-
Δημοσιεύσεις
5.074 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
17
TC-drift last won the day on Οκτώβριος 27 2015
TC-drift had the most liked content!
Πόντοι
3.473 ExcellentΣχετικά με το μέλος TC-drift
-
Κλάση
All road-All weather
- Γενέθλια 15/01/1983
Μέθοδοι Επικοινωνίας
-
Ιστοσελίδα
http://
-
ICQ
0
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Μοντέλο
GSF650-XR250
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Μοντέλο
990R
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
4.249 προβολές προφίλ
-
Παντελόνι Casual τζιν μηχανής με ενισχύσεις Kevlar και θήκες για προστατευτικά για τα γόνατα. Ελάχιστα φορεμένο σε κάποιες βόλτες σε κατάσταση καινούργιου και λόγω απώλειας βάρους μου είναι μεγάλο πλέον. Απο τα 2 της φωτογραφίας είναι το ανοιχτό μπλέ. Σε νούμερο είναι αντίστοιχο σε τζιν κανονική γραμμή 34 προς 36. https://imgur.com/a/PN8pT https://www.car.gr/parts/view/13127400/
-
3 σε 1 μπουφαν απο την Γαλλική IXON. Έχει 2 επενδύσεις θερμική και αδιάβροχη οι οποίες είναι αφαιρούμενες και το μπουφάν γίνεται απο χειμωνιάτικο πλήρως καλοκαιρινό και αεριζόμενο. Απο τα λίγα μπουφάν του είδους σε γραμμή ειδικά μεσάτη. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει και την γραμμή των δερμάτινων μπουφάν της εταιρείας με τα εξωτερικά προστατευτικά και είναι πολύ όμορφο σε εμφάνιση. Δεν υπάρχει στην Ελλάδα, το έφερα απο Γερμανία, εχει λιανική τιμή 249€. Είναι Αφόρετο στη ζελατίνα του.Δεν φορέθηκε λόγω λάθος μεγέθους. Ευκαιρία. Και το λινκ απο το car για φωτογραφίες και τηλ. https://www.car.gr/parts/view/10806610/ http://photouploads.com/images/6c0fbd.jpg
-
TC-drift παρακολουθεί Συναντήσεις (Μελών και όχι μόνο)
-
Γνωρίζει κάποιος αν οι εισαγωγές στο καρμπυρατερ στο TT600R (το μανιβελάτο) κάνουν απο ΧΤ 600? Βασικά ξέρει κάποιος κάποια λύση για εισαγωγή καρμπυρατέρ TT600R εκτός απο τις γνήσιες?
-
Με το Versys δηλαδή κάθεσαι αγγούρι πάνω στο μηχανάκι και στρίβεις με το τιμόνι?
-
The Avra Project
Ο TC-drift δημοσίευσε στο Θέμα του Ταξιδευτής
Αναπαλαιώσεις / Ανακατασκευές / Restore / Rebuild / Caferacer projectsκαι γαμώ...! όλη η φάση, καλά πήγε, πέρασε ο καιρό αλλά καλά πήγε! -
Για να μην μπλέξουμε το θέμα απο λάθος διατύπωση δική μου. Άλλο πράγμα ένα enduro Π.χ. και άλλο ένα SS. Το Enduro οδηγιέται με τον μέση, με τον κορμό και τα πόδια. Στο δρόμο, στα δρομίσια μηχανάκια, στα πιο όρθια πάλι παίζει ρόλο η μέση και ο κορμός, περισσότερο εδώ το τιμόνι. Σε κλιπονάτα μετά μηχανάκια πλέον το τιμόνι γίνεται ο κύριος μοχλός. Διόρθωση απο μένα γιατί κυρίως στο μυαλό μου είχα το χώμα και τα enduro.
