Jump to content

MotorcycleRestorer

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    15
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος MotorcycleRestorer

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 18/02/1999

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Ειναι τοσα πολλα... ευκολος τροπος να μαθεις περισσοτερα για εμενα, ειναι να ψαξεις το ονομα μου στο Google.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    VT250F
  • myBike: Κυβισμός
    248

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei X-Spirit III Kagaya

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    Bastard
  • dreamBike: Κυβισμός
    1600+

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.923 προβολές προφίλ
  1. Τα καλωδια πραγματι που ειχα κοιταξει ηταν 2 που δεν εβγαζαν σταθερο ρευμα στο πολυμετρο με αναμμενο μοτερ... επευτε η ταση του συνεχως, τα αλλαξα αυτα τα 2 καλωδιακια και επειτα πηγα στην μετρηση του ανορθωτη.. εκει στις 5.000 +/- στροφες εβγαζε στα 14-14.5V ταση σταθερη.. αρα ηταν Οκ ανορθωτης και πηνια.. μετα η μπαταρια παρολον που φορτιζε δεν κραταγε το ρευμα.. που την πηγα στο μαγαζι μου ειπαν πως καταφερα να την λιωσω τοσο χαχαχα επομενος πηρα αλλη και ειναι ολα μια χαρα..
  2. Φτιαχτηκε τελικα το μηχανακι, και οσο για τους "κρα κρα κραχτες εδω μεσα... " Ειστε οι καλυτεροι εσεις που τα ξερετε ολα! χα,χα μια ερωτησει κανει ο ανρθωπος και πατε να τον κρα..κρα..κραξετε! Μπραβο σας! Αξιοι... Τελος παντον κατεβασα το manual απο το ιντερνετ.. σε 2 μερες το διαβασα και το καταλαβα ολο να δουμε τι παιζεται στο κομματι του μοτερ και τα γυρο του, τσεκαρα μιζα.. κανενα θεμα γυρνουσε κανονικα... κοιταω μετα βαλβιδες.. ολα μια χαρα... κοιταω ανορθωτη μια χαρα ρευμα εδεινε.. εμ λοιπον λεω κατσε να δουμε την μπαταριουλα, μετραω με το κλειδι ανοιχτο... 12...+ V λεω ολα μια χαρα.. παταω μιζα.. πευτει στα 3V μετα απο λιγα πειραμματα με το ρευμα (χαχα) καταφερα να του βαλω μπρος απο τον φορτιστη μπαταριας που δινει συνεχωμενο ρευμα 12V... πηρε κατευθειαν! Λοιπον αλλαξα μπαταριουλα,μπουζακια,φιλτρα κλπ.. και τωρα ειναι μια χαρα η κουκλα!
  3. Εβγαλα ολα τα πλαστικα.. και δεν καταφερα να την βρω, εικαι καπου πανω απο τον 2ο κυλινδρο, αλλα απο πανω περνανε σωληνες του σκελετου απο τι ειδα..
  4. προσπαθησα να το ανοιξω, αλλα πραγματικα εκει που ειναι η μιζα εμενα προσωπικα μου ειναι αρκετα αδυνατον να την βγαλω χαχαχα γι'αυτο θα αναγκαστω να παω σε εναν μηχανικο... την αλλαγη στα καρβουνακια δεν θα μου ηταν δυσκολο να το κανω, αλλα δεν βγαινει ... Παντος ευχαριστω πολυ! αυτο σημαινει ειναι μια αρκετα οικονομικη λυση :D Παλι καλα που δεν θελει αλλαγη
