Σε ευχαριστώ φίλε για την διόρθωση, απλά έχει καθιερωθεί να το λένε πολλοί ως διαφορικό, και ας μην είναι τεχνικά σωστή η ορολογία.
Εν πάση περιπτώσει, σχετικά με τις ερωτήσεις που έθεσα στο post, μήπως μπορείς να βοηθήσεις?
Ευχαριστώ
Καλησπέρα.
Έχω ένα t50 custom, 4αρι σασμάν, 80αρι κύλινδρο, 50άρα κεφαλή και στροφαλομπιέλα και c διαφορικό.
Το μηχανάκι το εκτιμώ φουλ για την αξιοπιστία του κλπ τα ξέρετε..
Θέλω να του κάνω μια στοχευμένη τροποποίηση για να τραβάει στο δικάβαλο καλύτερα (ανηφόρες κ.α). Τελικές ξέρω πως πρέπει να αλλάζω καμπάνες, κυλινδροπίστονο κλπ (πολλά τα λεφτά Άρη, μικρά οφέλη)
Πρακτικά είμαι ανάμεσα στο να βάλω :
ογδοντάρα κεφαλή ? ή
στροφαλομπιέλα από 80άρη..?
Τι θα με ωφελήσει περισσότερο?
Θα υπάρχει θέμα άμα σε 50αρα κεφαλή παίζει 80άρις κύλινδρος (47mm) και 80άρα μπιέλα (41,5)? Ως έχει, δεν έχω δει κάποιο θέμα.
Από καρμπ έχω ένα μικουνι αλλά δεν ξέρω ποιο (μάλλον αυτά που βάζαν στα t50)... έχω και μια χοάνη έτσι για ψυχολογικούς λόγους χαχαχα.
Επίσης τερματίζει στα ~70 (gps) και με τρίτη φτάνει στα ~55. Φοράει μαμά εξάτμιση και είναι 72cc το μοτέρ.
Εγώ είμαι κάπου στα 70 κιλα.
Ευχαριστώ πολύ
Χαίρεται μάγκες, έχει κανείς κανα pdf με κάποιο service manual (haynes ή κάποιο άλλο) για το townmate t50/t80?
Έχουν ξανα ανοιχτεί εφάμιλλα θέματα για το συγκεκριμένο μηχανάκι στο παρελθόν, αλλά τα links δεν δουλεύουν.
Ευχαριστώ!