Όλη η δραστηριότητα
This stream auto-updates
- Yesterday
-
ShapeshifterGR98 παρακολουθεί Δίσκοι συμπλέκτη
-
Ρύθμιση από το βιδάκι για αρχή όπως είπε και ο φλάινγκ. Αν και για Daytona ακούγεται συχνά το πατινάρισμα...αν δεις και δεν σώζεται κοίτα μήπως μπορείς να βάλεις καλύτερα δισκάκια σε ποιότητα. Λογικά από Astrea πρέπει να παίρνει.
-
Εγω για τα χαμαλίκια πήρα ενα Corca C 1,2 του 2003 και εχω βαρεθεί να πληρώνω, αναμεσα στα 2 θα πηγαινα σε Getz.
-
XTX 660 για πρώτη μηχανή
Ο Benzeto δημοσίευσε στο Θέμα του Benzeto
Σκόρπιες σκέψεις – προβληματισμοί🫡 -
Έχουμε κανονίσει να το δούμε αύριο. Το βάλαμε στην κουβέντα εξαιτίας του thread αυτού που το εκθείαζαν
-
Ο Stavros Las μόλις ήρθε!
-
getz λεμε καλο ελεγχο σε αντιπροσωπεια φιλε πρωτα κ μετα αγορα το συγκεκριμενο τ εχω σαν 3 οχημα με αεριο 200000 και δεν εχει κανει κιχ
-
Με +30k χλμ; Το Clio που είδαμε φάνηκε αρκετά καθαρό και με επιμελή ιδιοκτήτη. Είναι τόσο χάλια; Τί στο καλό
-
γκετζ ασυζητητί
-
Γρήγορη ερώτηση μιας και είναι θέμα που έχω κρατήσει στην άκρη αυτό: Είναι το Clio 2 (phase3) τόσο χάλια όσο διαβάζω από εδώ κι από εκεί; Έχουμε βρει ένα 1.2 16V με 180k για καβουρδιστήρι αλλά παντού τα θάβουν (άλλη επιλογή είναι Getz 1.3)
-
Ο alexj8 μόλις ήρθε!
-
ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ
Το μέλος alexj8 πρόσθεσε ένα θέμα στο Τεχνολογία
Κλασπέρα. Στο σπίτι έχω 3 φασικό. στις 3 με 5 το μεσημέρι το βελάκι στο ρολόι δείχνει κανονικά στη Νυχτερινή χρέωση. όμως η εντολή αυτή δεν ερχεται στον πίνακα οπότε δεν ανάβουν οι θερμοσσυσορευτές, και βέβαια το λαμπάκι που δείχνει ότι τα ρελέ εχουν φορτίσει. μάλιστα στις 5 και 30 το απογευμα ανάβει το λαμπάκι στον πίνακα που δειχνει ότι τα ρελέ έχουν φορτίσει και οι θερμοσσυσορευτές δουλευουν κανονικά αλλά με ημερήσιο αφου ο δεικτης κατω στο ρολοι δειχνει τον ημερησιο μετρητη επισης το καλώδιο απο το ρολοι μεχρι τον πινακα λειτουργει κανονικα. και επισης το ρολοι κανει μεταγωγη των μετρητων σε ημερησιο και νυχτερινο τις σωστες ωρες μηπως μπορειτε να βιηθησετε? εάν ειναι θεμα ΔΕΔΔΥΕ η ηλεκτρολόγου? -
FlyingInADream παρακολουθεί Δίσκοι συμπλέκτη
-
Με την βίδα της ρύθμισης του συμπλέκτη, έχει προσπαθήσει να το βελτιώσεις;
- Τελευταία βδομάδα
-
Ο Στέφανος Μουστάκας μόλις ήρθε!
