Jump to content

makisr

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    398
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Πόντοι

562 Excellent

Σχετικά με το μέλος makisr

  • Κλάση
    Fedor+Koga
  • Γενέθλια 05/04/1978

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Πάτρα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    zx10r
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    H2R
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4.237 προβολές προφίλ
  1. https://drive.google.com/file/d/1Jrs7IhIIbL_C-DVyZ8kKOGXObbfIAFX6/view?usp=sharing Μέρα 2η λυσίματος, το πάνω μέρος της ουράς. Οι πλαστικές οι βίδες (push to lock) είναι για πέταμα. Παρήγγειλα από ebay ένα σετ fairing bolts ολόκληρο.
  2. Πιθανότητα τρακαρίσματος είναι μικρή (αν και όχι αδύνατη) μιας και θα φαινόταν η ζημιά στις μπουκάλες/triple clamp κλπ που φαίνονται καθαρά από πρώτη ματιά. Παρόλα αυτά, θα ελεγχθούν εξονυχιστικά τώρα που μπήκα στο χορό... Βασικότατο στοιχείο στο δέσιμο, ροπές στο σφήξιμο, εμπιστεύομαι τον μηχανικό μου όσο πάει, ελπίζω να πάνε όλα καλά. Αυτό που αναφέρεις με το τυχόν update (αν υπάρχει) θα το ρωτήσω ασαπ, γιατί από το μάνουαλ θα τα βιδώναμε... Just in case. Βίδες/παξιμάδια κλπ θα αλλαχτούν όλα, θα καθαριστούν τα πάντα μιας και θα είναι προσβάσιμα πλήρως, ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι όπως πρέπει. Είμαι προετοιμασμένος για κάποια που πιθανώς να πρέπει να αλλαχτούν, καθώς και από τους οδηγούς που υπάρχουν στο ιντερνετ, κάποια φαίνεται ότι ειναι για μία φορά=1 σφήξιμο. Σε περίπτωση αντικατάστασης θέλουν αλλαγή. Για το παλιό πλαίσιο εφόσον με τη χαρτούρα του καινούριου πάνε όλα όπως υπολογίζω, θα το κάνω διαγραφή και θα το πουλήσω (όσο πάει) για παλιοσίδερα, δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να το κολλήσω και να το φυλάξω. Θα ανεβάζω φωτός από το πρότζεκτ!
  3. Σωστά αναφορικά με το θέμα της πληρωμής-αναφορικά με το ποσό υπολογίζω λίγο πιο κάτω αλλά έχεις δίκιο (φορολογία όχι-ΕΕ γαρ). Δυστυχώς δεν ζήτησα να κατέβει τεπόζιτο για να την ελέγξω από μέσα όπως προείπα.... γιαυτό και τώρα τα πληρώνω από πάνω τα κερατιάτικα. Δεν είναι θέμα ποιου κρίση εμπιστεύομαι περισσότερο (του Μητσοτάκη ή του Παπουτσά ή κάποιου άλλου), αλλά και μόνο ότι μόνο ο δεύτερος (ελπίζω να μην τίθεται θέμα διαφήμισης) μου φέρθηκε άκρως επαγγελματικά (όχι μόνο προφορικά αλλά και εγγράφως), σημαίνει κάτι παραπάνω, τουλάχιστον για μένα. Σε πολύ μπελά έχω μπει ήδη και αυτό πάλι σωστά. Το αν θα σπάσει το νέο πλαίσιο... για ποιο λόγο? Και μόνο ότι έχει όλα τα χαρτιά του (άδεια, coc και πιστοποιητικό γεωμετρίας) σημαίνει ότι τουλάχιστον δεν έχει αυτό κάποιο πρόβλημα.
  4. Νέο πλαίσιο=νέα μηχανή=νέα άδεια. Η δικιά μου η μηχανή θα γίνει οριστική διαγραφή (το πλαίσιο) και θα γίνει βίδες όλη για να ξαναμπεί στο νέο πλαίσιο. Κοινώς θα βγει νέα άδεια με τους αριθμούς του νέου πλαισίου. Η δεκαετία αφορά την αντικατάσταση πλαισίου -που δεν γίνεται λόγω δεκαετίας προφανώς, εδώ μιλάμε για καινούρια μηχανή που θα στηθεί στο νέο πλαίσιο.
  5. Αν προσέξεις στην φωτό με τη ρωγμή, θα παρατηρήσεις ότι η ρωγμή βγαίνει για ένα πόντο εκτός της κόλλας/σύνδεσης. Αν δεν έβγαινε απ'έξω δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, αλλά επειδή βγαίνει απέξω τίθεται θέμα ασφάλειας. Έχω επικοινωνήσει με 2 εκ των κορυφαίων στο αντικείμενο και οι δύο μου απάντησαν ακριβώς το ίδιο, ένας εξ'αυτών μου το έδωσε και εγγράφως που παρακάλεσα (για την περίπτωση του δικαστηρίου), και μπράβο στον άνθρωπο που έδειξε πόσο επαγγελματίας είναι και αναλαμβάνει την ευθύνη των λεγόμενών του. Δεν αναφέρω το όνομα γιατί δεν ξέρω αν θεωρηθεί διαφήμιση, αν και τέτοιοι επαγγελματίες θα έπρεπε να διαφημίζονται.
