Jump to content

jp929rr

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    15
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

16 Good

Σχετικά με το μέλος jp929rr

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR929RR
  • myBike: Κυβισμός
    929

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    VFR800F
  • dreamBike: Κυβισμός
    782

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Εξαρτάται και από τα χλμ που βάζει κάποιος το χρόνο. Τα Pirelli Diablo είχα φορέσει 3-4 ζευγάρια. Ήμουν ευχαριστήμένος - και από τα Corsa 3 που έβαλα τελευταία - αλλά έβαζα πολλά χλμ το χρόνο αλλιως σε 2 χρόνια ξεραίνονται. Τα Continental έχουν το καλο ότι δεν ξεραίνονται, ή τουλάχιστον στην περιπτωσή μου. 10 ΧΡΟΝΙΑ στον ήλιο και την βροχή και καρατάγανε. Γιαύτο, η επιλογή μου είναι Sport Attack 3 και η πρόσφυση είναι πολύ καλή με πληροφόρηση, ακόμα και στο νωπό δεν το φοβάσαι το γλίστρημα. Επίσης είναι καλά στην Ελληνική και γλιστερή άσφαλτο. Στην καλή άσφαλτο, π.χ. γαλαξίδι ένα Pirelli Rosso ή κάποια slick γόμα θα είναι καλύτερη αλλά αν οδηγάς παντού... εμένα με έχουν βολέψει πάντως και τα πρώτα και περισσότερο τα τελευταία που έχουν διορθώσει την τάση του πίσω να γλιστράει νωρίς (αλλά πολυ προοδευτικά). https://photos.google.com/photo/AF1QipMHQDET0WcOt31I6tYHFCYhsIe5EDgFGFJ-yErd https://photos.google.com/photo/AF1QipMoc-U4lzFBEnp1k4y5Xt7oNInxHPY_Or3JSO8o
  2. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Αφού έχω το VF800X τώρα 6 μήνες+ και έχω βάλει πάνω από 5000 κμ, επίσης "έβγαλα" στην κυκλοφορία και το CBR929RR μπορώ να γράψω τις εντυπώσεις μου και την σύγκριση. Το VFR όπως έγραψα και πρίν μου αρέσει πάρα πολύ ο κινητήρας και τα ηλεκτρονικά είναι πολύ καλά. Σε μικρές ταχύτητες κρατάει καλά όσο ανεβαίνουν τα χλμ και η πίεση υπολοίπεται του CBR σε σημαντικό βαθμό όπως βέβαια και σε γκάζι. Για την κατηγορία του όμως είναι από τα καλύτερα σε κράτημα. Καίει μέχρι 7λ/100 κμ σε μικρές διαδρομές στην πόλη και σε βόλτα 5-6 σε επαρχιακό ή νορμάλ εθνική. Πιάνω τον εαυτό μου να πηγαίνω αρκετά γρήγορα σε κλειστές διαδρομές και στην πόλη λόγω ευστροφίας κινητήρα. Οι αναρτήσεις είναι πολύ καλές σε αναλογία άνεσης/ελέγχου και εντυπωσιάζουν. Γενικά για ένα άτομο χωρίς συνεπιβάτη ή αποσκευές θα προτιμούσα το CBR στις πλείστες περιπτώσεις, παρ όλα αυτά όταν έχεις να μεταφέρεις φαγητό, δεύτερο κράνος, κτλ βοηθάει η μπαγκαζιέρα (ες) όπως επίσης και στις διακοπές. Ειναι ωραίο να μπορείς να έχεις τα αδιάβροχα, γάντια πάντα στη μηχανή. Ως προς VFR1200F ή VFR800F ;;h ZZR1400 κτλ. Καβάλησα και τις δύο σε εκθέσεις/συνεργεία, ωραία μηχανάκια αλλά το ρεσουμέ είναι ότι αφού έχω συνηθίσει 1000 άρες θέση οδήγησης η διαφορά στην άνεση για ένα άτομο θα είναι πολύ μικρή αλλά ή διαφορά στις επιδόσεις μεγάλη και ο δεύτερος δεν βολεύεται σε καμία περίπτωση όπως αν έχεις on-off. Αν προστεθεί