Jump to content

Joe15

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    895
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Πόντοι

557 Excellent

Σχετικά με το μέλος Joe15

  • Κλάση
    Doulke
  • Γενέθλια Νοέμβριος 1

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLE
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    cafe racer

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5.942 προβολές προφίλ
  1. Εγω πάλι θα σε έλεγα να πας για το χονδα. Για καθημερινό είναι πολύ πιο βολικό απο γυμνό. Κάθεσαι καλύτερα, έχεις την ζελατίνα του πετάς και μια βαλίτσα και είσαι άνετος. Γυμνό έχω και όσο το χαίρομαι απτην μία άλλο τόσο το σιχαίνομαι σε ανοιχτό δρόμο, κρύα και αέρα. Αν δεν είχα άλλο για καθε μέρα θα χε φύγει στο 6μηνο. Στην θέση σου θα προτιμούσα το cb ή αφου βλεπεις μεταχειρισμένα ακόμα καλύτερα κανα nc, σε αυτά λεφτά βρίσκεις. Eπίσης τα μτ τα δινε η yamaha 5500+ και μετα απο 6-7 χρονια τα δίνουν 4500, απτην μια μπορείς να πεις οτι κρατάν τιμή απτην άλλη με χαλάει να δώσω για μηχανάκι 5-7 ετών 1000-1500 κάτω απτην αρχική του. Το μόνο που συμφωνώ είναι οτι αφου σαρέσει αυτό πάρτο να το χαρεις και όταν το βαρεθείς το αλλάζεις.
  2. Joe15

    rpha 11 ή rpha 70

    Αν δεν το παραλάβεις και γυρίσει θα σου κάνουν επιστροφή μείον τα μεταφορικά, 30ρι χρεώνει το hc, και δεν ξέρω αν σου κρατήσουν και εξτρά μεταφορικά για την επιστροφή. Τα 66 είναι για την τιμή του rpha?
  3. Joe15

    supersport 600ρι η naked

    Είχα ss και τώρα γυμνό, ss θα ξανάπαιρνα γυμνό ποτέ. Απο την άλλη τα ss ουσιαστικά είναι άχρηστα οπότε πάρε ένα γυμνό να σαι άνετος και να πηγαίνεις παντου.
  4. To gladius είναι ωραίο μηχανάκι. Facelift του παλιού sv το οπαίο πρέπει να είναι ίδιο και με το καινούργιο sv. Έχει το κλασσικό 650 μοτέρ 25τίας της σουζούκι που φοράει και το vstrom το οποίο είναι πολύ καλό και για καθημερινή χρήση θα σε βολέψει αρκετά. Απλά το γκζάκι που θες θα ναι ένα κλικ πάνω απο το τρανσαλπ που χεις οπότε μην περιμένεις και πολλά, είναι ικανοποιητικό για να κάνεις όλες τις δουλειές σου. Το μόνο θέμα του gladius είναι οτι δυστυχώς, ενώ είναι πολύ καλό μηχανάκι και όμορφο, για μένα ομορφότερο και απο το παλιό και το νέο sv, δεν πούλησε καθόλου και δεν έχει και μεταπωλητική αξία. 2 αγγελίες υπάρχουν και η μία είναι και ακριβή. Πριν καμιά 5ετία που έβλεπα για αυτό στα 3Κ έπαιζαν καμια 10ρια μηχανάκια σε καλή κατάσταση. Αν το θες για να το κρατήσεις χρόνια πάρτο αλλιώς ξέχνα το θα πρέπει να το σκοτώσεις για να φύγει. Το χόρνετ που βλέπεις νομίζω είναι η καλύτερη επιλογή για καθημερινό γυμνό μηχανάκι. Το gsr εκτός οτι είναι άσχημο, για μένα πάντα, καίει και περισσότερο απο τα άλλα οπότε δεν αξίζει. Το Ζ750 επίσης είναι καλό μηχανάκι για καθημερινό, ωραίο μοτέρ μέτρια περιφερειακά και λίγο πιο βαρύ απο τα άλλα, δεν θα σου δώσει την αίσθηση που σου δίνουν τα 250ρια 300ρια, σκούτερ παπάκια ηλεκτρικά πατίνια τα καινούργια μιζούνο κλπ όταν θα πηγαίνεις το πρωί στην δουλειά και θα στρίβεις απο αλεξάνδρας πατησίων αλλά τουλάχιστον θα το χαρείς λίγο όταν το ανοίξεις . Βέβαια αν βρεις κανένα καλό γιατί τα περισσότερα ειναι μοντέλα του 07 με 30.000 χιλιόμετρα και όταν τα δεις απο κοντά αναρωτιέσαι απο ποιον βράχο έχει πέσει. Επίσης στα γυμνά μην ξεχνάς οτι θα τρώς και όλο τον αέρα στα μούτρα που αν έχεις συνηθίσει στο τρανσάλπ μπορεί να σε ξενερώσει. Βέβαια μέσα στην Αθήνα θα σαι αλλα και πάλι στα κρύα θα το νιώθεις. Δες και κάνα fazer ή cbf που ναι καλά μηχανάκια και πιο άνετα, αλλιώς απο αυτά που είπες εγώ θα προτιμούσα το χονδα ή όποιο βρείς σε καλύτερη κατάσταση.
  5. Για το icon δεν ξέρω, αλλα είδα στον γιασσαρη οτι έχει τα revit airwave στα 100€ οπου τα airwave είναι μπουφανάρες, προσωπικά μααρεσε πολύ περισσότερο απο το dainese με το οποίο το άλλαξα.
  6. Joe15

