Jump to content

ManosKTM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    395
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Πόντοι

540 Excellent

Σχετικά με το μέλος ManosKTM

  • Κλάση
    一体なに?
  • Γενέθλια Οκτώβριος 11

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Ζx10r
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    Ninja H2r

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1290 προβολές προφίλ
  1. Ακουγόταν από τις 47000 χλμ. Γύρω στις 49000 το εκανα επισκευή. Ολα αυτά έγιναν από φαγωμένη αντλία λαδιού.
  2. Αν το ανοίξεις είναι αμαρτία να μην αλλάξεις και μια μπιελα, αργότερα θα θέλεις δευτερο λύσιμο.. Στο καζε ρ που έχω εκανα επισκευή με 380€ με τα πάντα γνησια από μπιελα μέχρι φλαντζες και ειναι ετοιμο για αλλα 20 χρονια τωρα.
  3. ManosKTM

    Yamaha MT-09 2021

    Δύσκολο, περιμένουν 15 κομμάτια τελευταία για το 2020 και ειναι ολα κλεισμένα οποτε δεν νομίζω να βγει κάτι σε στοκ. Μόνο αν έχει μείνει σε κάποιο μαγαζί, η εταιρεία δεν πιστεύω να κάνει κάτι.
  4. ManosKTM

    Yamaha MT-09 2021

    Ευχαριστώ πολύ για την απαντηση, σήμερα το πρωί με πηρε και τοπικός ντίλερ της yamaha και μου το επιβεβαίωσε ότι αλλάζει το μοντέλο μετα απο ερώτηση που του είχα κάνει.
  5. ManosKTM

    New Suzuki Hayabusa 2019

    Απόλυτα κατανοητος εισαι. Αυτό που θέλω να πω είναι πως ανέκαθεν η κατηγορία του μπουσα, του ζζρ και παλιότερα του μπλακμπερντ ήταν αυτή του κυνηγιού επιδοσεων/εντυπώσεων. Με αυτό το σκεπτικό πλέον ένα μπουσα συγκρίνεται με το h2sx και πάνω σε αυτό πατησα και για το φρεσκάρισμα.
  6. Για ινοβα και τα χιλιομετρα που λες, αν το ζοριζες κιολας ολα αυτά τα χρόνια, θα μπορούσες να ετοιμάζεσαι ψυχολογικά και για μια μπιελα σιγα σιγα.. φυσικά στο απεύχομαι, απλά αυτό έχει δείξει η ιστορία, κάπου εκεί στις 40000χλμ χαιρετάει η μπιέλα.
  7. Γνωρίζουμε κάτι για την παρουσίαση της γιαμαχα για το 2021 ποτε θα γίνει?
  8. ManosKTM

    Yamaha MT-09 2021

    Γνωρίζουμε κάτι για αλλαγή στο τρεισερ 900 και για ημερομηνία παρουσίασης των μοντέλων της γιαμαχα για το 2021?
  9. ManosKTM

    Pirelli Angel SH300?

    Για μένα είναι μονόδρομος τα dunlop scootsmart. Ακούραστα σε νερό και στεγνο, δίνουν πολύ εμπιστοσύνη, και κρατάνε μεχρι την αλλαγή τους ακομα και στην τριετία. Ψαξε στο νέτ και θα το διαπιστώσεις. 2 σετ που φοράω, και είναι απολαυστικά.
  10. ManosKTM

    New Suzuki Hayabusa 2019

    Κάτοχος μπούσα δεύτερης γενιάς εδώ. Κατά την γνώμη μου για να πετύχει οποιοδήποτε νέο μπουσα θα πρέπει να κοιταξει στα μάτια τον ανταγωνισμό που ακούει στο όνομα καβασακι και ειδικότερα στο H2sx και να βγαλει ένα εφάμιλλο τουλάχιστον μηχανακι. Σε αλλη περίπτωση απλα θα αγοραστεί από όσους το είχαν απωθημένο από πριν και δε το αγόρασαν για τον χ ψ λόγο και τους ηδη κατόχους μπουσα. Γιατί το H2sx εχει δειξει τι είναι ως τώρα, ειδικά με το ποτενσιαλ που έχει με τον κομπρεσσορα που με βασικα περιφερειακά παει χαλαρά 230+ άλογα..
  11. ManosKTM

    Streetfighter 1000αρι γνώμες

    Κυριακάτικη βόλτα λες.. Σου πέρασαν από το μυαλό μήπως τίποτα zzr1400 ή hayabusa? Έχουν κάποια από αυτά που ζητάς. Γκάζι ροπή αξιοπιστία άνεση..
  12. Αν βγάλουμε έξω το εμφανισιακό κομμάτι ανάμεσα σε Ζ1000 1ης και Ζ750 2ης το οποίο είναι εντελώς υποκειμενικό εγω προσωπικά θα έπαιρνα Ζ1000 1ης. Το Ζ750 2ης γενιάς έχει τα ίδια φρενα με το 750 1ης. Επίσης το ιδιο ψαλιδι και ανάρτηση πίσω. Η διαφορά των 2 750 ειναι στο πιρούνι τους που στο ένα είναι ανάποδο και στο άλλο συμβατικό, καθώς και ότι το μοτέρ του 750 2ης γενιάς με αυτό της πρώτης είναι σημαντικά πιο αδύναμο. Στο δεύτερο κομμάτι που αναφέρεις για το Ζ1000, στη δικη μου περίπτωση άλλαξα μπροστινό από 636 βασικά για να βάλω ακτινικές δαγκάνες, κατά τα άλλα και το εργοστασιακό πιρούνι δεν ειναι κακό, απλά δεν είναι φουλ ρυθμιζόμενο, πράγμα που επισης ηθελα, παρόλα αυτά έχει κάποιες ρυθμίσεις και αυτο. Τα φρενα επισης του 1000 ειναι κλασεις ανωτερα από του 750, και αν δεν σε καλύπτουν με ενα σωστό τακάκι υγρό φρένων και ίσως σωληνάκια ολα θα στρώσουν.
  13. Πρώην κάτοχος Ζ1000 1ης γενιάς εδω. Οι διαφορές του με το 750 ειναι το ανάποδο μπροστινό, οι τετραπιστονες δαγκάνες του 1000 σε σχεση με τις διπίστονες με γλιστρα του 750, το πισω αλουμινένιο ψαλίδι (το 750 έχει σιδερένιο), και το πίσω ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που στο 1000 ήταν ρυθμιζόμενο. Κατά τ άλλα εγω το είχα για daily σπιτι σχολή τοτε και ποτε δε προβληματιστηκα. Στο μόνο σημείο που μπορεί να χρειαστεί να επέμβεις ειναι στην αντλία βενζίνης. Κατά τ άλλα είναι σκυλί. Και με ενα καλό σετ λαστιχα μπορεις να διασκεδάσεις πραγματικά πολύ. Αν θες δες και το θέμα που είχα κάνει εδω στο φόρουμ για το δικό μου. https://www.mybike.gr/topic/67747-kawasaki-z1k-1st-gen/
  14. Χαχα ακριβως αυτο. Το οποίο στο βίντεο μέσα λένε ότι τους φταίει η πισω ανάρτηση..
  15. Σου βρήκα και φθηνότερο https://www.car.gr/30303129-ducati-panigale-v4-panigale-v4s
×
×
  • Create New...