-
Δημοσιεύσεις
606 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
1
xaotikos last won the day on Ιανουάριος 28 2013
xaotikos had the most liked content!
Πόντοι
419 ExcellentΣχετικά με το μέλος xaotikos
-
Κλάση
Σπίτι, δουλειά
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
KTM
-
myBike: Μοντέλο
SMT 2013
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Shoei XR 1100
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
KTM
-
dreamBike: Μοντέλο
SMT
-
dreamBike: Κυβισμός
990
-
ECU flash/προγραμμα/διορθώση μείγματος;;
Ο xaotikos δημοσίευσε στο Θέμα του merciless
Ανταλλακτικά / ΒελτιώσειςΤο πρόβλημα σε πολλά ψεκαστά όπως και στο 09 είναι η εναλλαγή απο λειτουργία closed σε open loop. Αν διαβασεις για kevxtx o2 controller θα καταλάβεις. Ο Αυστραλός έχει κάνει πολύ καλή δουλειά σε 09 αν σε ενδιαφέρει μόνο το jerkiness λόγω της μετάβασης από closed σε open. Αλλιώς ένας σωστός προγραμματιστής επίσης μπορεί να το διορθώσει (συνήθως με κατάργηση των αισθητήρων λ ώστε να δουλεύει μόνιμα σε open loop). Θα ρωτούσα τον TRE και τον Spiros Samios τι κάνουν σε στοκ μηχανή. -
Μιας και οι παλιές αγγελίες δεν δουλεύουν, την ξαναβάζω με update στη τιμή. Το 2013 ήταν η τελευταία χρονιά του SMT και βγήκε μόνο σε αυτή την ειδική έκδοση/ χρώμα, με πορτοκαλί σκελετό και όλες τις βελτιώσεις της KTM μέχρι τότε (ισχυρότερο υποπλαίσιο, ABS, ρυθμιστή προφόρτισης πίσω, αλλαγή θέσης ανορθωτή, νέα σέλα κλπ). 1ο χέρι, αγορασμένο από την επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία (KTM S.Ε.Ε 500). Πολύ προσεγμένο, χωρίς να έχει πέσει ποτέ. Σε κλειστό parking από την 1η ημέρα. Όλα τα service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (υπάρχει service book και οι αντίστοιχες καταχωρήσεις στο dealer.net της KTM) Πλήρες service αναρτήσεων μπροστά-πίσω στις 22.000χλμ Έχει ρυθμιστεί σωστά-custom χαρτογράφηση στην ECU- με αποτέλεσμα μέση κατανάλωση 7.5lt/100 (μετρημένη σε αρκετές χιλιάδες χλμ) Καινούρια λάστιχα metzeler M7RR (μπροστά ~4000χλμ, πίσω ~1000χλμ), αλυσίδα DID zvm-x gold (με ~10.000χλμ χρήσης) χωρίς σημάδια φθοράς Μεταλλικά τακάκια carbone lorraine μπροστά-πίσω Θα δοθεί με όλα τα κλειδιά και τα χαρτιά από την επίσημη αντιπροσωπεία. Έτοιμο για χρήση/ταξίδι χωρίς κανένα extra κόστος, το επόμενο μικρό service (λάδια,φίλτρα κλπ) είναι στα 38.000. Πληρωμένα τέλη 2020, ΚΤΕΟ ως 2021. Έχουν τοποθετηθεί extra αξεσουαρ συνολικής αξίας ~4.000€: Kεντρική βαλίτσα Topcase KTM με αντίστοιχη βάση (400€) Πλαϊνές μεταλλικες βαλίτσες KTM 37L με χειρολαβές και κλειδαριές (810€) KTM Σύστημα βάσεων πλαϊνών βαλιτσών με μηχανισμό quicklock/quickrelease (270€) Tank bag KTM (175€) Βάση gps RAM mount (40€) Διπλό stand KTM (185€) ΚΤΜ Προβολάκια, 3-επιπέδων φωτεινότητας (280€) Ζελατίνα ψηλή Puig (105€) Ζελατίνα ψηλή Givi (100€) Ζελατίνα KTM τουριστική (δίνεται και η κοντή εργοστασιακή της KTM) (100€) Φαρδύτερο τιμόνι Renthal fatbar CR-high (δίνεται και το εργοστασιακό της KTM) (85€) Εξατμίσεις LeoVince (δίνονται και οι εργοστασιακές) (650€) Φιλτροκουτι DNA Stage3 MK3 2 (δίνεται και το εργοστασιακό) (550€) Επαγγελματική χαρτογράφηση ECU ανά κύλινδρο για σωστή λειτουργία κινητήρα, αυξημένη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση (250€) Κάγκελα προστασίας κινητήρα KTM (165€) Διάφορα ανοδιωμένα καπάκια (δίνονται και τα εργοστασιακά) (50€) ------ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ----- • ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΒΑΛΙΤΣΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ: 9.400€ • ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ, ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ (ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΑΛΙΤΣΑ): 9800€ ΛΟΓΟΣ ΠΩΛΗΣΗΣ: ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ KTM 1290 Super Adventure ΔΕΚΤΟΣ ΚΑΘΕ ΕΛΕΓΧΟΣ. ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!