δεύτερος συνεπιβάτης το όφελος από όρθια θέση (ον-οφφ) είναι μεγάλο και η άνεση του επιβάτη ανεβαίνει πολύ. Δηλάδη η λογική του σπορ-touring κάπου χαλάει όταν θες δεύτερο εκτός αν είναι καλά προπονημένος, η μικρόσωμη κοπέλα. Πολλά από τα χλμ που κάνω το χρόνο είναι σε ορεινό επαρχιακό δίκτυο και με αποσκευές, εκεί δεν με ενοχλέι ή όρθια θέση οδήγησης και η καλή οικονομία και άνεση θα είναι ευπροσδεκτή όπως και το γενικά καλό στήσιμο του VFR. Έχω την επιλογή να μετφέρομαι Πάτρα-Σπάρτη που κάνω πολύ συχνά από επαρχιακό ή εθνική. Με ZZR1400 θα το έκανα μέσω Εθνικής αλλά το κόστος γενικά μέσα στο χρόνο είναι μεγάλο από αυτήν την επιλογή (βενζίνες και διόδια). Όπως είπε κάποιος "Αυτά που κάνεις με το 1000 αρη δεν μπορεία να τα κάνεις με άλλες μοτο", αυτό είναι το συμπέρασμα, μπορεί να μην είναι πρακτικές αλλά η διαφορά στις επιδόσεις με ότι άλλο είναι μεγάλη και δεν μπορείς να το προσεγγίσεις με μια VFR1200F ή ΖZR1400. Είχα μια συζήτηση με κάποιον που έκανε back to back CBR600RR με Hayabusa σε γρήγορο δρόμο (Σπάρτη-Τρίπολη) και πάλι μου λέει καμία σχέση, το CBR έπρεπε να κρατιέται για να μην φύγει σε κάθε στροφή. Να σημειώσω ότι παρότι αρκετά κιλά κάνω 3 ώρες ποδήλατο κατά καιρούς. Κάποιος άλλος που οι καρποί του την "ακοόυνε" από τις σκυφτές θέσεις θα έχει ίσως άλλη άποψη.
  3. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Πάλι να ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις, όσο για αυτό το θέμα με το ZZR να πω μόνο ότι ο γραπτός λόγος μας οδηγεί καμία φορά από μόνος του, σίγουρα είναι τρομερό μηχάνημα και βέβαια "συμβιβαστηκα" με το Χ γιατί θα κυκλοφορώ και το CBR και μου φάνηκε καλύτερη λύση- όπως είπα μετά πολλών διαβουλεύσεων- με το να έχω μια μηχανή, π.χ. VFR1200F. Αυτά τα μηχανάκια είναι αλλού και είναι θέμα προσωπικού γούστου και αναγκών από κει και πέρα.
  4. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Δεν το παιρνω δεδομενω, ξερω οτι στριβει, απλα καποιοι που οδηγουν kawasaki γενικοτερα και τη 14αρα λενε οτι ειναι περίεργη σαν αισθηση, έχεις την αίσθηση ότι θέλει να πάει ευθεία. Δεδομένο είναι ότι Το λένε, γιατί; δεν ξέρω, μπορεί να τα παίρνουν από τη Honda :)
  5. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Αυτό που λένε κάποιοι για το ZZR και για το ZX-12R πιο πριν ότι δεν στρίβουν, ισχύει; Από τι χαρακτηριστικό προέρχεται, θυμάμαι π.χ. ένα τεστ μεταξύ FZR1000 και ZX-9R σε πίστα (ΜΟΤΟ) και λέγαν ότι το Kawasaki δεν έπεφτε αλλά πήγαινε ευθεία με τους ίδιους χειρισμούς και ότι ήταν έντονο αυτο το χαρακτηριστικό. O Cager on two wheels (youtube) που πήρε το ZZR1400 βόλτα έλεγε το ίδιο, και στην λέσχη συζητιώταν αυτό αλλά κάποιους δεν τους ενοχλούσε και στην πρώτη βόλτα π.χ. με ZX-12R τεστ που πήρε ένας φίλος και του φάνηκε ότι μια χαρά στρίβει. Δηλαδή είναι κάτι που ακούγεται από τεστερς πολύ, βέβαια αυτοί που έχουν kawasaki θα το έχουν συνηθίσει...
