Jump to content

merciless

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    33
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

7 Neutral

Σχετικά με το μέλος merciless

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Tracer
  • myBike: Κυβισμός
    900

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai qv

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Multistrada
  • dreamBike: Κυβισμός
    1250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

840 προβολές προφίλ
  1. Επίσης για τα silkolene τα έχει και το parsotakis racing garage στο Αιγάλεω πιο φθηνά και από το Σκρουτζ...από εκεί τα αγοράζω πάντα επίσης δεν παίζει να είναι μουφα γιατί είναι από την fuchs Ελλάδας... Παρεμπιπτόντως κορυφαίο λάδι...
  2. Ε αν θες εξουσιοδοτημένο από Yamaha άλλο τιποτα γεμάτη όλη η Αθήνα.... το δικό μου το πάω στην yamaha γλυφάδας...από εκεί κοντά σε σένα πολύ καλά λόγια λένε για τον πραβη. Αν δεν θες εξουσιοδοτημένο εγώ θα πήγαινα στον παρσοτακη που είναι στο Αιγάλεω!!!
  3. Αρχικά ναι αλλάξτε λαδια.... εγώ στο δικό μου (τρασερ) βαζω silkolene pro 10-40 λειτουργούν πολύ καλά όχι σε μένα μόνο αλλά και σε πολλούς άλλους... για πιο φθηνό πολύ καλά λόγια έχω ακουσει για rock oil μ... επίσης μπορεις να παίξεις και σε 15-50 αν θελεις πιο μαλακό
  4. Έχουν ακουστεί τόσα πολλά για τον συγκεκριμένο πωλητή απορώ που υπάρχουν ακόμα άτομα που αγοράζουν από εκεί.... τώρα το σασμαν από το μτ9-τρασερ900 είναι πολύ σκληρό έτσι και αλλιώς αν έχει μέσα yamalube είναι ακόμα χειρότερο... τώρα για τις ταχύτητες που δεν τις βγάζει στο κοντερ νομίζω με ένα καθαρισμό στον συγκεκριμένο αισθητήρα θα είναι μια χαρά
  5. Εσυ να φανταστώ έχεις και φίλτρο εξάτμιση έτσι ;;; Σου εφτιαξε και φιλτροκουτι ; Γενικά ποσά χιλιόμετρα είναι που το έχεις κανει και πως είναι από απόκριση γκαζιού ;
  6. Ναι θα ρωτήσω στον σαμιο... ο τρε οσο και καλο προγραμματισμό να κανει δεν είναι αυτήν η δουλειά του πηγαινοέρχεται με άλλη δουλειά και δεν ξέρω ποσό χρονο έχει ο άνθρωπος για να ασχοληθεί σοβαρά.... Καλά το Α είναι απαλευτο... το std είναι καπως καλύτερο αλλά και αυτο ενοχλητικό... είμαι καλο παιδί δεν κάνω τέτοια πράγματα (σούζες) Με έχεις πιασει ακριβός στο τι νιώθω.... κοιτά είμαι και στα 2 γκρουπ στο φβ και αρκετοί έχουν προγραμμα από το φβ δεν μπορεί ευκολα να μιλήσει... από κοντά όμως μερικοί έχουν θεματάκια που οφείλονται σε κονσέρβες που εκτός του ότι είναι κονσέρβες δεν είναι και ρυθμισμένες και καλά.... από ότι έχω διαβασει γενικά στα φορουμ ξένα και ελληνικά είναι ότι αξίζει να το κανείς αλλά αν βρεις κάποιον που να ασχολειθει σοβαρά και εκεί διαπιστώνω το μεγαλύτερο πρόβλημα... καλά για Αμερική δεν σκέφτομαι να το στείλω Ασε που αυτός που το στέλνουν οι περισσότεροι συνεργάζεται με έλληνα (σαμιο)....