  5. Το κανω για λιγο καιρο,μεχρι την ανοιξη δηλαδη, προφανως και το μετανιωνω και το κανω με πολυ προσοχη. Αλλα δυστιχως δεν εχω ακομη την ηλικια να βγαλω το διπλωμα μου για την συγκεκριμενη. Τελος παντον απο τελη ιανουαριου αλλαζουν τα πραγματα, και θα κατεβω κατηγορια
  6. Καλημερα παιδια, σημερα εβαλα την μπαταρια σε ρευμα ξανα, και προσπαθησα να δωσω μιζα μηπως και παρει.. το μονο που ακουσα ηταν ενα "Κλακ", καθε φορα που την πατουσα...
  7. βαλε μπρος, ανεβα πανω και βαλε 1η με συμπλεκτη στο χερι δωσε απαλα γκαζιες μεχρι να καψει την βενζινη (με συμπλεκτη και 1η.. αν δεν δουλεψει αστο να τσουλησει και λιγακι) μεχρι να φυγει η βενζινη που εχει μεσα το καρμπ, επειτα βγαλτο σε εναν ανοιχτο δρομο και δωστου γκαζι να το καθαρισεις λιγακι.. ετσι μου ειχε παθει και εμενα!
  8. Αποψη μου(αν θες μην την παρεις σοβαρα, ειμαι μολις 18!) Εχω το ΑΜ ως διπλωμα περιμενω να εκτιπωθει και το Α1 που πηρα πριν 3-4 βδομαδες... οδηγουσα 5 μηνες μια παπια (κωλοφτιαγμενη) στα 160κυβικα... ηταν ωραια η αισθηση, ανετη,ξεκουραστη μεσα στην πολη ειδικα! Μετα εκανα την χαζομαρα και την πουλησα να παρω κατι πιο "μεγαλο και αγριο" (ΑΠΟΤΥΧΙΑ) αγορασα λοιπον μια αγωνιστικη μηχανη δρομου, 125κυβικα το μοτερακι της.. διχρονακι με αρκετο γκαζι μπορω να πω, απο ανεση ομως ΚΑΘΟΛΟΥ! Και ταξιδια εκανα δεν λεω, πηγα 200χλμ δικαβαλο μαλιστα με βαλιτσες... τωρα το οτι εγινε σε 3 ωρες και 40λεπτα το ταξιδι ειναι αλλο.. λογο στασης οδηγησης και κουραστικης οδηγησης μαλιστα με τον συμπλεκτη συνεχεια σε χαμηλες ταχυτητες, ηταν το πιο κουραστικο. Για κυκλοφορια στην πολη δεν αξιζει! Επειτα περασα σε μια 250ρα πιο πολυ "Ταξιδιου μηχανη" Ουτε πολυ δυναμη αλλα ουτε λιγη.. ειναι αρκετη να κανεις τα ταξιδακια σου, την δουλεια σου και την καθημερινη σου χρηση! Ως το παρων αυτην χρησιμοποιω και πραγματικα ειμαι χαρουμενος που την εχω... Το μονο που εχω μετανιωσει ειναι 1) Τα χρηματα που εριξα για την Street (Τυπου CBR/CBF κλπ ιδια ειναι πανω/κατω) 2) Που πουλησα το παπακι για να παρω την στρεετ....
  9. Μακαρι να βρεθει καμια οικονομικη λυση.. γιατι απο χρηματα δυστιχως ειδικα αυτη την περιοδο τα πραγματα ειναι δυσκολα χαχα, γι'αυτο ελπιζω να την σωσω γρηγορα την γοργονα και να την απολαυσω :D
  10. για την τιμη που το πηρα, ηταν τοση λογο που την πηρα απο τον κολλητο μου που πριν απο εμενα το ειχε σε ακινησια 4 χρονια ολοκληρα στο γκαραζ.. το φροντιζε καθε μηνα να την βαλει μπρος εστω ενα 20λεπτο και την προσεχε πολυ.. τα 300ευρω ηταν για να πληρωθουν τα χρωστουμενα.. εγω μολις την πηρα απλα αλλαξα μπουζι,καθαρισμο φιλτρα και καινουργια μπαταριουλα... δοκιμασα να βαλω την μπαταρια σε ρευμα και με το ρευμα πανω προσπαθησα να την κανω να παρει μπρος, με αποτελεσμα η μιζα να μην γυρναει.. να ακουγεται το ιδιο τακ τακ... αυτο εγινε απο την στιγμη που το πηρα απο το συνεργειο.. και ειπαν οτι ελιωσε η μιζα, θελει φτιαξιμο
