Jump to content

Krosfala

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.347
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Krosfala last won the day on Μάρτιος 10 2017

Krosfala had the most liked content!

Πόντοι

1.107 Excellent

Σχετικά με το μέλος Krosfala

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 29/08/1981

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSΧR

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    Daytona 6755R

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.109 προβολές προφίλ
  1. Krosfala

    GSX-R 750 (08-09) VS R1 (07-08)

    Αδερφε προσωπικα εκανα ακριβως το ιδιο πριν 7χρονια.Καπου παιζει να υπαρχει και το θεμα gsxr750 h daytona675. Απο gsr600 αφου μπηκα 5-10 φορες σερρες κ ρυσιο,πηρα το 750 το κ8. Αμα μπορω να βοηθησω σε κατι χαρα μου. Σε αυτα που ρωτας η διαφορα σε γκαζι του 750 μ ενα 1000ρι ειναι μεγαλη.Πιο μεγαλη απ τη διαφορα 600 σε 750. Χιλιαρι δεν ειχα ποτε,ουτε εχω βαλει σε πιστα. Σιγουρα μεγαλο ρολο παιζει το" επιπεδο σου¨.Εγω πχ δεν ειμαι σε λεβελ για 1000ρι. Αν εισαι σε φαση που μαθαινεις κ θες να μαθεις και να εξελιχθεις,τοτε γνωμη μου 600 η 750 για σερρες. Αμα μετραει και ο δρομος,κανα ορεινο το 750 απο 08+ ειναι πιο γεματο κ γραμμικο απ το 600. Το κ6-7 εχει αυτη την "κλωτσια" καπου στις 7-8στρ/λ η οποια εμενα μ αρεσει πολυ:) Οταν το πρωτοπηρα στεναχωρεθηκα γιατι νομιζα πως θα χε οπως κ το gsr
  2. Επισκευαζεται ναι,αλλαζει τσιμουχα απ την μια πλευρα ειναι για τα νερα κι απ την αλλη για τα λαδια.Θελει πολυ προσοχη πως θα βγει ο αξονας.Θυμαμαι εφτιαξα πατεντα εργαλειο για να τον βγαλω κ να μην τραυματιστει ο αξονας.
  3. Θα μπορουσες να βαλεις κ τα δυο,χιλιομετρικα δεν εχουν κ ιδιαιτερη διαφορα αλλλα.. Το 212 εχει κυκλους ζωης,ειναι για συγκεκριμενα ζεσταματα-κρυωματα.Θεωρητικα το rosso corsa δεν ειναι ετσι φτιαγμενο.Οποτε για καθημερινη μετακινηση ειναι καλυτερο το κορσα η και το ΤΤ της dunlop που ειναι στην ιδια κατηγορια.Αλλα ...προσφατα αντιληφθηκα το Track Day slick απο metzeler που δουλευει χωρις κουβερτες .Kαι λεω ισως ειναι καλυτερα αυτο για οταν κ αμα κανα τρακντεη κι ενα σπορ δρομισιο για τα υπολοιπα. Θεωρητικα στεκει,αλλα αμα εχεις συνηθησει σε στυλ 211-212/corsa κλπ δυσκολα πας σε πιο δρομισιο.Mπορει να ειμαι εντελως λαθος για τα πιο δρομισια βεβαια,εχω να φορεσω απο το Μ5 καμια 10ετια πριν Αστα να πανε,δυσκολη αποφαση τα λαστιχα ?
  4. Εχουν βγει κι αυτα που ισως ταιριαζουν στην περιπτωση