  6. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Σίγουρα το ZZR είναι άλλη καύλα, μόνο που έχει 320 τελική και το ξέρεις. Επίσης οι αναρτήσεις λένε είναι τρομερές, όταν το βάλεις στη στροφή θα στέκεται καλά. Από ότι γράφουν παρότι δεν έχουν πλήροις ρυθμίσεις διαβάζουν καλά οι αναρτήσεις στα VFR...
  7. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Έχεις δικιο σε πολλά, στο στρίψιμο με το ZZR1400 οι μισοί λένε μια χαρά οι άλλοι μισοί ότι δεν πέφτει εύκολα στη στροφή σε βαθμό ενοχλητικό, αν έχεις προσωπική εμπειρία θα χαρώ να την ακούσω. Ναι, η ποιότητα του Χ δεν είναι CBR αν και πάρα πολύ καλή και το Honda εκτός Ιαπωνίας είναι πολύ καλά πλέον, και σωστά είπες έχω άλλο μέτρο σύγκρισης, όχι μόνο με CBR αλλά και CB-1 αγορασμένο 94 από παράλληλο εισαγωγέα. Η Ναυαρχίδα της Honda VFR1200F έχει πολύ καλή ποιότητα και πιστεύω καλύτερη από ZZR, τώρα ZZR vs VFR800X δεν ξέρω. Όταν λέω για σπορ τούριγκ εννοώ κατά πόσο θα κάνει για αυτή τη χρήση, που ξέρω ανθρώπους έχουν πάει βόρειο ακρωτήρι με την γυναίκα τους αλλά για τους δικούς μου συνεπιβάτες δεν κάνει - μετά πολλών διαβουλεύσεων. Τώρα με την οικονομία, ειναι αλήθεια ότι τα κυβικά και τα γκάζια καίνε αλλά κυρίως καίνε αναπόφευκτα όταν τα πας. CBR vs VFR η διαφορά είναι 20%+ αλλά στον ίδιο ρυθμό ακριβώς θα είναι σκάρτα 10% από ότι έχω δει, άρα άμα πας την ZZR με 140-150 που αναγκαστηκά πας με το δικό μου θα καίει π.χ. 5,5-6.0 εκεί που εγώ καίω γύρω στα 5-5.5.. Επίσης συμφωνώ ότι για την Πάτρα, και την χρήση που κάνω μια χαρά είναι και το ZZR όπως και το CBR, μόνο το βάρος στο παρκάρισμα, δεν είναι δηλαδή ότι θα κουραστείς από άβολη θέση ή οτιδήποτε μέχρι να βγεις από το κέντρο. Από αυτό που κατάλαβα τελικά με την αλλαγή είναι ότι SS δεν γίνεται το "στημένο" adventure, ούτε το Hypersport (λόγω βάρους) και θα κρατήσω το CBR και σε μερικά χρόνια θα πάρω ένα καινούργιο ελαφρώς μεταχειρισμένο χιλιάρι SS, το πιο άνετο και φιλικο όπως π.χ. το GSXR...