  6. Καλημέρα μετά από καιρό και πάλι στο φόρουμ! Μιας και είναι λίγο μακροσκελές το ποστ και περιλαμβάνει λίγο απ΄ 'όλες τις κατηγορίες... Ξεκινάω εδώ! Κάτοχος εδώ και "2" μήνες του ονείρου μου (zx10r 2009), χρώμα μαύριο, τελείως στοκ, αγρατζούνιστο κλπ κλπ! Πήγα, την είδα, την έκλεισα, την πήρα. Από μηχανές ξέρω λίγο πολύ τα βασικά, και έχοντας ένα εξτρα μπατζετάκι στην άκρη για το full γενικό σέρβις και 2-3 πράγματα που μου είπε εξαρχής ο πωλητής για κάποια μικροθεματάκια (μπαταρία, τσιμούχες πιρουνιού, λάστιχα προφανώς και κάτι άλλα ψιλά), έγινε η μεταβίβαση, βγήκε η ασφάλεια, την ανέβασα στο φορτηγό (μεταφορική) από Αθήνα, τυλίχτηκε 3 φορές με το bubblewrap και κατέβηκε Πάτρα. https://drive.google.com/file/d/1EjCQL21hc-ejz8Mn_Vir3ggpWE_RbfPK/view?usp=sharing Λάθος 1ο, τελευταίο και ΒΑΣΙΚΟ. Μην αγοράσετε μηχανή χωρίς να απαιτήσετε να σηκωθεί το τεπόζιτο και να ελεγχθεί εσωτερικά (οπτικά προφανώς) το πλαίσιο. Την επόμενη μέρα την παρέλαβα από μεταφορική, και μετά από ένα γρήγορο πάλι έλεγχο την ξετίναξα από τα καλύμματα, και απευθείας συνεργείο για γενικό, που είχε κανονιστεί την επόμενη μέρα. 3η μέρα κάτοχος, 8 η ώρα το πρωί περιμένω με καφέ απ΄ έξω από το συνεργείο, γεμάτος χαρά και εν αναμονή περαιτέρω ηδονής, ανοίγει το μαγαζί, ‘κερνάω’ γλυκά-καφέδες στα παιδιά (αυτοί πληρώσανε βασικά αλλά τεσπα), και μετά από λίγο ξεκινάμε… Ένα τσεκ να δούμε τι λειτουργεί τι όχι… Σηκώνεται τεπόζιτο να ξεκινήσουμε τη δουλειά, πιάνει ο μάστορας το καρυδόκλειδο…. Και εκεί ακούγεται το ‘Ωχ!’… Κατευθείαν φυσικά είδε… Την ρωγμή εσωτερικά στο πλαίσιο εσωτερικά, πάνω στη ραφή. https://drive.google.com/file/d/1MdHH8qOu-DfmNCATzzWc5gM47nYqg3B8/view?usp=sharing Η περιρρέουσα αναμονή ολοκλήρωσης μετατράπηκε αρχικά σε άγχος, και μετά από λίγο σε οργή. Χωρίς να πολυλογώ το επόμενο κομμάτι, επικοινώνησα με τον πωλητή που δήλωσε ότι δεν ήξερε τίποτα και ότι αρνείται τα πάντα, αμέσως το ανέλαβε δικηγόρος, εξώδικο αρχικά για υπαναχώρηση στην πώληση, αυτός απάντησε στο εξώδικο αρνητικά, και εν συνεχεία έγινε αγωγή να πάμε δικαστικά. Παρόλο που εγώ κατέστησα σαφές ότι την μηχανή την θέλω αλλά με αλλαγή πλαισίου που θα πληρώσει ο πωλητής και εν αναμονή του ορισμού για δίκη (3-4 μήνες να οριστεί δικάσιμος, άλλοι 3-4 για να γίνει), δεν βρέθηκε στο πρώτο δίμηνο ανταλλακτικό (καθόσον και καινούριο η αντιπροσωπεία δεν εισάγει-δεκαετία γαρ/παρόλο που η Αμερική πχ στηρίζει δωδεκαετή εγγύηση, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία), και long story short, βρέθηκε πλαίσιο από Γερμανία. Προτάθηκε και έγινε δεκτός εξωδικαστικός συμβιβασμός με πληρωμή του κόστους αγοράς από τον πωλητή και συνεργείου αλλαγής πλαισίου από εμένα (ουδέν σχόλιο!), και το δικαστικό κομμάτι λήγει εδώ. Πάμε παρακάτω. Παρότι που η Γερμανία είναι εντός ΕΕ, προφανώς η Ελλάδα προτιμά να πληρώνει τα πρόστιμα ανά εισαγωγή παρά να δέχεται τον μη εκτελωνισμό του προϊόντος, και επειδή πλαίσιο=μηχανή, το πλαίσιο θα εκτελωνιστεί ως μηχανή με κόστος τιμή χονδρικής του 2009*0,12*0,46 (συντελεστές κυβικών/άνω 8ετίας, μείον χιλιομέτρων πλαισίου ένα μικρό κομμάτι ακόμα), με κόστος, χαχα, προφανώς δικό μου. Που ‘σαι Γιωργάκη δηλαδή και λεφτά υπάρχουν…. https://drive.google.com/file/d/1DJScJbAVXPRoXWQ3xmKK_mYQ4vsyKoda/view?usp=sharing Πάμε στο τρίτο στάδιο λοιπόν και το πλαίσιο φορτώθηκε για να έρθει Ελλάδα, και εν αναμονή αυτού, ξεκινάω να λύνω την μηχανή από τα πλαστικά κλπ, ώστε όταν έρθει με το καλό να έχουμε όσο δυνατόν τη λιγότερη βαβούρα. https://drive.google.com/file/d/1UQlTXr5KCI26j8EEWTOimFJRkEXb5VSW/view?usp=sharing Θα ανανεώνω το ποστ με πληροφορίες μέχρι να την βγάλω για την πρώτη βόλτα! Επειδή το θέμα έχει πολλές προεκτάσεις feel free να ρωτήσετε οτιδήποτε σχετικό!
  7. makisr