    Bluetooth headset Freedconn για Shoei NXR

    Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο που θες αλλά για οικονομική λύση νομίζω οτι το bt-s3 είναι καλή επιλογή. Είχα το σ2 για 2 χρόνια μέχρι που ξεκόλλησε το βισματάκι του και πήρα το σ3 που ευτυχώς του βάλαν type c. Για 30 ευρώ που το βρίσκεις έιναι πολύ vfm. Να πάρεις με καλώδιο το μικρόφωνο.
  7. To versακι είναι ένα ανανεωμένο anhelo. Απο την στιγμή που δεν σου έφτανε ή μάλλον δεν σου ταίριαζε το μοτερ του μήπως να δεις για κάτι άλλο. Και το 300ρι σχεδόν στις ίδιες στροφές με το kle θα δουλεύει. Θα έλεγα να δεις για κάνα κλε 500, βρίσκεις και τα τελευταία μοντέλα στα 2Κ, αλλιώς αφου θες καινούργιο γιατι δεν βλέπεις το cbx 500. Παπάκι οικονομικό μέσα στην πόλη και θα σε πάει ικανοποιητικά όπου θέλεις.
  8. https://www.tomtop.com/p-k2804.html Είχα πάρει αυτόν απο το τομτοπ πριν κάνα χρόνο. Είχα και ενα κουπόνι και βγήκε κανα 10ρικο κάτω και δεν είχε θέμα με τελωνείο. δεν θυμάμαι αν δεν πέρασε καθόλου ή πέρασε και είχε πράσινο αυτοκολλητάκι πάνω, πάντως δεν πλήρωσα κάτι παραπάνω. Το έβαλα πάνω στο κλε μόνο στην μπαταρία χωρις τα λοιπά καλώδια και δουλεύει μια χαρά. Δες και κανα banggood, gearbest που πολλά τα στέλνουν τριγωνικά χωρίς τελωνεία. Απο αλί μάλλον θα χει τελωνείο.
  9. Αρχικά δες τα πόσα λεφτά θες να δώσεις και μετά δες και για μοντέλα, αν και απο ότι κατάλαβα δεν ψάχνεσαι για συγκεκριμένα οπότε δες λίγο περισσότερο πόσα θες να δώσεις, άλλα τα 2000 για ένα 206 και άλλα τα 5-6Κ για το πούντο ή το σουιφτ ή το α3. Έχει διαφορά να πάρεις ένα και να σου μείνουν 3-4 στο χέρι για να το σουλουπώσεις λίγο ή για το αν θέλει τίποτα απο αναλώσιμα και άλλο να πάρεις κάτι πιο ακριβό και αν χρειαστεί κάτι να περιμένεις για να φτιαχτεί. Όσο αφορά τα μοτεράκια tjet +1 και απο μένα. Έψαχνα για μίτο αλλα επειδή τελικά κατάλαβα οτι δεν θα την παλέψω με 3θυρο πήγα στο bravo 120. Η τουρμπίνα δεν κάνει το σφύριγμα που θες αλλα για μένα είναι πολύ καλό γιατί τι νιώθεις σαν ατμόσφαιρα και όχι τούρμπο.Συν οτι με σχετικά λίγα χρήματα υπάρχουν αρκετοί τρόποι να το ανεβάσεις κρατώντας την αξιοπιστία του. Κατανάλωση εμένα στην Αθήνα είναι στα 7,5 με 9. Κάπου στα 9-10 μου καίει με το αέριο. σε Ταξίδι φυσικά ακόμα λιγότερα. . Άτος χιλιάρι που είχα πριν στα 5,5 με 6,5 ήταν, το κορσάκι το opc που έχει η δικιά μου που είναι +60-70 άλογα και αυτό στα 8-9 είναι οπότε μην κολλάς ιδιαίτερα σε καταναλώσεις, σε νορμάλ χρήση όλα το ίδιο θα κάψουν πάνω κάτω με κάνα λίτρο διαφορά, αν το πατάς συνέχεια θα κάψουν όλα ανάλογα. Ότι και να πάρεις καλό έλεγχο αρχικά και στα μεταχειρισμένα δες να βρεις κάτι που να είναι σε όσο καλύτερη κατάσταση γίνεται και προσεγμένο γίνεται.
  10. tankbag, tailbag. Τα βάζεις πάνω, τα στερεώνεις καλά και είσαι έτοιμος. Τσάντα πλάτης δεν βολεύει σε ταξίδι, σε κουράζει συν οτι δεν μπορείς να κουνηθείς άνετα πάνω στη μηχανή, ειδικά αν ακουμπάει στη σέλα και στις στροφές σε τραβάει απο δώ και απο κει. Αλλιώς το πιο απλό πάρε ένα ζευγάρι rokstraps, πολύ καλύτερα απο χταπόδια κλπ, δέσε μια τσάντα νορμάλ μεγέθους στο σελάκι και είσαι έτοιμος.
  11. Joe15

    Arai rx7v VS Shoei xspirit 3.