-
Η αγγελία κατέβηκε μέχρι νεωτέρας. Ευχαριστώ
-
Όπως έχω αναφέρει και στο forum πωλείται για να πάω σε ποιο τουριστική μηχανή. Τα υπόλοιπα copy-paste από το car: ΣΤΑ EXTRA ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ SCOPRIO SR I900 (ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ) ------ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ----- • ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ EXTRA: 10.200€ • ΧΩΡΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ: 10.000€ • ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΒΑΛΙΤΣΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ: 9.700€ ΛΟΓΟΣ ΠΩΛΗΣΗΣ: ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΠΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ. ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΟΝΟ ΜΕ KTM 1290 ADVENTURE S Η’ BMW R1250GS ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΑΠΟ ΜΕΡΙΑ ΜΟΥ. ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΕΚΤΟΣ. Το 2013 βγήκε μόνο σε αυτό το χρώμα, με πορτοκαλί σκελετό και όλες τις βελτιώσεις που έκανε η KTM (ισχυρότερο υποπλαίσιο, ABS, ρυθμιστή προφόρτισης πίσω, αλλαγή θέσης ανορθωτή, νέα σέλα κλπ). Όλα τα άλλα χρώματα που κυκλοφορούν αφορούν μοντέλα παλαιότερης χρονολογίας. Το συγκεκριμένο είναι απο τα ελάχιστα μοντέλα 2013 που έχουν πουληθεί στην Ελλάδα, υπάρχουν φθηνότερες αγγελίες με παλαιότερα μοντέλα. • 1ο χέρι, αγορασμένο από την επίσημη αντιπροσωπεία (KTM500). • Σε ΑΨΟΓΗ κατάσταση λειτουργικά και εμφανισιακά. Δεν έχει τρακάρει/πέσει ποτέ. • Χρησιμοποιείται κυρίως για κοντινές βόλτες εκτός αττικής και ταξίδια • Από την 1η ημέρα φυλασσεται σε κλειστό parking • Έχει κάνει σχολαστικά όλα τα service του σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (υπάρχει service book και αντίστοιχες καταχωρήσεις στο dealer.net της KTM) • Πλήρες service αναρτήσεων μπροστά-πίσω στις 22.000χλμ • Έχει ρυθμιστεί σωστά-custom χαρτογράφηση- με αποτέλεσμα μέση κατανάλωση 7.5lt/100 (μετρημένη σε αρκετές χιλιάδες χλμ) • Έχει καινούρια λάστιχα metzeler M7rr (μπροστά ~3500χλμ, πίσω ~500) • Έχει αλυσίδα DID zvm-x gold (με ~9.000χλμ χρήσης) χωρίς σημάδια φθοράς • Έχει μεταλλικά τακάκια carbone lorraine μπροστά-πίσω • Θα