  7. Καλημέρα!!! Έχω μπει εδώ και καιρό σε σκέψεις και δεν ξέρω τι να κάνω... πάμε από την αρχή λοιπόν!! Έχω ένα tracer 900 τελείως στοκ (βασικά μόνο φίλτρο έχω και αυτο γιατί είναι πλενομενο) και σκέφτομαι να του φτιάξω το μίγμα γιατί γενικά στο άνοιξε κλείσε του γκαζιού είναι απότομο ακόμα και στο στάνταρ mode δεν θέλω να το κάνω για να παρω ίππους άλλωστε με την μαμά εξάτμιση θα το αφήσω και εδω ερχετε το ερώτημα αξίζει ;;;; Έχω ακουσει τόσα πολλά ακόμα και για τα βαριά ονόματα του κλάδου του προγραμματισμού που αντί για κάτι καλύτερο έγινε χειρότερο... θα θελα να μου πείτε υπαρχει κάποιος να ασχολειθει σοβαρά ;;; Αξίζει ;;; Η να το αφήσω έτσι όπως είναι κάνοντας υπομονή;;;
  8. Ίδιας φιλοσοφίας λάστιχα είναι τα Dunlop mk3 αν δεν θες να ξαναβάλεις s22... εγώ τώρα s22 φοράω και τα mk3 θα είναι τα επόμενα
  9. Σήμερα αποφάσισε το φιλαράκι μου να πουλήσει το σκούτερ του ένα piaggio είναι δεν θυμάμαι ποιο βασικά... είναι 300 κυβικά και είναι σε πολύ καλή κατάσταση γιατί είναι μηχανικός σε τέτοια και τα προσέχει... αν θες στειλε μου πμ να σας φέρω σε επαφή γιατί δεν το έχει βάλει σε αγγελια ακόμα
  10. Πρέπει να αποφασίσεις σε πια κατηγορία ελαστικών θα πας τουριστικά ή τα hyperspor... εξαρτάται και από την χρήση που θα κανείς αν εισαι 70% εθνική 30% στροφιλίκια πήγαινε στα τουριστικά (angel gt,roadsmart, road 5) αν το αντίθετο πήγαινε στην παραπάνω κατηγορία (s22, mk3, rosso3, power 5 )
  11. Καλημέρα πρώην κάτοχος τρασερ 700 (τώρα κάτοχος τρασερ 900) το τρασερ 700 το κράτησα ακριβώς 9 μήνες το συνηθησα πολύ γρηγορα και πήγα για το μεγάλο αδερφο το έχω εδώ και 1 και κάτι χρονο και είμαι πολύ ευχαριστημένος όποτε θα σου πρότεινα να πας στην παραπάνω κατηγορία. Τώρα αν θες ντε και καλά την κατηγορία που αναφέρεις από μένα versus 650 καλύτερο σε όλα από το τρασερ εκτός του κινητήρα...
  12. Επειδή έχω τρασερ και ξέρω τις διάφορες... όπως είπαν οι παραπάνω το ενα είναι το νέο το άλλο το παλιό... μόνο που έχει το μεγαλύτερο ψαλίδι ψυχολογικα και μόνο αξίζει να πάρεις το νέο ( λέω ψυχολογικα γιατί για το θέμα παλιό τρασερ και κούνημα έχουν ακουστεί πολλά βέβαια σχεδόν όλοι όσοι ασχολήθηκαν έστω και λίγο το έχουν λύσει) επίσης κάτι που δεν γράφει και έχει πραγματικά αξία είναι ότι έχει αλλάξει αλυσιδα (ek 3D) οι μαμά αλυσίδες τον τρασερ μέχρι τα 10κ χιλιόμετρα αρχίζουν και ξερνάνε ο ρινγκ
  13. Silkolene επίσης πολύ καλή εταιρεία
  14. Αν γινονται έτσι τα s22 σε 6.000 τα power rs+ Που φοράω εγώ δεν θα σου έβγαζαν 4.000 @Gouky7...
  15. Εγώ χρησιμοποιώ το καθαριστικο και το λάδι αλυσίδα της wurth.... το λάδι είναι ακριβο αλλά κανει καλά την δουλειά του... Σαν περιγραφή είναι άχρωμο και κολλάει πάνω στην αλυσίδα και δεν πετάει καθόλου ακόμα και αν πας κατευθειαν βόλτα μετά. Είχα και το bel ray super clean αλλά δεν μου άρεσε το άσπρο χρωμα που έδινε στην αλυσίδα
×
×
  • Create New...