  11. Εκλαψα... εστω στο μυαλο, για τον λογο που το μωρο μου δεν βγαζει ψυχη, δεν μπορω να την ακουω να μουγκριζει.. γι'αυτο πηρα το διχρονακι μου (παλι στρεετ και αυτο) και εκανα καμια 65ρια χλμ ετσι να ξεσπασω
  12. ξεψυχουσε σιγα σιγα απο δυναμη.. αυτο ακριβως, και η μιζα απλα το αναφερα οτι Την χαλασαν απο το συνεργειο! γιατι η μπαταρια ειναι καινουργια πανω, καθε φορα που παταγα την μιζα επαιρνε μπρος χωρις κανενα προβλημα.. μολις το πηρα απο το συνεργειο(δεν πληρωσα και τιποτα μονο κατι λαδια που μου αλλαξανε) η μιζα ηταν χαλασμενη τελικα... Παντος απο το συγκεκριμενο μαγαζι μου ζητησανε 150 ευρω για να το φτιαξουν απο αυτα τα 100 θα ηταν για την μιζα που οι ιδοι την καταστρεψανε, και αλλα 50 για τα καλωδια που μου ειπανε.. με αποτελεσμα να μην γνωριζουμε ομως αν θα εσβηνε και παλι ο κινητηρας!
  13. http://prnt.sc/dknzea Ως supersport εγω ειχα αυτη.. και πραγματικα μου εφτασε χαχαχα την εχω εδω και 8 μηνες την αγορασα μονο σκελετο και ολα τα εβαλα μονος μου πανω σιγα σιγα με σωστο τροπο για πολυ καιρο.. ετσι εμαθα κιολας την καθε λειτουργεια της μηχανης και τον τροπο που αλλαζουν διαφορα πραγματα κλπ.. ειδικα στην οδηγηση.. πανω φοραει πολλα πραγματα απο ρ6, και ας ειναι 50ρι στα χαρτια! Ουτε φορους,ουτε εξοδα,ουτε κτεο! δεν υπαρχει καλυτερο.. πλεων περασα σε μια 250ρα και ας παρανομα για λιγους μηνες... :D αν θες να μαθεις παραπανω στειλε μου μηνυμα ή να φτιαξω ποστ
  14. Καλησπερα τρελοπαιδα, προσφατα απεκτησα για την τιμη των 300Ευρω + 70ευρω τα χαρτια συνολο ας πουμε 400 μαζι με τα ψιλοπραγματα.. μια Honda VT250F 1992 μοντελο! Δικυλινδρη 250 κυβικα,καρμπυρατερ διπλες εξατμισεις ... πολυ ωραια μηχανη. Μην τα πολυλογω λοιπον, η μηχανη ειχε ενα θεμα, Οτι εσβηνε στα καλα καθουμενα οσο πηγαινες πορεια.. το εψαξα λιγακι μηπως ηταν καμπανα και τελικα δεν ηταν απο αυτο, επομενος μιας και δεν καταφερα να βρω την λυση το πηγα σε ενα συνεργειο που γνωριζω (Moto Aharnis) Στην περιοχη των Αχαρνων. Απο εκει μου ειπαν μετα απο 1 μερα που την αφησα οτι καηκαν μερικα καλωδια που βγαινουν απο πηνια προς ανορθωτη. Ωραια.. η ερωτηση μου ειναι αν υπαρχει περιπτωση οντως να εσβηνε μετα απο λιγη ωρα οδηγησης απο κατι τετοιο? Γιατι και απο το συγκεκριμενο συνεργειο , η μηχανη επαιρνε μπρος χωρις προβλημα με την μιζα απλα δεν κραταγε ρελαντι κρυα που αυτο δεν ηταν το θεμα μου συγκεκριμενα... Τελος παντον την πηρα απο εκει με το προβλημα που μου ειπανε και επισης με ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ ΜΙΖΑ! κανει μονο τακ τακ οταν την παταω.. δεν γυρναει δηλαδη.. αν ειναι δυνατων. Τι λετε παιδια , τι θα μπορουσε να φταιει ? Η μηχανη να αναφερω οτι πλεων δεν παιρνει μπρος γιατι και να σπροξεις ειναι τοσο βαρια που δεν προκειτε να παρει μπρος χαχαχα (αυτο εγινε πριν κατι μερες ολο το περιστατικο)
×
×
  • Create New...