-
Γεια σας είμαι νέος αναβάτης και έχω στη κατοχή μου ένα Daytona dy . Του έχω βάλει καινούργιο κινητήρα από Daytona sprinter με καρμπυρατέρ όμως. Στα πρώτα 1000 χλμ έκανα αλλαγή λαδιών αφού έστρωσε το μοτέρ. Έκανα σέρβις το μηχανάκι ανά 1600- 1700 χλμ. Έχω φτάσει περίπου στα 6000 χλμ και έχω την αίσθηση ότι πατιναρει μεταξύ 3ης και 4ης όταν του δίνω στροφές. Νομίζω είναι νωρίς ακόμα για να αλλάξω δίσκους συμπλέκτη. Να σημειωθεί πως έχω κάνει μια αλλαγή στα γραναζωματα. Το μπροστινό είναι 17αρι ,και το πίσω 40αρι. Θα χρειαστώ την εμπειρία σας.
-
ευχαριστούμε γιά την καλή παρουσίαση, αλλά ρωτάω γενικά και όχι τον φίλο πού ανέβασε το θέμα ... εγώ ξέρω ότι η ακτινογραφία κρατάει γιά κάποιο μεγάλο διάστημα ραδιενεργά κατάλοιπα πχ στο σώμα θέλει περίπου 1-2 χρόνια γιά να φύγει ... σε περίπτωση πού το κράνος βγεί άχρηστο καλώς το πετάμε ... αν όμως δεν πάθει ζημιά και είναι κάνα κράνος από 500 ευρώ, που΄θα το σκεφτούμε να πάμε γιά αγορά καινούριου ... κλείνουμε το κεφάλι μας εκεί μέσα πού έπεσε αντινοβολία? Γιά αυτό εγώ σε μικρές μηχανές πού έχω, καταφεύγω στα οικονομικά κράνη και αν ανησυχώ γιά την ασφάλεια του, το πετάω & τελειώνω άσε που οι χούμπιες πχ d-lock ή σε flip up συνήθως τα κλικ κλειδωμάτων είναι μεταλλικά και δεν νομίζω ή θα είναι δύσκολο να αφήσει κάποιος ακτινολόγος να βγάλει ακτινογραφία με τα μέταλλα του κράνους επάνω
-
Χαμός στο ιντερνετ από κράνη μετά από τόσα χρόνια πού ανοίξατε & ξεχάστηκε το νήμα/θέμα ... Πολλά από τα φτηνά προς μέτρια κοστολόγησης κράνη κυκλοφορούν ίδια πλέον με διαφορετικά ονόματα ... εδώ 2 πού πρόσεξα ψάχνοντας πρόσφατα γιά δική μου αγορά acerbis serel ece 22.06 VS nova 510 nd επίσης 22.06 πρότυπα & φτηνότερο εδώ το μόλις ολό-καινούριο ΜΤ Genesis SV 22 .06 VS ΥΟΗΕ 935 SV 22.06 πιό φτηνότερο γιατί το όνομα δεν έχει την εμβέλεια του ΜΤ ... πού σκέπτομαι μελλοντική αγορα σε flip up) κατά πάσα πιθανότητα οι Ισπάνοι το πήραν από Κίνα και φέρουν το όνομα τους μιάς και στην ΥΟΗΕ φτιάχνουν Κράνη γιά πολλούς άλλους επώνυμους κατασκευαστές από τον αντιπρόσωπο Ελλαδος γνωρίστε την ΥΟΗΕ https://motopegasus.com/yohe-helmets/
-
Δυστυχώς η ροπή του Suzuki Διεύθυνση 125 είναι τόσο υψηλή που ουτε η NASA δεν μπορεί να το σώσει. Και όπως έλεγε και ο KokkinaFeggaria σε παρουσίαση από ένα Max 100..."σκοτώνει το εργαλείο! Γ@μει και δέρνει!"
-
Καλή δουλειά! … αλλά μπρο, πριν κάνεις τέτοιες αποκοτιές να ειδοποιείς το JPL να μην ψάχονται με το καλιμπράρισμα των οργάνων τους!