δοθεί με όλα τα κλειδιά και τα χαρτιά από την επίσημη αντιπροσωπεία. • Δεν χρειάζεται κανένα επιπλέον έξοδο για άμεση χρήση, το επόμενο μικρό service είναι στα 38.000. Πληρωμένα τέλη 2020, ΚΤΕΟ ως 2021. Έχουν τοποθετηθεί extra αξεσουαρ συνολικής αξίας ~4.000€: • Kεντρική βαλίτσα Topcase KTM και αντίστοιχη βάση (400€) • Πλαϊνές μεταλλικες βαλίτσες KTM 37L με χειρολαβές και κλειδαριές (810€) • KTM Σύστημα βάσεων πλαϊνών βαλιτσών με μηχανισμό quicklock/quickrelease (270€) • Συναγερμός SCORPIO SR i900 (350€) συνδεδεμένος στην εργοστασιακή υποδοχή. • Tank bag KTM (175€) • Βάση gps RAM mount (40€) • Διπλό stand KTM (185€) • ΚΤΜ Προβολάκια, 3-επιπέδων φωτεινότητας (280€) • Ζελατίνα Puig (105€) • Ζελατίνα Givi (100€) • Ζελατίνα KTM τουριστική (δίνεται και η κοντή εργοστασιακή της KTM) (100€) • Φαρδύτερο τιμόνι Renthal fatbar CR-high (δίνεται και το εργοστασιακό της KTM) (85€) • Εξατμίσεις LeoVince (δίνονται και οι εργοστασιακές) (650€) • Φιλτρο DNA Stage3 MK3 2 filters (δίνεται και το εργοστασιακό) (550€) • Επαγγελματική χαρτογράφηση ECU ανά κύλινδρο για σωστή λειτουργία κινητήρα και μειωμένη κατανάλωση (250€) • Κάγκελα προστασίας κινητήρα KTM (165€) • Διάφορα ανοδιωμένα καπάκια (δίνονται και τα εργοστασιακά) (50€) Το KTM SMT είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία της ακόμα και σήμερα λόγω του κινητήρα και των ποιοτικών περιφερειακών (ακτινικά φρένα brembo, αναρτήσεις full ρυθμιζόμενες WP, ζάντες marchesini, χαμηλό βάρος, chromoly frame κ.α) ξεπερνώντας συνολικά αρκετά από τα σημερινά μοντέλα.Λιγότερα edit: Δίνεται με διαφορετικές επιλογές.
-
Έφτασε η ώρα να το αποχωριστώ σκεπτόμενος να πάω στο 1290 SAS μιας και οι κοντινές βόλτες σε επαρχιακούς έχουν περιοριστεί, πόλη έτσι κι αλλιώς πήγαινα ελάχιστα με την μηχανη και προσανατολιζομαι σε περισσότερα ταξίδια δικαβαλος. Για όποιον ενδιαφέρεται λοιπον, smt του 2013 πολύ προσεγμένο με "σωστές" αναβαθμισεις (π.χ χαρτογράφηση ανά κυλινδρο για σωστή λειτουργία και οικονομια), ευλαβικά συντηρούμενο χωρίς πτωσεις/ζημιες ή οποιοδήποτε ατυχημα και πάρα πολλά extra: https://www.car.gr/23584297-ktm-smt-990-full-extra Πληροφορίες με μήνυμα. Υ.Γ: Αν το link στο car καταπατεί τους κανόνες ας μου το πει ένας mod.