    Όπως το πε, δοκιμάζεις και ότι σου κάτσει. Εμένα π.χ το xs που φοράω στο rx7 είναι μια χαρά,ίδια γραμμή με το rhpa 10-11 ενω στο shoei δεν μπορούσε να μπει το κεφάλι με τίποτα. Σαν κάτοχος πάντως του rx7, χωρίς να εχω δοκιμάσει το σοει θα σου λεγα να δεις λίγο παραπάνω το 2ο. Αν και πραγματικά το αραι σου δίνει την αίσθηση οτι όντως έχει άριστη ποιότητα υλικών και κατασκευής με χαλάει σε άλλα πράγματα. Είναι βαρύ, κάπου στα 1500γρ. το xs,λογικό απο την μία το παραπάνω βάρος γιατι έχει και προδιαγραφές snell και όχι μονο τις ευρωπαϊκές, βέβαια όταν το φοράς δεν του φαίνεται. Κάνει πολύυυυυ φασαρία, απτην μια όταν έχεις όλους τους αεραγωγούς ανοιχτούς, το οποίο έχει τρομερό αερισμό και ήταν ο λόγος που το πήρα το καταλαβαίνω οτι θα χει φασαρία αλλα και με τα πάντα κλειστά χωρίς ωτοασπίδες πλέον δεν παλεύεται. Αυτά σε γυμνό μηχανάκι που με το rpha 10 σε ταξίδι έβαζα την ενδοεπικοινωνία να παίζει μουσική και πήγαινα και με το αράι ξεκίνησα να φοράω ωτοασπίδες. Το χσπιριτ χωρις να το έχω δοκιμάσει πιστεύω οτι ίσως λόγω σχεδίου μπορεί να ναι λίγο καλύτερο, είναι και 200γρ ελαφρύτερο. Γενικά είναι κορυφαίο κράνος αλλα θα έλεγα να το πάρεις μόνο αν το χεις για πίστα. Εγώ προσωπικά αν ξανάπερνα τώρα θα πήγαινα σε rpha 11 που μου είναι γάντι στο κεφάλι και πιστεύω δεν αξίζει τα τόσα παραπάνω λεφτά για την δική μου χρήση τουλάχιστον. Όπως και αν ξανάπερνα αράι θα πήγαινα σε κάποιο άλλο μοντέλο,πιο δρομίσιο,πάλι για την δική μου χρήση. Δες στο helmetcity, τελευταία που χα δει το αραι έπαιζε στα 500 και το σοουει στα 440+-.
  12. Βρήκα μία τρόμπα φρένου που μου χε μείνει απο το νιντζα, και έχει κοπεί η λαστιχένια γωνία που συνδέεται το λαστιχάκι απο το παγουράκι. Ξέρει κάποιος αν πωλείτε μόνο του ή πάει σετ με τίποτα άλλο, και που παίζει να το βρω? Μιας και την βρήκα μου ρθε πάλι η όρεξη να βελτιώσω λίγο το φρένο απτο κλε 250. Να βάλω την ακτινική πάνω δεν νομίζω οτι θα δουλέψει σωστά,οπότε έχει κανείς καμιά ιδέα απο τι μηχανάκι μπορεί να μπει και να ναι λίγο καλύτερο, σκεφτόμουν απο κάνα εντουράκι ή κανα duke κλπ τέτοιας κατηγορίας.
  13. Δες στο ebay. 2 που χα πάρει για hjc κάπου στο 25ρι νομίζω είχε βγει η καθε μια αλλα και για arai και shoei που δα βγαίνει κάτω απο μισή τιμή.
  14. Να ρωτήσω λίγο σχετικά με το power commander μιας και έπεσα σε κάτι αγγελίες. Για κάθε μηχανάκι είναι διαφορετικό,π.χ. αλλο για busa,gsxr,xtx (αυτα είχαν στις περισσότερες αγγελίες) κλπ ή είναι το ίδιο κι μπαίνει σε όλες τις μηχανές, π.χ. αλλάζεις φύσα για να κουμπώσει στο καθένα ή είναι έτοιμο πακέτο για το καθένα? Επίσης απο χάρτες αν δεν πας να στο φτιάξουν σε δυναμόμετρο μπορείς να κατεβάσεις τον αντίστοιχο για το μηχανάκι σου,να τον περάσεις και έτοιμο. π.χ. Αν πάρω ένα PC3 που ήταν σε ενα busa,μπορώ να το βάλω στο τριπλάκι και να περάσω τον προτεινόμενο χάρτη που έχει στο site τους για το δικό μου (έχει χάρτη συγκεκριμένα για leovince και φίλτρο) και αν ναι αξίζει και τι διαφορά θα χει στην λειτουργία? Όπως και να χει δεν νομίζω να ασχοληθώ απλά μου γεννήθηκε η απορία.
×
×
  • Create New...