-
Gια να βελτιώνεσαι πρεπει αρχικά να παρακολουθας τους καλύτερους! Αν το αγαπάς και θες να γίνεις καλύτερος πρώτον θα εντοπίσεις τους καλύτερους, θα μιλήσεις μαζί τους και θα τους παρακολουθήσεις στον δρόμο τί κάνουν! Δεύτερον θα κατανοήσεις πως η μοτοσυκλέτα -Δεν οδηγιέται με το τιμόνι αλλά με τον κορμό του σώματος(κυρίως τη μέση), τα πόδια και τελευταία με το τιμόνι -φρενάρει και ελέγχεται 95% με το μπροστινό και το πίσω είναι μονάχα για ρύθμιση της ισορροπίας της μηχανής -και οι ταχύτητες και ο χειρισμός τους και η επιλογή τους είναι κρίσιμο σημείο στον έλεγχο της μοτοσυκλέτας -βλέπει το γκάζι φίλοςσε κάθε σημείο της οδήγησης και εργαλείο για την ισορροπία της βασικα΄είναι πολλά. θες να μάθεις να οδηγάς και να ανέβεις επίπεδα??! ορίστε η συνταγή.. βάλε στο KLE ένα pirelli ΜΤ21 και έλα να μπαίνεις χώματα. Δεν είναι τυχαίο πως οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου προπονούνται χώμα. Εκεί είναι το σχολείο, εκεί θα μάθεις να ζεις με το γλύστρημα, να το ελέγχεις, να μην σε φοβίζει αλλά να το περιμένεις και να το αντιμετωπίζεις. Εκεί θα κάνεις άλματα και θα γίνεις οδηγός απο απλός χειριστής! Στο ενδιάμεσο βλέπε κάνα motogp, κάνα MX Κλπ..
-
πολλά είναι.. βασικά ταλέντο στον έλεγχο της μοτοσυκλέτας, ταλέντο που θα πατήσεις φρένο, πόσο θα πιέσεις, πώς θα χειριστείς τα γλυστρήματα, πού και πόσο θα ανοίξεις το γκάζι, ταλέντο να διαβάζεις τον δρόμο και τις γραμμές του να φτιάχνεις ΕΣΥ τις ιδανικές γραμμές και τα πατήματα, ταλέντο να κρατάς την ισορροπία της μηχανής και να μην την ταράζεις μέσα στη στροφή σπάζοντας άτσαλα τη πρόσφυση, ταλέντο να διαβάζεις τον δείκτη πρόσφυσης του δρόμου, το πώς και πόσο διαβάζουν οι αναρτήσεις σου, πόσο έχει βράσει το πίσω αμορτισέρ, πόσο ταλαντώνεται το πλαίσιο και πόσο δαγκώνουν τα φρένα. ταλέντο να έχεις κρύο αίμα στις φλέβες σου και ακόμα και με 150km/h βαθιά μέσα στη στροφή να έχεις 60 -70 παλμούς στο κορμί σου. ταλέντο να κατανοήσεις πόσο μπορείς να πιέσεις σε δημόσιο δρόμο, σε ποιές στροφές μπορείς να πιέσεις ΑΚΟΜΗ παραπάνω γιατί δεν έχει μπαριέρες αλλά χώρο ωφέλιμο για ΄΄σύρσιμο΄΄ αν το παρακάνεις. ταλέντο να πιέζεις παραπάνω στις αριστερές στροφές απ ότι στις δεξιές γιατί στην πτώση δεν θα βγεις στο αντίθετο ρεύμα να μπεις κάτω απο κάποιο φορτηγό ταλέντο να έχεις όλα τα παραπάνω αλλά και μυαλό να καταλάβεις πως το σπορ είναι επικίνδυνο και η αναζήτηση των ορίων μπορεί να οδηγήσει στο σπάσιμο των οριων και σε πτώση ακόμα και άσχημη για σένα και την ζωή σου. Έτσι είναι το Motorsport. ταχύτητα χωρίς κίνδυνο δεν υπάρχει Άμα έχεις το ταλέντο όμως να πηγαίνεις όλη μέρα στο 70% των ορίων (γρήγορα δηλαδή με απόλυτη ασφάλεια) και ελεγχόμενα σε σημεία του επαρχιακού ή καλύτερα στη πιστα να ψάξεις λίγο τα όρια παραπάνω θα είσαι ενας καλός πιλότος με σοβαρή πιθανότητα να γράψεις πολλές χιλιάδες χλμ χωρίς σοβαρό ατύχημα!
-
Γαβρίλο δεν φταίνε τα μηχανακια, ούτε τα λάστιχα φιλαράκι μου. Όλατα μηχανακια στρίβουν. Ακόμα και το ρημάδι το Combiz 125 ΠΟυ έχουμε στη δουλειά με 10άρηδες τροχούς και τεράστιο μεταξόνιο θα στρίψει με κέφι άμα το στραμπουλήξεις. Δεν έχει νόημα εδώ να μιλάμε για τεχνικές οδήγησης όμως , κλπ κλπ. Υπάρχει το έμφυτο ταλέντο και υπάρχει και η προπόνηση και η πίστη σε αυτό που θέλουμε να κάνουμε και να μάθουμε. Πάντα αναρωτιόμουν κι εγώ γιατί να μην μπορώ να παίξω κιθάρα π.χ. ή γιατί να μην μπορώ να ζωγραφίσω καλά. Καλώς ή κακώς αντίστοιχα η γρήγορη οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι μια τέχνη στην οποία πρέπει να ψαχτείς, να προπονηθείς, ενδεχομένως να εκπαιδευτείς και να αφιερώσεις χρόνο. Με αυτά θα γίνεις γρήγορος οδηγός και με ασφάλεια και θα νιώθεις όμορφα. Όμως για να πας πραγματικά γρήγορα θέλει ταλέντο, αν το έχεις μέσα σου θα το βρεις στη πορεία μην αγχώνεσαι.
