Jump to content

GPAP

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος GPAP

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  1. Όποιες δοκιμές ήταν να γίνουν έγιναν. Μπροστινό παλιό δικό μου μόνο,πίσω παλιό δικό μου μόνο,και τα δύο παλιά δικά μου,και τελος τα δύο καινούργια,τσεκ και σε άλλο συνεργείο για ζυγοστάθμιση....βαρέθηκα το βάλε βγάλε.... Περιμένω άλλης εταιρείας ελαστικά,η μοτοσυκλέτα είναι σε κλειστό πάρκιν και δεν θα κινηθεί μέχρι να έρθουν, γιατί μία πιο κοντινή ματιά στο πίσω ελαστικό μου φανέρωσε κάποιες περίεργες 'αλλοιώσεις' σε κάποια σημεία, τα οποία έχουν και φωτογραφηθεί. Αλλαγή ελαστικών,επιστροφή των s22 και τέλος η περιπέτεια. Αν και όλη η ταλαιπωρία και επιβάρυνση στον τελευταίο αποδέκτη , "μαλακούλη" , καταναλωτή. Οι ενδιάμεσοι εμπλεκόμενοι, νίπτουν τας χείρας τους !
  2. Δεν έχω κάτι με τα s22, τα συμπάθησα κιόλας.Όταν όμως σου λένε ότι και άλλο ελαστικό να στείλουμε,το πίσω τελικά ήταν το προβληματικό,δεν εγγυόμαστε ότι δεν θα παρουσιάσει κάτι....που σημαίνει ότι κάτι γίνεται...στην παρτίδα;στην συγκεκριμένη διάσταση; Ποιός ξέρει,εμείς τουλάχιστον δεν θα μάθουμε ποτέ...
  3. Σήμερα πρωί επισκέφτηκα και δεύτερο λαστιχάδικο,,,πάλι βγάλε βάλε,μπρος πίσω,χαμένος χρόνος&χρήμα,μόνο και μόνο για αντίλογο σε ενδεχόμενη ένσταση από την bridgestone. Τελικά τα ίδια κουνήματα! 100% στραβό-ά ελαστικά. Ενημέρωση στην εταιρεία,η οποία πλέον ζητάει να επιστραφούν, και να παραγγείλουμε ότι άλλο.Και σε συνεννόηση με την αντιπροσωπεία/συνεργείο της honda,οποιασδήποτε εταιρείας ελαστικό. Τώρα ποια θα βάλω,θα το σκεφτώ.Δεν είμαστε να ξανά πληρώνουμε για 2 ελαστικά όσο θα είχαν 3 ! Άκουσα και ένα καλό...σε cbf 600 τέτοια ελαστικά; Όχι θα βάλω με τακουνάκι να μπαίνω και χώμα, έτσι, πάνω στην τρέλα μου! (όταν και το site της bridgestone προτείνει τα συγκεκριμένα).
  4. Τι να πω...θα πάω και σε έναν γνωστό λαστιχά που είναι χρόνια στο χώρο,κάτοχος μοτό και ψαγμένος,να δούμε τι θα πει.Πάντως για ρουλεμάν ή στραβή ζάντα δεν νομίζω.Τα τσέκαραν και τα δύο.Με 20.000 χλμ,ποτέ πεζοδρόμια,ποτέ φορτώματα,σπάνια δικάβαλος,δεν έχει πατήσει νερό,χώμα,κλπκλπ,δεν την έχει δει ήλιος,βροχή,αέρας,φυλάσσεται σε κλειστό χώρο,θερμοκρασία δωματίου κλπκλπ,δύσκολο κάποιο τέτοιου είδους πρόβλημα.Όσο μεγαλώνεις αυξάνεται και η τρέλα/περιέργεια,και τα πιο περίεργα τυχαίνουν στους πιο περίεργους. Αύριο που θα πάω να το διπλοτσεκάρω θα μάθω. ...και από bridgestone...περιμένουμε...