  8. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Υστερεί σε αρκετά για τη χρήση που θέλω εγώ θα έπρεπε να πω, για sport-touring χρήση και μόνο μια χαρά είναι, δεν έχω οδηγήσει να έχω άμεση εμπειρία. Υστερεί σε ποιότητα κατασκευής, βάρος, στρίψιμο, πόλη και δεύτερο αναβάτη. Βέβαια για ταξίδια σε εθνικές με ένα άτομο και χωρίς αστυνομία, βελούδο κινητήρα λένε οι περισσότεροι τεστερς και ανετη θέση οδήγησης. Από τις πρώτες βόλτες με το VFR800X βλέπω ότι το VFR800F θα ήταν πολύ καλό μηχανάκι για εμένα, αλλά το X κάνει για συνεπιβάτη καλύτερα και είναι ουσιαστικά το ίδιο με πιο όρθια θέση. Μου αρέσει τρομερά το μοτέρ (ελαφρύ δούλεμα) και το VTEC, κιβώτιο πολύ καλό, αναρτήσεις, γεωμετρία και φρένα πολύ καλά με κάποιες ταλαντώσεις το πίσω σε πίεση αλλά ρυθμίζεται. Με ενοχλεί λίγο η θέση οδήγησης (δεν έχω συνηθίσει - όσο πάει τη συνηθίζω), ο αέρας πάνω από 140-150, τα λάστιχα (έχουν πρόσφυση αλλά τελειώνουν πολύ νωρίς στο πλάγιασμα - θα αλλάχτούν με σπορ) και το βάρος μετά το CBR φαίνεται και στις επιτόπου και στις αλλαγές (σικειν) και στην πίεση μέσα στη στροφή. Οι αναρτήσεις διαβάζουν εξαιρετικά όμως και πιστεύω με ίδια λάστιχα ίσως έχει περισσότερη πρόσφυση μέσα στη στροφή και από το CBR, κάτι που λέγεται για τα VFR - και το VFR1200F ότι οι αναρτήσεις παρότι μαλακές εξασφαλίζουν πολύ πρόσφυση σε πραγματικές συνθήκες. Γενικά οι αναρτήσεις παρότι μαλακές ελέγχουν καλά στο φρενάρισμα και είναι σταθερό στο trail-braking και πολύ ακριβές μέσα στη στροφη. Ίσως τα κάστερ των SS να είναι πολύ μικρά για προσπεράσεις στις εισόδους στην πίστα και να μην είναι ιδεατά για σταθερότητα μέσα στη στροφή, κάτι που θες πιο πολύ στο δρόμο. Η δύναμη του μοτέρ είναι οριακή, αρκετή για γρήγορες βόλτες αλλά δεν σε τρελαίνει όπως το CBR, σε κιλά ανα ίππο ισχύουν αυτά που έγραψα δηλ από 2,2 περίπου στα 3,3, σαφώς μεγάλη διαφορά. Με τις τρεις πρώτες ταχύτητες λογω ευστροφίας μοτέρ είναι πολύ καλά αλλά μετά τα 160 φαίνεται η σχετική έλλειψη δύναμης, ο ήχος του VTEC είναι φοβερός όμως. Δεν μπαίνει απότομα απλά στις 6500 στροφές αρχίζει και ανεβαίνει η ροπή που κορυφώνεται στις 8000-8500, το νιώθεις να τραβάει πιο δυνατά και τα δίνει όλα 8000-11000.Παλιά με το VTEC είχε σκαλοπάτι στη ροπή, τώρα αυτό είναι πολύ μικρό, ένα πολύ ελαφρύ κομπιασμα και παίρνεις την ανηφόρα. Τα βίντεο δίνουν τελική 225-230, έγω έχω δει κάτι πάνω από 200 πολύ πολύ εύκολα άρα πιστεύω θα πάει 225. Στούς πλαγιους ανέμους είναι σταθερό, η Honda το σχεδίασε λέει επίτηδες για αυτό το χαρακτηριστικό και εδώ Πάτρα-Ριο φαίνεται. Μέχρι τι 6000 στροφές ή 150 km ή στιγμαία κατανάλωση είναι γύρω στ 4-5 λίτρα. Απο Βόλο- Πάτρα μέσω