-
Μαγαζί να ασχολείται με μπεκ μηχανής στην ευρύτερη περιοχή Πειραια ξέρουμε?όχι συνεργείο που να τα στέλνει, απευθείας μαγαζί, ευχαριστώ!
-
ZS250GY-3 ZONGSHEN RX3 (ZS250GY-3) 250c.c. Λίρα 100, ή κάλπικη…???!!!
Ο TC-drift δημοσίευσε στο Θέμα του Pappous Vatraxos
Βίος και ΠολιτείαΚάποια συνέχεια έχει το θέμα??! Χιλιόμετρα, εντυπώσεις μετά απο ακόμη 6 μήνες? -
Σοβαρά, σου άρεσε τόσο?? Γιατί οδηγικά το βρήκα κάτω του μετρίου.. Ατελείωτη φουρκέτα, συνέχεια κίνηση και καμία ροή στη διαδρομή και πολύ στενή. Νομίζω λόγω ομορφιάς τοπίου έχει πάρει περισσότερο τη φήμη της η διαδρομή. Έχει άλλες διαδρομάρες στους Δολομίτες!
-
Στα πόσα χιλιαδες χλμ, ειναι καποιο μοτό αξιόπιστο?
Ο TC-drift δημοσίευσε στο Θέμα του MihalisNavara
Γενική ΣυζήτησηΦιλαράκι μου χαλάρωσε και μην μεγαλοπιάνεσαι ακόμα γιατί έχεις να φας πολύ καρπαζά άμα ακολουθήσεις τελικά το επάγγελμα που σπουδάζεις. Απ ότι κατάλαβα μηχανικός στα καράβια δηλαδή. Έχεις να περάσεις απο δόκιμος, να γίνεις κάποια στιγμή τρίτος μηχανικός, να γίνεις κάποια στιγμή με υπηρεσία και εξετάσεις και πολύ διάβασμα δεύτερος και κάποια στιγμή αν είσαι και πολύ καλός και πρώτος μηχανικός. Ακόμα και τότε όμως θα υπάρχουν οι αρχιμηχανικοί στους οποίους θα λογοδοτείς και που θα πρέπει να είσαι πολύ γατόνι να αποδεικνύεις στην πράξη την αξία σου καθότι η σχολή σου είναι υποδεέστερη σε σχέση με σχολές τύπου Ναυπηγών μηχανικών στο Πολυτεχνείο π.χ. απο τα οποία μπορεί να ξεκινήσει ένας αρχιμηχανικός. Όλα αυτά λοιπόν με πολλά χρόνια υπηρεσία σε μηχανοστάσια, βάρδιες, στραπάτσα, αποτυχίες, ζημιές, φωνές απο ανωτέρους(μηχανικούς και αρχιμηχανικούς) και όταν γίνουν όλα αυτά με το καλό ΤΟΤΕ θα μπορείς ενδεχομένως να λες και εφόσον αποδειχτεί κιόλας στη πράξη πως κάποιος εφοπλιστής σου ΄΄εμπιστεύεται΄΄ μέρος την ευθύνης ενός καραβιού. Ο ίδιος εφοπλιστής που μπορεί αύριο να σε θάψει άμα του κάνεις κάποια σοβαρή ζημιά να ξέρεις.. Εσύ βρε παλλικάρι μου φουσκώνεις σαν το παγώνι αλλά τα φτερά σου ακόμα είναι ούτε λίγα εκατοστά. Και να ξέρεις επειδή δουλεύω χρόνια στη ζώνη σε επισκευές καραβιών και συναναστρεφόμαστε καθημερινά με μηχανικούς-αρχιμηχανικούς, αυτοί που κερδίζουν τον σεβασμό και την εκτίμηση είναι αυτοί που χωρίς πολλά λόγια και φανφάρες και φουσκώματα, μπορούν και λύνουν προβλήματα και ξέρουν ποιές είναι οι γνώσεις τους και ξέρουν να βελτιώνονται μέρα με τη μέρα. Ξέρεις ποσα τζιμάνια έχουν περάσει ΄΄προφεσόροι΄΄ όπως τους λέμε που με φωνές και φανφάρες προσπάθησαν να πείσουν πως έχουν δίκιο και όταν προσγειώθηκαν στην πραγματικότητα έσκυψαν το κεφάλι και ζήταγαν συγνώμη ή κλαίγονταν να μην βγει το θέμα παραέξω?? ΑΣΤΑ σου