-
26/11/23 11:35 COSMOTE SPORT 5 HD MotoGP 2023 Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana - Προθέρμανση 12:45 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2023 Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana - Αγώνας 14:00 COSMOTE SPORT 5 HD Moto2 2023 Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana - Αγώνας 14:45 ANT1 Formula 1 Yas Marina Circuit, Αγώνας Αγώνας 15:00 ΑΝΤ1+ Formula 1 Yas Marina Circuit, Αγώνας Μηχανοκίνητα 15:30 COSMOTE SPORT 5 HD MotoGP 2023 Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana - Αγώνας
-
ShapeshifterGR98 παρακολουθεί XTX 660 για πρώτη μηχανή
-
XTX 660 για πρώτη μηχανή
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του Benzeto
Σκόρπιες σκέψεις – προβληματισμοίΕγώ θα σου έλεγα να αφήσεις τις ιδέες για 600αρι από τώρα. Μιας και θα είσαι 100% φουλ έξτρα παράνομος, αν σε σταματήσουν μάλλον δεν θα είναι ευχάριστη εμπειρία. Θες αλήθεια να χαλάσεις την ζαχαρένια σου για μια παράνομη "καψούρα"? Ξεκίνα για αρχή με το να βγάλεις το Α1, υπάρχουν διάφορα μοτοσυκλετάκια 125 στο στυλ του 660....XT125X, WR125 , DR125SM, D-Tracker 125. Από αυτά που ανέφερα τσέκαρε το WR125X...είναι κυριολεκτικά σαν μικρογραφία του ΧΤΧ660, θα σου αρέσει πιστεύω. Και έχει και ίδιο μοτέρ με το R125. Εγώ το θεωρώ πολύ όμορφο μοτό...και λίγο πιο "ζωηρό" από γκάζι σε σχέση με τα άλλα. Θα αποκτήσεις μια εμπειρία (εφόσον λες πως δεν έχεις), θα είσαι ΝΟΜΙΜΟΣ και θα βολτάρεις άνετος. Και όταν έρθει η ώρα με το καλό, κάνεις τα κουμάντα σου για Α2 και πας σε μεγαλύτερο μοτό. Όμορφα, λογικά και ΝΟΜΙΜΑ....το κάθε πράμα στον καιρό του. -
κάποια μαγαζιά έχουν βάλει προσφορές black friday σε ΟΛΑ τα MT...το συγκεκριμένο μπορεί να βρεθεί με μόλις 63, & με γραφικά 72 ... αν το ήξερα θα περίμενα, αλλά έτυχε να το χρειάζομαι σχεδόν άμεσα, επίσης έχει ανεβάσει reviews με καλά σχόλια μέχρι στιγμής προχτές με αέρα μπροστά και δεξιά μου με καμία 65αριά χιλ γυρίζω λίγο κάτω το κεφάλι & δεξιά, φαίνεται πέτυχα ακριβώς κόντρα τον αέρα, ο μικρός θόρυβος λόγο δυνατού αέρα χάθηκε & ένιωσα πίσω στο σπόϊλερ να τον εξοστρακίζει & να πιέζει πίσω το κράνος πολύ ελαφριά προς τα κάτω, ένοιωθα ότι αν είχα πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα θα ανέβαζε το μπροστινό του κράνους προς τα επάνω ... σαν να ήμουν σε racing δεν θυμάμαι να είχα ξανανιώσει έτσι, δεν με χάλασε η εμπειρία, αλλά ίσως τα απλά στυλ retro πού είχα (premier & zeus) & είναι στρογγυλά χωρίς φέρινγκ να είναι καλύτερα γιά κανονική οδήγηση (καθισμένος τελείως κάθετα πχ σε εντούρο) μπορεί να πάρω άλλο ένα ίδιο σε άσπρο με γκρί γραφικά, αλλά γιά λίγο πού θα είναι ακόμα η προσφορά, η τσέπη δεν τραβάει αμέσως & δεύτερο... και ξέχασα, αέρα από βράδυ με κρύο & κλειστός να είναι ο αεραγωγός μπάζει λίγο, επειδή το κεφάλι μου είναι ¨αδειο¨ το αισθάνομαι ακριβως εκεί ψηλά πού είναι οι αεραγωγοί, φαίνεται υποσχόμενο γιά καλοκαίρι
-
Βαρύ edit αλλά το έκανα φόντο στον υπολογιστή
-