Γραβιάς, έκαψε 15 λίτρα/300 km με ανοίγματα του VTEC και γενικά έναν νορμάλ ρυθμό. Έχει ουσιαστικά δύο mode λειτουργίας του μοτέρ, από 2000-6000 και 7000-11000. Γενικά, αλλάζοντας κατηγορία, δεν μπορώ να του βρω μειονεκτήματα, είναι πολύ sorted, όμορφο και με άριστη ποιότητα κατασκευής. Το όργανο επίσης μου αρέσει όπως και το ABS και το Traction Control. Δουλεύουν και τα δύο συστήματα καλά και διακριτικά. Θα έλεγα ότι αλλάζοντας κατηγορία, οι "σπορ" συμβιβασμοί είναι σημαντικοί (βάρος, λάστιχα, δύναμη, θέση οδήγησης) ενώ, πλέον του δεύτερου ατόμου η άνεση και ευκολία δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά, π.χ. δεν είναι πιο εύκολο σημαντικά στις μικρές ταχύτητες ή στην πόλη, ή σε κλειστό επαρχιακό (ουσιαστικά στις φουρκέτες ίσως και λίγο χειρότερο) αλλά στην Εθνική, στις γρήγορες διαδρομές με καλή άσφαλτο, κτλ η διαφορά είναι μεγάλη. Όμως έχω 70.000 km και 20 χρόνια στο CBR και το δούλευα πολύ στην πόλη άρα το έχω συνηθίσει. Με το CBR π.χ. στην πόλη δεν έχω φόβο σε λάδια, σαπούνια κτλ να πέσω από στάση ενώ με αυτό παρότι είμαι 120 κιλά, 190 cm πάντα υπάρχει κάποιος - μικρός - φόβος. Φαντάσου με το 1200Χ, άφρικα, Tenere 1200, κτλ. Το κόψιμο του τιμονιού είναι μεγαλύτερο αλλά αυτό το πλεονέκτημα δεν είναι τόσο όσο το μικρότερο και χαμηλότερο βάρος π.χ. Η διήθηση είναι πιο δύσκολή λόγω ύψους σέλλας, σκορτσάρει λίγο περισσότερο στις χαμηλες στροφές και βγάζει την ίδια ζέστη.. Δηλ δεν είναι όλα καλύτερα στην πόλη αν και γενικά ΕΙΝΑΙ συνολικά λίγο καλύτερο... Θα γράψω περισσότερα όταν έχω χρόνο... https://photos.app.goo.gl/LVuFwLAey289BXt37
  9. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Μετά εκτεταμένων διαβουλεύσεων πήρα το VFR800X Crossrunner, το ήθελα καινούργιο αλλά δεν υπήρχε οπότε πήρα ένα του Οκτ 2018 πρώτη κυκλοφορία με 5100 από ότι φαίνεται πολύ πολύ ήρεμα χλμ. Η λογική ήταν η εξής, πλαίσιο αναρτήσεις είναι σαν το σκυφτό με 2 πόντους επιπλέον στις αναρτήσεις, δεν είναι για πολλά εθνική αλλά κάνει πολύ καλά για δεύτερο άτομο ταξίδι και πόλη, αμα πηγαίνω μόνος εθνικές ή καλές διαδρομές παίρνω το CBR929RR που τελικά αποφάσισα να το έχω σε κυκλοφορία.
  10. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Θα το φτιαξω ούτως άλλος και θα το έχω μέσα στο πατρικό μου στη Σπάρτη θα το κυκλοφορώ βόλτα όταν κατεβαίνω Σπάρτη. Ελπιζω ετσι να βγαλει μια δεκαετια ακομη. Θέλω κάτι πιο καινούργιο και να μην έχω άγχος στα ταξίδια, συζητάω διαφορά. Το CBR μια χαρά τουριστικό είναι για μένα, το θέμα είναι το δεύτερο άτομο γι'αυτό κοιτάω VFR, ZZR, ακόμα και K1300S για fun, τουρ αλλά και βολτα με δεύτερο. Έχω Vespa για πόλη. Ευχαριστω γισ τις απαντησεις και παλι.
