Jump to content
Phenom23

Ερωτήσεις σχετικά με Yamaha T50 (αναβάθμιση)

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Έχω ένα t50 custom, 4αρι σασμάν, 80αρι κύλινδρο, 50άρα κεφαλή και στροφαλομπιέλα και c διαφορικό.

Το μηχανάκι το εκτιμώ φουλ για την αξιοπιστία του κλπ τα ξέρετε..

 

Θέλω να του κάνω μια στοχευμένη τροποποίηση για να τραβάει στο δικάβαλο καλύτερα (ανηφόρες κ.α). Τελικές ξέρω πως πρέπει να αλλάζω καμπάνες, κυλινδροπίστονο κλπ (πολλά τα λεφτά Άρη, μικρά οφέλη)

 

Πρακτικά είμαι ανάμεσα στο να βάλω :

  • ογδοντάρα κεφαλή ? ή
  • στροφαλομπιέλα από 80άρη..?

Τι θα με ωφελήσει περισσότερο?

Θα υπάρχει θέμα άμα σε 50αρα κεφαλή παίζει 80άρις κύλινδρος (47mm) και 80άρα μπιέλα (41,5)? Ως έχει, δεν έχω δει κάποιο θέμα.

Από καρμπ έχω ένα μικουνι αλλά δεν ξέρω ποιο (μάλλον αυτά που βάζαν στα t50)... έχω και μια χοάνη έτσι για ψυχολογικούς λόγους χαχαχα.

Επίσης τερματίζει στα ~70 (gps) και με τρίτη φτάνει στα ~55. Φοράει μαμά εξάτμιση και είναι 72cc το μοτέρ.

Εγώ είμαι κάπου στα 70 κιλα.

 

Ευχαριστώ πολύ

Τροποποιήθηκε από τον Phenom23

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι είναι το "c διαφορικό"; 

Ηλεκτρονικό; Με συμπλέκτη; Τόρσεν; Χαλντεξ; Απλό απεριόριστο;

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To c είναι το δεύτερο μακρύτερο διαφορικό, το d είναι το πιο μακρύ για τα ταφ. Υπάρχουν 4 είδη (a,b,c,d)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προφανώς, πέραν της πλάκας, δεν έχεις ιδέα τι είναι το διαφορικό.

Διαφορικό είναι ο μηχανισμός που μοιράζει κίνηση σε δύο κινητήριους τροχούς, σε ένα αυτοκίνητο. Οταν στρίβει ένα αυτοκίνητο, ο ένας τροχός είναι απέξω στην τροχιά και ο άλλος είναι από μέσα. Ο απέξω τροχός, προφανώς ''γραφει'' μεγαλύτερη απόσταση από τον μέσα. Αυτό δεν είναι πρόβλημα, όταν οι τροχοί είναι ελεύθεροι, αλλά όταν είναι κινητήριοι, δλδ δέχονται δύναμη από τον κινητήρα, τότε προφανώς δεν μπορούν να γυρνάνε το ίδιο, γιατί τότε θα σβάρνιζε ο ένας τον άλλον. Αυτό κάνει το διαφορικό, ''μοιράζει'' την κίνηση που δίνει ο κινητήρας στους τροχούς, έτσι ώστε ο καθένας να ''γράφει'' την απόσταση που πρέπει.

Ενα παλιό, αλλά πολύ εύκολα κατανοητό βίντεο που δείχνει τι είναι το διαφορικό, είναι εδώ, προσπερνάς κάτι φανφάρες που έχει στα δύο πρώτα λεπτά, και από το 2:10 και μετά, σε πάει βήμα-βήμα, πως δουλεύει και γιατί το χρειαζόμαστε

Αυτό που έχει το όχημά σου, προφανώς και ουδεμία σχέση έχει με διαφορικό, αφού το διαφορικό δεν έχει κανένα νόημα σε οχήματα με ΕΝΑ κινητήριο τροχό. Αυτό που έχει το όχημά σου, είναι τελική μετάδοση με άξονα ή εν συντομία άξονα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ευχαριστώ φίλε για την διόρθωση, απλά έχει καθιερωθεί να το λένε πολλοί ως διαφορικό, και ας μην είναι τεχνικά σωστή η ορολογία.

Εν πάση περιπτώσει, σχετικά με τις ερωτήσεις που έθεσα στο post, μήπως μπορείς να βοηθήσεις?

Ευχαριστώ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 25/4/2024 at 10:06 ΜΜ, το μέλος Phenom23 έγραψε:

απλά έχει καθιερωθεί να το λένε πολλοί ως διαφορικό, και ας μην είναι τεχνικά σωστή η ορολογία.

Σχετικη συζητηση

https://www.mybike.gr/topic/85405-διαφορικό-yamaha-t50/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...