pop up blocker χρειάζεται motogp valencia https://coolrea.link/flash2 10:20 COSMOTE SPORT 5 HD Moto2 2023 Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana - Ελεύθερα Δοκιμαστικά 3 11:05 COSMOTE SPORT 5 HD MotoGP 2023 Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana - Eλεύθερα δοκιμαστικά 11:45 COSMOTE SPORT 5 HD MotoGP 2023 Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana - Κατατακτήριες Δοκιμές 12:30 ΑΝΤ1+ Formula 1 Yas Marina Circuit, Practice 3 Μηχανοκίνητα 13:45 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2023 Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana - Κατατακτήριες Δοκιμές 14:40 COSMOTE SPORT 5 HD Moto2 2023 Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana - Κατατακτήριες Δοκιμές 15:45 COSMOTE SPORT 5 HD MotoGP 2023 Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana - Σπριντ 16:00 ΑΝΤ1+ Formula 1 Yas Marina Circuit, Qualifying Μηχανοκίνητα
-
Επιλογή μπαταρίας για Honda Innova 125i
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του achilleasv
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΆρα από την μπαταρία δεν "ξεφεύγει" τίποτα. Κατάλαβα. Και πολύ καλά έκανες, γιατί υπάρχουμε και εμείς που από ρεύματα και ηλεκτρολογικά...είμαστε ακόμα στο νηπιαγωγείο -
Επιλογή μπαταρίας για Honda Innova 125i
Ο CRX δημοσίευσε στο Θέμα του achilleasv
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΌτι ρεύμα περισσεύει, το ρουφάει αχόρταγα και ανηλεώς η παμφάγα μπαταρία. Καταλαβαίνεις ότι πιο πάνω τα γράφω τελείως απλοϊκά για να γίνουν κατανοητές βασικές έννοιες. Τα πράγματα είναι λίγο πιο σύνθετα και τα κυκλώματα δεν δουλεύουν τόσο απλά. Αλλά θα χαθεί το νόημα αν μπούμε σε λεπτομέρειες. Σημασία έχει ότι η μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας δεν επιβαρύνει ούτε φθείρει το κύκλωμα φόρτισης (πηνία, ανορθωτή κοκ). -
Επιλογή μπαταρίας για Honda Innova 125i
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του achilleasv
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΕρώτηση. Στο δικό μου το injection καταργήθηκε. Τα καλώδια τρόμπας, TPS και βαλβίδας ISC παραμένουν στο μηχανάκι, ωστόσο δεν τροφοδοτούν κάτι. Άρα αυτό το περίσσευμα ρεύματος, καταλήγει ξανά στην μπαταρία, σωστά; -
Λογικά ταιριάζει και απο GLX, παρε τηλεφωνο σε ενα κατάστημα ανταλλακτικών να σου πούνε αν ταιριάζει 100% εχουν αυτή την εμπειρία, ή ακόμη καλύτερα αν εχει κάποιο κοντά σου πάνε απο κει.
-
Επιλογή μπαταρίας για Honda Innova 125i
Ο CRX δημοσίευσε στο Θέμα του achilleasv
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΜήπως τότε να κάνουμε κάτι, όσο υπάρχει καιρός; Νομίζεις! Υπάρχουν πολλοί, πάρα πολλοί της δικής μου γενιάς (40+) που κάνουν ακριβώς το ίδιο. Το παιχνίδι αυτό έχει ήδη χαθεί. Σε αυτό που θα συμφωνήσω με τον ιπτάμενο είναι ότι έχει χαθεί κάθε ίχνος ορθολογικής σκέψης. Και αυτό δεν έχει ηλικία ή/και γενιά. Είναι γενικότερο φαινόμενο. Οι άνθρωποι δυσκολεύονται να πάνε από το Α στο Β με ευθεία πορεία. Off topic τέλος... Για το θέμα A, Ah, V και λοιπά