  5. Το συγκεκριμένο συνεργείο-μαγαζί είναι της honda-αντιπροσωπεία. Και πολύ υπεύθυνοι όλοι οι εργαζόμενοι εκεί.Τώρα η ζυγοστάθμιση να μην έγινε σωστά δύσκολο,αφού βάλαμε βγάλαμε τόσες φορές και είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα μόνο στο πίσω ελαστικό.Όταν τελικά μπήκαν τα παλιά τα δικά μου,κανένα πρόβλημα.Άσε που στα 3 πρωϊνά που έφαγα στο πέρα δώθε,είδα και 4 αλλαγές ελαστικών,1 varadero,1 transalp,1 fazer,1 παπί. Αν είχε πρόβλημα το μηχάνημα,κάποια μοτό θα παρουσίαζε κάτι.Πάντως μετά το χάσιμο χρόνου και αρκετών έξτρα ευρώ,μακάρι να αποδειχθεί ότι φταίει η ζυγοστάθμιση.Και να σου πω τώρα που συνηθίσαμε το βάλε βγάλε,θα δοκιμάσω και αλλού μία ζυγοστάθμιση,και θα σου πω.
  6. Ίσως να είναι η παρτίδα,στην συγκεκριμένη διάσταση 160/60/17.Η επόμενη κίνηση θα είναι η τοποθέτηση του ελαστικού σε άλλη μοτο,αν δεν βρεθεί κάποια άκρη.Να δούμε πως θα συμπεριφερθεί.Να αποκλειστούν όλες οι πιθανότητες και να μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι φταίει ή όχι το ελαστικό.Πάντως σαν αίσθηση το συγκεκριμένο, στην ευθεία αλλά σε στροφές,για τα περίπου 100χλμ που έκανα πολύ καλή.
  7. Θα ήθελα να σχολειάσω κάτι που συμβαίνει, ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τα συγκεκριμένα λάστιχα … μετά από προτροπές γνωστών που έχουν δοκιμάσει το s21 ,και είναι αρκετά ευχαριστημένοι, καταλήγω και τοποθετώ στη μοτό μου, ένα cbf 600 sti 2009, τα s22 σε διαστάσεις 120/70/17 κ 160/60/17.Η τοποθέτηση έγινε σε εξουσιοδοτημένο Honda συνεργείο, με εμπειρία ετών σε μηχανικά και περιφερειακά στις μοτοσυκλέτες της. Το συγκεκριμένο συνεργείο το εμπιστεύομαι πολλά χρόνια. Κατά την παραγγελία των s22, από την κεντρική αποθήκη της bridgestone στην Αθήνα , μόνο καλά λόγια άκουγα για τα συγκεκριμένα ελαστικά. Τα ελαστικά ήρθαν, η τοποθέτηση έγινε, η έκπληξη στα πρώτα 100 μέτρα δοκιμής, απογοήτευση στην επιστροφή στην πόρτα του συνεργείου… …έντονο τρέμουλο, εμφανής ταλάντωση σε όλη τη μοτό, στα 0-20 χλμ, και στα 20-0. Ξεκινάς, τρέμουλο, σταματάς το ίδιο. Με 20 χλμ σταθερά με ή χωρίς ταχύτητα, τα ίδια. Κατά την διαδικασία της επιβράδυνσης και λίγο πριν την ακινητοποίηση, σε κατηφορικό δρόμο, είτε χρησιμοποιείς μπροστινό, είτε πίσω φρένο, εκεί να δεις ταλάντωση. Έχεις την αίσθηση ότι πατάς σε νερά και γλιστράς, με κάτι από χέλι κίνηση ! Σβηστή η μηχανή, σπρώχνοντας ,η εμφανής ταλάντωση που λέγαμε. Έτσι πίστεψε ο υπεύθυνος του συνεργείου ότι κάτι συμβαίνει. Η ταλάντωση φαίνεται να οφείλετε στο μπροστά ελαστικό. Παραγγέλνουμε νέο μπροστινό …τα ίδια πάλι. Αλλάζουμε το s22 μπροστά ,με αυτό που φορούσα πριν … τα ίδια πάλι. Αλλάζουμε το s22 πίσω με αυτό που φορούσα πριν (μπρος πίσω τα πριν ελαστικά μου )… όλα οκ, καμία ταλάντωση, κανένα τρέμουλο. Τελικό συμπέρασμα, αιτία το πίσω ελαστικό. Παραγγέλνουμε νέο πίσω … σήμερα 27/06/20 τοποθέτηση, … ΚΑΙ ΠΑΛΙ τα ίδια ! Αναφορά στη bridgestone έγινε, ο υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος, ---την πρώτη φορά που συνέβη αυτό,ενημερώνετε, απάντησε ότι ΄ίσως΄΄ να οφείλετε στην ΄΄αγωνιστική΄΄ κορώνα ΚΑΙ ότι ΄΄ίσως΄΄μετά από 1.000 (χίλια) χλμ !!! χρήσης θα ΄΄στρώσει΄΄. Αν είναι δυνατόν! ---την δεύτερη φορά που γίνεται το ίδιο, ενημερώνετε, απάντησε ότι δεν μπορεί να το αιτιολογήσει και θα μιλήσουμε πάλι Δευτέρα 29/06/20. Τα παιδιά στο συνεργείο αυτό που συμβαίνει το χαρακτηρίζουν σαν πολύ περίεργο ! Το τι φταίει ελπίζω να το μάθουμε σύντομα. Κάποιος παρόμοια εμπειρία με τα συγκεκριμένα ή άλλα ελαστικά ;
  8. Μια και μιλάτε για τα s22,θα ήθελα να αναφέρω κάτι που συμβαίνει, ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τα συγκεκριμένα λάστιχα … μετά από προτροπές γνωστών που έχουν δοκιμάσει το s21 ,και είναι αρκετά ευχαριστημένοι, καταλήγω και τοποθετώ στη μοτό μου, ένα cbf 600 sti 2009, τα s22 σε διαστάσεις 120/70/17 κ 160/60/17.Η τοποθέτηση έγινε σε εξουσιοδοτημένο Honda συνεργείο, με εμπειρία ετών σε μηχανικά και περιφερειακά στις μοτοσυκλέτες της. Το συγκεκριμένο συνεργείο το εμπιστεύομαι πολλά χρόνια. Κατά την παραγγελία των s22, από την κεντρική αποθήκη της bridgestone στην Αθήνα , μόνο καλά λόγια άκουγα για τα συγκεκριμένα ελαστικά. Τα ελαστικά ήρθαν, η τοποθέτηση έγινε, η έκπληξη στα πρώτα 100 μέτρα δοκιμής, απογοήτευση στην επιστροφή στην πόρτα του συνεργείου… …έντονο τρέμουλο, εμφανής ταλάντωση σε όλη τη μοτό, στα 0-20 χλμ, και στα 20-0. Ξεκινάς, τρέμουλο, σταματάς το ίδιο. Με 20 χλμ σταθερά με ή χωρίς ταχύτητα, τα ίδια. Κατά την διαδικασία της επιβράδυνσης, σε κατηφορικό δρόμο, είτε χρησιμοποιείς μπροστινό, είτε το πίσω φρένο, εκεί να δεις ταλάντωση. Έχεις την αίσθηση ότι πατάς σε νερά και γλιστράς, με κάτι από χέλι κίνηση ! Σβηστή η μηχανή, σπρώχνοντας ,η εμφανής ταλάντωση που λέγαμε. Έτσι πίστεψε ο υπεύθυνος του συνεργείου ότι κάτι συμβαίνει. Η ταλάντωση φαίνεται να οφείλετε στο μπροστά ελαστικό. Παραγγέλνουμε νέο μπροστινό …τα ίδια πάλι. Αλλάζουμε το s22 μπροστά με αυτό που φορούσα πριν … τα ίδια πάλι. Αλλάζουμε το s22 πίσω με αυτό που φορούσα πριν (μπρος πίσω τα πριν ελαστικά μου )… όλα οκ, καμία ταλάντωση, κανένα τρέμουλο. Τελικό συμπέρασμα, αιτία το πίσω ελαστικό. Παραγγέλνουμε νέο πίσω … σήμερα 27/06/20 τοποθέτηση, … ΚΑΙ ΠΑΛΙ τα ίδια ! Αναφορά στη bridgestone έγινε, ο υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος, ---την πρώτη φορά που συνέβη αυτό,ενημερώνετε, απάντησε ότι ΄ίσως΄΄ να οφείλετε στην ΄΄αγωνιστική΄΄ κορώνα ΚΑΙ ότι ΄΄ίσως΄΄μετά από 1.000 (χίλια) χλμ !!! χρήσης θα ΄΄στρώσει΄΄. Αν είναι δυνατόν! ---την δεύτερη φορά που γίνεται το ίδιο, ενημερώνετε, απάντησε ότι δεν μπορεί να το αιτιολογήσει και θα μιλήσουμε πάλι Δευτέρα 29/06/20. Τα παιδιά στο συνεργείο αυτό που συμβαίνει το χαρακτηρίζουν σαν πολύ περίεργο ! Το τι φταίει ελπίζω να το μάθουμε σύντομα. Κάποιος παρόμοια εμπειρία με τα συγκεκριμένα ή άλλα ελαστικά ;
×
×
  • Create New...