Jump to content

ManosKTM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    385
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Πόντοι

534 Excellent

Σχετικά με το μέλος ManosKTM

  • Κλάση
    一体なに?
  • Γενέθλια Οκτώβριος 11

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Ζx10r
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    Ninja H2r

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1046 προβολές προφίλ
  1. ManosKTM

    Streetfighter 1000αρι γνώμες

    Κυριακάτικη βόλτα λες.. Σου πέρασαν από το μυαλό μήπως τίποτα zzr1400 ή hayabusa? Έχουν κάποια από αυτά που ζητάς. Γκάζι ροπή αξιοπιστία άνεση..
  2. Αν βγάλουμε έξω το εμφανισιακό κομμάτι ανάμεσα σε Ζ1000 1ης και Ζ750 2ης το οποίο είναι εντελώς υποκειμενικό εγω προσωπικά θα έπαιρνα Ζ1000 1ης. Το Ζ750 2ης γενιάς έχει τα ίδια φρενα με το 750 1ης. Επίσης το ιδιο ψαλιδι και ανάρτηση πίσω. Η διαφορά των 2 750 ειναι στο πιρούνι τους που στο ένα είναι ανάποδο και στο άλλο συμβατικό, καθώς και ότι το μοτέρ του 750 2ης γενιάς με αυτό της πρώτης είναι σημαντικά πιο αδύναμο. Στο δεύτερο κομμάτι που αναφέρεις για το Ζ1000, στη δικη μου περίπτωση άλλαξα μπροστινό από 636 βασικά για να βάλω ακτινικές δαγκάνες, κατά τα άλλα και το εργοστασιακό πιρούνι δεν ειναι κακό, απλά δεν είναι φουλ ρυθμιζόμενο, πράγμα που επισης ηθελα, παρόλα αυτά έχει κάποιες ρυθμίσεις και αυτο. Τα φρενα επισης του 1000 ειναι κλασεις ανωτερα από του 750, και αν δεν σε καλύπτουν με ενα σωστό τακάκι υγρό φρένων και ίσως σωληνάκια ολα θα στρώσουν.
  3. Πρώην κάτοχος Ζ1000 1ης γενιάς εδω. Οι διαφορές του με το 750 ειναι το ανάποδο μπροστινό, οι τετραπιστονες δαγκάνες του 1000 σε σχεση με τις διπίστονες με γλιστρα του 750, το πισω αλουμινένιο ψαλίδι (το 750 έχει σιδερένιο), και το πίσω ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που στο 1000 ήταν ρυθμιζόμενο. Κατά τ άλλα εγω το είχα για daily σπιτι σχολή τοτε και ποτε δε προβληματιστηκα. Στο μόνο σημείο που μπορεί να χρειαστεί να επέμβεις ειναι στην αντλία βενζίνης. Κατά τ άλλα είναι σκυλί. Και με ενα καλό σετ λαστιχα μπορεις να διασκεδάσεις πραγματικά πολύ. Αν θες δες και το θέμα που είχα κάνει εδω στο φόρουμ για το δικό μου. https://www.mybike.gr/topic/67747-kawasaki-z1k-1st-gen/
  4. Χαχα ακριβως αυτο. Το οποίο στο βίντεο μέσα λένε ότι τους φταίει η πισω ανάρτηση..
  5. Σου βρήκα και φθηνότερο https://www.car.gr/30303129-ducati-panigale-v4-panigale-v4s
  6. ManosKTM

    piaggio medley 150 s 2020 vs honda sh 150i 2020

    Sh με κλειστα ματια αν μπορεις να διαθέσεις την διαφορά σε σχέση με το medley. Medley 150 2018 mod εχει φίλος μου από καινουριο, έχει 10000 χλμ ως τώρα, ολα καλα αλλα η ποιότητα κατασκευής φαινεται ότι ειναι υποδεέστερη σε σχέση με το sh150 του 2015 που έχει η κοπέλα μου.
  7. Ρέθυμνο? Από που είσαι εσύ βρε συντοπιτη?
  8. Τα ςς της σουζουκι είναι πιο εύκολα από αλλά και αυτό λόγω του ότι δεν ειναι τόσο μαζεμένα στον σκελετό όπως κάποια άλλα μοντέλα. Βλέπε γιαμαχα και καβασακι. Αν πιάνουν τα χέρια του και καταλαβαίνει το μανιουαλ γιατί όχι? Και τα ςς σαν όλα τα άλλα είναι, και μάλιστα με γνώμονα την οικονομία που ζήτησε, ειναι απαραίτητο κάποιες εργασίες να τις κάνει μόνος.
  9. ManosKTM

    Αγορά husqvarna sms 630

    Μιας και δεν θέλεις να ακούσεις 5 6 άτομα που σου επισημαίνουν το λάθος σου, μπορείς να βάλεις και ωραιότατη βαλβολινη 90άρα μέσα στο μοτέρ σου. Πώς σου ακούγεται αυτό? Για να απαντήσω και σοβαρά για να μπαίνουν κάποια πράγματα στη θέση τους, εσύ πόσο σίγουρος είσαι ότι το μοτέρ σου είναι ίδιο με τα επόμενα ειδικά από την στιγμή που το δικό σου το δίνει με συμπίεση 9.0:1 και το επόμενο αλριβως έχει 11.0:1? Σου φαίνεται λογικό να μοιράζονται ίδια κινούμενα μέρη? Η αφού τα μοτέρ εξωτερικά μοιάζουν είναι ίδια? Τροφή για σκέψη. Εσύ έχεις το τυρί εσύ έχεις και το μαχαίρι.
  10. Εάν πιάνουν τα χέρια σου και με την βοήθεια του service manual καθώς και κάποια βασικά εργαλεία, τίποτα δεν είναι δύσκολο. Ειδικά στα σουζουκι που γενικά έχουν χώρο για να δουλέψεις και δεν είναι πολύ στριμωγμένα. Κατά τ αλλα ξεκινά από το τρίπτυχο λάστιχα φρένα αναρτήσεις, και μετά πέρασε προς το μοτέρ καθώς τα πρώτα είναι αυτά που θα σε κρατήσουν όρθιο.
  11. Το νίντζα πουλήθηκε το 2018 Έχει καλυφθεί το κενό του προς το παρών όμως..
  12. Χρόνια και ζαμάνια φίλε.. Κοίτα για τις μικρογρατζουνιές μπορείς να πάρεις ένα ποιοτικό πανάκι μικροϊνών, η ακόμα και applicator από μικροΐνες και μια γυαλιστική αλοιφή τελευταίου σταδίου και να κάνεις δουλίτσα. Αν επίσης θες να περάσεις κάτι στο χρώμα για προστασία που να δώσει γυαλάδα και υδροφοβικότητα μπορείς να βάλεις μετά την αλοιφή ένα sealant όπως το reload της carpro. Ανώτερο από κερί, και πολύ γρήγορο στην εφαρμογή.
  13. Παναγιώτη καλορίζικο, πάντα όρθιος! Πήρες εκπληκτικό μηχάνημα, να το απολαύσεις όπως πρέπει!
  14. @Denzo προτίμησε κάτι πιο επώνυμη. Που θες να βάλεις γυαλιστικο? Σε βαμμένα? Σε ματ? Σε νικελ?
×
×
  • Create New...