μυστικιστικά σύμβολα. Με πολύ απλά λόγια, Α είναι το πόσο ρεύμα περνά από το καλώδιο, εργαλείο, μίζα κτλ. Δηλαδή, πόσο νερό περνά από το λάστιχο. V είναι η τάση, δηλαδή, πόσο ψηλά είναι η δεξαμενή που παίρνουμε νερό. Όσο πιο ψηλά, τόσο πιο πολλή πίεση θα έχει στην άκρη του λάστιχου. Ah είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας, δηλαδή, πόσο νερό χωράει η δεξαμενή. Cca είναι το ρεύμα εκκίνησης, πόσο ρεύμα μπορεί να δώσει η κρύα μπαταρία υπό πλήρες φορτίο και έχει να κάνει με την κατασκευή και το είδος της μπαταρίας. Δηλαδή, πόσα λάστιχα μπορούμε να ενώσουμε ταυτόχρονα στη δεξαμενή και να έχουν όλα ικανοποιητική παροχή. Πάμε τώρα: το κύκλωμα φόρτισης του οχήματος έχει δυνατότητα να παρέχει συγκεκριμένα Α. Αυτό σημαίνει ότι αυτά τα Α (αμπέρ) τροφοδοτούν όλα τα ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά συστήματα και ότι περισσεύει, φορτίζει τη μπαταρία. Ο κατασκευαστής έχει προβλέψει και πάντα περισσεύει ρεύμα για τη μπαταρία, εκτός αν εμείς βάλουμε παπάδες πάνω. Το ρεύμα αυτό δεν το νοιάζει πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία. Δεν το καταλαβαίνει. Η δουλειά του είναι να πηγαίνει και να φορτίζει τη μπαταρία. Κάποια στιγμή, η μπαταρία θα γεμίσει. Τότε, το κύκλωμα φόρτισης κόβει αυτό το ρεύμα (υπάρχουν πολλοί τρόποι που γίνεται αυτό, δεν είναι της παρούσης). Αν βάλουμε μεγαλύτερη μπαταρία, τότε θα συνεχίσει να δίνει ρεύμα, μέχρι να φορτίσει και αυτή. Το μέγεθος (χωρητικότητα) της μπαταρίας δεν προσφέρει παραπάνω φορτίο στο κύκλωμα φόρτισης γιατί τη μπαταρία δεν τη νοιάζει με πόσο ρεύμα τη φορτίζουμε. Όσο ρεύμα έχει δυνατότητα το κύκλωμα να δώσει, η μπαταρία το παίρνει, χωρίς γκρίνια. Πάμε πίσω στη δεξαμενή: Έχουμε δύο δεξαμενές (μπαταρίες) που βρίσκονται στο ίδιο ύψος. Η μία είναι 100 λίτρα, η άλλη είναι 500 λίτρα. Έχουμε μία αντλία (κύκλωμα φόρτισης) που μπορεί να δώσει 5 λίτρα το λεπτό. Την αντλία αυτή τη συνδέουμε στην πρώτη δεξαμενή και την αφήνουμε να δουλέψει για 10 λεπτά. Πόσο νερό πήρε η πρώτη δεξαμενή; 50 λίτρα. Τη συνδέουμε στη δεύτερη δεξαμενή για άλλα 10 λεπτά. Πόσο νερό πήρε η δεύτερη δεξαμενή; 50 λίτρα. Ακριβώς το ίδιο. Άρα, αν χρειαστούμε νερό, για δέκα λεπτά φόρτισης, οι δύο δεξαμενές θα μπορέσουν να μας δώσουν το ίδιο. Αν τώρα αφήσουμε την αντλία να γεμίζει για 100 λεπτά, τί θα γίνει; Η πρώτη δεξαμενή θα έχει γεμίσει στα πρώτα 20 λεπτά και το υπόλοιπο νερό θα φεύγει από την υπερχείλιση ενώ η δεύτερη δεξαμενή θα γεμίσει ακριβώς. Μετά από 100 λεπτά γεμίσματος, η πρώτη δεξαμενή θα μπορεί να μας δώσει, πόσο; 100 λίτρα. Ενώ η δεύτερη; 500 λίτρα. Η αντλία κατάλαβε κάποια διαφορά όταν γέμιζε τη μία ή την άλλη; Όχι. (για τους ψείρες του φόρουμ, θεωρητικά υπάρχει διαφορά στο φορτίο που επιβαρύνει η κάθε μπαταρία το κύκλωμα φόρτισης ανάλογα με τη χωρητικότητά της και έχει να κάνει με την εσωτερική αντίσταση - όσο μεγαλώνει η χωρητικότητα τόσο μειώνεται η αντίσταση - αλλά οι διαφορές είναι απειροελαχιστες οπότε δεν υπάρχει πρακτικά κάποια διαφορά)