  5. Για δωρο κι εγω θα ελεγα καμια μπλουζα εντουρο,που κ να χει κι αλλη δε χαθηκε ο κοσμος.Για να μη μπλεξεις μ εργαλεια. Τωρα ηθελα να πω κ για τα δυναμοκλειδα ? Κι εγω εχω παρει 2,εδω κ χρονια κ τα δουλευω στο μηχανακι πολυ. Καταλαβαινω οτι κανεις την δουλεια σου κ χωρις αυτα 9στις 10 φορες αν εισαι εμπειρος και νοιωθεις τι πας να σφιξεις.Αν δεν εισαι εμπειρος τοτε ευκολα θα κανεις ζημια. Σκεφτητε οτι οι πυροι της δαγκανας για τα τακακια(16Ν)με αλεν κεφαλι,παντα με δυναμοκλειδο σφιξιμο κ φτασαν να στογγυλεψουν τα κεφαλια..Suzuki 25ευρω ο ενας... Και γενικοτερα καλο κανει,κακο δεν κανει ?
  6. Tα φοραω τα ΤΤ.Σε ss750 δεν ειναι και μαστιχα αλλα τα εμπιστευομαι αρκετα.Οχι οπως το 211 παλιοτερα.Τα s22 δεν τα χω βαλει.Απλα σκεφτομαι το εξης..Εφοσον η dunlop τα δινει κ για πιστα χωρις χρηση κουβερτας σημαινει οτι ζεσταινονται ευκολα κ γρηγορα.Λογικα ευκολοτερα κ γρηγοροτερα απ τα s22.Που σημαινει οτι θα φαγωνονται κ πιο ευκολα κ γρηγορα.Απο δω κ περα τα ζυγιζεις κι αποφασιζεις ?
  7. Νοοdles με το συμπαθιο μαν,οσοι δεν πηραμε cbr600 κ παμε πιστα ειμαστε σκυλομετανοιωμενοι δλδ? Εσυ σε ποιες πιστες εχεις μπει κ με τι μηχανακια και τι σε προβληματισε δλδ? σε τι χρονους γυρνας αν επιτρεπεται? εχεις οδηγησει 2χρονο 250ρι κ σου φανηκε λιγο?
  8. 1η παραγραφο,παλιο 400ρι ειπα εγω μονο και δεν ειπα παλιο ειπα οτι δεν υπαρχει πλεον αυτη η κατηγορια. 2η παραγραφο,εδω φαινεται οτο οντως εχεις μπει τοσες πολλες φορες που τα γκρουπ χωριζοταν αναλογως κυβικων. 3η παραγραφο,αυτο το λες μονο εσυ. 4η παραγραφο παλι μονο εσυ το λες αυτο με την εμπειρια σου απ τις πιστες,καινουριος σε τρακ ντεη θελει να μαθει κ το πιο απαραιτητο ειναι τα πανω απο 90αλογα τροχο. Μαλιστα,ακουστηκες.κομμενη η κουβεντα μαζι σου Και που ειπα εγω τι συνεβη με σενα,3λαλουν κ 2 χορευουν
  9. Εχεις πλακα ρε συ Flying.Κανω λαθος σε ο,τι λεω εκτος απο κει που συμφωνουμε..Μαλιστα.. Νομιζω πως δε χρειαζεται να σου αναλυσω γιατι ηδη καποιοι το εχουν κανει,παρολαυτα θα σου πω το εξης απ τα λεγομενα σου. 1 μηχανακι μπαινει με -5χλμ κ βγαινει με +30 ,λες να γυρνανε στο ιδιο γκρουπ? Ενηγουεης διαλεξα να κανω παραθεση αυτο το κειμενο σου κ για το Χρηστο που ανοιξε το θεμα, αλλα πιο πολυ για σενα γιατι εκτιμω τις τεχνικες γνωσεις που εχεις κ πολλες φορες βοηθας κοσμο. Ισως δεν εκανα καλα.. Στο θεμα σου Χρηστο,υπαρχει 1μηχανακι που απο ζυγισμα,στησιμο,γκαζι κ φρενο ειναι πολυ καλο σχολειο αλλα...υστερει φιλε στη συντηρηση κ υστερει πολυ σε σχεση με τα περισσοτερα. Παρολαυτα αν εχεις κανα φιλο κ μπορεις να το συντηρεις συχνα κ οικονομικα τοτε Ducati 749