  11. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Ευχαριστώ και πάλι, μπορώ λογικά να φέρω 17,18 με 4-5000 χλμ από Γερμανία με κάτω από 10.000 από ότι είδα. Το σκέφτομαι και αυτό, όντως τα σπορ τουρ είναι καλή επιλογή, θέλω και την οικονομία και τα σύγχρονα όρθια καίνε παρά πολύ Εθνικη ιδίως άμα έχουν κυβικα. Προσπαθώ να κάνω μια καλη επιλογή για 15-20 χρονια, πρώτα ο Θεός, το CBR το έχω από το 2001, άρα με απασχολεί περισσότερο οικονομία, αξιοπιστία, και βέβαια να γουστάρω... Αν συντηρούνται και κινούνται και είναι σε γκαράζ θα σου βγάλουν Χρόνια και χλμ... το χειρότερο είναι η ακινησία από ότι έχω καταλάβει.
  12. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Μου αρέσει πολύ εμφανισιακά και κάνει για tour με δεύτερο άτομο, θέλω μοτο που να παίρνει δεύτερο. Τώρα είμαι λίγο old school αλλά από την άλλη ο πύχης είναι ψηλά με το 929. Κάπου με χαλάει που θα πάω σε λιγότερο γκάζι αλλά: ήχος, ποιότητα, τούρινγκ, οικονομία, στρίψιμο κτλ, όπως και η εμφάνιση μου αρέσει. Λόγω centralization τα κιλά δεν πολυφαίνονται, δεν είναι CBR βέβαια. Το έχω κοιτάξει το Ninja, δεν μου αρέσει εμφάνιση και δεν είναι τόσο καλή η σέλα για δεύτερο αλλά εκεί μπορεί να κάνω λάθος. Ίδια περίπου λεφτά και γκάζι... μπόλικο. Με το VFR ενώ κάνεις κάποιους συμβιβασμούς έχει το V4 να γουστάρεις, ήχο VTEC, μονόμπρατσο κτλ έστω και αν είναι λίγο κάτω του state of the art σε γκάζι και κράτημα, μπορεί να γίνει μεγάλη συζήτηση. π.χ. σκεφτόμουν και το ZZR1400 που είναι καλό για τούρινγκ και έχεις τη φάση με τα 200 άλογα αλλά υστερεί σε αρκετά. Το μόνο με το VFR μη με χαλάσει το λίγοτερο γκάζι και ροπή καθώς έχω μάθει με το CBR ήτοι 320/150 = 2,15 κιλά ανα ίππο με 360/107=3,35 περίπου κιλά ανα ίππο. Είναι μεγάλη διαφορά σαν αίσθηση.
  13. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Θέμα με την εγγύηση μου είπε εξουσιοδοτημένο Honda ότι δεν υπάρχει. Θα ρωτήσω και Σαρακάκη κεντρικά. Βγαίνει λίγο ακριβό από Γερμανία, με όλα κομπλέ από 12.000 με έκπτωση Γερμανία, βγαίνει 14500 Ελλάδα όταν βάλεις, τα έξοδα του εισαγωγέα, +5% ΦΠΑ, +7% πινακίδες, εκτελωνιστή και μεταφορικά. Ο MGimports μου έδωσε τιμή 14500 κομπλέ. Αν το φέρω εγώ θα είναι περίπου 10500*.24 (ΦΠΑ) +800 εκτελωνισμός και πινακίδες+400 μεταφορικά, άρα 13700 περίπου ...
  14. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    θα το ρωτήσω, πρώτα ο ιος ... ευχαριστώ. Και εννοείται θα γράψω με φώτο και κριτική.
  15. jp929rr

    Αγορά VFR800F

    Γειά σας, είναι καιρό που έχω να γράψω στο φόρουμ, ακόμα έχω την CBR929RR του 2001 αλλά σκέφτομαι να την αποσύρω, και να πάρω το VFR800F της Honda καινούργιο. Αν το ζητήσω παραγγελία, το φέρνει η εδώ αντιπροσωπεία; διότι δεν εισάγεται Ελλάδα. Πες ότι το φέρνο καινούργιο από Γερμανία, θα έχω θέμα εγγύησης με την εδώ αντιπροσωπεία. Ξέρω νομικά ότι είμαι καλυμένος για Ευρώπη αλλά στην πράξη τι παίζει. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό ας μου απαντήσει. Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...