεσα σε ενα κτηριο χωρις υποδομες πυρασφαλειας; Βρε ουουουστ απο δω.
-
Και εγω ο αφελης περιμενα απαντηση σε π.μ.
-
Καλοφορετα και... αχρειαστα.
-
Απο που και ποσο;
-
Εγω μεχρι να καταλαβω περι τινος προκειται,επαθα. Κουκουλα χρησιμοποιουσα χρονια,και το χειροτερο ηταν να μου γρατζουνισουν την σελα. Ομως το κατουρημα τους μαλλον το εκαναν αλλου. Μετα λοιπον αρχισε και το κατουρημα.Εβαζα μπροστα να φυγω και η μηχανη μοσχοβολουσε και εβγαζε ατμους. Νομιζωντας οτι εχω καποια διαρροη εφτασα μεχρι το συνεργειο. Ε λοιπον ουτε ο μαστορας δεν καταλαβε οτι φταινε οι γατες.Ασε που αρχισε να λεει κατι για λυσιματα,ψαξιματα κτλ. Και μιλαω ισως για τον πιο καλο μαστορα στο ειδος του! Μεχρι που τις επιασα επ'αυτοφωρο και το μυστηριο λυθηκε οχι ομως και το προβλημα. Τωρα ψαχνω λυσεις,αλλα οχι καποια που να απαιτει 2-3 λεπτα ενασχοληση στο βαλε-βγαλε, γιατι σε βαθος χρονου μαλλον θα ατονησει λογω βαρεμαρας.
-
Εχω ΤΕ610Ε/2003.Το αγορασα καινουργιο και φορουσε dellorto,το οποιο αντικατεστησα με fcr41. H καταναλωση τωρα,μετρημενη αρκετες φορες ειναι 6.7 lt/100χλμ. Η οδηγηση ειναι χωρις υψηλες στροφες,δηλ.χαλαρουτσικα. Αλλα και με γρηγοροτερους ρυθμους παλι εκει παιζει. Αλλα και ενα DR650SE που ειχα 9 χρονια και ειχε carb.υποπιεσης 6.5lt/100 χλμ.εκαιγε.
-
Προσοχη στο ''fc-moto''.Εχουν ακουστει πολλα παραπονα,σε οτι αφορα τις συναλλαγες.
-
Νομιζω πως τετοιες μηχανες, εκφυλιζονται αισθητικα με επεμβασεις που εχουν στοχο να δειχνουν νεοτερες. Ειναι οπως ακριβως και με εναν ηλικιωμενο ανθρωπο. Οπως και να τον ντυσεις,νεος δεν θα δειχνει... Φαντασου πχ.να πεταξεις τις παλιομοδιτικες φυσουνες για να βαλεις σικατες επικαλαμιδες Acerbis... Φιλε μου συχνα το κιτς ειναι τοσο κοντα που συχνα το ακουμπαμε χωρις να το καταλαβουμε. Αυτη η μηχανη ειναι μιας αλλης εποχης-οχι και τοσο μακρινης- αλλα νομιζω πως το να την κρατησεις οριτζιναλ, ειναι οτι καλυτερο εχεις να της δωσεις. Βγες εξω απο περιεργεια και τσεκαρε ποσες ιδιες θα συναντησεις.1-2-3 κυκλοφορουν ελαχιστες. Αν δε,τις μαζεψεις ολες μαζι, να εισαι σιγουρος πως αυτη που θα σε συγκινησει περισσοτερο θα ειναι αυτη που θα ειναι οπως αυτη που εβλεπες πισω απο την βιτρινα της εκθεσης,τοτε... Εγω αν την ειχα,(και οικονομικα το αντεχα) θα της αλλαζα οτι εχει φθαρει με καινουργιο και οτι δεν αλλαζεται ευκολα , θα εκανα μια επεμβαση αποκαταστασης-επαναφορας. Μετα θα την εβγαζα βολτα και θα καμαρωνα σαν γυφτικο σκεπαρνι. Τετοια εργαλεια δεν κοστολογουνται,ειναι παντοτινα. Για να μην μιλησουμε για τις μνημες του παρελθοντος σου που κουβαλα πανω της...