    Πλαίσιο zx10r 2008-2010

    Παρακαλώ αν βρει κανείς ή γνωρίζει κάποιον που να πουλάει το πλαίσιο από zx10r 2008-2010 ας με φέρει σε επαφή ή ας μου στείλει το λινκ της αγγελίας. 2 αγγελίες που υπάρχουν στο car από μάντρες πάντως, το έχουν ήδη πουλήσει. Ευχαριστώ!
  8. Παρακαλώ αν γνωρίζετε κάτι σχετικά με την μηχανή στη φωτό της αγγελίας (έχει διαγραφεί πλέον), όπως μου στείλετε ένα πμ! Ευχαριστώ
  9. Μάλιστα από 5κ προχτές, 5800 σήμερα. 2η επιτυχία σε 2 μέρες... /Close thread plz.
  10. https://www.car.gr/24850603-honda-cbr-1000rr-cbr-1000rr Μήπως ξέρει κανείς κάτι επιπλέον για την μηχανή, μιας και είμαι από Πάτρα;
  11. /κλείστε το ή διαγράψτε το κάποιος.. Ευχαριστώ.
  12. makisr

    Από Κομοτηνή κάποιος??

    Καλησπέρα, να ρωτήσω είναι κάποιος από ή στην Κομοτηνή να ρίξει μια ματιά σε ένα cbr?
  13. makisr

    2 αγγελίες zx10r,1000rr

    https://www.1000rr.net/forums/1000rr-general-discussion/52418-2008-cbr1000rr-oil-burning-thread.html Αν και πολυσέλιδο, κάποιοι πιστεύουν ότι πρόκειται για συγκεκριμένη σειρά vin, κάποιοι άλλοι ότι είναι Normal το πόσο καίει, και κάποιοι άλλοι ότι φταίνε επίσημα (σύμφωνα με τις εκάστοτε αντιπροσωπείες τους) ta piston rings τα οποία και αλλάχθηκαν (εντός εγγύησης από την Honda-άρα μιλάμε για κάποια χρόνια πίσω) και έλυσαν παντελώς το πρόβλημα. Επίσημα είχε γίνει και ομαδική μήνυση κατά της Honda http://classactionlawsuitsinthenews.com/class-action-lawsuits/honda-cbr-1000-rr-motorcycle-piston-ring-engine-oil-class-action-lawsuit-filed/ Κάπου λέει (στο πρώτο thread) ότι η honda ενέκρινε την αλλαγή των piston rings προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα.
  14. makisr

    2 αγγελίες zx10r,1000rr

    ναι, αλλά σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες (1000rr.net) έχει να κάνει με πολύ συγκεκριμένη 'φουρνιά' (1/08-2/08) και το είδος των λαδιών που χρησιμοποιούν κάποιοι. Το συγκεκριμένο δεν φαίνεται να ανήκει σε αυτή την κατηγορία σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει ο κάτοχος, αν και θα ελεγθεί από τον αριθμό.
  15. makisr

    2 αγγελίες zx10r,1000rr

    cbr 1000rr 2008, άσπρο-μαύρο, Σπάρτη. https://www.car.gr/23933355-honda-cbr-1000rr-cbr-1000-rr zx10r, 2008, μαύρο, Νέα Σμύρνη https://www.car.gr/22162112-kawasaki-ninja-zx-10-r Αν γνωρίζει κάποιος καμία πληροφορία πριν αρχίσω πάλι τα ταξίδια, παρακαλώ ρίξτε ένα πμ! Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...