λέω.. Γι αυτό χαλαρωσε, ένας σπουδαστής είσαι ακόμα και έχεις πολύ δρόμο μπροστά σου στο ξαναλέω αν θες να επιβιώσεις σε αυτόν τον πολύ δύσκολο δρόμο που διάλεξες θα πρέπει να καταλάβεις σύντομα πως ο δρόμος αυτός έχει πολλές σφαλιάρες και είναι δύσκολος. Υστερόγραφο.. Επειδή με το μην σου απαξίωσες την μοτοσυκλέτα και την επισκευή της σε σχέση με μια μηχανή πλοίου. Δεν έχεις ασχοληθεί προφανώς γι αυτό το λες, αν θεωρείς πως είναι κάτι εύκολο. Σε προκαλώ, πάρε έναν κινητήρα μοτοσυκλέτας και κάντον βίδες και ξαναδέστον.- 127 replies
-
- 12
-
-
Δηλώσεις Αμβρόσιου για τους Gay.
Ο TC-drift δημοσίευσε στο Θέμα του Fenrir
Σκόρπιες σκέψεις – προβληματισμοίΦυσικά και οι Παππάδες θα είναι ενάντια στα σύμφωνα συμβίωσης και σε όποιο άλλο νόμο απομακρύνει τον κόσμο απο το ΄΄εθιμοτυπικό΄΄ της εκκλησίας. Σκέψου τί τζίρος γίνεται με βαφτίσεις, γάμους, κηδείες, ευχέλαια κλπ κλπ κλπ. Για μένα είναι απλά τα πράγματα, σεβασμός στην διαφορετικότητα του άλλου. Και γενικότερη διευκόλυνση της ζωής των ανθρώπων σε θέματα νομικά-τυπικά. Επίσης.. Θα προτιμούσα ένα ορφανό παιδί να μεγαλώσει σε οικογένεια ομοφυλόφιλων παρά σε κάποιο ίδρυμα. Απλή λογική είναι. Τέλος.. Ότι έχει να κάνει με θρησκείες και με πνεύματα και με κρίνους που αφήνουν έγγυες γυναίκες και δεν έχει να κάνει με λογική, ηθική και αξιοπρέπεια σαν στάση ζωής βυθίζει τον κόσμο σε μεσαίωνες και συντηρεί μονάχα συγκεκριμένα τεράστια συμφέροντα. -
Crypton-X παπάκι με 2.800€ και ταμπούρο πίσω!! Αν αυτό δεν είναι η απόλυτη επιτυχία του Brandname και του Marketing τότε ποιά είναι??!! Αλλά το Crypton-X είναι άσχετο με το θέμα. Με 3.500€ εδώ παίρνεις μια πλήρως εξοπλισμένη μοτοσυκλέτα 250 κυβικών με τα όποια μειονεκτήματα κουβαλάει σε τομέα μεταπώλησης, υποστήριξης αντιπροσωπείας και ενδεχομένως συμβιβασμού σε ποιότητα σε κρυφά σημεία για να διατηρηθεί το κόστος παραγωγής και η τιμή χαμηλή. Αλοίμονο, δεν μπορείς να μην περιμένεις και συμβιβασμούς. Πράγματι κι εγώ έχω DAYTONA Παπί, καινούργιο 1200€, μεγάλο Value For Money Αλλά υπάρχει ένας συμβιβασμός ενδεχομένως σε κάποια υλικά. Σκυλί μου έχει βγεί βέβαια. ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΜΟΤΕΡ δεν μπορεί να έχει κανείς άποψη για τί ποιότητα μιλάμε. Εκεί παίζεται το παιχνίδι. Εγώ προσωπικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να αγοράζω το συγκεκριμένο Adventure μηχανάκι. Έτσι κοροιδεύαμε και τα Hyundai 20 χρόνια πίσω και βλέπεις και σήμερα μοτέλα 97-98 με άπειρα χλμ να κυκλοφοράνε κανονικά (εκτός ενδεχομένως απο τη λαδιέρα S-Coupe Turbo.. ) Και επιπλέον.. Ας μην συγκρίνουμε μεταχειρισμένα με καινούργια, είναι άλλη κατηγορία οχημάτων.