-
xaotikos παρακολουθεί Δυο καπνισμένες καννες
-
Τα 2 μεταξύ τους ενώ οπτικά μπορεί να φαίνονται παρομοιας κατηγορίας είναι τελείως διαφορετικά αν τα οδηγήσεις. Κυρίως λόγω διάταξης κινητήρα και το πως το καθένα αποδίδει την δύναμή του. Δεν θα μπω σε αναλύσεις στησίματος, δύναμης, ποιότητας κλπ. Αν ως "κλώτσημα" εννοείς το λεγόμενο jerky throttle σε χαμηλές στροφες/ταχυτητες, είναι γνωστό φαινόμενο σε μεγαλα δικυλινδρα αλλα γνωστοι ειναι και οι τροποι να μειωθει αισθητα (απο χαρτογραφηση, καταργηση των λ, πεταλουδες, αλλο γραναζι κλπ). Γενικότερα στα μεγάλα δικυλινδρα αρέσει να δουλεύουν από ένα εύρος στροφών και πάνω (Και τα 990 και τα multi Και τα 1290 κλπ). Αυτό το jerkiness το έχουν βέβαια και πολλά άλλα μηχανάκια μη-δικυλινδρα (όπως και το tracer) αλλά είναι λιγότερο έντονο λόγω διαφορετικού τρόπου απόδοσης. Ο λογως ειναι οι ρυποι και το injection. Και σε αυτά όμως ο τροπος αντιμετωπισης ειναι γνωστος. Το θέμα είναι να ξεκαθαρισεις στο μυαλό σου τι είδους μηχανάκι θέλεις, πως θέλεις να συμπεριφέρεται, τιβσε ευχαριστει. Μπορώ να σου πω πολλούς λογους υπερ του smt σαν κατοχος οπως μπορουν να σου πουν αλλους τοσους οι κάτοχοι tracer. Το εύκολο θα ήταν να σου πω πουλάω το δικό μου που είναι τούμπανο και μην κοιτάς τα tracer αλλά το θέμα είναι τι θέλεις εσύ οχι εγώ.
-
Raven μπορείς να δώσεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το hilltop? πως κρατάει σταθερό το AFR? Έχει, πέρα από το software και wideband αισθητήρες στην εξαγωγή? Γιατί για να γνωρίζει το AFR στα δικά σου καύσιμα και συνθήκες θα πρέπει να το διαβάζει από κάπου και οι λ που έχουν τα μηχανάκια είναι narrowband. Αυτό κάνει το autotune αλλά δεν το έχω ακούσει σε εργοστασιακό εγκέφαλο..
-
Μπορεις να βάλεις καμια φωτο? Ειδα εχει και για smt και το σκέφτομαι
-
Μεχρι τη διασταύρωση για Βίλια θέλει προσοχή, εχουν γινει μονοδρομήσεις με φανάρια. Απο εκει και περα για πόρτο ολα οπως πριν.
-
Τα tuono σήμερα στην έξοδο για Θήβα από εδώ;
-
Ωπ, στα μέρη μου οι φωτο...πόσες αναμνήσεις σαν πιτσιρικάς με ποδήλατα, μηχανακια,αυτοκίνητα... Συννεφιά, με βουνό και θάλασσα σε στροφιλικι με παρέα, ωραία πράγματα.
-
Δεν είναι σε όλα τα ανταλλακτικά ακριβή η KTM, σε κάποια είναι φωτιά. Δεν φταίει η αντιπροσωπία σε αυτό σίγουρα καθώς έχω τσεκάρει αρκετές φορές με μαγαζιά από εξωτερικό που έχουν KTM ανταλλακτικά και με τα μεταφορικά μου βγαίνει μία η άλλη. Τώρα αν μιλάμε για κοινά ανταλλακτικά και αναλώσιμα (βίδες, τακάκια, μπουζί κλπ) ή ψώνια από αλλού πχ ebay πάω πάσο. Αλλά από εξυπηρέτηση σε ανταλλακτικά η KTM στην Ελλάδα κάνει πολύ καλή δουλειά.
-
Ω ρε πούστη!!! Πείτε μου οτι ειναι σε fast forward...και play station
-
Δείκτης βενζίνης? Τι ειναι αυτο? Εμεις που δεν εχουμε δλδ τι πάθαμε? Εντάξει αν καεί το λαμπάκι της ρεζέρβας θα μείνουμε αλλα ειναι και αυτο μια περιπέτεια περα απο την πλάκα, για σύγχρονα μηχανήματα μιλαμε...και ο δείκτης βοηθάει (οταν δουλευει σωστά) και τα εναπομείναντα χλμ και ο χιλιομετρητης και ολα. Το θεμα ειναι να μας κάνουν τη ζωή πιο εύκολη οχι πιο δύσκολη. Και μαλακια των εταιρειών οταν εχουν κανει ενα λάθος εξαρχής και δεν το διορθώνουν σε επόμενο update. IMHO