  10. Flying εδω δεν τα λες καλα... Καταρχας οταν ειπα για την κατηγορια 400,ειπα σαν τα παλια(απο αποψη επιδοσεων κινητηρα) κ ειπα δυστυχως δεν βγαινουν πια,εννοωντας οτι κατα τη γνωμη κ την εμπειρια μου ενα συγχρονο μηχανακι με εκεινο το γκαζι για μεγαρα-σερρες θα ναι ταμαμ.Φυσικα κ δεν εννοω να πα να παρει κανα χαρο 30 χρονων.. Τα σημερινα 300-390-400 ειναι σα ψευτικα αυτοκινητακια σε σχεση με τα παλια 4κυλινδρα 400. 2ον στα τρακντευ τα γκρουπ χωριζονται βαση χρονου κι οχι κυβικων. Αμα γυρνας γρηγορα οτι κ να οδηγας δεν κινδυνευεις λογο κυβικων. 3ον τα τρακ ντεη γι αυτο που ειναι ειναι μια χαρα,το μονο προβλημα που εντοπιζω εγω ειναι ο αυξημενος κινδυνος ατυχηματος λογο πολλων οδηγων ταυτοχρονα,αλλοι εμπειροι,αλλοι οχι,αλλοι ριψοκινδυνοι κι αλλοι οχι. Αυτα απο μενα
  11. κατα τη γνωμη μου μια απ τις ιδανικοτερες κατηγοριες σε κυβικα για τρακ μπαηκ ηταν τα παλια 400ρια.Δυστυχως δεν υπαρχει πλεον.Την σημερον ημερα θα επαιζα μπαλιτσα σε 2 κατηγοριες. Η 1η περιπτωση αν εχεις ορεξη να ψαχνεις φτιαχνεις κλπ(ψιλοταλαιπωρια ειναι η αληθεια) ειναι κανα sv650 να του βαλεις φαιρινκ,κλιπ ον κ ο,τι χρειαζεται απο αναρτηση-στησιμο(δεν εχω ιδεα δεν το χω ψαξει). Η 2η ειναι τα 600ρια.το 675 ακομη καλυτερα. Αν εχεις ακομη το μηχανακι σου,μην το σκεφτεσαι,ξεκινα μ αυτο. Ειναι μια χαρα ,μπες κι αν κατι σε προβληματισει το βλεπεις. Ετσι λεω γω τωρα... :) Τωρα στα υπολοιπα στα παν κ τα παιδια
  12. Αργησα λιγο να το δω :) Αν βαλεις τ αυτ/τα πρωτα κι απο πανω το βερνικι θα κρατησουν πολυ περισσοτερο κ δε θα πεταξουν.Αλλα αν τα βαρεθεις για να τα βγαλεις θελει δουλεια κ μαλλον θα πληγωσεις κ το χρωμα. Αν τα βαλεις πανω απ το βερνικι τ αλλαζεις οποτε θες,αλλα αναλογως την ποιοτητα τους αργα η γρηγορα θα χαλασουν. Δε τσοις ης γιορς :p
  13. 2 ιδεες.. 1 κοβεις σ ενα μαγαζι μερικα αυτ/τα για να δειξει λιγο πιο ομορφο κ μετα το περνας κανα βερνικι κ τελος. Αν σ αρεσει βεβαια το χρωμα απ το gel coat που θα χει 2 παιρνεις χρωμα αυτ/του σε σπρευ κ βερνικι κ το βαφεις μονος σου Με γειες εεε :)
  14. Aν δε θες να εμπιστευτεις καποιον απ τους 2 μηχανικους κ τις προτασεις τους τοτε πρεπει να επικοινωνησεις με την εταιρεια που θα αγορασεις το ελατηριο. Παντως με τα νουμερα που μας δινεις ειναι πολυ δυσκολο να σε βοηθησει καποιος μιας κ δεν ξερουμε σε τι αντιστοιχουν. Η σκληροτητα του ελατηριου μετριεται σε κιλα/χιλ ,Ν/mm κλπ. Δεν γνωριζουμε δλδ αν αυτα ειναι τα αμεσως επομενα σε σκληροτητα ελατηρια κ τι διαφορα εχουν μεταξυ τους.πχ το ενα μπορει να ναι 10Ν/mm κ το αλλο 10.5N h 11N. Χοντρικα θα σου πω οτι αν με το ελατηριο σου δινεις ολη την προφορτιση κ παλι δεν πιανεις το 1/3 της διαδρομης σου,τοτε θα χρειαστεις 2 νουμερα πανω σε σκληροτητα για να εχεις περιθωριο να παιξεις κ να ρυθμιζεις. Βεβαια κ παλι παιζει ρολο το τι διαφορα εχει το καθε επομενο ελατηριο σε σκληροτητα. Αυτο να ξες δεν ειναι στανταρ σε ολες τις μαρκες,οποτε η εμπιστευεσαι καποιον να διαλεξει για σενα η καλο ψαξιμο :)
×
×
  • Create New...